LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Natufit in Haarlem:

Ervaringen met medicijnen? Geef hier jouw mening.
omega30
Berichten: 14
Lid geworden op: 13 nov 2008 18:09

Re: Natufit in Haarlem:

Ongelezen bericht door omega30 »

aan "niet correct":
Ik snap niet wat je hier positief aan vindt? Eerst heb je het over je "zoveelste schrijven", dan een brief van het incassobureau.

Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat er niet "iets fout gegaan" was, maar dat Natufit/Flinndal het zoveelste bedrijf is dat dit soort wantoestanden als standaard bedrijfspolicy heeft. Eerst kijken of ze je genoeg kunnen laten schrikken, zodat je alsnog betaalt (wat de meeste mensen inderdaad doen!).

En als je bij de minderheid blijkt te behoren die er niet intrapt, dan hangen ze netjes de vermoorde onschuld uit.

Wat mij betreft mogen bedrijven die mensen lastig vallen met telefonische colportage en veel te snelle incassoprocedures te maken krijgen met het strafrecht. Is hier niet een advokaat die iets ziet in een proefprocesje?

niet correct
Berichten: 3
Lid geworden op: 12 nov 2008 02:13

Re: Natufit in Haarlem:

Ongelezen bericht door niet correct »

U heeft gelijk, mijn geval hebben ze correct opgelost waarschijnlijk omdat ik mijn advocaat er op zou zetten dit heb ik ze ook geschreven.
Ik weet natuurlijk niet hoe zij met andere clientele omgaan maar daar kan ik mij wel iets bij voor stellen. Ik zal ook nooit meer ingaan op dit soort telefoontjes want filantropie bestaat niet deze mensen zitten er om winst te maken.
Ik kan alleen het volgende advies geven; wij werden kort geleden ook gebeld door een bedrijf van scheermesjes met hetzelfde verhaal de 1e keer alleen de portokosten als je dan weigerd om je rekeningnummer te geven i.v.m. autom.afschr. en verzoekt om een acceptgiro met dan maar extra kosten dan zitten we dus nu nog op de scheermesjes te wachten en ben je niet interessant en dit zegt eigenlijk al genoeg!!!

mirr
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 apr 2009 15:36

Re: Natufit in Haarlem:

Ongelezen bericht door mirr »

hallo allemaal,

Ik heb hetzelfde meegemaakt ....ben gebeld en heb een proefpakket laten komen, helaas niet gelezen dat ik 7 dagen van te voren moet afzeggen en hebben 47 euro van mijn rekening gehouden, dit heb ik door de bank terug laten halen.
Ik had het pakket ongeopend laten staan en heb het terug gestuurd toen ik een brief kreeg dit te betalen.
Gebeld met deze firma en verteld dat ik dat kwartaal pakket niet had besteld maar ja ik had het van te voren af moeten zeggen.
Nu dreigen ze met een incasso.
Ik ben deze firma spuug en spuug zat en wil er niks meer mee te maken hebben, hoe kom ik er nu van af. Betalen wil ik niet het is nu een princiepe kwestie geworden, liever leg ik het bij een advocaat dan dat ik hun betaal.
Vind dit een smerige manier van zaken doen.

Flinndal
Berichten: 13
Lid geworden op: 27 okt 2008 14:08

Re: Natufit in Haarlem:

Ongelezen bericht door Flinndal »

Geachte heer of mevrouw Mirr.

U kunt bij Flinndal eenvoudig stopzetten of uw bestelling wijzigen, hiervoor heeft u steeds ruim de tijd, telkens tot 7 dagen voor elke volgende zending. Dit wordt tijdens onze verkoopgesprekken verteld. Wij sturen pas een pakket als een klant met deze overeenkomst akkoord gaat.

Daarnaast herhalen wij dit duidelijk in de brief, die bij élk pakket zit. Als u niet (tijdig) aan ons doorgeeft dat u geen verdere zendingen wenst te ontvangen, gaan wij er vanuit dat u onze producten op prijs stelt.

Wij doen al het mogelijke om onze klanten goed te informeren. Het spijt ons te merken dat het voor u desondanks toch niet duidelijk is geweest. Een eventuele advocaat zal echter concluderen dat u een bestelling gedaan heeft tot wederopzegging. En dat u dus verplicht bent te betalen voor het ontvangen pakket, omdat u niet heeft stopgezet.

Maar wij zijn er niet op uit om u ongewenst producten toe te sturen, en willen het graag met u oplossen. Wij kunnen u aan de hand van uw nickname ‘Mirr’ echter niet terugvinden als klant in ons bestand. Wij verzoeken u daarom vriendelijk om contact met ons op te nemen (0800-35466325). Vraagt u alstublieft naar Pauline.

