Slechte service bij MediaMarkt

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
NeoDutchio
Berichten: 8702
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Slechte service bij MediaMarkt

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Saka34 schreef:
31 dec 2019 22:58
Wij zijn nu 3 weken verder krijg ik telefoon van Mediamarkt Turnhout dat ze slecht nieuws hebben voor me namelijk dat ze het stofzuiger op hebben gestuurd maar Bosch en dat Bosch bij reparatie hebben geconstateerd dat ik het stofzuiget niet goed heb gebruikt ik snapte er niks van een stofzuiger gebruikt je een stofzuiger om te stofzuigen en meer niet lijkt mij je gooit hem niet tegen de muren of iets dergelijk. Medewerkers vertelde mij aan de telefoon dat de stofzuiger daarvan zou de filters verwisseld zijn deze waren namelijk heel vies dat is ook wel logisch als je stof-zuigt.
Als het een stofzuiger met zak is, dan is het niet normaal dat de filters vies worden. Een beetje stof kan er langs de vulmond gaan, maar niet veel. Heeft u dan wel de juiste zakken gebruikt en hebt u de stofzuiger regelmatig onderhouden? Een jaar niets aan doen is natuurlijk niet normaal te noemen.
Wat nu ook de schuld bij MM is lees ik nergens terug.

Komkommertijd
Berichten: 5930
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Slechte service bij MediaMarkt

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Saka 34,

Welk Type Bosch?

Er zijn met zak die bij merkloze zak kunnen vervuilen en stuk gaan, of met volle zak door zuigen?

Maar de zakloze, moet je naast erg vaak legen ook het filter reinigen en drogen.

Als je bij een stofzuiger naast een indien aanwezige zak niet de filter controleerde of ze schoon zijn en goed zitten, vuile filter gaat slechter zuigen, en een scheef geplaatste maakt de motor vuil.
Zowel met als zonder zak hebben een filter en die controleren en reinigen en ook of ze nog goed zit?

Zowel Bosch als Media Markt zijn niet verantwoordelijk voor gebruikers fouten!

Jammer!
Berichten: 41
Lid geworden op: 01 jan 2020 14:46

Re: Slechte service bij MediaMarkt

Ongelezen bericht door Jammer! »

Ik begrijp deze discussie eigenlijk niet. Op deze site is de slechte service van de Mediamarkt al zo vaak voorbij gekomen dat men weet waaraan men begint. Of is het eerst kopen en dan gaan klagen? Vooraf oriënteren is echt beter.
Laat de Mediamarkt gewoon links liggen. Dat is de enige oplossing of zeur niet en accepteer het risico (met soms een klein prijsvoordeeltje).

Its_sandersmits
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 jun 2020 11:47

Re: Slechte service bij MediaMarkt

Ongelezen bericht door Its_sandersmits »

Wennietet heb precies het zelfde, met de beko wtv nog iets wasmachine. Ook al betaald, ook al meerdere malen beleefd met de medewerkers van het bedrijf gesproken. (Extern bedrijf wat de klachten doet) helpt niks. Moet idd gewoon geduld houden. Heb dit ook al op een nette (geen scheldwoorden etc), toch geïrriteerde manier in een beoordeling gezet op de site van MediaMarkt maar deze word niet gepubliceerd. Ben ten einde raad.

michelentini
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 jan 2021 15:06

Re: Slechte service bij MediaMarkt

Ongelezen bericht door michelentini »

Luchtreiniger gekocht van 270 euro.
Met gratis filter twv 50 euro.
Die gratis filter was doorslaggevend voor aankoop.

Bij ontvangst, geen gratis filter.
De mededeling van het gratis filter, bleek foutief en niet meer geldig te zijn.
Maar die gratis filter, was de reden dat ik hem bij Mediamarkt aanschafte.

Na het indienen van een klacht hiervoor, kreeg ik gewoon de mededeling, dat er een einddatum stond vermeld, voor die gratis filter.
Dit was helemaal niet zo, dat weet ik zeker. En als dat al zo was, is het gewoon pure misleiding!

Vervolgens naar Philips gemaild. Hier bleek ook een einddatum bij te staan.
Maar ze hebben standaard een 2 dagen coulantie regeling!! Dus alsnog binnen 1 week de filter ontvangen.

Het is betreurenswaardig te constateren,​ dat de klantenservice van Philips, dus véle malen beter is,​ dan die van Mediamarkt!
En dat de klantenservice van Mediamarkt, met een boodschap komt, dat juridisch gezien, totaal niet houdbaar is.
Hulde voor Philips, zéér slecht van Mediamarkt.
Vooral omdat ik daar vaste klant WAS en jaarlijks toch wel, voor enkele duizenden euro's aan producten kocht, aldaar! (Tv, eufy bel, camera's, espressomachine, etc.!)
Nee, dan voortaan maar naar Bol of Coolblue, waar de service vele malen beter is!!!!

Plaats reactie