LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] pc4everyone

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
mibinija
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 mei 2009 22:10

Re: pc4everyone

Ongelezen bericht door mibinija »

Vandaag kregen wij een email van Truspilot, met onderstaande tekst:

Volgens PC4Everyone is uw probleem nu opgelost, en had u graag uw beoordeling verwijdert van Trustpilot. Is dit het geval? Dan kan ik dit gemakkelijk voor u verwijderen.

Terwijl wij tot op heden nog steeds niets van PC4everyone gehoord hebben over toshiba Portégé laptop M200. Probleem is dus echt niet opgelost. Wat moeten wij hiervan denken, wil PC4nobody kritiek verwijderen?

Nadiaelbouny
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 apr 2010 13:39

Re: pc4everyone

Ongelezen bericht door Nadiaelbouny »

Mijn vader heeft enige tijd geleden een computer bij pc4everyone besteld, wij krijgen al 2 weken te horen dat hij de volgende dag geleverd wordt.

Vorige week donderdag 22-4 was bij mij de maat vol en kreeg ik te horen van 1 van de klantenservicemedewerkers (er werken er maar 2) dat er wat problemen waren met de levering, ik had mijn ongenoegen uitgesproken over hun manier van werken en zij verontschuldigde zich over hoe het allemaal gegaan was maar ze zou het bespreken met de algemeen directeur en had mij wijs gemaakt dat ze alles zou noteren en mij per email op de hoogte zou brengen, maar jullie raden het misschien al, geen gehoor! Tevens had ik met haar afgesproken dat als we de computer maandag 26-4 niet zouden krijgen zij de order zou annuleren en ook dat zou ze vrijdag 23-4 per email kenbaar maken maar uiteraard geen gehoord!

Vandaag hebben we weer contact gezocht en er is wéér beloofd dat hij geleverd wordt, we hebben gevraagd of we anders de order kunnen annuleren en zsm ons geld terug kunnen krijgen en dat was mogelijk maar het zou ook 2 weken duren alvorens wij ons geld terug zouden krijgen, uiteraard hebben we na dit gesprek meteen de bank gebeld en die heeft aangegeven dat het max 3 dagen duurt, waarom zijn ze hier niet eerlijk over?

Ik begrijp niet waar deze organisatie mee bezig is, wij zijn het zat! We hebben vandaag te horen gekregen dat de computer morgen geleverd wordt, indien dit niet gebeurt gaan wij stappen ondernemen!

Overigens vind ik 1 van de 2 klantenservicemedewerkers heel erg onvriendelijk, ik kwam ook een keer per ongeluk bij de afdeling sales terecht, daar kreeg ik ook een zeer onbeschofte jongeman aan de telefoon.

Vallie
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 mei 2010 09:42

Re: pc4everyone

Ongelezen bericht door Vallie »

Vind het nogal bagger dat ik niet eerst naar forums als deze heb gekeken, had mij ook een hoop gezeur kunnen schelen.

In mijn geval een laptop besteld van 239 euro + nodige asseciores. Ik kamp met een kapotte computer en dan zoek je een snelle oplossing, op de site stond dat de laptop binnen 5 werkdagen opgestuurd kan worden nadat ze mij gebeld hadden. Bij het eerste belletje werd al duidelijk dat levering 2/3 weken zou duren, wat dus totaal anders staat aangegeven op de website. Ik heb hier twee maal een mail over gestuurd, dat ik het geen stijl vind hoe hun met de levering naar hun klanten omgaan... maar geen reactie.

Ben nu inmiddels bijna maand verder, die afgesproken leveringsdatum belde ze me weer op. Werd het weer een week uitgesteld i.v.m. koninginnedag (Heel vreemd, de medewerkster zei tegen me dat ik op Koninginnedag toch geen computer nodig had), en die datum afgesproken was gisteren. Ik heb gister geen laptop thuisbezorgd gekregen, en geen telefoontje gehad dus ik ga denk ik actie ondernemen.

Dit staat vervolgens in hun algemenen voorwaarden:
"3.3 De opgegeven levertijd geldt slechts bij benadering. Indien de overeengekomen levertijd is overschreden, is de opdrachtgever bevoegd om ons bij aangetekende brief een redelijke nadere termijn voor levering te stellen. Pas na overschrijding van die termijn kunnen wij aansprakelijk worden gesteld voor termijnoverschrijding, tenzij van tevoren een uiterste termijn is afgesproken."