Met vriendelijke groet,

Pauline Nijssen
Manager Servicedesk
Flinndal Nederland

albertino
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 mei 2009 22:18

Re: Natufit in Haarlem:

Ongelezen bericht door albertino »

automatische afschrijving

Ik heb wel Multi vitamine van Flindal besteld via een enquête.
In de veronderstelling dat deze natuurlijk zijn en niet synthetisch,
ik vraag mij van af of deze natuurlijk zijn……..
Dit is erg belangrijk omdat ik problemen met mijn gezondheid heb en goede vitamines wil hebben. Natuurlijke vitamine en mineralen worden door het lichaam beter opgenomen.

Daarnaast werd aan het einde van de enquête mijn bankrekeningnummer alvast gevraagd,
ik dacht dat is om de acceptgiro in te vullen. Maar wat gebeurd er……..
Het wordt zonder mijn toestemming van mijn rekening afgeschreven ?
Eerst de 3,95 en later 29,95…. Daar ik ga dus even achteraan!

Ik had serieus interesse maar dit soort dingen vind ik niet netjes en hou ik niet van. Wie heeft dit ook aan de hand gehad?

Flinndal
Berichten: 13
Lid geworden op: 27 okt 2008 14:08

Re: Natufit in Haarlem:

Ongelezen bericht door Flinndal »

Geachte heer Albertino,



Onze producten zijn gemaakt van zowel natuurlijke als syntethische vitaminen, net zoals de andere kwaliteitsmerken zoals Centrum of Davitamon. Wanneer een vitamine synthetisch is betekent dit niet dat het product minder goed zou zijn. Soms wordt een synthetische variant zelfs beter opgenomen dan een natuurlijke en soms andersom. Alleen als een stof voldoende actieve bestanddelen heeft, die door het lichaam goed kunnen worden opgenomen, mag het worden toegevoegd aan een product.



U geeft aan dat u via een enquête bij ons terecht bent gekomen. In een enquête vragen wij niet om een bankrekeningnummer, dat doen wij op het bestelformulier, nadat er is gekozen voor bestellen. Hierbij staan ook de voorwaarden, en indien de betaling via automatische incasso geschiedt wordt dit daar tevens bij genoemd. Daarnaast herhalen wij de voorwaarden in de brief die in elk pakket zit.



In de voorwaarden staat ook hoe u kunt stopzetten. En ook dat als u niet tevreden bent met uw eerste pakket u dit binnen 14 dagen na ontvangst kunt annuleren en dan uw geld terug ontvangt. Als u niet stopzet of aangeeft dat u wilt annuleren gaan wij ervan uit dat u tevreden bent met de producten en deze wilt blijven ontvangen.



Voor zover ik uit uw reactie op dit forum kan lezen heeft u nog geen stopzetting aan ons doorgegeven. Omdat wij op basis van uw gebruikersnaam uw gegevens niet in ons systeem kunnen vinden, zou ik u willen vragen om contact met ons op te nemen. Wij kunnen uw stopzetting dan direct verwerken.



De Servicedesk is bereikbaar tijdens kantooruren op ons gratis nummer: 0800-35466325. Vraagt u alstublieft naar Pauline.


Met vriendelijke groet,

Pauline Nijssen
Manager Servicedesk

inork
Berichten: 6
Lid geworden op: 20 nov 2008 14:46

Re: Natufit in Haarlem:

Ongelezen bericht door inork »

Bij mij lag er opeens een brief in de bus dat ze niet het geld voor het proefpakket konden afschrijven. ik heb me nooit opgegeven en vond dit vaag maar ik dacht als ze geen geld kunnen afschrijven sturen ze ook niets op.
verkeerd gedacht!! een week later een proefpakket en een briefje met daarbij dat ik ffies iets van 3,95 wou overmaken. ik een mailtje gestuurd dat ik me nooit heb opgegeven voor dit soort dingen.
keurig een mailtje terug dat ik uitgeschreven was.
een paar weken daarna lag er opeens een volledig pakket in de brievenbus, of ik die ook ff wou gaan betalen.
nu zijn we op het moment beland dat ze dus gaan dreigen met een deurwaarder en rechtzaak en dat dat behoorlijk in de papieren kan lopen. nou als het zo moet dan hoeft het helemaal niet meer!!!
ik ga geen actie meer ondernemen. ik heb hier nooit om gevraagd.

oh ja pauline... bel jij mij maar.

