LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Inbraakalarm gaat bij het minste of geringste af

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
Jaap Haveman
Berichten: 2
Lid geworden op: 31 mar 2018 18:00

Inbraakalarm gaat bij het minste of geringste af

Ongelezen bericht door Jaap Haveman »

Ik heb 1 week gelkeden door Beveiligd Nederland een inbraakalarm laten aanleggen. Echter bij het minste of geringste gaat het alarm af. Zelfs als het uit staat gaat gaat het nog af. Ik wil er vanaf. Zij bieden die mogelijk ook echter zij eisen een schade vergoeding ivm installatie kosten. Dit komt neer op een totaal bedrag van 549,00 euro.
Aangezien de verkoper niet van te voren heeft verteld dat het alarm door spinnetjes en vliegen en vogels die voor het raam langs gaan al af kan gaan ben ik daar niet akkoord meegegaan. De condities zouden allemaal vermeld zijn in de koop overeenkomst. Echter voor het ondertekenen van het contract zijn wij niet in de gelegenheid gesteld om deze te lezen. Ik heb een bedrag van 250 euro aangeboden. Daar gaan zij niet mee akkoord. Zij willen er 100,00 euro af doen. Wat kan ik doen?
Gaarne zsm bericht.

thecure
Berichten: 2708
Lid geworden op: 05 apr 2011 16:21

Re: Inbraakalarm gaat bij het minste of geringste af

Ongelezen bericht door thecure »

Welk systeem is het en welke detectoren zijn toegepast? Een alarm dat afgaat wanneer het uit staat, is verkeerd geprogrammeerd of er Treed een sabotage op. Dit heeft bij sommige systemen tot gevolg dat de sirene af gaat.

Spinnen en vliegen die op de lens van de pir zitten kunnen idd alarmen geven.
Vogels die buiten vliegen niet.

chrisd1
Berichten: 2053
Lid geworden op: 24 mar 2009 07:12

Re: Inbraakalarm gaat bij het minste of geringste af

Ongelezen bericht door chrisd1 »

Jaap Haveman schreef:Aangezien de verkoper niet van te voren heeft verteld dat het alarm door spinnetjes en vliegen en vogels die voor het raam langs gaan al af kan gaan ben ik daar niet akkoord meegegaan.
Wij hebben al 10 jaar een huis-alarmsysteem; kan mij niet herinneren, dat dat ooit 'spontaan'/door een vlieg oid is afgegaan.

Lady1234
Berichten: 27122
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Inbraakalarm gaat bij het minste of geringste af

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Dus u tekent een contract zonder het te lezen?

stofzuigertje

Re: Inbraakalarm gaat bij het minste of geringste af

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Vermoedelijk een alarm per maand en afkoopsom €549,- en bij niet goed werkende en uitschakelen de maand bedragen niet meer betalen tot het goed is afgeregeld....

Zij horen een goed systeem te leveren dat redelijk betrouwbaar werkte... en dan mag je de maand betalingen stoppen zolang dit niet is uitgevoerd.
De €549,- nooit betalen want valse alarmen en niet uit te zetten is prutswerk en dan hebben ze niet geleverd wat je had mogen verwachten!

chrisd1
Berichten: 2053
Lid geworden op: 24 mar 2009 07:12

Re: Inbraakalarm gaat bij het minste of geringste af

Ongelezen bericht door chrisd1 »

stofzuigertje schreef:...want valse alarmen en niet uit te zetten is prutswerk en dan hebben ze niet geleverd wat je had mogen verwachten!
Zie b.v. http://www.conformiteit.nl/conformiteit ... iteit.html

Gesloten