Ik heb hun dan geen aangetekende brief gestuurd, maar hun hebben mij zelf gebeld met een voor hun schikkende datum. Die datum zijn hun al dubbel niet nagekomen, dus spreken we hier nu van termijnoverschrijding? Het is niet de bedoeling om hun aansprakelijk te stellen voor iets, ik wil gewoon mijn laptop zoals beloofd. Hoe dan ook, ik heb het met ze gehad...

PS: Zo te zien leest PC4Everyone dit forum, en geven ze zelfs reacties. Kom maar op zou ik zeggen, ik leen nu al weken de internet-telefoon van familieleden of collega's zodat ik dagelijks mijn mail kan checken. En aangezien jullie alleen MA t/m VR bereikbaar zijn, kon ik me alleen hier uiten op dit moment.

vandecatering
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 mei 2010 14:47

Re: pc4everyone

Ongelezen bericht door vandecatering »

Mijn ervaring met PC4everyone op een rijtje:

Ik heb in maart 2010 een laptop besteld ter waarde van 230 euro
-Deze laptop zou binnen twee weken geleverd worden, maar ik heb een maand moet wachten.
- De accu van de laptop bleek slechts 20 minuten te kunnen werken
- ik heb gebeld over de accu die het nauwelijks deed. Mij is verteld dat PC4everyone vindt dat zij een laptop op kunnen sturen met een accu die genoeg stroom geeft voor 20 minuten. Uiteindelijk is mij medegedeeld dat ik gemaild zou worden over mogelijkheden omtrent een nieuwe accu. Ik ben uiteindelijk nooit gemaild.
- Ik heb weer gebeld en ik zou teruggebeld worden. Dit is niet gebeurd.
- Inmiddels werd batterij helemaal niet meer herkend door de laptop
- Nou nog meer aandringen is beloofd dat ik een nieuwe accu zou krijgen als ik de oude op zou sturen
- Uiteindelijk gaf de hele laptop geen krimp meer.
- Ik heb hier over gebeld en ik moest alles terugsturen maar ik moest de verzendkosten wel zelf betalen. Dat ik de laptop pas drie weken had maakte niks uit.
- Ik heb nog een keer geprobeerd mijn laptop op te starten. Ik rook een brandlucht. Bleek dat de adapter was doorgebrand.
- Ik ben met mijn laptop en adapter naar pc4everyone gegaan. Er werd erkend dat een laptop zonder batterij waardeloos is, maar ik had wel moeten begrijpen dat de laptop die ik gekocht had voor 320 euro eventueel een hele slechte batterij had. Kortom: mij werd medegeeld dat ik er vanuit had had kunnen gaan dat ik een waardeloos product kocht voor 320 euro.
- ik heb een nieuwe tweedehands batterij gekregen.
- ik heb een nieuwe adapter gekregen.
- ik zou gemaild worden over de mogelijk een eerstehands batterij te krijgen. Dit is niet gebeurd.
- Thuis aangekomen sluit ik mijn laptop aan op de adapter. Ik krijg meteen een melding op mijn scherm dat de adapter niet goed is, omdat deze te weinig stroom zou geven. Hierdoor worden de prestaties van de laptop minder en wordt de batterij langzaam opgeladen.

Mij is ook meerder malen beloofd dat ik een laptoptas opgestuurd zou krijgen. Deze heb ik nooit ontvangen.

om een idee van tijd te geven: ik heb de laptop sinds 5 weken.

Conclusie: ze doen maar wat bij PC4everyone en ze leggen de consequenties van problemen bij de klant en nooit bij zichzelf. Ze bellen of mailen nooit terug als ze dat zeggen. Ze leveren producten zonder te weten of het goede producten zijn.
Ik raad iedereen af een product te kopen van PC4everyone.

