LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Krups MiniMe alleen met Dolce Gusto-cups

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
renewouters
Berichten: 3493
Lid geworden op: 27 jul 2015 12:20

Re: Krups MiniMe alleen met Dolce Gusto-cups

Ongelezen bericht door renewouters »

Eigenlijk zouden we gewoon af moeten van een product dat je eigenlijk betaald via de consumables (zoals Nespressomachines, Dolce Gusto machines, inkjetprinters).

Verkoop de producten gewoon voor een realistische prijs en laat het aan derden of ze ook consumables willen maken. Concurreer vervolgens gewoon op kwaliteit (ik moet de eerste Nespresso kopiecup vinden die beter smaakt dan die van Nespresso zelf). Keerzijde is wel dat een Dolce Gusto machine of printer misschien wel 2x zo duur wordt maar de markt wordt er een stuk gezonder van.

Erthanax
Berichten: 9692
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Krups MiniMe alleen met Dolce Gusto-cups

Ongelezen bericht door Erthanax »

De originele Nescafé DG cups zijn van kunststof met een aluminium "dekseltje". Is dat bij de Lidl DG cups ook zo?
Laatst gewijzigd door Radar op 24 apr 2018 11:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Reactie op eerder weggehaalde offtopic berichten verwijderd

witte angora
Berichten: 30798
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Krups MiniMe alleen met Dolce Gusto-cups

Ongelezen bericht door witte angora »

Het alternatief, als je die originele cups te duur vindt, is iets heel anders proberen. Ik zet mijn koffie net als vroeger met de hand. Beter kun je het niet hebben. En goedkoper ook niet

Krups heeft gewoon bepaalde rechten, en daar verander je niks aan. Het is zoals het is. Sommige dingen vallen nu eenmaal buiten het budget.

Gesloten