LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Suiker goede basis om kankercellen wakker te maken

Ervaring met voeding of zaken rondom dit onderwerp? Geef hier jouw mening.
rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: Suiker goede basis om kankercellen wakker te maken

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

kuklos schreef:Zo lust ik er nog wel een. Je zat er volledig naast. Mensen hebben niet allemaal kanker in hun lichaam. Het is iets compleet anders wat jij zei en wat de medische organisaties zeiden.

@ kuklos ik zeg niet iedereen heeft kanker!!!!
Kankercellen ....en het is de vraag blijven die cellen gewoon normaal in tact of onstaat er verkeerde deling...

Ga zelf eens op onderzoek,uit...
Ik heb al heel wat jaren in de daniel doorgebracht,jij ook..

Je lijkt een bepaald persoon hier wel...

Ga eens op je gemak googlen en verdiep je heeeeel grondig hoe een mens in elkaar zit,
Misschien dan eens een paar consulten klinishe genetica en bezoek aan erasmus,kom je verder alsmaltijd iedereen afkraken met je alu hoedje??

Idd sohjie,
Ik heb zoveel info in me kop erover dat het moeilijk uitleggen is wat ik bedoel!

Dusik zwets niet en zeker niet over zo,n ziekte over geen ene ziekte...trouwens

Hopelijk snap,je wat ik bedoel.nee ik geef niet toe,want ik weet hoe het zit ik weet alleen niet precies hoe,uit te legen en als ik links neerzet krijg je commantaar ja zo kan ik het ook...ervaringen kuklos helaas...en veel teveel i fo gekregen als er zoveel mensen dicht om je heen het krijgen ,en,fam in de molen zit en allemaal naar klinische genetica moeten dat is geen pretje...

Dus denk eens ma waarom,mensen zoiets neerzetten,niet om het beter te weten,althans niet mijn intentie..dat laat ik aan anderen over..
Enik ben ook geen goeroe typ..

Dus als je dit ook eem verschrikkelijke ziekt vind zoek je geen ruzie en ga je eens op je gemakkie verdiepen in wat bedoeld ze nou precies,als je echt wilt weten

Maar iets. Zegt me dat da je niet interesseert en je gewoon elke topic waar mensen maar over iets alternatiefs beginnen afkraken?

Vogels die probeert me nog te berijpen,geloof ik

Nogmaals dit is gewoon moeilijk voor mij helemaal tot detail uit te,leggen,vogels robjee snappen hem..

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Suiker goede basis om kankercellen wakker te maken

Ongelezen bericht door sjohie »

rozemarijntje schreef:
sjohie schreef:Als je dan zo goed geïnformeerd bent , dan weet je hopelijk toch ook dat bij de afbraak van ingenomen b17, cyanide vrij komt? En da's niet echt gezond voor je lichaam, zeker niet als je zoveel b17 inneemt dat je lichaam het vrijgekomen cyanide niet op tijd meer kan afbreken. Een zeer aanwezige kans, bij de grote hoeveelheden b17 die kwakzalvers soms voorschrijven.

Maar goed, dankzij de medische wetenschap, waaronder een dokter met een robot, is mijn vader helemaal genezen van zijn prostaatkanker. Daar heeft al dat fruit eten, en indirecte b17 consumptie, dus geen jota aan bijgedragen, anders had hij het volgens jouw relaas al nooit moeten krijgen.

@sjohie
gelukkig heeft je vader geluk gehad,want ik ken mensen die zijn te laat met prostaat...lichaam laat niks merken..dan ben je de pineut,wetenschap of niet...dan is het einde verhaal....helaas...

maar godzeidank voor je vader!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! top....
tip,laat jezelf ook op psa testen eens in de zoveel tijd :wink: kan erfelijk zijn..ik zeg kan :wink:
Dit ís de erfelijke variant, tenminste, alle mannen in de familie/lijn van mijn vader krijgen het, dus dat is wel duidelijk. Naja, zo duidelijk als het kan zijn, zonder uitgebreid DNA onderzoek dan.