PJFK
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 jun 2010 09:32

Re: pc4everyone

Ongelezen bericht door PJFK »

Contact gehad met het bedrijf, e.e.a. uitgesproken.
Bevestigingsmail binnen, creditering volgt.
Opgelost op een goede manier.
Laatst gewijzigd door PJFK op 15 jun 2010 14:03, 2 keer totaal gewijzigd.

noppes12
Berichten: 31
Lid geworden op: 05 jul 2006 19:39

Re: pc4everyone

Ongelezen bericht door noppes12 »

Update

Mijn zoon heeft omdat hij net voor zichzelf was begonnen daar een pc bestelt,
gewoon omdat het niet duur was. tweede hands of niet maakte hem niks uit.

Levering zou binnen 5 dagen gebeuren, dit kon niet ze hadden het druk.
Alle begrip voor, mijn zoon bestelling geannuleerd, geld wordt terug gestort.

Nu een aantal weekjes later nada niks noppes.
Ik ga voor mijn zoon bellen, en zoek even op internet, kom ik dit tegen.

Ik zoek door, kom ik uit bij de curator, deze vertelde mijn dat het op een fout berust, uitspraak was gisteren bij de rechtbank.

Ik had vandaag de Hr. [persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] aan de telefoon en verzekerde mij dat alles in orde komt.
Daar ga ik ook van uit want als je in de hoek zit waar geschopt wordt komt dat hard aan.
Daarom neem ik het hun nu niet kwaliek dat er nog niet betaald is, maar meneer
heeft belooft dat geld morgen er is.

Ik geef hem nu even het voordeel van de twijfel.

Dus als meneer [persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] woord houd, weet u dat als eerste.

Mvg, Noppes

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: pc4everyone

Ongelezen bericht door jor »

noppes12 schreef:
Ik geef hem nu even het voordeel van de twijfel.

Dus als meneer woord houd, weet u dat als eerste.

Mvg, Noppes
In ieder geval bedankt en laat het maar weten hoe het afloopt.

noppes12
Berichten: 31
Lid geworden op: 05 jul 2006 19:39

Re: pc4everyone

Ongelezen bericht door noppes12 »

Nou vanmorgen nog aan de telefoon gehad dat ik niks binnen had, vertelde hij doodleuk dat het nog op zijn bureau lag, waarbij ik aangaf maak er een spoedbetaling van, dat zou hij doen.

Als er bij mijn ons geld wordt gestort komt dat altijd na 18:00 uur, dus keek ik om 18:15 of het er was.

Nee, het was er niet.

noppes12
Berichten: 31
Lid geworden op: 05 jul 2006 19:39

Re: pc4everyone

Ongelezen bericht door noppes12 »

Tja, eerlijk had ik het niet verwacht.

:o :o

Hij heeft netjes betaald.

:mrgreen: :mrgreen:

bijzonderbijtje
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 jul 2010 15:51

Re: pc4everyone

Ongelezen bericht door bijzonderbijtje »

Beloftes nakomen...

pc besteld bij pc4everyone op 8 juni 2010, besteld en betaald, lees een dag later dat het faillisement is aangevraagd!!
-
contact met curator geeft vertrouwen dat het allemaal goed komt en dat PC4everyone zijn verplichtingen gewoon na zal komen.
-
Mail van pc4everyone dat er geleverd zou worden op 22 juni 2010...en zoals ik verwachtte er werd niet geleverd. Na wat heen en weer gemail...en gebel zou er de 28 juni geleverd worden... en nee weer niet geleverd..
-
Daarna telefonisch contact gezocht met bedrijf en gesproken met een van de managers, die beloofde nogmaals dat een dag later (op zaterdag) de pc geleverd zou worden. Dat is niet gebeurd... maar eerlijk
moet wel gezegd worden dat de maandag er op keurig is geleverd.
-
Ze kunnen het dus wel.....zich houden aan afspraken

Aad Mechielsen
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 jul 2010 19:48

Re: pc4everyone

Ongelezen bericht door Aad Mechielsen »

Op 4 juli een PC besteld via PC 4 everyone en meteen betaald.
Snel werd er gebeld en bevestigd ,dat op 19 juli geleverd gaat worden.
Is niet gebeurt, ook het 0800 nummer is niet meer actief.
Op 19 juli een mail gestuurd, hierop is nog niet gereageerd.
Slechte zaak

josefiena
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 aug 2010 18:01

Re: pc4everyone

Ongelezen bericht door josefiena »

PC4Everyone.nl schreef:
Wij betreuren het dat deze klant zo ontevreden is en zullen contact met hem opnemen.
Als deze quote daadwerkelijk is van de Pc4everyone waar ik mijn pc naar heb geretourneerd, betwijfel ik ernstig of dit zal gebeuren...

