LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ik neem afsccheid van het Trosradar forum

Reis je vaak met het openbaar vervoer of taxi en heb je hierover een uitgesproken mening? Laat het ons hier weten.
JRG
Berichten: 27
Lid geworden op: 22 apr 2008 15:28

Ik neem afsccheid van het Trosradar forum

Ongelezen bericht door JRG »

Het was mij een waar genoegen om via dit forum een multilaterale communicatie te voeren en hiervan het psychologisch effect te zien.

Op sommige stellingen werd heel divers gereageerd.

En alles begon met een kleine stelling waarop steeds ruimer op werd geanticipeerd .

Maar nu vind ik het genoeg geweest (ik heb mij kostelijk vermaakt)

Ik stap morgen weer gewoon in de auto naar mijn werk bij de overheid.

Boisbas
Berichten: 117
Lid geworden op: 27 jun 2007 14:12

Re: Ik neem afsccheid van het Trosradar forum

Ongelezen bericht door Boisbas »

Ik sluit me bij je aan, voor wat betreft de discussie over de OV staking.
Ik heb m'n punten gemaakt. Het was hier goed toeven.

Ik hoop dat de rechtzaak er gauw komt. Want een bustocht naar m'n werk is nog niet mogelijk.

De andere kant van de medaille: het maakte het wel mogelijk hier een bijdrage te leveren ook al is de aanleiding daartoe een treurige.

Jammer dat zo weinigen ingingen op het effect van de staking en de gevolgen daarvan voor anderen.

Maar ja, dat is ook een teerpunt. Dat snap ik wel.
Niettemin hoop ik dat er snel overeenstemming gevonden wordt.

EOD

Maarten1234
Berichten: 1201
Lid geworden op: 07 sep 2006 04:52

Re: Ik neem afsccheid van het Trosradar forum

Ongelezen bericht door Maarten1234 »

Ja dag hoor zielepoten.

De gevolgen op deze stakingen maakt men zelf. Men is gewoon te lui om de oplossing te vinden, maar dat is niet zo gek als men een laag IQ heeft en lui is.

Bustocht niet mogelijk... je zegt het goed dus je kan fietsen of lopen. Verder voor het busvervoer moet je bij de plaatselijke overheid zijn die worden aangestuurd door de OVERHEID. Zie je meteen waarom alles zo ontzettend langzaam gaat, want die verzieken heel Nederland. Die mensen begrijpen helemaal niets.

droom
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 jun 2008 15:22

Re: Ik neem afsccheid van het Trosradar forum

Ongelezen bericht door droom »

Beste Maarten 1234

Met deze uitspraken geeft u zelf al aan wel niiveau u zelf hanteerd.


Mensen in het algemeen meer creatief dan dat u waarschijnlijk in de gaten heeft en dit kan ook nadelig uitpakken voor het streekvervoer

Dus bezint eer u begint (te schrijven)

kiz
Berichten: 2319
Lid geworden op: 11 okt 2005 21:37

Re: Ik neem afsccheid van het Trosradar forum

Ongelezen bericht door kiz »

Maarten1234 legt de vinger op de zere plek: namelijk dat mensen zélf geen oplossingen meer kunnen/willen bedenken. Tegenover chauffeurs die een behoorlijke CAO "eisen" staan passagiers die hun "recht op vervoer" met dezelfde kracht "eisen".

Vanuit mijn persoonlijke situatie weet ik heel goed hoe het leven van een chauffeur én dat van zijn gezin er uit ziet, en ook welke financiële beloning daar tegenover staat. Daarnaast mag ik mezelf momenteel tevens als "gedupeerde" van de lopende staking beschouwen, aangezien ik door medische omstandigheden op dit moment geen vervoermiddel (fiets en/of auto) kan besturen. Ik kom dus helaas de deur bijna niet uit, behalve als één van de kinderen zo vriendelijk is mij een lift achterop de fiets aan te bieden, na school & huiswerk wel te verstaan.

Gesloten