Maar goed, dit soort wanhopige topics zijn er voor elke ziekte wel te vinden, en als puntje bij paaltje komt, is er ondanks medisch onderzoek never nooit bewijs voor de beweringen, en trekken de alu-hoedjes hun verlaat de gevangenis zonder te betalen kaart, namelijk dat het medisch-farmaceutische complex, dit heeft afgekocht of onder het tapijt heeft laten verdwijnen om hun eigen winsten veilig te stellen, en ligt het topic net als alle andere, dood in het water.

Ik verwacht dat we hier dan in een paar pagina's met posts, ook wel weer op uit zullen komen. :D

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: Suiker goede basis om kankercellen wakker te maken

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

@ sjohie

Oke erfelijke ja helaas zeeeeer mee bekent,als het jou duidelijk is dat er zoveel mannen in fam het krijgen dan hoef je te testen dan weet je heel goed wanneer je aan de bel moet trekken..

Bij ons wat het iets ander verhaal,allemaal vrouwen en mannelijk ,mijn man dus heeft ook gen,
Helaas als je het eenmaal weet,dan heeft dat wel gevolgen( levens verzekering enz,maar daar hebben we voor gekozen,heel fam is weg erdoor dus)

'
Maar goed ,gelukkig je vader!!!!!goed lichaam luisteren!dat weet jezelf heel goed denk ik :wink: zoals je vader denk ik gedaan heeft !

Nou ik heb. Mijn verhaal gedaa ,ik stop hierbij :wink: ga geen pagina,s vullen dan blijf je bezig..

Geniet lekker van je vader!!!

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Suiker goede basis om kankercellen wakker te maken

Ongelezen bericht door sjohie »

rozemarijntje schreef:@ sjohie

Oke erfelijke ja helaas zeeeeer mee bekent,als het jou duidelijk is dat er zoveel mannen in fam het krijgen dan hoef je te testen dan weet je heel goed wanneer je aan de bel moet trekken..

Bij ons wat het iets ander verhaal,allemaal vrouwen en mannelijk ,mijn man dus heeft ook gen,
Helaas als je het eenmaal weet,dan heeft dat wel gevolgen( levens verzekering enz,maar daar hebben we voor gekozen,heel fam is weg erdoor dus)

'
Maar goed ,gelukkig je vader!!!!!goed lichaam luisteren!dat weet jezelf heel goed denk ik :wink: zoals je vader denk ik gedaan heeft !

Nou ik heb. Mijn verhaal gedaa ,ik stop hierbij :wink: ga geen pagina,s vullen dan blijf je bezig..

Geniet lekker van je vader!!!
Die gevolgen vallen ook vaak wel wat mee, tenminste dat is mijn ervaring als hartpatiënt vanaf kinds af aan. En ook mijn vriendin heeft een uitgebreide medische historie, maar uiteindelijk konden we zonder extra premie of voorwaarden op elkaar toch een levensverzekering van 100k afsluiten. Duurde alleen wel 3x zo lang als bij een gezond stel, maar dat is met een wat ruimere planning gemakkelijk te ondervangen.

Spuiter
Berichten: 87
Lid geworden op: 09 apr 2010 09:55

Re: Suiker goede basis om kankercellen wakker te maken

Ongelezen bericht door Spuiter »

sjohie schreef:
Die gevolgen vallen ook vaak wel wat mee, tenminste dat is mijn ervaring als hartpatiënt vanaf kinds af aan. En ook mijn vriendin heeft een uitgebreide medische historie, maar uiteindelijk konden we zonder extra premie of voorwaarden op elkaar toch een levensverzekering van 100k afsluiten. Duurde alleen wel 3x zo lang als bij een gezond stel, maar dat is met een wat ruimere planning gemakkelijk te ondervangen.
Zodra kanker ter sprake komt is het haast onmogelijk om zo'n verzekering af te sluiten.

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: Suiker goede basis om kankercellen wakker te maken

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

sjohie schreef:
rozemarijntje schreef:@ sjohie

Oke erfelijke ja helaas zeeeeer mee bekent,als het jou duidelijk is dat er zoveel mannen in fam het krijgen dan hoef je te testen dan weet je heel goed wanneer je aan de bel moet trekken..

