LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Selektvracht

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
happyfew
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 aug 2008 13:14

Re: Selektvracht

Ongelezen bericht door happyfew »

Ik herken al jullie klachten over Selektvracht helemaal niet. Bestel maandelijks meerdere malen produkten (vanuit Duitsland, Nederland, Engeland en België). Maar de levering is altijd binnen 3 dagen in huis!
Leveringen uit Engeland binnen 5 werkdagen!
Keurig netjes. Ben ik er niet, dan wordt mijn bestelling netjes afgeleverd bij de buren.

Zojuist weer een pakje ontvangen (het is zaterdag!)

skinnepinny
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 aug 2008 16:16

Re: Selektvracht

Ongelezen bericht door skinnepinny »

mijn pakketje zou eigenlijk al op 1 aug. bezorgd worden,maar hij is waarschijnlijk gestolen. dus na veel heen en weer gebel word er een nieuw pakketje opgestuurd die vandaag bezorgd zou worden.maar het enige wat ik bezorgd kreeg was de afleverbon en niet mijn pakketje, even gebeld met wehkamp en daar word gezegd dat selektvracht mijn pakketje waar schijnlijk op het laadperron heeft laten staan en dat het waarschijnlijk dinsdag of woensdag word bezorgd. zoniet dan kan ik aan het einde van volgende week weer kontakt opnemen en gaan ze kijken wat ze voor mij kunnen doen. nou ik weet wel wat de postorderbedrijven kunnen doen en dat is AFSCHEID NEMEN VAN SELEKTVRACHT en gewoon met een goed vervoersbedrijf in zee gaan.
dit was in een notedop mijn verhaal. groetjes rene

Bezorgster
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 sep 2008 17:10

Re: Selektvracht

Ongelezen bericht door Bezorgster »

Beste mensen,

Ik lees bijna alleen maar negatieve stukjes over Selektvracht. :shock: Jammer want het gaat eigenlijk veel vaker goed. Ik ben er zelf bezorgster en doe alles volgens de regels. Aanbellen, even wachten, nogmaals aanbellen.. Als het mooi weer is loop ik wel eens een stukje achterom want meestal in men dan in de tuin. Is men er niet dan probeer ik het bij de buren (beide kanten) en uiteindelijk komt er dan een briefje in de bus. Heel soms ga ik er op het eind van mijn rit nog wel eens langs.
En ik weet ook bij welke mensen het wel in de tuin of bij de voordeur mag worden neergezet, dat hebben ze dan zelf aangegeven.
Past een pakje door de brievenbus dan doe ik dat uiteraard.
Ik smijt nooit met spullen, ga er zorgvuldig mee om. :roll:
En ik weet dat er heel veel collega's zijn die net zo zorgvuldig en met veel plezier de pakketjes afleveren bij altijd tevreden mensen.
met groet van een bezorgster uit Gelderland

mantoly
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 sep 2008 17:12

Re: Selektvracht

Ongelezen bericht door mantoly »

ik had een pakje besteld bij wehkamp en het zou geleverd worden door selectvracht maar dit schijnt nog al een probleen te zijn voor deze vevoerder,tot 2x toe zijn zij op andere tijdstippen aan mijn deur geweest.iedere keer lag er een briefje in de gang dat zij langs zouden komen bijv. tussen 12.00 en 18.00uur maar kom je om 11.15uur thuis zijn ze allang geweest.weer een briefje op za. 16aug komen ze weer langs tussen 09.00 en 13.00uur maar toen helemaal niet langs gekomen
Ik heb op di. 19aug gebeld.( eerder kon niet want zij zijn alleen te bereiken van di.t/m vrijdag tussen 09.00 en 17.00uur..} Ik werd ronduit onbeschoft te woord gestaan. waarom zij zich niet aan de tijden en afspraken houden.Achteraf hadden zij het pakket retour gezonden om dat zij dit niet konden afleveren.
Toen ik vroeg en wat nu kreeg ik als antwoord dat ik het maar opnieuw moest bestellen,en hij gooide de telefoon erop.
Ik dus een nieuwe laptop besteld bij wehkamp en ook gekregen alleen is het probleem dat selecktvracht de eerste laptop kwijt is en er nu 2 laptops op mijn rekening staan.En dat ik nu maar moet afwachten wanneer wehkamp de eerste niet geleverde laptop van mijn rekening af haalt.Ook daar heb ik al vele malen mee gebeld maar wehkamp is aan het uitzoeken waar de eerste laptop is gebleven.
Je bent uit de brand met zo'n vervoerder.