Ik heb namelijk hier zelf een bestelling gedaan, (een leuke aanbieding in de Metro krant voor een HP5100 voor uiteindelijk €232,50) op 23 juni 2010 en direct betaald. De pc die ik kreeg toegestuurd ( 1 dag later dan de afgesproken 1 juli, maar goed dat is kennelijk nog snel) voldeed totaal niet aan de verwachting. Wat een oude afgeleefde troep was dat !! Dus 3 juli een mail gestuurd zoals staat aangegeven op de website, met het verzoek om retour instructies. Reactie op deze mail moet nog binnenkomen..
Dus enkele dagen daarna gebeld en de belofte gekregen : een mail met instructies en voor de zekerheid een briefje met instructies via TNT...u raadt het al : noooit ontvangen.
1 dag na dit telefoontje, op 6 juli maar besloten de zooi met begeleidend briefje aangetekend terug te sturen om het binnen de zichttermijn van 7 dagen te houden en in de volgende week maar weer eens gebeld...
Ja, de mail was ontvangen en creditering aangemaakt... we hebben het nu over 19 juli, 13 dagen na retourneren...bij de klantenservice begrepen ze het ook niet, maaarrr een notitie zou worden gestuurd naar meneer [persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] en deze zou terug bellen...
2 dagen later...
weer 2 dagen later...
3 dagen later...
...
Maar zelf de telefoon weer gepakt en gevraagd waar mijn geld bleef !! Er werd vastgehouden aan de wettelijke 30 dagen die hiervoor staan en heb toen verzocht om de Ongrijpbare meneer [persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]. Deze was in een bespreking.. deze was niet aanwezig...etcetcetc, maar creditering was toe-val-lig nét de vrijdag ervoor aangemaakt !! Wederom om een terugbelactie verzocht enn ik zou een kopie krijgen van de mail die zij naar hem zou sturen... dat was 26 juli en weer verstijkt de tijd... geen reactie, geen geld, geen email, geen meneer [persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]...

Dus het gaat tijd worden voor stappen, dit bedrijf is echt een oplichtersnest van de eerste klasse ! Mensen, koop hier niets want je wordt gewoon ouderwets opgelicht. Oude afgeleefde zooi is wat je krijgt voor je goede geld, al is het uiteindelijk maar het beste om die rotzooi van de hand te doen via marktplaats voor een paar tientjes zodat je nog iets van je geld terug ziet...

Over 2 dagen zijn de wettelijke 30 dagen voor creditering verstreken... ik zal mijn adem er niet op inhouden...

Peter0
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 sep 2010 11:10

Re: pc4everyone

Ongelezen bericht door Peter0 »

Het is er niet beter op geworden, ik ben er ook ingetuind :(.
N.a.v. een actie in de Metro een maand geleden een PC besteld bij pc4everyone, maar deze is er nu nog steeds niet. Contact met de klantenservice leverde niets op - nog geen pc, geen geld terug, geen indicatie levertijd - niks dus. Inmiddels wel allerlei berichten over faillissementen en slechte service tegengekomen, als ik die toch eens eerder had gelezen..
Trap er niet in, betaal in ieder geval niet vooraf bij die lui!

PC4Everyone.nl
Berichten: 8
Lid geworden op: 06 jun 2008 14:33

Re: pc4everyone

Ongelezen bericht door PC4Everyone.nl »