Bij ons wat het iets ander verhaal,allemaal vrouwen en mannelijk ,mijn man dus heeft ook gen,
Helaas als je het eenmaal weet,dan heeft dat wel gevolgen( levens verzekering enz,maar daar hebben we voor gekozen,heel fam is weg erdoor dus)

'
Maar goed ,gelukkig je vader!!!!!goed lichaam luisteren!dat weet jezelf heel goed denk ik :wink: zoals je vader denk ik gedaan heeft !

Nou ik heb. Mijn verhaal gedaa ,ik stop hierbij :wink: ga geen pagina,s vullen dan blijf je bezig..

Geniet lekker van je vader!!!
Die gevolgen vallen ook vaak wel wat mee, tenminste dat is mijn ervaring als hartpatiënt vanaf kinds af aan. En ook mijn vriendin heeft een uitgebreide medische historie, maar uiteindelijk konden we zonder extra premie of voorwaarden op elkaar toch een levensverzekering van 100k afsluiten. Duurde alleen wel 3x zo lang als bij een gezond stel, maar dat is met een wat ruimere planning gemakkelijk te ondervangen.

Nou bij ons wel anders, maar geen ernstige dingen ,maar kan wel ! Vooral nu..
Maar je bent nog niet ziek en wordt het misschien ook niet! Maar mijn schoonzussen hebben wel wat problemen gehad ! Andere niet meer,helaas..als je snapt wat ik bedoel

Idd woordje kanker is voor veel instanties al gelijk.....oeps..
Maar ik ben altijd eerlijk bv ziekenkosten verzekering en dat geeft tot nu toe,geen problemen...
Gewoon altijd eerlijk blijven dan kunnen we later geen gezeur krijgen

Verder stop ik met dit topic ,sjohie want,weet zeker dat er nog wel wat komt en gene zin in :wink: dus lees he verder maar niet..

Isabel1
Berichten: 1416
Lid geworden op: 19 dec 2011 15:19

Re: Suiker goede basis om kankercellen wakker te maken

Ongelezen bericht door Isabel1 »

Hai,

om even duidelijk te zijn (want iedereen heeft heeft gelijk maar zegt het anders denk ik)

Het zit zo:

Iedereen heeft cellen
Die cellen die doen vanalles en dat is prima
Soms kunnen die cellen ook iets doen wat we niet willen en dat heet dan een mutatie. Dat gebeurt eigenlijk heel vaak en is niet zo erg.
Dat is niet erg omdat ons lichaam die mutaties zelf weer repareert zodat het weer normale cellen worden
Het probleem komt pas op het moment dat ons lichaam die reparatie niet meer kan uitvoeren. Dat kan komen door aanleg, maar ook door andere oorzaken en meestal is er een combinatie van factoren.

Het punt is dus: elke cel heeft de potentie om uit te groeien tot kanker. Maar niet elke cel doet dat omdat ons lichaam die cel weer repareert (en volgens mij bedoelde rozemarijntje precies dit: dat elke cel, bij elk mens dus die potentie heeft)

Het idee dat cellen wakker gemaakt kunnen worden door suiker is volslagen onzin. Allereest zijn er niet zo iets als slapende cellen, en daarnaast moet je je dan ook afvragen wat suiker precies is. Suiker bestaat uit glucose moleculen, maar andere dingen (naast de suiker die je in je koffie gooit) ook. Glucose vind je ook in groenten en fruit, vlees, meel producten en zo verder. Ook honing heeft glucose, dus het idee dat je van glucose moleculen in witte suiker kanker zou krijgen en van die zelfde glucose moleculen in honing niet, is totaal onzinnig.

Natuurlijk, er is een relatie tussen voeding en kanker, maar niet op de manier die ts voorstelt.

