LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Achteraf inbouwen Xenon licht

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
ejwedje
Berichten: 28
Lid geworden op: 30 sep 2004 17:49

Achteraf inbouwen Xenon licht

Ongelezen bericht door ejwedje »

Ik heb een paar maanden geleden Xenon licht laten inbouwen in mijn auto. Ik had van te voren goed rondgekeken en wist dat er geen was installatie en automatische hoogte verstelling was vereist bij het achteraf inbouwen. Ik heb de verlichting na inbouw opnieuw laten afstellen en de auto heeft een APK keuring gehad. Alles prima. Nu lees ik afgelopen week dat de eisen voor Xenon lampen die achteraf worden ingebouwd worden aangepast. ook deze lampen moeten na 1 januari 2006 voorzien zijn van een was installatie en een automatische hoogte verstelling. Ik zie dit meer als dat de regering teveel BPM verliest omdat meer mensen hun nieuwe auto achteraf laten voorzien van een Xenon set. Deze set kost inclusief inbouw euro 565,-.
Ik heb me in ieder geval voorgenomen om gewoon te blijven rijden en bij de volgende APK keuring de lampen even te wisselen voor de normale lampen. Bij mijn auto is het niet mogelijk om automatische hoogte instelling in te bouwen. Er zou dus niets anders opzitten dan de lampen weg te gooien !! Nou mooi niet dus.
Zijn er nog meer mensen met dit probleem.

Mvrgr

rhodi
Berichten: 108
Lid geworden op: 29 dec 2003 21:05

Re: Achteraf inbouwen Xenon licht

Ongelezen bericht door rhodi »

onze regering is kan uitstekend ,achteraf, regeltjes veranderen. je weet totaal niet meer waar je aan toe bent. vandaag zus, morgen zo!!
ik heb ook met onze regering te maken gehad. zo rijd je goedkoop met een grijs-kenteken auto, en zo is het onbetaalbaar.
ik heb nu maar een brommer gekocht!!!

Gesloten