Beste mensen,
Wij verwachten met deze post niet alle onvrede uit de lucht te helpen en verwachten ook zeker niet dat hiermee gemaakte fouten worden rechtgezet. Het enige doel van deze reactie is een poging om mensen zo objectief mogelijk te laten oordelen.
Vooropgesteld zijn wij de laatste de ontkennen dat wij een moeilijke periode achter de rug hebben waar wij bepaalde afspraken niet hebben kunnen nakomen. Een hele belangrijke oorzaak van deze moeilijke periode is de berichtgeving over ons op het internet, met name de berichten over een faillissement. Wij zijn niet failliet en zijn dat nooit geweest. Het is echter kort op het internet gepubliceerd geweest, deze tekst rouleert nog steeds met alle gevolgen van dien.
Dat wij hierdoor bepaalde afspraken niet hebben kunnen nakomen, valt niet goed te praten en dat is ook niet onze intentie.
Ergens is het wel begrijpelijk dat mensen hun toevlucht zoeken tot een openbaar klaagforum als TROSradar wanneer de communicatie moeilijk blijkt. Wij zijn op de hoogte van het forum en lezen alle posts. Het is alleen echt heel moeilijk om de eventuele fouten recht te zetten als mensen met een anonieme nickname een post achterlaten, het is nauwelijks te herleiden om wie het gaat.
Pijnlijk is het dat alleen ‘noppes12’ zo sportief is om te zeggen dat de betaling is voldaan, [persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] heeft inmiddels ook alle bestelde producten ontvangen en [persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] is ook afgerond. De beledigingen van deze dame bedekken wij maar onder de mantel der liefde…
Overige punten die zijn genoemd zijn niet altijd de moeite van het herhalen waard. Er zijn helaas vele onwaarheden die volgens de TROS redactie onder de ‘vrijheid van meningsuiting’ vallen, een eindeloze discussie die tot weinig leidt. De opkomst van internet van de afgelopen jaren heeft, zoals de Koningin al aangaf in haar kersttoespraak, ertoe geleid dat de mensen van elkaar vervreemden en anoniem communiceren op het internet. Het blijkt dat het hierdoor veiliger en makkelijker is om iemand zwart te maken; een baldadige puber die een kattenkwaad uithaalt kan immers net zo gegrond overkomen als iemand die wel de waarheid spreekt. Hoe controleer je dat?
Wij zijn gegroeid de afgelopen 4 jaar van 4.000 naar ±20.000 klanten, als bedrijf een superprestatie! In alle enthousiasme realiseer je dan niet dat 0,5% ontevreden klanten dan stijgen van 20 naar 100. Dan hebben we het nog maar niet over het aantal mensen dat je naam ergens leest en voor de gein achterlaat op een forum…
Tot slot:
Is er onvrede? Geef ons de kans het uit de lucht te helpen en bel even: 023 55 12 507 of stuur een mailtje: [email protected]
Ons telefoonnummer is nooit afgesloten geweest en mail wordt natuurlijk gewoon beantwoord binnen 48 uur.

tuinstra
Berichten: 32
Lid geworden op: 30 aug 2010 19:52

Re: pc4everyone

Ongelezen bericht door tuinstra »

Nou daar koop ik dus niet succes met de zaken verder.

cryptolau
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 sep 2010 15:36

Re: pc4everyone

Ongelezen bericht door cryptolau »

nee idd je koopt daar helaas niet met succes


Eerlijk is eerlijk site ziet er goed uit, Dat was ook mijn fout.

12 aug een pc besteld metroaanbieding heb m vandaag na lang bellen eindelijk gehad! ware het niet dat mn scherm er niet bij zit ? doordat ik nu niet in staat ben te bellen moet ik dat aan een ander overlaten helaas

in het begin mailde ze terug ja en dacht ik nog kan gebeuren, nu bijna een maand later ben ik n beetje kriegel :oops:

op de vorige page stelt de 'winkel'dat ze altijd terug mailen niet waar.
:( :?

het is jammer want de site ziet er betrouwbaar uit en ik geloof ook wel dat ze dr best proberen te doen maar er gaat veel fout.

zo had ik volgens hun niet betaald ik bewijs sturen moest t opeens naar financieel directeur? toen dat in orde was zou t snel geregeld worden nou tig telefoontjes door iem anders gepleegd en tig mailtjes waarvan de helft niet beantwoord
heb ik nu bijna een maand later de pc maar GEEN SCHERM kan dus pas kijken naar de werking ervan als mn scherm er is die er volgens zeggen deze week zal zijn ben benieuwd!