Heinz
Berichten: 64
Lid geworden op: 09 nov 2004 08:27

Re: Selektvracht

Ongelezen bericht door Heinz »

Selektvracht maakt het alsmaar doller. Ze beweerden bij mij langs te zijn geweest, maar kwamen helemaal niet opdagen en lieten ook geen briefje achter. Op hun site waar je met behulp van de barcode je pakje kunt (ik moet eigenlijk zeggen: kon) tracen wordt dan gemeld dat men dan-en-dan aan de deur is geweest maar men trof niemand thuis (!)

Als je dan verontwaardigd met Selektvracht belt wordt toegezegd dat het pakje de volgende dag tijdens een dagdeel bezorgd zal worden. Weer thuis gebleven en... geen pakje bezorgd of briefje door de bus.

Selektvracht moet inmiddels iets in de gaten hebben, want de mogelijkheid om te tracen met een barcode is sinds kort niet meer beschikbaar op hun site.

jessinha
Berichten: 28
Lid geworden op: 06 okt 2008 00:34

Re: Selektvracht

Ongelezen bericht door jessinha »

bij mij is het ook misgegaan. Had een pakketje besteld via een internetshop. Zal de naam nog niet noemen.
Maargoed, na 3 dagen nog niets in huis. Het bedrijf gemaild. Zij gingen navraag doen.

Hun antwoord. Het pakket was op X-datum bij u bezorgd. Echt onzin, want er was niemand aan de deur geweest en bij de buren was het ook niet. Wat moet je nu met zoiets?
Ik wacht nu een onderzoek af. Wat ik ook niet begrijp is dat dat internet bedrijf me nu dus een dikke 2 weken laat wachten en dan is het uberhaupt de vraag of ik mijn pakket ooit nog krijg. Het erge is alles is vooraf al betaald en het was voor meer dan 50 euro.

Baal enorm, vooral omdat selekt vracht gewoon liegt.
Ook pakketen van wekamp afhalen/brengen is erg. Je wacht de hele dag en ze komen niet opdagen.

Youssef
Berichten: 4
Lid geworden op: 09 okt 2008 16:33

Re: Selektvracht

Ongelezen bericht door Youssef »

Het is echt een ramp bij de mensen van Wehkamp/SELEKTVRACHT .

Week(3 oktober )geleden een Laptop besteld en heb deze via iDeal gelijk betaald, waarna het bedrag van rondt de 900 euro ook gelijk van mijn bankrekening is afgeschreven. De laptop was op voorraad en zou de volgende dag geleverd worden aan de deur. Inmiddels ben ik een week en 5 telefoontjes verder maar nog steeds geen laptop maar wel 900 euro lichter.

Telkens komen ze met het antwoord dat het al naar me verstuurd is en dat ze geen retourbericht van de bezorgdienst(SELEKTVRACHT) hebben gehad en dat ik maar moet wachten. Na de laatste telefoontje die ik vandaag met hun gevoerd heb laten ze me weten dat ik maar tot dinsdag moet wachten
Als ik dan nog niets gehad heb, zullen ze zogenaamd een onderzoek instellen(die ze naar mijn idee ook gelijk na mijn eerste telefoontje konden uitvoeren). Het enigste waar ze daar goed in zijn is om mensen te laten wachten op producten die ze al hebben betaald maar niet ontvangen hebben. Aangezien ik aan mijn betalingsverplichting heb gehouden(de wet gaat namelijk uit van maximaal 50% vooruitbetaling) en zij niet aan hun leveringsverplichting overweeg nu om een getekende brief te sturen waar ik mijn geld terugeis in een termijn van een week of anders zal ik juridische stappen ondernemen. dit is toch niet normaal meer

Naar boven

vervelendtoch
Berichten: 6
Lid geworden op: 12 sep 2008 14:52

Re: Selektvracht

Ongelezen bericht door vervelendtoch »