Isabel

Isabel1
Berichten: 1416
Lid geworden op: 19 dec 2011 15:19

Re: Suiker goede basis om kankercellen wakker te maken

Ongelezen bericht door Isabel1 »

ja dat dacht ik ook, maar omdat het leek of iedereen dacht dat er iets anders was dacht ik: ik doe effe jip en Janneke

kuklos
Berichten: 9773
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Suiker goede basis om kankercellen wakker te maken

Ongelezen bericht door kuklos »

@rozemarijntje, jij schreef gisteren dit:
rozemarijntje schreef:iedereen heeft kankercellen in zijn lichaam
Vandaag zeg je dit:
rozemarijntje schreef:@ kuklos ik zeg niet iedereen heeft kanker!!!!
Dat is dus exact hetzelfde. Je hebt pas kankercellen in je lichaam als je kanker hebt, eerder niet.
Ik ageer hier zo tegen omdat je daarmee exact hetzelfde zegt als al die aluhoedjes met hun complotgeneuzel. Zoals 2 mensen nu al hebben uitgelegd heeft iedereen cellen in zijn lichaam, sterker nog, dat is ons lichaam, cellen. Samen met wat bacteriën.
Waar het dus om draait, een cel in het lichaam is niet per definitie een kankercel.

Over dergelijke reacties:
rozemarijntje schreef:Ga zelf eens op onderzoek,uit...
.................
Ga eens op je gemak googlen en verdiep je heeeeel grondig hoe een mens in elkaar zit,
Misschien dan eens een paar consulten klinishe genetica en bezoek aan erasmus,
......................
Ik heb zoveel info in me kop erover dat het moeilijk uitleggen is wat ik bedoel!
..........................
want ik weet hoe het zit ik weet alleen niet precies hoe,uit te legen
................
Dus denk eens ma waarom,mensen zoiets neerzetten,niet om het beter te weten,althans niet mijn intentie..dat laat ik aan anderen over..
Enik ben ook geen goeroe typ..

Dus als je dit ook eem verschrikkelijke ziekt vind zoek je geen ruzie en ga je eens op je gemakkie verdiepen in wat bedoeld ze nou precies,als je echt wilt weten

Maar iets. Zegt me dat da je niet interesseert en je gewoon elke topic waar mensen maar over iets alternatiefs beginnen afkraken?

Vogels die probeert me nog te berijpen,geloof ik

Nogmaals dit is gewoon moeilijk voor mij helemaal tot detail uit te,leggen,vogels robjee snappen hem..
Kan ik helemaal niks. Je schuift me dingen in de schoenen die ik nooit heb gezegd en stelt dat ik me maar moet gaan verdiepen in de genetica, terwijl jij diegene bent die fout zit.

Ik heb hier niets over jouw ervaringen met de ziekte gezegd, ik heb de ziekte niet gebagatelliseerd, ik heb je geen goeroe genoemd of al dat soort dingen. Ik heb alleen gezegd dat jij hetzelfde zegt als al die aluhoedjes en dat juist datgene niet klopt.

Me gaan verdiepen in hoe een mens in elkaar zit? Zelf op onderzoek uit gaan? Juist dat is ook weer exact hetzelfde als al die aluhoedjes zeggen. Doe dat nou eens niet. Dan wordt je gelijk een stuk serieuzer genomen. Middelbare school biologie heeft me al geleerd dat elk lichaam uit cellen bestaat, en dat kankercellen niet in elk lichaam aanwezig zijn. Maar wel dat cellen uit kunnen groeien tot kankercellen. Alleen dat is iets heel anders dan wat jij hebt gezegd.

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Suiker goede basis om kankercellen wakker te maken

Ongelezen bericht door tenormin »

Laten we er nu geen welles/nietes 'spel' van maken. Het onderwerp is door Isabel in "Jip & Janneke taal" duidelijk geworden.

Robjee
Berichten: 884
Lid geworden op: 11 mar 2007 16:44
Contacteer:

Re: Suiker goede basis om kankercellen wakker te maken

Ongelezen bericht door Robjee »

Rozemarijntje heeft het in eerste instantie wellicht ongelukkig opgeschreven, maar ze bedoelde het goed. Dit heeft ze later ook uitgelegd. Anders zou het zijn wanneer ze vol bleef houden dat ieder mens kanker heeft. Rozemarijntje wil ik dan ook niet vergelijken met de groep aluhoedjes.

