LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kellogs ( STEEN IN DE CHOCOPOPS ! )

Ervaring met voeding of zaken rondom dit onderwerp? Geef hier jouw mening.
ron1
Berichten: 811
Lid geworden op: 18 jun 2008 19:16

Kellogs ( STEEN IN DE CHOCOPOPS ! )

Ongelezen bericht door ron1 »

Ik wil graag weten hoe hier mee om te gaan,niet met de steen,maar met het volgende,heel kort:

Bij het openen van de verpakking Kellogs Chocopops tref ik een steen aan met een doorsnee van ongeveer 12 centimeter,gelukkig op tijd ontdekt voordat mijn zoontje er aan begon.

Ik de site opzoeken van Kellogs:

Alleen journalisten en media mogen een email sturen,consumenten,de kopers dus,moeten maar een briefje schrijven.

Ik toch geemaild:geen antwoordt
Hierna een nette brief gestuurd:nuna 2 weken nog geen reactie.

Ik ga maandag een aangetekende brief sturen,en dan kijken hoe of wat,ik wil netjes antwoordt hebben.

Ik kan ze niet bellen want dit bedrijf is onvindbaar met een telefoonnummer,hoe zouden jullie bovenstaande aanpakken ?

Ik heb een nette brief geschreven,met daarbij vermeld waar de verpakking gekocht is etc etc.

ron1
Berichten: 811
Lid geworden op: 18 jun 2008 19:16

Re: Kellogs ( STEEN IN DE CHOCOPOPS ! )

Ongelezen bericht door ron1 »

ps: De aangetroffen steen is ook echt een steen,eerst dachten we aan een samenklontering van productie en ingredienten van de chocopops oid,maar het is degelijk een echte steen.Toch bizr dat een bedrijf dan niet reageert op zo'n keurige brief ?

Je moet er toch niet aan denken dat er nog meer grote of kleinere stenen in deze verpakkingen zitten,die veel door kids gegeten wordt,en dat er dan wat gebeurt,dan breekt de pleuris uit !

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Kellogs ( STEEN IN DE CHOCOPOPS ! )

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Ik heb gezocht, maar vind geen telefoonnummer.
Wel een site met een hele lijst - alleen bij Kellogs staat een ?.

http://www.livaad.nl/Adressen.htm

Maar, mischien helpt een aangetekende brief - en eventueel een foto van de steen erbij doen?

R82
Berichten: 6
Lid geworden op: 23 jun 2008 15:01

Re: Kellogs ( STEEN IN DE CHOCOPOPS ! )

Ongelezen bericht door R82 »

ze zitten zo te zien in Den Bosch
Probeert u dit nummer eens: 0736444490

ron1
Berichten: 811
Lid geworden op: 18 jun 2008 19:16

Re: Kellogs ( STEEN IN DE CHOCOPOPS ! )

Ongelezen bericht door ron1 »

Niet te filmen zeg.

Ik kom op 1 of andere manier bij kellogs belgie uit ( terwijl ik een nederlands telefoonnummer draai !! )

mevrouw zegt:""we hebben uw klacht ontvangen,we hebben de steen naar het laboratorium verzonden en u krijgt bericht""

Mijn antwoordt::""dat kan niet mevrouw want die steen ligt nog beneden in de keuken in de verpakking"" (!!)

maw: ik ben dus niet de enige !!

denk eens in als uw kind zich verslikt of zelfs stikt in een steen van dit formaat tijdens het snel eten wat de gevolgen zijn !!

wordt vervolgd.

ron1
Berichten: 811
Lid geworden op: 18 jun 2008 19:16

Re: Kellogs ( STEEN IN DE CHOCOPOPS ! )

Ongelezen bericht door ron1 »

het vervolg is er al snel:

volgens kellogs is het geen steen maar toch een klontering van producten,met 2 nieuwe verpakkingen chocopops moeten we maar genoegen nemen...je houdt toch je hart vast met dit soort dingen als er een kind stikt oid van de chocopos hebben ze een groter probleem.

Dirkie
Berichten: 2933
Lid geworden op: 29 jun 2006 12:15

Re: Kellogs ( STEEN IN DE CHOCOPOPS ! )

Ongelezen bericht door Dirkie »

Even voor de goede orde. Ik weet van mezelf dat ik een grote mond heb (en andere beamen dat maar al te graag 8) ), maar zelfs ik zou toch echt moeite hebben om mij te verslikken in een 12 cm grote steen of samenklontering van ingrediënten. Dat kun je niet echt missen op je lepel en zeker het in de mond brengen van zoiets gaat echt niet onopgemerkt volgens mij. Laat staan bij een kind.

Maar ik kan het natuurlijk helemaal mis hebben :shock:

Gesloten