Flinndal
Berichten: 13
Lid geworden op: 27 okt 2008 14:08

Re: Natufit in Haarlem:

Ongelezen bericht door Flinndal »

Geachte meneer of mevrouw ‘inork’,

Het ziet ernaar uit dat uw stopzetting niet in goede orde bij ons is aangekomen en u daardoor alsnog een pakket heeft ontvangen. Mocht dit het geval zijn dan willen wij uiteraard graag met u zoeken naar een passende oplossing.

Indien een pakket niet betaald is wordt automatisch een herinnering verstuurd en uiteindelijk een aanmaning. Wij kunnen u aan de hand van uw gebruikersnaam in dit forum niet herkennen en daardoor helaas geen contact met u opnemen. Om het voor u na te kijken en op te lossen verzoeken wij u om tijdens kantoortijden contact op te nemen op ons gratis telefoonnummer 0800 35466325. Vraagt u a.u.b. naar Pauline.

Met vriendelijke groet,

Pauline Nijssen
Manager Servicedesk

mitch11111
Berichten: 3
Lid geworden op: 14 mei 2010 12:05

Re: Natufit in Haarlem:

Ongelezen bericht door mitch11111 »

factuur nummer 662825

in 2008 ben ik benaderd door een telefoonpanel met e mededeling dat ik gratis een proefpakket kon krijgen van flindal b.v.
ik heb toen ja gezegd heb het pakket binnen gekregen.
volgens het telefoon panel had ik een maand de tijd dat blijkt anders tezijn.
toen heb ik ze na die maand per email verwittigd dat ik geen vervolg pakket wou.
ze zeiden dat dit te laat was en dat het pakket al onderweg was en ja hoor kreeg het pakket binnen met de rekening 47 euro te betalen.
ik was zo boos hierover heb alles in een klein pakketje gedaan alle pillen in 1 of twee zakken gedaan zodat ht een klein pakketje werd heb ook maar een klein uitkeringje.
ik heb toen ook het betaalde proefpakket terug gezonden.
toen kreeg ik een 1 of ander incasso burootje met de mededeling dat ik effe 70 euro moest betalen.
Ik heb dit niet gedaan om dat ik van hun niks heb.
Ten tweede is het een ongewenste bestelling en volgens artikkel 7.7 an het burgerwetboek hoef ik niks te be talen of terug te sturen.
nu anderhalf jaar later kreeg ik te maken met certin incasso of ik 90.92 effe wil betalen anders sturen zij het op naar gerechtsdeurwaarder.
Ik heb er echter een hardhoofd in en het is dan ook een principe kwestie geworden.
daarom zoek ik ook langs deze weg dat mensen bij mij kunnen aanmelden om deze malifide praktijken van flinndal aan te pakken met een kort geding.
Volgene week weet ik meer over de advocaat di deze zaak gaat behandelen.
Volgens de wet is een proefpakket een proefpakket en mag daar geen verplichtingen aan vast zitten.
Ook zou ik aan tros radar willen vragen of zij de zaak op nieuw willen bekijken.
want der zijn veel mensen die door dit bedrijf worden lastig gevallen.
Ook ik ben gepaaid door het telefoon panel met mooie voorstellen die niet kloppen
en niet door de beugel kunnen.
Wel heb ik mijn lesje geleerd als het om telefonisch verkoop gaat door telefoon pannels.
tevens zal ik volgende week een brief schrijven naar het ohp en zal daar mij klacht deponeren.
Mocht flinndal weer in het donkere blijven en de boel stil houden zoals vorig jaar.
ik kon geen zaak maken om dat het stil bleef maar ik kan nu weer zaak van maken om dat er een incasso in beeld is.
voor heen kon dat niet.
Dus mensen meld u aan.
Het is een proefproces om agresieve advertisement een halt toe te roepen en flinndal laten weten dat zij niet langer met deze praktijken door kunnen gaan.
tevens zal ik volgende week met de kamer van koophandel een onerzoek beginnen.
Om hun uit et kadaster te laten verdwijnen zodat zij althans niet nog eens de kans krijgen op deze manier mensen lastig te vallen die onschuldg zijn en gepaaid zijn met slinkse erkopers trucjes om aan klanten te komen.
Ook lees ik hier en daqar op het internet dat zij zich voor doen als een net bedrijf.
terwijl zij nog zij nog steeds de zelfde handels wijze hanteren als natufit.

Flinndal
Berichten: 13
Lid geworden op: 27 okt 2008 14:08

Re: Natufit in Haarlem:

Ongelezen bericht door Flinndal »

Geachte heer of mevrouw Mitch11111,

In ons aanbod wordt duidelijk gemaakt dat er volgende zendingen komen. Men bestelt een soort abonnement. Dat is een niet ongebruikelijke handelswijze die rechtsgeldig is.

