LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ring gevonden in Hertog ijs

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
Pindakaaspotje
Berichten: 1672
Lid geworden op: 02 jan 2009 19:01

Re: Ring gevonden in Hertog ijs

Ongelezen bericht door Pindakaaspotje »

** Verwijderd ivm censuur** Verwijderd ivm censuur** Verwijderd ivm censuur** Verwijderd ivm censuur** Verwijderd ivm censuur** Verwijderd ivm censuur
Laatst gewijzigd door Pindakaaspotje op 08 jan 2012 13:46, 1 keer totaal gewijzigd.

suzanna24
Berichten: 4
Lid geworden op: 18 nov 2010 15:28

Re: Ring gevonden in Hertog ijs

Ongelezen bericht door suzanna24 »

Ik vind het wel sneu voor de persoon die het kwijt is. Het is een ontzettend lelijk ding, zonder vorm van herkenning (naam e.d.).

Toch, hoe komt zo'n ring in het ijs (en dan niet bovenop, maar echt in het midden)? Maar is inderdaad altijd beter dan een haar of nagel :x .

Ik heb de bon nog niet gekregen, ben benieuwd.

witte angora
Berichten: 30795
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Ring gevonden in Hertog ijs

Ongelezen bericht door witte angora »

Ik vind het wel sneu voor de persoon die het kwijt is.
Het is een ontzettend lelijk ding
:lol: :lol: :lol:

S.
Berichten: 2164
Lid geworden op: 22 mei 2005 23:52

Re: Ring gevonden in Hertog ijs

Ongelezen bericht door S. »

Wie zegt dat het toeval is dat die ring in het ijs is terechtgekomen.
Als het zo'n lelijk ding is. :lol:

En wat die metaaldetector betreft; misschien dan deze geen goud detecteren. 8)
En al helemaal geen lelijk goud.

violia
Berichten: 24
Lid geworden op: 13 okt 2010 16:10

Re: Ring gevonden in Hertog ijs

Ongelezen bericht door violia »

Mooi oud is niet lelijk.

S.
Berichten: 2164
Lid geworden op: 22 mei 2005 23:52

Re: Ring gevonden in Hertog ijs

Ongelezen bericht door S. »

violia schreef:Mooi oud is niet lelijk.
Zeker niet.
Ik kijk dan ook met veel genoegen in de spiegel. 8)

kruikenzijker
Berichten: 6
Lid geworden op: 12 dec 2008 19:51

Re: Ring gevonden in Hertog ijs

Ongelezen bericht door kruikenzijker »

maybe schreef:
Pindakaaspotje schreef:.. het verhaal van hertog klinkt plausibel. Dat het verboden is om ringen te dragen is een kul argument,

Waarom is dit nou weer een kul argument. Ik heb zelf ook in magazijnen ed gewerkt en daar was hetook echt niet toegestaan om ringen te dragen tijdens werktijd. Levert in sommige werkzaamheden gevaarlijke situaties op dus waarom zou dat hier niet zo zijn.

idd het is absoluut geen kul. ik ben zelf banketbakker geweest en wat is dan helemaal uit den boze? juist ringen dragen. je zit de hele dag met je handen aan het eten en je moet er niet aan denken dat er etensresten/produckten aan je ring blijven kleven en dat je weer aan een ander produckt gaat zitten met je handen. is gewoon heel normaal en hygienisch om geen sieraden aan je handen te hebben als je met etenswaren bezig bent.

Pindakaaspotje
Berichten: 1672
Lid geworden op: 02 jan 2009 19:01

Re: Ring gevonden in Hertog ijs

Ongelezen bericht door Pindakaaspotje »

** Verwijderd ivm censuur** Verwijderd ivm censuur** Verwijderd ivm censuurn** Verwijderd ivm censuur** Verwijderd ivm censuur** Verwijderd ivm censuur
Laatst gewijzigd door Pindakaaspotje op 08 jan 2012 13:46, 1 keer totaal gewijzigd.

Toolboy

Re: Ring gevonden in Hertog ijs

Ongelezen bericht door Toolboy »

suzanna24 schreef:Hallo!

Eind augustus vond mijn oma een ring in een bak Hertog advocaat ijs. Heb hier contact met Hertog mee gehad. Hun conclusie is dat men geen ringen mag dragen in de fabriek en dat het ijs door een metaaldetector gaat.

Eigenlijk is dus hun conclusie: 'het is niet waar'.

Maar het is dus wel waar. Er zat een 14-karaats zegelring in dat ijs.

