In augustus een pakketje met horloge aangetekend met track&trace naar Italie gestuurd. Intussen zijn we bijna 8 weken verder, en het pakketje is nog steeds niet aangekomen, of boven water gekomen. Heb intussen vele malen met Postnl. gebeld. Kosten ongeveer €20.
Er wordt van alles beloofd. ,maar er gebeurt niets of weinig. Allerlei excuses hebben ze zoals staking, computer ligt er uit,
reorganisatie enz.
Wie geeft mij een goede tip om dit probleem op te lossen?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Slechte ervaring met internationale post bij PostNL
Slechte ervaring met internationale post bij PostNL
Laatst gewijzigd door Radar op 20 okt 2017 13:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel aangepast omwille van de duidelijkheid
Reden: Titel aangepast omwille van de duidelijkheid
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 31 okt 2017 11:33
- Contacteer:
Re: Slechte ervaring met internationale post bij PostNL
Onlangs maak ik ook zoiets mee: 27 Sept 2017 een pakketje laten opsturen door een kennis via USP Post Services vanuit Sacremento (CA in USA). Is nooit bij mij bezorgd of melding gemaakt dat het er is, en wordt nu weer terug gestuurd naar afzender, waarvan PostNL zegt die niet te kennen ?!? PostNL weigert opnieuw te bezorgen, want zit al een week in het retourstuur proces ....
Klantenservice PostNL zegt dat het hen spijt, en een klacht voor mij zullen openen. Maar daarna hoor je niets meer.
Heeft iemand ideeën wat je kan doen, behalve lijdzaam afwachten en hopen dat alles ooit in orde zal komen als het PostNL en/of USPS behaagd.
Klantenservice PostNL zegt dat het hen spijt, en een klacht voor mij zullen openen. Maar daarna hoor je niets meer.
Heeft iemand ideeën wat je kan doen, behalve lijdzaam afwachten en hopen dat alles ooit in orde zal komen als het PostNL en/of USPS behaagd.
Re: Slechte ervaring met internationale post bij PostNL
Wij boden op 27 september 2018 een pakketje aan aan PostNL voor vrienden in Italie. Inhoud: zelf gebreide sokken, bloembollen en een celestine (mineraal steen). Verzendkosten: 13 euro.
We volgen het pakket via track en trace. Op 4 oktober wordt het in Turijn geweigerd. Opgegeven reden: het ontbreken van de naam van de geadresseerde / onjuiste adressering. Op 2 november konden we het pakketje weer ophalen in onze woonplaats, op hetzelfde adres als waar we het hadden aangeboden.
Het pakketje was aan alle kanten beplakt met stickers, maar onder die stickers zat nog steeds het door ons stevig bevestigde adrespapier met het complete, correcte adres, inclusief de naam van de geadresseerde. Flauwekul-verhaal dus van PostNL-partner Eurodis.
Overigens was de - zorgvuldig in bobbeltjesplastic verpakte - steen in tweeën gebroken. Daar zaten ook de gebreide sokken nog omheen, dus daar moet flink mee zijn gegooid.
We volgen het pakket via track en trace. Op 4 oktober wordt het in Turijn geweigerd. Opgegeven reden: het ontbreken van de naam van de geadresseerde / onjuiste adressering. Op 2 november konden we het pakketje weer ophalen in onze woonplaats, op hetzelfde adres als waar we het hadden aangeboden.
Het pakketje was aan alle kanten beplakt met stickers, maar onder die stickers zat nog steeds het door ons stevig bevestigde adrespapier met het complete, correcte adres, inclusief de naam van de geadresseerde. Flauwekul-verhaal dus van PostNL-partner Eurodis.
Overigens was de - zorgvuldig in bobbeltjesplastic verpakte - steen in tweeën gebroken. Daar zaten ook de gebreide sokken nog omheen, dus daar moet flink mee zijn gegooid.
- Bijlagen
-
- 1.jpg
- (61.9 KiB) 624 keer gedownload | Inbreuk op auteursrecht?
-
- Berichten: 9778
- Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41
Re: Slechte ervaring met internationale post bij PostNL
Komt vaker voor: https://www.google.com/search?client=fi ... dj9D-lcVGg
Met Frankrijk hetzelfde verhaal.
Met Frankrijk hetzelfde verhaal.
-
- Berichten: 3493
- Lid geworden op: 27 jul 2015 12:20