Bestelde wat bij Whekamp,maar ging niet door,vanwege mijn oude betalingsgedrag?Inderdaad 20 jaar geleden,maar kon doorverwezen worden naar deurwaarder Linndorf??UHH,moet niet gekker worden.Maar ik kwam er snel achter,heb anderhalf jaar geleden bin Bonprix een bestelling gedaan,Selektvracht aan de deur,briefje in de bus,A.S Vrijdag tussen 14.00 en 16.00 uur komen ze terug?Ze moeten nu nog komen,ik was thuis,geen briefje in de bus,dus ik dacht,retour naar Bonprix!?Bestel ik een tijdej geleden iets,kreeg ik een mail,kreeg de bestelling niet,had een openstaande rekening?Uhh,nooit iets gehad?Mail gestuurd,heb nooit antwoord gehad,en nu ben ik de klos?Dankzij SELEKTVRACHT?Ik vind dat er wat moet gebeuren tegen deze oplichters,je moet gewoon ter aller tijden tekenen voor je pakket,en niet zoals het nu gaat,ze proppen het in je brievenbus,gooien het door een klein raampje die open staat,zetten het voor je deur,willen niet naar 9 hoog komen,want ze hebben nog meer te doen?Maar jij zit met de rekening,en het is hun woord tegen jou woord.Heb een betalig gedaan afgelopen vrijdag voor Gordijnen bij Whekamp,de jongen wilde niet boven komen,werd bij de lift op de grond gegooit,en nu?Wie zegt dat ik de gordijnen heb ontvangen?Weg 118 euro?Ga Whekamp mailen/bellen.En nu maar afwachten?Anders heeft de jongen van selektvracht mooie inbetween gordijnen??En ik mijn geld kwijt!Ik hoop dat Radar hier wat mee gaat doen,er MOET getekend worden voor een pakket,anders is zit je als consument in het schip,en ligt je annm bij de deurwaarder!Er moet bij alle bezorgdiensten een vaste regel komen.alle pakketjes laten ondertekenen!Niks meer proppen,voor de deur zetten.

echtmokum
Berichten: 3
Lid geworden op: 07 nov 2008 06:29

Re: Selektvracht

Ongelezen bericht door echtmokum »

Hallo , ook wij hebben ongeveer hetzelfde meegemaakt bij selektvracht amsterdam west!!!.

Zelf heb ik ook het e.e.a besteld en ik kreeg mijn bestellingen maar niet, steeds weer hetzelfde probleem , niemand bereikbaar.

Ben toen zelf een paar keer naar Selektvracht amsterdam west gegaan.


Ik woon in de baarsjes amsterdam west ,en ben toen met

de fiets helemaal naar het Havens west industriegebied gegaan.

Maar stond ik 2 x voor een dichte deur.

Toen ben ik een keer smorgens om 0900 uur geweest.

En toen heb ik mijn pakket meekunnen nemen......

Al met al een hele slechte service van Selektvracht.


Misschien wil je net als ik zelf langs gaan ? dit is het adres:


adres :

selektvracht amsterdam west
Kombuisweg 35

Amsterdam West

telefoon :


0203342346

en heb zelfs een email adres gevonden : (ff googlen!)

[email protected]

das in Havens west vlakbij de coentunnel.

Succes!

echtmokum
Berichten: 3
Lid geworden op: 07 nov 2008 06:29

Re: Selektvracht

Ongelezen bericht door echtmokum »

Hallo , ook wij hebben ongeveer hetzelfde meegemaakt bij selektvracht amsterdam west!!!.

Zelf heb ik ook het e.e.a besteld en ik kreeg mijn bestellingen maar niet, steeds weer hetzelfde probleem , niemand bereikbaar.

Ben toen zelf een paar keer naar Selektvracht amsterdam west gegaan.


Ik woon in de baarsjes amsterdam west ,en ben toen met

de fiets helemaal naar het Havens west industriegebied gegaan.

Maar stond ik 2 x voor een dichte deur.

Toen ben ik een keer smorgens om 0900 uur geweest.

En toen heb ik mijn pakket meekunnen nemen......

Al met al een hele slechte service van Selektvracht.


Misschien wil je net als ik zelf langs gaan ? dit is het adres:


adres :

selektvracht amsterdam west
Kombuisweg 35

Amsterdam West

telefoon :


0203342346

en heb zelfs een email adres gevonden : (ff googlen!)

[email protected]

das in Havens west vlakbij de coentunnel.

Succes!

echtmokum
Berichten: 3
Lid geworden op: 07 nov 2008 06:29

Re: Selektvracht

Ongelezen bericht door echtmokum »

Hallo , ook wij hebben ongeveer hetzelfde meegemaakt bij selektvracht amsterdam west!!!.

Zelf heb ik ook het e.e.a besteld en ik kreeg mijn bestellingen maar niet, steeds weer hetzelfde probleem , niemand bereikbaar.

Ben toen zelf een paar keer naar Selektvracht amsterdam west gegaan.


