LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wasdroger AEG t55840 kapot net na garantieperiode

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
L.Valster
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 jun 2017 12:56

Wasdroger AEG t55840 kapot net na garantieperiode

Ongelezen bericht door L.Valster »

Bij deze o.a. deze wasdroger van aeg is een probleem met de printplaat. Er smelt een chip lnk304gn na ongeveer 4 jaar dit komt door te lage weerstanden die gebruikt zijn. Zie vele meldingen op internet. De garantie is in veel gevallen net verlopen en aeg wil in mijn geval, na flink door mij rechtstreeks aandringen op coulance, de printplaat leveren tegen kostprijs maar wil zelf de monteur sturen en berekend hiervoor het normale tarief. Een totale kosten opgaaf kan men echter niet geven, wat op zijn minst gezegd toch vreemd als alle kennis in huis is. Voorrij kosten en eerste kwartier zou al op €116 komen. Via verkoper de winkel Expert Willemse in Gouda kwam ik al niet verder dan aeg doet niets.
Laatst gewijzigd door Radar op 29 jun 2017 13:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel door Moderatie aangepast

hänschen klein
Berichten: 2156
Lid geworden op: 03 mar 2017 22:51

Re: Wasdroger AEG t55840 kapot net na garantieperiode

Ongelezen bericht door hänschen klein »

Twee bronnen waarop dit vaak voorkomende probleem voldoende wordt behandeld:

1 - https://www.consumentenbond.nl/juridisc ... tietermijn

2 - https://www.consuwijzer.nl/thema/garantie

Suc6 ermee!

simonswald
Berichten: 32
Lid geworden op: 12 jun 2017 15:17

Re: Wasdroger AEG t55840 kapot net na garantieperiode

Ongelezen bericht door simonswald »

AEG is normaal best goed,maar een wasmachine of droger zou ik er nooit van aanschaffen,zoveel klachten over gehoord.
Mijn vader had een hele dure wasdroogcombinatie en ook die ging net na de garantie kapot en ook na dure reparatie bleef het hopeloos.
Uiteindelijk na een paar jaar maar gratis op laten halen.
Kan uiteraard met elk merk gebeuren,maar AEG springt er uit op dit vlak.

Gesloten