LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] plavix

Ervaringen met medicijnen? Geef hier jouw mening.
j.pinkster
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 nov 2006 17:47

plavix

Ongelezen bericht door j.pinkster »

:? mijn vraag is ik heb sinds gisteren plavix voorgeschreven gekregen na een dotter behandeling plus een stend plaatsing nou wordt er over de vergoedingen gepraat voor plavix door verschillende maatschappijen ik moet het 9maanden gebruiken maar welke maatschapij vergoed het nou het langst de een maar een maand tot 6maand ongeveer ik zelf zit bij geove/menzis wie heeft daar ervaring mee met geove/menzis of die het wel vergoed of niet

forrelletje
Berichten: 31
Lid geworden op: 21 dec 2004 20:54

Re: plavix

Ongelezen bericht door forrelletje »

Wij zijn verzekerd bij groene land achmeo en mijn man krijg het 12 mnd vergoed.en het is ook door de cardioloog 12 mnd voorgeschreven,na dotter en sted plaatsing.

suc6

johan mol
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 nov 2006 22:12

Re: plavix

Ongelezen bericht door johan mol »

Ook ik kan me voegen bij de patienten die Plavix niet vergoed krijgt. Ik ben verzekerd bij zorgverzekeraar TRIAS. Diverse protest brieven geschreven en verklaringen van de cardioloog erbij, maar men weigert te betalen, op 1 maand "coulance" na. Pilletje kost wel 2 euro per dag en moet dit wel 15 maanden gebruiken. Voorts heb ik zelfs minister Hoogervorst aangeschreven op deze belachelijke weigering Plavix normaal in het vergoedingssysteem medicijnen op te nemen, hierop wel een bevestiging van goede ontvangst brief op ontvangen, maar na drie maanden nog steeds geen antwoord: Zegt misschien ook iets over de VVD????? Ik raad dus iedereen aan kies voor een zorgverzekeraar die wel Plavix vergoed per 1 januari en stem geen VVD!!
Johan

ronreina
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 mei 2007 16:49

Re: plavix

Ongelezen bericht door ronreina »

ik kan mij nu ook voegen bij het rijtje dat verzekeraars erg vervelend doen over de vergoeding van de plavix . het is toch belachelijk voor woorden dat het niet vergoed wordt. ik ben ook gedotterd en moet ook de plavix een jaar slikken maar met 2 machtigingg
en nog 1 machtiging van de huisarts kan ik het eerst weer zelf voor gaan schieten en dat ben ik nu niet van plan ze regelen het maar.wat denk je van mensen die het niet zelf kunnen betalen wat gebeurt daarmee die slikken geen plavix dus met een risico op nog een infarct maar dat maakt ze niet uit want in het ziekenhuis liggen is gelukkig nog duurder en dat vergoeden ze wel.

Gesloten