Maarja, wat nu? Ik krijg een bon opgestuurd, maar wat ik daar mee?

Iemand ideeen wat nu verder te doen?

Groetjes,

Suzan

De meeste mensen zoeken naar goud!, En u krijgt het op uw bordje.
Mag ik er van uit gaan dat dit een mail was naar hertogh om hun controle`s te verbeteren.
Of was er nog meer gewin in het spel.

T

mirandardam
Berichten: 4
Lid geworden op: 14 okt 2007 15:06

Re: Ring gevonden in Hertog ijs

Ongelezen bericht door mirandardam »

Toolboy schreef:
suzanna24 schreef:Hallo!

Eind augustus vond mijn oma een ring in een bak Hertog advocaat ijs. Heb hier contact met Hertog mee gehad. Hun conclusie is dat men geen ringen mag dragen in de fabriek en dat het ijs door een metaaldetector gaat.

Eigenlijk is dus hun conclusie: 'het is niet waar'.

Maar het is dus wel waar. Er zat een 14-karaats zegelring in dat ijs.

Maarja, wat nu? Ik krijg een bon opgestuurd, maar wat ik daar mee?

Iemand ideeen wat nu verder te doen?

Groetjes,

Suzan

De meeste mensen zoeken naar goud!, En u krijgt het op uw bordje.
Mag ik er van uit gaan dat dit een mail was naar hertogh om hun controle`s te verbeteren.
Of was er nog meer gewin in het spel.

T
ja tuurlijk rare vraag de eigenaar van die ring opsporen om hem terug te kunnen geven

verders heeft mijn oma een keer een stuk glas in de smitsh chips (nu lays) gevonden en een brief gestuurd

en een paar dagen later kreeg ze een verontschuldingsbrief dat ze blij waren dat er verder geen ongelukken gebeurt waren en een gigantische doos met alle smaken chips die ze hadden

vooral wij als kleinkinderen waren daar erg blij mee :roll:

groetjes miranda

suzanna24
Berichten: 4
Lid geworden op: 18 nov 2010 15:28

Re: Ring gevonden in Hertog ijs

Ongelezen bericht door suzanna24 »

Toolboy schreef: De meeste mensen zoeken naar goud!, En u krijgt het op uw bordje.
Mag ik er van uit gaan dat dit een mail was naar hertogh om hun controle`s te verbeteren.
Of was er nog meer gewin in het spel.

T
Gewin wil ik het niet noemen. Ik vind het belangrijk dat zo'n bedrijf weet dat er zoiets in mijn oma's ijs zat. Mij lijkt het logisch dat je een bedrijf op de hoogte daarvan brengt. En het is gewoon een lollig verhaal om hier te posten. En ik heb niet gezegd dat ik hem terug wil geven, maar ik vind het wel sneu dat iemand zijn ring kwijt is.

Maar iedereen zou anders reageren in zo'n situatie, dat begrijp ik ook wel.

Risje
Berichten: 18
Lid geworden op: 18 aug 2010 15:05

Re: Ring gevonden in Hertog ijs

Ongelezen bericht door Risje »

Zelf werk ik in de voedingsmiddelenindustrie (niet bij Hertog :wink: ) en bij ons in de fabriek zie je toch ook wel mensen met ringen om. De regel is dan: een gladde trouwring, zonder steentje dus, mag wel.
Bij ons zie je dat de productiemedewerkers niets om hebben, maar mensen van 'kantoor' die proeven doen in de fabriek, die hebben vaak wel hun trouwring om. Het kan zomaar zijn dat je die verliest. Maar dan zou je dat toch wel merken, toch?
Het zou kunnen dat de ring van een externe monteur oid is, aangezien niemand bij Hertog zijn of haar ring mist..

De reactie van Hertog mbt de metaaldetector vind ik wel wat vreemd. Van een collega heb ik een keer gehoord dat hij ergens geweest was, waar er niet eens een bos sleutels uit het product gehaald werd.. Misschien moeten ze bij Hertog de metaaldetector eens nakijken, of deze nog wel sterk genoeg is..

Wel netjes dat je een bon krijgt voor nieuw product, ik zou de bak nl niet verder leeg eten, je weet maar nooit wat je verder nog tegen kan komen.

BernadetteW
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 nov 2010 15:04

Re: Ring gevonden in Hertog ijs

Ongelezen bericht door BernadetteW »

Gewoon die ring verkopen. Bah wat een vies idee. En dat ze het dan ook nog ontkennen! Belachelijk.

Gesloten