LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Coca Cola / Fanta / Etc Flessen

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
Cynneke
Berichten: 49
Lid geworden op: 09 feb 2006 21:49

Re: Coca Cola / Fanta / Etc Flessen

Ongelezen bericht door Cynneke »

Als wij de kans krijgen, haal ik in Belgie altijd een paar flessen Gini (kan alleen als we naar mijn moeder gaan die dicht bij de grensplaats Putte woont).
Maar die is ook duur, net als CC. Maar ik vind hem lekkerder dan Fanta Lemon.

Bij de Aldi in Belgie verkopen ze River limoen. Groene, zurige limonade. En die is weer wél betaalbaar.

Helaas niet te krijgen in Nederland.

Shareena
Berichten: 484
Lid geworden op: 04 okt 2004 15:27

Re: Coca Cola / Fanta / Etc Flessen

Ongelezen bericht door Shareena »

Ik vind de First Choice cola van de Jumbo ook ERG LEKKER! Doet me denken aan Coca Cola!

Lahan
Berichten: 167
Lid geworden op: 24 sep 2005 14:30

Re: Coca Cola / Fanta / Etc Flessen

Ongelezen bericht door Lahan »

op de hele wereld gaan mensen dood aan hongersnood, en er word hier hevig gediscuseerd over het design van een fles cola...

wat een trieste zielen zijn er toch...

rebbel
Berichten: 103
Lid geworden op: 23 aug 2005 11:23

Re: Coca Cola / Fanta / Etc Flessen

Ongelezen bericht door rebbel »

Dag coca cola.Hallo aldi cola 1 fles a1,5 liter 0,35 cent.En ik proef geen verschil.Beetje citroen erbij,lekker fris. :lol:

mylo1
Berichten: 313
Lid geworden op: 08 feb 2006 20:50

Re: Coca Cola / Fanta / Etc Flessen

Ongelezen bericht door mylo1 »

wij wonen gelukkig in het westen,en hebben te maken met onze eigen zoris
het is al moeilijk genoeg om hier je hoofd boven water te houden
dus hou op met er zijn landen zat waar ze honger hebben,boeit mij nietmeer,als je zelf met nog geen €800 moet rondkomen

brillemeisje
Berichten: 9
Lid geworden op: 07 jun 2005 18:17

Re: Coca Cola / Fanta / Etc Flessen

Ongelezen bericht door brillemeisje »

De prijsverhogingen zijn nog belachelijker dan hier al aangegeven: ik kocht vandaag een 1,5 lt fles Fanta Pomelo voor €1,01, de nieuwe literfles stond er boven voor €1,15, dat is dus ruim 70% duurder.
Afgezien van de vele redenen die men heeft om wel/geen Fanta, CC of ander A-merk dan ook te kopen, ik vind zo'n prijsverhoging toch wel heel extreem.
We gaan weer over op de ranja, òòk beter voor mijn portemonnee

Birgit1
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 feb 2006 22:24

Re: Coca Cola / Fanta / Etc Flessen

Ongelezen bericht door Birgit1 »

Ik zag in de supermarkt dat de prijs van 1,5l Coca Cola gestegen is van 0.92 naar 1.29. Ik was uiteraard totaal verbaasd en heb meteen de manager aangesproken. Belachelijk!

Van hem en ook uit het artikel van de Telegraaf begreep ik dat de klant een gigantische prijsverhoging voor Coca Cola moet betalen alleen omdat de fles mooier zou zijn!!!!!

Uit principe heb ik geen Coca Cola gekocht maar First Choice Cola. Stukken goedkoper en smaakt prima!!!
Coca Cola mag hun mooie fles zelf houden, ik koop het niet meer!!

maybe
Berichten: 439
Lid geworden op: 26 nov 2004 14:43

Re: Coca Cola / Fanta / Etc Flessen

Ongelezen bericht door maybe »

en heb meteen de manager aangesproken
Hij kan er ook echt iets aan doen. Tis natuurlijk van de zotte dat ze zoveel duurder geworden zijn, maar om hier nou gelijk een manager voir aan te gaan spreken en hem op zijn donder geven heeft weinig zin.

dennis-flp
Berichten: 12
Lid geworden op: 16 nov 2005 01:02

Re: Coca Cola / Fanta / Etc Flessen

Ongelezen bericht door dennis-flp »

Zesenveertig jaar heb ik Coca Cola gedronken want ik ben met mijn zesde begonnen. Nu wordt het mij helaas onmogelijk gemaakt om nog cc te kopen. Het is nu te duur geworden en de flessen is een drama en één grote morspartij. Voor dat geld kan ik niet morsen en ben overgegaan op de cola van de lidl. Coca Cola, daar is mijn generatie mee opgegroeid en je hoort geen b merk te drinken je drinkt the real thing of niks, dan moeten ze de cola van de lidl maar niks gaan noemen.
Het CocaCola team van gestropdasde juppen zonder enige levenservaring en ook niet geplaagd door het hebben van enige marketing kennis hebben naar mijn mening een hele structurele fout gemaakt.
Greetz Dennis

eeliane
Berichten: 1444
Lid geworden op: 06 jun 2005 18:50

Re: Coca Cola / Fanta / Etc Flessen

Ongelezen bericht door eeliane »

