LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Leifheit afvalemmer: veer deksel kapot

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
Nens

Leifheit afvalemmer: veer deksel kapot

Ongelezen bericht door Nens »

Wij hebben een afvalemmer van Leifheit, RVS, met een kunststof voet (zwart), uitneembare binnenemmer en een deksel die automatisch opengaat als je op een drukknop drukt. Na ongeveer een half jaar begaf de veer die ervoor zorg draagt dat de deksel opengaat. Mijn schoonvader heeft exact hetzelfde probleem. Heeft iemand soortgelijke ervaringen met deze afvalemmer, want als er meerdere mensen zijn die het probleem kennen, dan is er blijkbaar toch iets niet goed aan die afvalemmer. Dat ding heeft een hoop geld gekost (€ 79,95) en na een half jaar kan je er niks mee!

Ik heb de bon niet meer, kan ik dan nog wel naar de blokker gaan om verhaal te halen?

Of weet iemand een adres / telefoonnummer van de klantenservice van Leifheit?

bedankt!

Heidy
Berichten: 161
Lid geworden op: 15 sep 2003 15:42

Re: Leifheit afvalemmer: veer deksel kapot

Ongelezen bericht door Heidy »

- Consumer services
Sabine Kühn

Tel: +49 (26 04) - 97 72 20
Fax: +49 (26 04) - 97 74 02

e-mail: [email protected]

Het is Duits

abcd

Re: Leifheit afvalemmer: veer deksel kapot

Ongelezen bericht door abcd »

ik werk zelf op de klantenservice van zo'n winkel en weet uit ervaring dat leifheit gratis de veertjes levert die bij de deksel horen, het is volgens hun inderdaad een zwak punt dat ze helaas niet kunnen verbeteren, daarom leveren ze gratis de veertjes. Weet alleen het adres van leifheit nederland niet uit mn hoofd, maar als je even googled kom je daar zo achter lijkt me

Gast

Re: Leifheit afvalemmer: veer deksel kapot

Ongelezen bericht door Gast »

Wat een gezei'k over een paar veertjes.

Nens

Re: Leifheit afvalemmer: veer deksel kapot

Ongelezen bericht door Nens »

Ik heb via via een telefoonnummer gekregen van de importeur van Leifheit in Nederland, en die heeft mij kosteloos een nieuw veertje opgestuurd met een handleiding. Kind kon de was doen en de afvalemmer werkt weer naar behoren. Goede service van deze importeur, alleen jammer dat het onduidelijk is bij wie je moet zijn voor een klacht mbt Leifheit.
Wat een gezei'k over een paar veertjes.
Als je zelf zo'n afvalemmer hebt dan zeur je ook.

Al met al dus opgelost!

Gast

Re: Leifheit afvalemmer: veer deksel kapot

Ongelezen bericht door Gast »

Dus je gaat automatisch zeuren als je een Leifheit-afvalemmer hebt. Dan komt ie er bij mij niet in! :D

Nens

Re: Leifheit afvalemmer: veer deksel kapot

Ongelezen bericht door Nens »

Als ie kapot gaat wel ja. Voor de rest is het een heel mooi en handig ding.

TCW
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 jul 2006 14:51

Re: Leifheit afvalemmer: veer deksel kapot

Ongelezen bericht door TCW »

Twee jaar later heb ik precies hetzelfde probleem. Ik kan nergens het adres van de importeur vinden om zo'n veertje te vragen: wie kan me dat vertellen?

Bedankt!

inxsnl
Berichten: 1127
Lid geworden op: 31 mar 2004 14:38

Re: Leifheit afvalemmer: veer deksel kapot

Ongelezen bericht door inxsnl »

Kunt u gewoon vinden op internet.
Fa leifheit heeft een goede reputatie.
Doen ook niet moeilijk als er geen bon meer voor handen is.