Ik woon in de baarsjes amsterdam west ,en ben toen met

de fiets helemaal naar het Havens west industriegebied gegaan.

Maar stond ik 2 x voor een dichte deur.

Toen ben ik een keer smorgens om 0900 uur geweest.

En toen heb ik mijn pakket meekunnen nemen......

Al met al een hele slechte service van Selektvracht.


Misschien wil je net als ik zelf langs gaan ? dit is het adres:


adres :

selektvracht amsterdam west
Kombuisweg 35

Amsterdam West

telefoon :


0203342346

en heb zelfs een email adres gevonden : (ff googlen!)

[email protected]

das in Havens west vlakbij de coentunnel.

Succes!

Wunk
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 nov 2008 16:12

Re: Selektvracht

Ongelezen bericht door Wunk »

Hier al 2x het zelfde probleem met Selektvracht Amersfoort.

Bezorger komt langs, ik ben op 't werk, krijg je een briefje in de deur 'Morgen tussen x en y komen we opnieuw', kun je wachten tot je een ons weegt, maar er komt nooit iemand. Dan bel je er achteraan en dan krijg je te horen 'Ja, dit pakket is al 4x aangeboden en op die en die datum retour gegaan', dan blijkt de datum van retour zelfs 1 dag voor de 1e dag van aanlevering te zijn..

Met het eerste pakketje via de Otto zit ik nog steeds in een dispuut, dat is blijkbaar spoorloos verdwenen en krijg ik de rekeningen en aanmaningen, het tweede pakket heb ik maar verzocht het opnieuw te versturen naar m'n werkadres en het vriendelijke verzoek NIET selektvracht te gebruiken..

Ik ga inderdaad in 't vervolg ook vragen of ze met Selektvracht versturen en zo ja dan bestel ik er niet.

HuJuh
Berichten: 72
Lid geworden op: 25 aug 2005 12:48

Re: Selektvracht

Ongelezen bericht door HuJuh »

Ik had onlangs ook een pakket besteld. Bij Bobshop.

Het zou binnen 48 uur worden bezorgd door Selektvracht. De eerste 24 uur vielen op vrijdag en ik was gewoon aan het werk. Geen briefje in de bus, dus ik ging ervanuit dat er niemand was geweest.
De laatste 24 vielen dus op zaterdag. Ik heb bewust mijn vriendin alleen naar de stad laten gaan om op Selektvracht te wachten. Dat had niet gehoeven, want ze zijn niet gekomen.

De daarop volgende week gewoon gewerkt en op vrijdag ligt er een papiertje in de bus. Hij was 4x langs geweest en had nu het pakket teruggestuurd. Er stond een telefoonnummer op dat nog tot 17:00 uur te bereiken was. Nou, tussen 16:00 uur en 17:00 uur 9 keer gebeld en 2 keer een voicemail (beleefd) ingesproken, maar geen telefoontje teruggehad. Nu, ruim een week later nog niets gehoord.

Bij Selektvracht, het hoofdkantoor, zegt men dat het een probleem is van Bobshop, maar ook dat het pakketje wel degelijk die eerte vrijdag is bezorgd. Ho ff... waarom krijg ik dan 7 dagen later een papiertje in de bus dat het pakket is teruggestuurd!? En het is mijn pakket, dus ze hebben wel degelijk met mij te maken. Maar dat was volgens hun niet zo.

Ik heb met Bobshop gebeld en zonder te overdrijven: topservice! Er is een nieuw pakket gestuurd en met de TNT. Kan ik tenminste gewoon op het postkantoor ophalen.
Overigens wisten ze me bij Bobshop te vertellen dat het pakket zodanig was mishandeld dat ze me een andere hebben gestuurd, want dit kon niet meer verkocht worden.

Selektvracht, voor mij nooit meer! Ik sluit me bij Wunk aan, ik bestel niet als er via Selektvracht wordt bezorgd. Wat een stel amateurs.