Hoogvliet/perfect cola , lekkere cola en zeker de helft goedkoper dan cocacola.

gerardk
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 jan 2006 00:43

Re: Coca Cola / Fanta / Etc Flessen

Ongelezen bericht door gerardk »

Het mag duidelijk zijn een prijsverhoging van 40 a 50 % is niet te pruimen en ik ga beslist zoeken naar een alternatief, ik verdun de cola altijd met jonge jenever waardoor het smaakverschil niet zo groot is en vind pepsi max best te drinken zo

Cynneke
Berichten: 49
Lid geworden op: 09 feb 2006 21:49

Re: Coca Cola / Fanta / Etc Flessen

Ongelezen bericht door Cynneke »

Proef je nog wel cola dan, of overheerst de jonge jenever te veel? (alhoewel... wat is te veel?)

Maar goed...
Ik drink al tijden de cola light van AH en daar ben ik heel tevreden over. Ze hebben ook een caffeine vrije variant en een regular, maar de caffeine vrije vind ik niet zo lekker.
O ja, en de prijs: 59 cent.

jvr
Berichten: 21
Lid geworden op: 15 dec 2005 11:56

Re: Coca Cola / Fanta / Etc Flessen

Ongelezen bericht door jvr »

Ik vind de prijsverhogingen belachelijk. Als men coca cola wil gaan boycotten, door geen coca cola en fanta meer te kopen, dat zal voor coca cola niet te merken zijn. Eigenlijk zouden de supermarkten (AH, Jumbo, C1000, Super de Boer enz.) het merk voorlopig niet meer moeten verkopen, tot dat de prijs weer terug kan naar het 'oude' niveau (0.95). AH verkoopt waarschijnlijk ook geen Grolsch meer (althans er werd mee gedreigd naar Grolsch). Als de klant koning is, zullen ze er toch iets mee moeten doen. Vaste lage prijzen?

Wat zal trouwens een ½ liter bij een shop van de Shell gaan kosten?

mylo1
Berichten: 313
Lid geworden op: 08 feb 2006 20:50

Re: Coca Cola / Fanta / Etc Flessen

Ongelezen bericht door mylo1 »

jongens het is wel zowat 3 hollandse[oude] guldens ,ik had in het gulden tijdperk dit al helamaal niet uitgegeven aan een fles cola
nu drink ik zelf water [uit de kraan]dus goedkoper kan het niet.maar mijn kinderen hebben liever coca cola,DACHT HET NU NIET MEER,of zelf halen en dat doen ze ook niet
dus staat er bij ons nu ah cola in de koelkast 59 cent

ydrofsky
Berichten: 33
Lid geworden op: 06 jan 2006 18:03

Re: Coca Cola / Fanta / Etc Flessen

Ongelezen bericht door ydrofsky »

Mylo 1,

Je bedoeld waarschijnlijk Nederlandse Guldens? Of hadden ze in de provincie Holland andere guldens? :lol:

mylo1
Berichten: 313
Lid geworden op: 08 feb 2006 20:50

Re: Coca Cola / Fanta / Etc Flessen

Ongelezen bericht door mylo1 »

ydrofsky

Je hebt gelijk ..let maar niet te veel op hoe ik iets schrijf ..ben namelijk delectie's

Bailey
Berichten: 1646
Lid geworden op: 07 jun 2005 14:42

Re: Coca Cola / Fanta / Etc Flessen

Ongelezen bericht door Bailey »

de flessen is een drama en één grote morspartij
Wat doe je dan met die flessen voordat je knoeit? Ik ben zelf best wel onhandig, maar ik heb met deze flessen nog niet geknoeid hoor.

Shareena
Berichten: 484
Lid geworden op: 04 okt 2004 15:27

Re: Coca Cola / Fanta / Etc Flessen

Ongelezen bericht door Shareena »

Die flessen is inderdaad EEN GROOT DRAMA! Doordat er teveel lucht bij komt in een keer, komt er een hele stoot cola uit...

Bailey
Berichten: 1646
Lid geworden op: 07 jun 2005 14:42

Re: Coca Cola / Fanta / Etc Flessen

Ongelezen bericht door Bailey »

Misschien iets rustiger de dop opendraaien? Ik heb werkelijk nergens last van.

Prikker
Berichten: 142
Lid geworden op: 14 jul 2005 17:19

Re: Coca Cola / Fanta / Etc Flessen

Ongelezen bericht door Prikker »

Als de kinderen de cola fles opendraaien kan ik er donder op zeggen dat hij uit hun knuistjes glipt.

De nieuwe fles is veel breder dan de vorige waardoor hij niet meer in hun knuistjes past en bovendien is het plastic ook heel erg glad en buigzaam waardoor hij veel eerder wegschiet.

Zoals inderdaad aangegeven ontstaat er een druk bij het oppakken (1,5 liter) waardoor de fles inklapt en de cola er (ja, zonder schudden ja) uitspuit en vervolgens ook uit de handen glijdt. Zo blijf je dweilen met die cola.

Gesloten