Bij abonnementen van andere bedrijven is er vaak geen mogelijkheid om tussendoor stop te zetten. Daar zit je dan bijvoorbeeld een jaar aan vast. Bij ons is dat niet zo, er kan altijd tot 7 dagen voor élke volgende zending worden stopgezet. Ook hier zijn wij altijd duidelijk over.

Deze werkwijze hanteert Flinndal al sinds het begin (ook tijdens dat we NatuFit heetten). Heel veel mensen stellen het gemak van volgende zendingen juist op prijs.

Ondanks onze inspanningen om duidelijk te zijn over de vervolgzendingen en het stopzetten komt het helaas soms voor dat een klant het toch niet goed begrepen heeft. Wij gaan hier zorgvuldig mee om. We beluisteren dan de bandopname om te zien of de voorwaarden goed verteld zijn en de klant akkoord heeft gegeven op het ontvangen van volgende zendingen.

Als dit het geval is, en de klant gewoon te laat heeft stopgezet, dan is het niet onredelijk dat wij verwachten dat de reeds ontvangen producten betaalt worden. Als dit na meerdere verzoeken niet gebeurt dan vragen wij uiteindelijk een incassobureau om hulp.

U geeft aan dat u na anderhalf jaar opnieuw een brief krijgt van het incassobureau. Wij willen graag een goede oplossing voor u vinden. Wij herkennen u echter niet aan de hand van uw gebruikersnaam. Wij verzoeken u daarom om tijdens kantoortijden even contact met ons op te nemen via ons gratis nummer: 0800-3546 6325. Vraagt u a.u.b. naar Pauline of Thijs.

Met vriendelijke groet,

Pauline Nijssen
Manager Servicedesk
Flinndal

mitch11111
Berichten: 3
Lid geworden op: 14 mei 2010 12:05

Re: Natufit in Haarlem:

Ongelezen bericht door mitch11111 »

Schijnbaar kunt u niet lezen mijn verhaal wat met mij gebeurd is.
Nogmaals ik heb te maken met mensen gehad die andere voorwaarden hadden dan u flinndal en juridisch gezien heb ik dan ook niks met flinndal te maken maar eerder met de mensen die uw product verkocht hebben.
Ik begrijp dat u er alles aan doet maar u moet mij ook begrijpen.
in deze is mij ook niet verteld dat het een abonnee is dat is voor mij geheel nieuw in deze zaak.
Want ook deze informatie is mij niet verteld.
Juist hierom heb ik dus 3maanden stop tijd.
Alle ongewenste pakket hoe het ook verpakt zit in mijn geval onherkenbaar.
je moet echt het pakket open maken voor dat je ziet wat er in zit ieder geval hoe het al gegaan is snap ik vandaag de dag nog steeds niet en ook weer wel als het om juridisch gaat mijn sterke punt dan heb er toch dagelijks mee te maken.
In dit geval dient u beter om te gaan met derde aansprakelijkheid.
U zou bij deze niet bij mij moeten zijn maar bij die gene die het verkocht heeft.
Ik zou zeggen zie het zo.
Als ik een product koopt bij de supermarkt en ik neem het product mee op voorhand.
En als ik niet betaal om welke redenen dan ook dan gaat de leverancier toch ook niet bij mij komen om de rekening te heffen voor de winkel.
Juist om deze redenen moet u toch is op houden met de mooie pietje te spelen en proberen mensen aan uw telefoon te krijgen.
en daarnaast probeert u de zwarte schoen uit te delen als ze aan uw lijn komen waarom houd u daar nou mee is op.
Deze mensen komen met een serieuze klacht die u geld gaat kosten.
Daarin tegen probeert u dit uit alle macht te voorkomen.
Het verbaasd mij wederom hoe u met mensen omgaat.
Dan nog iets bij deze gebeurtenis als je er een conclusie moet van uit trekken doet uw band opname er niet toe.
In dit geval moet u al tijd een archief van banden hebben dubbel als het om derde aansprakelijkheid.
Heeft u dat niet bij het voorkomen van de zaak heeft u ook niks.
U moet ten aller tijde kunnen bewijzen dat hoort nou eenmaal als u een bedrijf start.
In deze zaak krijg dan ook juridisch gezien gelijk.
En daar mee is dan ook meteen de kous af.
Als u denkt hier met mij openlijk mijn dossier op het forum wilt hebben dan kan.
En wilt bespreken dan kan dat ook.
Maar ik ga niet met u aan de telefoon omdat ik wil dat u dit openbaar doet zodat iedereen kan mee kijken ook tros radar.
Met vriendelijke groeten mitch11111

Flinndal
Berichten: 13
Lid geworden op: 27 okt 2008 14:08

Re: Natufit in Haarlem:

Ongelezen bericht door Flinndal »

Geachte heer Mitch11111,

U geeft aan dat u ons niet wilt bellen. Wij vinden dat erg jammer, wij hadden graag met u naar een goede oplossing gezocht. Gelukkig is er inmiddels wel contact geweest tussen u en het incassobureau. Hierdoor is duidelijk geworden dat er bij u sprake is van een misverstand.

