LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Online bestelling Mediamarkt niet geleverd, geld weg

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
MJDob
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 mar 2017 10:54

Online bestelling Mediamarkt niet geleverd, geld weg

Ongelezen bericht door MJDob »

Op 24/11/2017 heb ik online bij Mediamarkt een bestelling gedaan. Betaald met een Mediamarkt cadeaukaart van € 100 en een bijbetaling via Ideal van€ 32,99. Heb hiervoor een bevestigingsmail van Mediamarkt ontvangen.
Tot vandaag, 15/01/2018 geen producten ontvangen nog het gehele bedrag dan wel cadeaukaart terug gekregen. Wel is het per Ideal betaalde bedrag van € 32,99 al enige weken geleden teruggestort op mijn bankrekening. Maar de € 100 van de cadeaukaart is via de digitale weg kennelijk zoek geraakt bij de IT van Mediamarkt.
Na negen telefoontjes met bijna altijd een oneindige lange wachttijd (20-40 minuten geen uitzondering) en herhaaldelijk vragen om een oplossing op Facebook, en tenslotte op 27/12 j.l. een aangetekende brief gestuurd met een in gebreke stelling gestuurd aan de directie van mediamarkt (waarop helemaal geen reactie is gekomen tot op heden) Het enige wat ik nu al bijna NEGEN weken te horen/lees lezen krijg via Facebook, is de boodschap: het is in onderzoek !. Met andere woorden geld weg en geen producten ontvangen.

Moneyman
Berichten: 30099
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Online bestelling Mediamarkt niet geleverd, geld weg

Ongelezen bericht door Moneyman »

MJDob schreef:Op 24/11/2017 heb ik online bij Mediamarkt een bestelling gedaan. Betaald met een Mediamarkt cadeaukaart van € 100 en een bijbetaling via Ideal van€ 32,99. Heb hiervoor een bevestigingsmail van Mediamarkt ontvangen.
Tot vandaag, 15/01/2018 geen producten ontvangen nog het gehele bedrag dan wel cadeaukaart terug gekregen. Wel is het per Ideal betaalde bedrag van € 32,99 al enige weken geleden teruggestort op mijn bankrekening. Maar de € 100 van de cadeaukaart is via de digitale weg kennelijk zoek geraakt bij de IT van Mediamarkt.
Na negen telefoontjes met bijna altijd een oneindige lange wachttijd (20-40 minuten geen uitzondering) en herhaaldelijk vragen om een oplossing op Facebook, en tenslotte op 27/12 j.l. een aangetekende brief gestuurd met een in gebreke stelling gestuurd aan de directie van mediamarkt (waarop helemaal geen reactie is gekomen tot op heden) Het enige wat ik nu al bijna NEGEN weken te horen/lees lezen krijg via Facebook, is de boodschap: het is in onderzoek !. Met andere woorden geld weg en geen producten ontvangen.
Misschien eens de druk van Social Media (twitter, facebook) proberen?

Lowieze
Berichten: 6600
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Online bestelling Mediamarkt niet geleverd, geld weg

Ongelezen bericht door Lowieze »

U bedoelt dat het bedrag van 100 euro nog niet terug gestort is op uw cadeaukaart?

mahadma
Berichten: 2540
Lid geworden op: 03 dec 2015 13:52

Re: Online bestelling Mediamarkt niet geleverd, geld weg

Ongelezen bericht door mahadma »

Je kan niet meer op internet je saldo van de kado kaart vinden, dat zou onveilig zijn, ondanks de pincode. Dus ga een met die kado kaart (o wat een fijne dingen toch ........ ) naar de winkel,

Christalo
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 feb 2018 18:32

Re: Online bestelling Mediamarkt niet geleverd, geld weg

Ongelezen bericht door Christalo »

Ik heb precies dezelfde ervaring.Maar ben gaan communiceren via Messenger kreeg toen tenminste antwoord en uiteindelijk een mail met cadeau kaart waarmee ik naar de winkel kon gaan.Wel opmerkelijk dat het in dezelfde periode is gebeurt.Ik heb vaker online bij de Mediamarkt bestelt ,zonder cadeau kaart,dat ging altijd goed.Volhouden en veel succes.

Gesloten