Wat iemands overtuiging en intentie is lijkt mij belangrijker dan iets dat een keer ongelukkig is opgeschreven en daarop voort te borduren.

Jammer dat TS geen deel neemt aan de discussie, maar dat is niet ongebruikelijk...

kuklos
Berichten: 9773
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Suiker goede basis om kankercellen wakker te maken

Ongelezen bericht door kuklos »

Robjee schreef:Wat iemands overtuiging en intentie is lijkt mij belangrijker dan iets dat een keer ongelukkig is opgeschreven en daarop voort te borduren.
Normaliter zou ik het volledig met je eens zijn. Maar als iemand zelf iets verkeerd opschrijft en dan tegen een ander zegt dat hij/zij eens onderzoek moet gaan doen, zich moet gaan verdiepen in de materie, dan komt er reactie.

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Suiker goede basis om kankercellen wakker te maken

Ongelezen bericht door tenormin »

Robjee schreef:Rozemarijntje heeft het in eerste instantie wellicht ongelukkig opgeschreven, maar ze bedoelde het goed. Dit heeft ze later ook uitgelegd. Anders zou het zijn wanneer ze vol bleef houden dat ieder mens kanker heeft. Rozemarijntje wil ik dan ook niet vergelijken met de groep aluhoedjes.

Wat iemands overtuiging en intentie is lijkt mij belangrijker dan iets dat een keer ongelukkig is opgeschreven en daarop voort te borduren.

Jammer dat TS geen deel neemt aan de discussie, maar dat is niet ongebruikelijk...
Volledig mee eens.

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: Suiker goede basis om kankercellen wakker te maken

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

De meeste bedankt!!!

@ kuklos,iedereen heeft dus die cellen de vraag is gaan ze de goede kant op of de slechte...
Ach weet je..je weeet heus wel hoe ik het bedoel maar lekker doorgaan..
Zoek het uit..mzzl,

Je weet donders goed hoe ik het bedoel,maar doorgaan
De rest dank je wel..

Ik nok er mee...

kuklos
Berichten: 9773
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Suiker goede basis om kankercellen wakker te maken

Ongelezen bericht door kuklos »

Kritiek verbieden omdat kritiek geven iemand niet in zijn/haar waarde laten is. En dan nog even missen dat ik alleen maar heb gezegd dat haar uitspraak niet correct is. Dat mij wordt gezegd dat ik me moet gaan verdiepen in het menselijk lichaam mag andersom uiteraard wel. Ik mag niks zeggen over haar uitspraak, en dat is ook het enige wat ik heb gedaan, maar er mag wel iets gezegd worden over de reden waarom ik hier post, over mijn kennis van het menselijk lichaam. Dat is blijkbaar wel iemand in zijn waarde laten.
tenormin schreef:Isabel heeft één en ander toch uitgelegd? En zij is de enige, voor zover ik weet, hier op de site die met haar kennis, iets duidelijker kan schrijven over het onderwerp.
Vogels heeft het al duidelijk uitgelegd. Iedereen kan duidelijk schrijven over het onderwerp, vooral omdat het specifieke stuk ging over cellen in het menselijk lichaam.
Rozemarijntje kan tig keer roepen dat ze hetzelfde bedoelt als wij, maar laat haar dan die post aanpassen. Nu zijn er mensen die het lezen en in paniek (kunnen) raken omdat er iets staat wat niet correct is.

[Deel bericht verwijderd. Reden: reacties op verwijderde berichten]

anouck.wendy
Berichten: 5
Lid geworden op: 21 jul 2013 08:36

Re: Suiker goede basis om kankercellen wakker te maken

Ongelezen bericht door anouck.wendy »

VITAMIN B-17 AMAZON REVIEW: "This product is a must to add to your diet because people need this. This product is largely suppressed in the U.S. because it is beneficial to ones diet. The medical industry does NOT want anybody to know how beneficial and important this is to have in ones diet. If your not familiar with vitamin B-17 then you need to look at G. Edward Griffin's A World Without Cancer series. Highly recommend this." (70 of 74 people found the following review helpful)