Gor86
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 sep 2010 23:50

Re: pc4everyone

Ongelezen bericht door Gor86 »

Goedenavond,

Ik lees hier heel veel negativiteit omtrent pc4everyone, maar ook ik heb onlangs een bestelling geplaatst bij pc4everyone. Mij onbewust dat het om gebruikte computer en laptops gaat, en de achteraf gelezen reacties heb ik mijn bestelling laten annuleren.

Ik heb de annulering per e-mail gedaan en constant kreeg ik binnen 48 uur reactie terug. Ik heb niet een telefonisch contact moeten opnemen met pc4everyone. De annulering is per e-mail verstuurd op donderdag 16 september. Vandaag, zaterdag 25 september, heb ik het volledige bedrag teruggestort gekregen op mijn rekening. Er zijn dus zelfs geen annuleringskosten gerekend.

Iedereen heeft natuurlijk zijn eigen redenen om de reactie die hier geplaatst wordt, maar wat mij betreft is de service bij pc4everyone gewoon heel goed.

PC4Everyone.nl
Berichten: 8
Lid geworden op: 06 jun 2008 14:33

Re: pc4everyone

Ongelezen bericht door PC4Everyone.nl »

Omdat wij openstaan voor vragen of opmerkingen, maar niet achtervolgd willen worden door de negativiteit en onwaarheid op dit forum, leiden wij u graag naar de toelichting omtrent dit onderwerp op onze website middels de volgende link:
http://www.pc4everyone.nl/thuis/bericht ... meldingen/

berends2010
Berichten: 18
Lid geworden op: 06 okt 2010 21:51

Re: pc4everyone

Ongelezen bericht door berends2010 »

Ik heb ook een slechte ervaring met dit bedrijf , begin september een laptop besteld de HP/Compaq nC6120 serie voor een collega van me, en betaald via Mastercard, deze laptop zou binnen een week , 10 dagen geleverd worden, na een tijdje niets en maar eens gebeld, het verhaaltje/smoesje was dat ze nog niet binnen waren en hierover a.s. maandag uitsluitsel zouden ontvangen wanneer ze geleverd zouden worden, die maandag geen bericht, en dinsdag maar weer gebeld, nu was het woensdag pas bekend, inmiddels ook een mail ontvangen dat de laptops binnen waren, maar een kompleet ander model, nu gebeld dat ik de bestelling wilde annuleren (dit was geen probleem volgens [persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] van dit bedrijf), mailtje gestuurd met naam, adres en bankgegevens met het factuur nummer dat ik inmiddels van hun ontvangen had (telefonisch), dag later bevestiging dat het geld terug gestort zou worden, na een week nog niets, weer met [persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] gebeld en ze ging er nu spoed achter zetten, na een paar dagen nog steeds niets, email gestuurd dat ik binnen 5 dagen mijn geld terug wilde en zoniet ik andere maatregelen zou nemen, tot op heden nog geen geld retour.

Heb inmiddels contact opgenomen met de Politie (afd.Internetoplichting) en die adviseren een aangetekende brief te sturen met alle kopieen van emails, en bestellingsbevestiging (die ik allemaal nog heb, + een opgenomen telefoongesprek met Mevr.Hamer waarin ze bevestigd dat het geld teruggestort word),
in deze brief een uiterste terugbetalingsdatum vermelden enz.

Als er niet op deze brief niet gereageerd wordt en/of geen betaling ontvangen word werd geadviseerd alsnog aangifte te doen

Nu is het dus afwachten.
Kan alleen maar adviseren om niet met dit Bedrijf in zee te gaan
jb

niksnut
Berichten: 33
Lid geworden op: 18 okt 2010 19:43

Re: pc4everyone

Ongelezen bericht door niksnut »

helaas moet ik me ook bij het rijtje mensen voegen wat slechte ervaringen heeft met dit bedrijf.
ik ben ook gegaan voor de goed uitziende website , maar kom bedrogen uit.
Op 8 sept 2010 heb ik een Apple macbook besteld voor mijn zoon. was mij wel duidelijk dat het om gebruikt exemplaren ging maar absoluut niet duidelijk dat ze niet op voorraad waren.

