LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Flame lights via QualityGrab binnen 2 weken

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
henkbekker
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 jan 2018 11:22

Flame lights via QualityGrab binnen 2 weken

Ongelezen bericht door henkbekker »

ik heb twee lampen gekocht bij QualityGrab , dit zijn buitenlampen waarbij het lijkt dat een echt vuurtje heb in je buitenlamp, maar na 2 weken waren deze lampen kapot ,daar zij 40 euro hebben gekost wilde ik mijn geld terug . maar ik krijg geen enkele reactie van deze firma .

mijn vraag is zijn er meer mensen die deze ervaring hebben met deze lampen en de ervaring van het niet reageren op berichten .

juliomariner
Berichten: 4827
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Flame lights via QualityGrab binnen 2 weken

Ongelezen bericht door juliomariner »

Tjsa garantie halen uit China zal wel eens moeilijk kunnen worden
Laatst gewijzigd door juliomariner op 13 jan 2018 21:22, 1 keer totaal gewijzigd.

GJS
Berichten: 331
Lid geworden op: 04 jan 2007 13:43

Re: Flame lights via QualityGrab binnen 2 weken

Ongelezen bericht door GJS »

henkbekker schreef:ik heb twee lampen gekocht bij QualityGrab , dit zijn buitenlampen waarbij het lijkt dat een echt vuurtje heb in je buitenlamp, maar na 2 weken waren deze lampen kapot ,daar zij 40 euro hebben gekost wilde ik mijn geld terug . maar ik krijg geen enkele reactie van deze firma .

mijn vraag is zijn er meer mensen die deze ervaring hebben met deze lampen en de ervaring van het niet reageren op berichten .
Nee geen ervaring maar heb je betaald via Creditcard of PayPal?
Bij beide heb je wel een soort van aankoopgarantie of bescherming, kijk eens naar de voorwaarden of je daarvoor in aanmerking komt als QualityGrab geen reactie blijft geven.

NeoDutchio
Berichten: 12325
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Flame lights via QualityGrab binnen 2 weken

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Hoe komt men toch bij dit soort webwinkeltjes terecht. Wel naar de prijzen kijken, maar niet naar waar het vandaan komt.

Het is maar de vraag of de lampen geschikt zijn voor onze 230 volt netwerken. Er had ook al een lampje moeten gaan branden bij de aanbieding. Per stuk van 88,65 nu voor 39,95. En bij 2 stuks 35 euro per stuk. Geen contact gegevens op de site en ook geen herkomst. Dan wordt het lastig iets te claimen. Zoals hierboven al aangegeven, probeer het eens bij de creditcardmaatschappij.

Gesloten