VITAMIN B-17 AMAZON REVIEW: "I was told I had leukemia in July, 2011. I am 57 Yrs old, non-smoker, never sick. I went through 2 sets of Chemo. I had heard about B17 in the book "World without Cancer", purchased through Amazon. The First Chemo showed no effect. I started taking 1000mg per day of B17, with multi vitamins. They give you nothing to counter the damage the chemo does to your system. The Second Chemo results were the same. No positive effect. They said more chemo would not help. Radiation therapy, I declined. So I was sent home with 3 weeks or more to live. My bone marrow was full of cancer cells and also in my blood system. This was Sept. 2011. I thought at the time that the B17 had at least helped with the side effects. I did feel very weak, could not taste food, had 2 bad rashes from anti-biotics. But I never got sick. I was sent home. Final arrangments were made, but slowly I started feeling better, wounds would heal and in November, I was doing small things around the house. In Dec. 2012 I was checked. They found nothing in my blood or bone marrow and was told I was in remission. I declined any more Chemo. This is Feb. 2012, and I am still short of breath, but can do minor things. I can't prove how much the B17 had an effect on me, or how long I will be in remission. But I'm glad I ordered it. Maybe God's will or God's gift." (97 of 99 people found the following review helpful)

WIKIPEDIA: "The U.S. Food and Drug Administration prohibited the interstate shipment of amygdalin and laetrile (B-17) in 1977. Thereafter, 27 U.S. states legalized the use of amygdalin within those states."

http://www.amazon.com/Amygdalin-B17-Tab ... B00415Y7V8

I BEAT CANCER WITH VITAMIN B17
http://youtu.be/CyvSmhrlJwE

A World Without Cancer (HQ) - The Story of Vitamin B17 - G. Edward Griffin
http://youtu.be/2qHNDYeF0MU

There are 2 reviews above. One is from a $20 bottle, the other from an $83 bottle. The wiki-quote is below. http://en.wikipedia.org/wiki/Amygdalin

Posted by Sway
Join us https://www.facebook.com/thenwowillfail
Unete https://www.facebook.com/Illuminati.Resistencia
Listen to our daily show 5PM PST/ 7PM EST

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Suiker goede basis om kankercellen wakker te maken

Ongelezen bericht door bprosman »

A World Without Cancer (HQ) - The Story of Vitamin B17 - G. Edward Griffin
Ik heb al een sprookjesboek.

kuklos
Berichten: 9773
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Suiker goede basis om kankercellen wakker te maken

Ongelezen bericht door kuklos »

Oh joepie, reviews op Amazon van leken, YouTube filmpjes, een wikipedia artikel wat nergens zegt dat het kanker veroorzaakt en een tweetal aluhoedjes facebook groepen. Ja, ik ben overtuiogd. :roll:

puma73
Berichten: 5876
Lid geworden op: 28 nov 2003 13:41

Re: Suiker goede basis om kankercellen wakker te maken

Ongelezen bericht door puma73 »

En wat wil je nu zeggen met al die onzinlinks?? Dat b17 werkzaam is en dus aan je kind kunt voeren??

Mensen die dit doen moeten onmiddellijk uit de ouderlijke macht worden gezet wegens kindermishandeling. De kan op vergiftiging met cyanideachtige stoffen is levensgroot aanwezig. En die zijn over het algemeen dodelijk..

anouck.wendy
Berichten: 5
Lid geworden op: 21 jul 2013 08:36

Re: Suiker goede basis om kankercellen wakker te maken

Ongelezen bericht door anouck.wendy »

Kanker kan niet tegen zuurstof. Kanker houdt van vetweefsel, dat hemels is voor kankercellen. Kanker heeft de unieke eigenschap van angiogenese (angiogenesis ), de vorming van nieuwe bloedvaten die de tumor van bloed, zuurstof en voedingsstoffen voorzien. Kanker heeft veel voedingsstoffen nodig, om in een razend tempo cellen bij te kunnen maken en te woekeren.

Suiker (Sugar) is de perfecte voedingstof voor kanker, net als maisstroop met fructose (High fructose corn syrup) en toevoegingen als aspartaam en acesulfaam.

Gesloten