LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Televisie en internet in de trein

Reis je vaak met het openbaar vervoer of taxi en heb je hierover een uitgesproken mening? Laat het ons hier weten.
S.
Berichten: 2164
Lid geworden op: 22 mei 2005 23:52

Re: Televisie en internet in de trein

Ongelezen bericht door S. »

Van mij mogen ze alles.
Of het verstandig is, is een tweede.

De NS is al zo'n rammelende organisatie. Laten ze eerst wat stabieler worden. Als ze ook al tijd en aandacht aan extra's moeten besteden...

hoeksteenvanhetmuurtje
Berichten: 86
Lid geworden op: 17 mei 2006 20:45

Re: Televisie en internet in de trein

Ongelezen bericht door hoeksteenvanhetmuurtje »

Er werken een paar duizend man bij de NS, de een houdt zich bezig met de kaartjes, de ander met besturen, weer een ander met het rooster, en nog iemand doet iets met comfort.

Die meneer, of mevrouw die over comfort gaat, heeft de samenwerking opgezocht met de KPN en weet ik wei en hebben een mooi plan bedacht waar veel mensen op zitten te wachten.

Die meneer snapt niets van roosters en op tijd rijden. Dus dan kan die afdeling toch lekker bezig blijven met goede plannen maken, zodat treinreizen in de toekomst comfortabeler wordt.

S.
Berichten: 2164
Lid geworden op: 22 mei 2005 23:52

Re: Televisie en internet in de trein

Ongelezen bericht door S. »

Zit ook wel weer wat in, in deze redenatie.
Voor ieder onderdeel een 'potje' en een 'mannetje'. Lijkt de zorgsector wel. :lol:

Nou goed, van mij mogen ze hoor. Als je dan toch lang moet zitten, dan maar met comfort.
Alleen schept dat wel verwachtingen voor hun andere diensten, dat is mijn punt.

JaFO
Berichten: 241
Lid geworden op: 07 jul 2005 18:54

Re: Televisie en internet in de trein

Ongelezen bericht door JaFO »

Het bureau mag dan betrouwbaar zijn, maar het wordt wel betaald door iemand ...
En dan is het wel zo verleidelijk om de klant te vertellen wat ie graag wil horen.

Hoe gaat die uitspraak ook al weer ?
"There are lies, damned lies and there are statistics ..."

'tuurlijk willen laptop-bezitters graag mobiel zijn. Anders hadden ze nooit zoveel geld uitgegeven aan een pc die een paar uur zonder stroom kan leven.

'tuurlijk willen ze graag internetten op zogenaamde 'hotspots' ...

Maar willen ze er ook echt voor betalen ?
In de praktijk is maar al te vaak gebleken dat de meeste mensen wel van alles willen hebben, maar dat ze afhaken zodra ze erachter komen dat ze ook maar een cent moeten betalen.

En inderdaad ... laat ze eerst maar eens werken aan het op tijd laten rijden van treinen voor ze in zo'n luxe toepassing geld uitgeven. Ze hebben verdorie niet eens genoeg treinen (ruim 1000 stellen te weinig!!!) en personeel om de 'nieuwe' dienstregeling te laten werken.

tienepien
Berichten: 880
Lid geworden op: 31 aug 2005 22:23

Re: Televisie en internet in de trein

Ongelezen bericht door tienepien »

ik reis ook wel eens anderhalf uur. Dan neem ik een krantje mee, die lees ik dan en als ik die uit heb dan ga ik relaxen. Naar buiten kijken of even mijn oogjes dicht.

Werken doe ik op mijn werk, internetten doe ik thuis en op mijn werk en televisie kijken doe ik thuis.
Mjah, dat is prima dat jij dat doet, maar dat betekend niet dat anderen dat ook zo moeten doen.
Jij reist "wel eens" anderhalf uur, er zijn mensen die dat 5x per week, 2x op een dag doen. En dan nog moeten studeren (huiswerk enzo he? :) ), of nog iets moeten regelen voor een vereniging oid. Voor zulke mensen is werken in de trein een enorme tijdsbesparing.

Onderzoeken waarin een percentage mensen aangeeft iets te vinden, kun je niet weerleggen door te zeggen dat jij zelf iets anders vind.

Bailey
Berichten: 1646
Lid geworden op: 07 jun 2005 14:42

Re: Televisie en internet in de trein

Ongelezen bericht door Bailey »

Ik heb dan ook nooit gezegd dat iemand niet mag werken, studeren of wat dan ook in de trein. Wie ben ik om te zeggen wat iemand wel en niet mag doen? Maar ik vind internet en televisie in de trein gewoon te overdreven. Dat kan thuis ook!

karr-2
Berichten: 1996
Lid geworden op: 10 apr 2005 15:30

Re: Televisie en internet in de trein

Ongelezen bericht door karr-2 »

Helemaal mee eens.

Tiesties
Berichten: 31
Lid geworden op: 12 sep 2006 23:10

Re: Televisie en internet in de trein

Ongelezen bericht door Tiesties »

Laat ze toch tv en internet aanleggen joh. Als ze het met net zoveel kunde doen als de rest van hun activiteiten, zal je er het grootste deel van de tijd geen last van hebben. Storing!!!!!

Bailey
Berichten: 1646
Lid geworden op: 07 jun 2005 14:42

Re: Televisie en internet in de trein

Ongelezen bericht door Bailey »

Hahaha...ja dat is ook weer waar.

Gesloten