in de tweede mail op 9 sept stond het volgende :
[citaat uit een e-mail verwijderd door de Moderator vanwege het ontbreken van toestemming om dit te publiceren]

in de derde mail kwam op 23 sept , dus 6 dagen na de eerst geplande levering en daarin stond:
[citaat uit een e-mail verwijderd door de Moderator vanwege het ontbreken van toestemming om dit te publiceren]

op 24 sept weer eens mail en kwam de aap uit de mouw. de te leveren macbooks lagen nog in Amerika. mogelijke leverdatum 8 oktober en een heel verhaal met excuus en een mogelijke attentie. hierbij de text uit de mail:
[citaat uit een e-mail verwijderd door de Moderator vanwege het ontbreken van toestemming om dit te publiceren]

ja ja en toen ......................8 oktober weer een mail en u raad het al

[citaat uit een e-mail verwijderd door de Moderator vanwege het ontbreken van toestemming om dit te publiceren]

ik heb toen maar eens een emailtje terug gestuurd met wat vragen en omdat wij diverse extra spullen hadden bijbesteld en er sprake was van een attentie heb ik een voorstel gedaan. Hierbij de tekst van mijn email:
Inderdaad ben ik niet blij met het 4e bericht van uitstel van de levering, maar heb wel begrip voor de situatie.
Echter zit ik nog met een paar vragen.

Ten eerste : is het nu wel echt zeker dat ze de derde week van oktober gaan worden uitgeleverd? Zo ja , dan zou ik dit graag schriftelijk bevestigd hebben.

Ten tweede: wat zijn de specifieke verschillen tussen de door mij bestelde macbook en de door u aangeboden luxere (duurdere versie). Ik kan de technische gegevens niet meer terug vinden zowel op de factuur als op uw website van de door mij bestelde versie.

Ten derde : u gaat volgende week adverteren met deze Apple , is die dan wel snel leverbaar of is dat hetzelfde verhaal?.

Ten vierde: Hoe wordt de luxere Apple macbook dan aangeboden? Wat zit er dan bij voor die prijs. Ik heb n.l. diverse extra’s bijbesteld . zo is b.v. de upgrade naar 2048MB geheugen niet meer nodig.

Een voorstel van mijn kant is dan b.v. dat u laptop uit optie 2 levert voor dezelfde prijs die ik reeds betaald heb waarbij de upgrade van het geheugen dan komt te vervallen en u dan 12 maanden 'Pick-up and Return Garantie' voor u rekening neemt.

Graag hoor ik op korte termijn van u omdat ik wel wil weten waar ik aan toe ben.


omdat hierop geen antwoord kwam ben ik maar eens in de telefoon geklommen. in eerste instantie kreeg ik een telefoniste aan de lijn die zeer kort (bijna onbeschoft) over kwam. na wat aandringen en uitleggen kreeg ik de eigenaar van dit bedrijf aan de telefoon . alles weer uitgelegd en mijn voorstel gedaan waar hij niet op in ging . Ok , ieder zijn recht. ik heb toen bij hem aan de telefoon mijn order geanuleerd en tevens gevraagd of hij deze anulering per mail wou bevestigen en dat heeft hij gedaan op 12 oktober 2010 . mijn geld zou met maximaal 5 dagen (geen werkdagen) op mijn rekening staan. vandaag 18 oktober nog geen cent gezien . zal wel net zolang gaan duren als de levering van de macbook als ik de verhalen hierboven lees.
mijn order staat op de website nog steeds als zijnde in behandeling en vandaag kreeg ik pas antwoord op mijn email van 8 oktober (10 dagen na het verzenden en 6 dagen nadat ik de order geanuleerd heb. de linker hand weet dus duidelijk niet wat de rechter doet.
op hun website voeren ze een pleidooi ter verdediging maar als je zoals ze daar vermelden al 10 jaar bezig bent zou je je zaakje's naar mijn mening beter op orde moeten hebben en zeker geen valse belofte's meer moeten doen.
mijn standpunt is "eerlijkheid duurd het langst" .
pc4everyone is zeker geen aanrader. wij hebben maar wat geld bij dat van mijn zoon gelegd en hebben een nieuwe gehaald bij de mediamarkt. prima verkoper , attendeerde ons erop dat de aanbieding die er stond nog eens uitgebreid was met extra geheugen en een grotere harde schijf voor dezelfde prijs. tasje erbij , inpakken en wegwezen, en na weken zeuren nu eindelijk een blij kind.

Gesloten