LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Filter Miele Total care 5000

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
Talll
Berichten: 140
Lid geworden op: 13 jun 2005 17:08

Filter Miele Total care 5000

Ongelezen bericht door Talll »

Zo'n jaar geleden heb ik de Miele Total care 5000 gekocht. Echt een perfecte stofzuiger. Echter, sinds een maand schiet het filter steeds los waardoor de bovenklep van mijn stofzuiger omhoog geduwd wordt en ik niet verder kan stopzuigen (stof vliegt alle kanten op en een herrie!).

Inmiddels heb ik al een nieuw filter aangeschaft in de hoop dat dit zou helpen maar hij blijft los schieten.

Heeft iemand hier ervaring mee? Heeft iemand misschien een tip hoe ik dit op een simpele manier kan verhelpen?

Mochten er geen tips zijn ga ik toch maar even naar de winkel om het daar na te vragen maar hopelijk zijn er ervaringsdeskundigen!

Toolboy

Re: Filter Miele Total care 5000

Ongelezen bericht door Toolboy »

@Talll
Laatst gewijzigd door Toolboy op 02 sep 2009 19:41, 1 keer totaal gewijzigd.

Talll
Berichten: 140
Lid geworden op: 13 jun 2005 17:08

Re: Filter Miele Total care 5000

Ongelezen bericht door Talll »

Hai,

Het is de S5000

Het is echt het filter dat omhoog schiet. Als je het filter erin stopt klikt hij achter twee 'uitsteeksels', deze lijken door het vele losschieten beschadigd waardoor ze het filter niet goed meer op zijn plek houden.

Bedankt voor het meedenken iig!

stofzuigertje

Re: Filter Miele Total care 5000

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

In mijn online winkel is deze serie niet meer te koop wegens de vele klachten over dit deksel wat wel voor garantie werd vervangen!

Ik weiger gewoon producten te leveren die regelmatig een nieuw deksel nodig hebben.
Het filter is niet de oorzaak maar zolang ze dit niet goed aanpassen en steviger maken ...
Miele tijdelijk geen slechtere leverbaar!

Talll
Berichten: 140
Lid geworden op: 13 jun 2005 17:08

Re: Filter Miele Total care 5000

Ongelezen bericht door Talll »

Ow, het ligt dus gelukkig niet aan mij?!

Dan toch maar het bonnetje opspeuren en terug naar de winkel. Het is/was een duur ding dus hoop dat ze er een goede oplossing voor vinden als het blijft gebeuren...

Ik kon op internet nog niets vinden over deze klacht maar blijkbaar zijn ze er dus wel. Ik ga het even met andere steekwoorden proberen.

stofzuigertje

Re: Filter Miele Total care 5000

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Let op!

Zowel deksel als stofzuiger kunnen schade hebben en soms is alleen een deksel niet voldoende dus kijk eerst even naar binnen of het daar nog redelijk is.

Gesloten