LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vervalsing contract PANNENSET SIMTRONIC B.V. ?!!!!!!

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
Blapi
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 jan 2015 18:56

Vervalsing contract PANNENSET SIMTRONIC B.V. ?!!!!!!

Ongelezen bericht door Blapi »

Kort geleden heb ik een brief van Finance Incasso B.V. ontvangen waarin staat dat ik een bedrag moet overmaken van E 1700,- voor een bedrijf genaamd Simtronic B.V.
Na het lezen van deze brief heb ik contact opgenomen met Simtronic B.V. en gevraagd waar dit over gaat. Zij vertelden mij dat ik in 2011 een contract ben aangegaan voor aankoop van pannen (ter waarde van E1700,-!!!!!) Ik maakte duidelijk dat dit niet het geval was en deze zaak hiermee wilde afsluiten.
Echter, wilde deze dame waar ik mee sprak hier niet aan meewerken. Ze gaf aan een contract te hebben en heb dit contract opgevraagd. Dit heeft ze netjes met haar privé e-mailadres(!) naar mij opgestuurd. In dit contract zag ik dat mijn adresgegevens niet kloppen en handtekening is vervalst! Het adres wat op dit vervalste contract staat is het oude adres van mijn ouders, waar mijn zus nu woont. Zorgwekkend hoe ze aan deze gegevens komen.......
Mevrouw waar ik mee sprak vroeg mij overigens doodleuk of ik een kopie van mijn paspoort wilde toesturen zodat ze deze kon 'vergelijken' met de handtekening op het contract. uuuh.. Dacht het niet!

Na een korte onderzoek op het internet kwam ik al snel achter dat het adres van Simtronic B.V. en Finance Incasso B.V. overeenkomen, namelijk; Koenendelseweg 1, 5222BG te Den Bosch. Op het internet heb ik overigens meerdere negatieve en frauduleuze reacties over dit bedrijf gevonden. Radartv.nl, zwangerschapspagina.nl, hababam.nl zijn de pagina's waar deze reacties op staan.

Ik heb deze week een afspraak staan bij de politie om hier aangifte van te doen. Consuwijzer, Kassa en Radar heb ik ook contact mee opgenomen en hierover ingelicht.

In hun laatste brief die ik heb ontvangen staat dat ze mijn case doorzetten naar deurwaarders Karansingh & Partners, indien ik niet betaal.

Zijn er meerdere mensen die dit soort achterlijke praktijken hebben meegemaakt met dit bedrijf? Zo ja, roep ik jullie op om ook aangifte te doen hiervan en consuwijzer hiervan op de hoogte te stellen.

Hebben jullie tips of adviezen hoe verder te handelen?

Ik hoor het graag.

Groet,

Pinar
Laatst gewijzigd door Blapi op 04 jan 2015 20:50, 1 keer totaal gewijzigd.

F.van Holten
Berichten: 820
Lid geworden op: 28 dec 2008 14:15

Re: Vervalsing contract PANNENSET SIMTRONIC B.V. ?!!!!!!

Ongelezen bericht door F.van Holten »

Met kopieën van alle mail/adres gegevens/belastende mail van andere site's, naar de politie, en aangiften doen, en hun vragen om advies.

Blapi
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 jan 2015 18:56

Re: Vervalsing contract PANNENSET SIMTRONIC B.V. ?!!!!!!

Ongelezen bericht door Blapi »

Ja, dat ga ik sowieso doen a.s. dinsdag. Afwachten:)

kelebek27
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 apr 2015 10:01

Re: Vervalsing contract PANNENSET SIMTRONIC B.V. ?!!!!!!

Ongelezen bericht door kelebek27 »

Hoi Blapi,

hoe is dit afgelopen? ik heb dergelijke brieven ook ontvangen. zij dreigen mij nu te dagvaarden. ik heb een dergelijk contract nooit getekend!

hoor graag van je hoe jij dit hebt aangepakt.

gr,

stfwlk
Berichten: 181
Lid geworden op: 06 mei 2012 14:01

Re: Vervalsing contract PANNENSET SIMTRONIC B.V. ?!!!!!!

Ongelezen bericht door stfwlk »

Als ze een contract hebben vervalst: aangifte gaan doen bij de politie!

thecure
Berichten: 2708
Lid geworden op: 05 apr 2011 16:21

Re: Vervalsing contract PANNENSET SIMTRONIC B.V. ?!!!!!!

Ongelezen bericht door thecure »

kelebek27 schreef:Hoi Blapi,

hoe is dit afgelopen? ik heb dergelijke brieven ook ontvangen. zij dreigen mij nu te dagvaarden. ik heb een dergelijk contract nooit getekend!

hoor graag van je hoe jij dit hebt aangepakt.

gr,
ben bang dat je van blapi weinig meer hoort. van die meeuwen die een keer schijten en dan doorvliegen...

Gesloten