Dit is overigens ook regio Amersfoort. Patroon? :wink:

tamba
Berichten: 5
Lid geworden op: 16 jun 2008 10:00

Re: Selektvracht

Ongelezen bericht door tamba »

Bij mij was ook regio Amersfoort. De bezorger beweerde dat ik het pakket retour had gestuurd. Lees m'n bericht maar een stukje terug in dit topic.
Had daarvoor al vaker vreemde dingen met Selektvracht A'foort meegemaakt maar dat laatste was de druppel. Als ik iets bestel wat via Selektvracht kom, tja jammer dan maar die lui wil ik hier echt niet meer aan de deur.

victorious_e
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 dec 2008 16:34

Re: Selektvracht

Ongelezen bericht door victorious_e »

Ik heb op dit moment precies hetzelfde probleem met Selektvracht. Ze hebben een via eBay gekocht pakketje 2 keer proberen te bezorgen (ik werk, en was dus niet thuis). Zij beweren echter dat dit 3 keer was (met als reden dat de chauffeur geen briefjes meer had. Hallo, is dit mijn probleem?). Er werd mij verteld dat het pakketje teruggestuurd zou worden, maar ik heb het telefonisch voor elkaar gekregen dat deze op een zaterdag nogmaals zou worden bezorgd (van 9:00 tot 13:00, zo werd mij verteld). Ik ben die zaterdag t/m 14:00 thuisgebleven, en ben toen weggegaan, omdat er niemand was gekomen. Achteraf bleek dat er pas om 14:30 is geprobeerd te bezorgen.

Het pakketje is teruggestuurd naar Belgie, waar hij is kwijtgeraakt.

Dit loopt nu al ongeveer 5 maanden, en ik heb mijn pakket met waarde 50 euro nog steeds niet binnen.

Selektvracht wijst naar de Belgische post die het pakketje is kwijtgeraakt, maar ik vind dat het onterecht retour is gestuurd.

Ik heb eindeloos zitten bellen met hun klantenservice, maar daar kom ik ook geen stukje mee verder..

Wat kan ik het beste doen? Ik wil een boze brief sturen naar het hoofdkantoor van Selektvracht, maar ik kan het adres niet vinden. Iemand suggesties?

BSB
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 jan 2009 13:46

Re: Selektvracht

Ongelezen bericht door BSB »

Ik herken mezelf in het plaatje dat wordt geschetst over Selekt Vracht Amersfoort. Bij alle leveringen die ik tot nu toe heb ontvangen is het misgegaan........ Verkeerd bezorgadres, geen kaartje in de bus (en ik maar wachten), wanneer je ze dan belt weten ze niet waar je het over hebt, of ze nemen helemaal niet op.
Het is echt van de zotte dat postorderbedrijven nog steeds zaken doen met Selektvracht. Wanneer ik hoor dat het via die malafide organisatie wordt bezorgd heb ik al geen zin meer om een bestelling te plaatsen, want je kunt je klok er op gelijk zetten dat het fout gaat (en ik met allemaal extra regelwerk zit)
kortom, selektvracht (amersfoort) sucksss big time!

ik weet niet hoe het in de rest van Nederland is maar de vestiging in Amersfoort is WAARDELOOS.

Umut
Berichten: 5
Lid geworden op: 07 jan 2009 14:16

Re: Selektvracht

Ongelezen bericht door Umut »

Amsterdam-West

Op 22 december had ik een bestelling geplaatst via drogistij.net.
23 december zou ik het pakket binnen moeten krijgen, maar zij hadden hem nog niet gesorteerd. Dus ik wachten op de volgende dag.
Wij zijn op 24 december de hele dag thuis, maar wat gebeurt er aan het einde van de dag? Geadresseerde was niet thuis op moment van bezorging, pakje wordt eerstvolgende bezorgdag gebracht!!!!!!!!!
Eerstvolgende dag is kerstdag 1 en 2. Dan is het weekend. Op zaterdagen bezorgen zij ook, maar na kerst niet.
Op maandagen bezorgen ze vreemd genoeg ook niet.
Dus wordt het dinsdag 30 december. Weer de hele dag thuis en weer hetzelfde verhaal:
Geadresseerde was niet thuis op moment van bezorging, pakje wordt eerstvolgende bezorgdag gebracht!!!!!!!!!
31 december woensdag ook niemand langs geweest en dan komt nog 1 en 2 januari er tussen omdat ze blijkbaar de dag na nieuwjaar ook niet werken.
3 januari zaterdag 2009: weer de hele dag thuis en weer tussen 12:00 en 18:00. Weer geen pakket binnen. Maar dit keer gaan ze echt te ver want, dit staat er dan op hun site:
Geadresseerde was niet thuis op moment van bezorging.
03-01 2009
Pakje wordt op eerstvolgende bezorgdag gebracht.
03-01 2009
Pakje is bezorgd
03-01 2009

Dus drie valse pogingen en geen enkel keer een kennsigeving/brief achtergelaten.