TCW
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 jul 2006 14:51

Re: Leifheit afvalemmer: veer deksel kapot

Ongelezen bericht door TCW »

Ik googel me suf maar nee, de importeur van Leifheit in Nederland kan ik niet vinden op het internet. Dus als iemand me verder zou willen helpen, heel graag!

inxsnl
Berichten: 1127
Lid geworden op: 31 mar 2004 14:38

Re: Leifheit afvalemmer: veer deksel kapot

Ongelezen bericht door inxsnl »

Als je bij liefheit terrecht komt:
Komt ie vanzelf bij de nederlandsche importeur! :lol:

c.cornillie
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 jul 2006 16:40

Re: Leifheit afvalemmer: veer deksel kapot

Ongelezen bericht door c.cornillie »

De Nederlandse importeur van Leifheit is de firma Röbke BV. te Naarden. Tel: 035-6997244

Succes!

knorknor
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 aug 2006 14:51

Re: Leifheit afvalemmer: veer deksel kapot

Ongelezen bericht door knorknor »

e.mail adres leifheit

[email protected]

ik heb hierheen gestuurd en nieuw veertje ontvangen
prima service

Nada
Berichten: 15
Lid geworden op: 09 jun 2005 16:02

Re: Leifheit afvalemmer: veer deksel kapot

Ongelezen bericht door Nada »

Het veertje gaat helaas vaker kapot dan 1 keer, maar ook zonder morren weer een nieuwe hoor! Inderdaad via bovenstaand adres en contactgegevens. Goede service dus.

Toolboy

Re: Leifheit afvalemmer: veer deksel kapot

Ongelezen bericht door Toolboy »

Nou wat let u
geef dit bedrijf snel de warme douche

service
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 okt 2006 14:10

Re: Leifheit afvalemmer: veer deksel kapot

Ongelezen bericht door service »

De Nederlandse importeur van leifheit heeft een eigen servicenummer voor contacten met consumenten: 035 6997359. Daar kun je met klachten terecht van dinsdag tot en met vrijdag van 10.00uur tot 14.00uur.

Het is wel iedere keer puzzelen met zo'n nieuwe veer

obi-wan-kenobi
Berichten: 40
Lid geworden op: 20 nov 2005 10:12

Re: Leifheit afvalemmer: veer deksel kapot

Ongelezen bericht door obi-wan-kenobi »

Ze kunnen beter bij alle afvalbakken die ze nu verkopen, een setje reserve veertjes meegeven, met 20 van die dingen kun je wel een jaartje of 10 vooruit.

Of koop gewoon een Brabantia, heb er al jaren eentje en werkt nog altijd prima.

huibie
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 mar 2007 13:27

Re: Leifheit afvalemmer: veer deksel kapot

Ongelezen bericht door huibie »

Hallo, Ik heb ook zo'n afvalemmer. Het is bij mij niet alleen het veertje wat stuk gaat. Ook het deksel wijkt enorm zodat er stank naar buiten komt. Ook de plastic rand gaat stuk. Ik heb vandaag foto's gestuurd naar Leifheit en wacht nu hun bericht af. Mijn emmer is ook ongeveer een half jaar oud.

Clanny
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 apr 2007 20:53

Re: Leifheit afvalemmer: veer deksel kapot

Ongelezen bericht door Clanny »

Wij hebben ook zo'n prullebak waar het veertje van kapot is. Hebben vandaag zonder probleem bij de blokker een nieuw veertje kunnen kopen voor maar 1 eurocent. Helaas lukt het mijn man niet om hem erin te zetten, terwijl het toch echt een handige vent is.
Wie kan ons hier uitleg over geven.

Vincent Borst
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 apr 2007 15:55

Re: Leifheit afvalemmer: veer deksel kapot

Ongelezen bericht door Vincent Borst »

Clanny, ik heb ook erg lopen pielen om het veertje erin te krijgen en ik heb ook geen 2 linker handen. Nadat ook mijn vader en vrienden het niet lukte heb ik een mail gestuurd naar Leifheit. Zij stuurde mij een PDF waarin de montage van het veertje wordt beschreven. Deze kan ik jou en andere mensen doen toekomen als ze me mailen op [email protected] en als subject neerzetten Leifheit Veertje.

PS: Bij Blokker heb ik 3 reserve veertjes gekregen zonder daarvoor te betalen. Zij hebben deze namelijk op voorraad, omdat het een bekend probleem is waarvoor veel mensen terug komen.

Gesloten