Dit is echt diep triest, wanneer ik ze mail geven ze geen antwoord meer. Met de klantenservice van 40 cent per minuut kom ik ook niet ver, want ze kunnen mij niets vertellen. Ze kunnen en/of mogen niet contact opnemen met de desbetreffende chauffeur en kunnen ook niet in hun routeplanning kijken.
Enige wat ze hebben geleerd is: "we hebben het heel erg druk op dit moment"- smoesje en "het is uw woord tegenover die van de bezorger".
Dus zij hebben zogenaamd mijn pakket bij mij bezorgd.

Nu heeft drogisterij.net een onderzoek gestart en het zal nog een paar dagen duren. Het enige wat ze moeten achterhalen is: op exact welke locatie heeft de zogenaamde chauffeur mijn pakket bezorgd?
Namelijk niet bij mij thuis en al helemaal niet bij de buren die ik jarenlang heel goed ken.

Ik denk dat ze mijn pakket kwijt zijn geraakt en daarom de boel proberen te belazeren door telkens te liegen dat er niemand thuis was op moment van bezorging.

De klant hoort koning te zijn, maar bij selectvracht ben je een slaaf.

Wat kunnen wij doen tegen deze corrupte bedrijf genaamd selectvracht?

Ik ga in ieder geval niet meer bij drogisterij.net bestellen zolang zij selectvracht gebruiken.

stigter26
Berichten: 6
Lid geworden op: 31 okt 2007 22:35

Re: Selektvracht

Ongelezen bericht door stigter26 »

Ook ik heb geen enkele goede ervaring met selectvracht. Tot tweemaal toe geprobeerd een pakketje van ECI bij mij thuis op te laten halen ('s avonds), maar beide keren was men 's middags al geweest en vond ik een briefje in mijn postvak. Toen ben ik het pakje zelf maar weg gaan brengen.. En een soortgelijk verhaal met Wehkamp: aangegeven dat men gisteravond (dinsdag) een retourpakket moest ophalen.. maar er is niemand geweest gisteren en nu vind ik vandaag (woensdag) weer een briefje. Ze zijn dus op de verkeerde dag (en verkeerde tijdstip) gekomen. Ze prutsen maar wat aan daar!

medregas
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 jan 2009 12:48

Re: Selektvracht

Ongelezen bericht door medregas »

Jammer van al die negatieve ervaringen. Ik ben al sinds 1990 werkzaam bij Selektvracht. Uit ervaring weet ik dat klanten in mijn regio
meestal wel tevreden zijn. Ikzelf ben onlangs nog bij TNT een pakketje kwijt geraakt wat ik verstuurd had.
Als bezorger merk ik wel regelmatig dat de deurbel slecht of helemaal niet werkt. Wanneer de klant aan het stofzuigen of koken is hoort men de bel ook vaak niet en daar sta je dan met je pakketje. Dan ga je het dus bij de buren proberen.De berichten die we achterlaten worden soms ook niet goed gelezen.Het ligt echt niet altijd aan Selektvracht , elke dag rijdt een andere besteller de bezorgrit. Als er problemen zijn, wordt hier navraag naar gedaan. :wink:

chaosz
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 jan 2009 14:34

Re: Selektvracht

Ongelezen bericht door chaosz »

Vanaf afgelopen zaterdag 10 januari wacht ik op een pakketje, bij de Wehkamp besteld.
Volgens Wehkamp én de servicedesk van Selektvracht is de bezorger al 3x bij mij thuis geweest maar ik scheen er niet te zijn volgens de bezorger. Helaas voor de l*l de Behanger ben ik al vanaf vrijdag ziek thuis, gewoon hele dagen netjes thuis. Mijn deurbel staat zo hard dat zelfs de buren het horen, dus de smoes dat ik deze niet gehoord zou hebben gaat dus ook niet op.

Daarnaast heb ik aangevinkt dat het pakketje evt. bij de buren afgegeven mag worden en dat is ook niet gebeurd. Als de TNT of UPS moet bezorgen en zij treffen niemand aan krijg ik iig nog netjes een briefje in de bus dat ze langs zijn geweest.

Ik heb nu al zo vaak gebeld met de servicedesk van Selektvracht dat ik er moe van word en zij ook, dus heb ik het nr van het depot in A'dam West gekregen: 0203342346, maar dit nr is continu in gesprek.
Mocht ik mijn pakketje morgen nog niet binnen hebben dan doe ik aangifte van diefstal bij de politie.
Ik heb het helemaal gehad met onprofessionele bedrijven!

Gesloten