Wij zijn blij dat er nu duidelijkheid is voor u en ons. Wij hopen dat u tevreden bent met de oplossing die wij hiervoor bieden. Het incassobureau zal hierover met u contact opnemen.

Met vriendelijke groet,

Pauline Nijssen
Manager Servicedesk
Flinndal

mitch11111
Berichten: 3
Lid geworden op: 14 mei 2010 12:05

Re: Natufit in Haarlem:

Ongelezen bericht door mitch11111 »

rectificatie eerdere melding:

allereerst mijn excuses aan flinndal en certin.

ik ben hartstikke blij met de oplossing die u heeft gegeven.
Daarom wenst ik nog veel succes met uw bedrijf.

Hollebol36
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 aug 2010 15:10

Re: Natufit in Haarlem:

Ongelezen bericht door Hollebol36 »

Als ik onderstaande verhalen lees over Flinndal lijkt het of het mijn eigen verhaal is. Een hele tijd geleden kreeg ik via de mail een melding dat ik een proefpakketje aan kon vragen bij Flinndal.......en dat had ik gedaan. Maar ik kon nergens direct uit op maken dat ik gelijk aan een soort van abonnement vast zou zitten. Dus ik ontving een vervolgpakket waar ik absoluut niet om heb gevraag en wat ik direct heb teruggestuurd.
Vervolgens hoor ik helemaal niets totdat ik een herinneringsnota ontvang........dus heb ik net gebeld naar Flinndal. Ik kreeg daar nu niet bepaald de meest klantvriendelijke man aan de telefoon. Zeer behulpzaam was deze niet. Ik kon het pakket terug krijgen wat ik terug had gestuurd???? Nee want dat moet ik niet. Ik doe er helemaal niets mee en wil ook verder niets van Flinndal.
Ik heb net op hun site zitten kijken en tot mijn stomme verbazing zie ik staan: NIET GOED, GELD TERUg met onderstaande tekst.
Niet goed, geld terug
Flinndal is pas tevreden als u dat bent. Wanneer u zich na uw bestelling bedenkt of toch niet tevreden bent, dan hanteren wij een ‘niet-goed-geld-terug’ regeling. Dit houdt in dat als wij binnen veertien dagen uw pakket retour ontvangen, u het volledige aankoopbedrag van ons terugkrijgt. Bij periodieke toezending is dit alléén van toepassing op de eerste levering.

Ik ben nu wel heel benieuwd wat ze hierop te zeggen hebben!!!! En dreigen met een incassobureau doen ze ook nogal heel snel vind ik..........

Flinndal
Berichten: 13
Lid geworden op: 27 okt 2008 14:08

Re: Natufit in Haarlem:

Ongelezen bericht door Flinndal »

Geachte heer/mevrouw Hollebol36,

U geeft aan dat u bent ingegaan op een aanbieding per e-mail. Wij geven het bij het aanbod altijd aan als er sprake is van een volgende zending. Ook in de brief die in het pakket zit staat precies wanneer u een volgend pakket krijgt en tot wanneer u kunt stopzetten.

Daarnaast hanteren wij (zoals u zelf ook aangeeft) een niet-goed-geld-terug regeling. Volgens de wet is het namelijk verplicht om bij verkoop op afstand de mogelijkheid aan te bieden om een pakket binnen zeven dagen terug te sturen. Flinndal hanteert zelfs een ruimere termijn, van 14 dagen.

Deze regeling geldt bij een abonnement alléén voor het eerste pakket (ook dit communiceren wij er altijd bij). Men ziet aan de eerste zending namelijk wat men op afstand heeft gekocht, dus het is daarna niet meer van toepassing.

Ondanks dat wij vervolgzendingen duidelijk en op meerdere momenten aankondigen, is er blijkbaar toch onduidelijkheid bij u ontstaan. Het ziet er naar uit dat u niet binnen de gestelde termijn uw pakket heeft teruggestuurd om in aanmerking te komen voor de niet-goed-geld-terug regeling. En dat u ook niet op tijd heeft stopgezet.

Dat betekent dat u wettelijk gezien betalingsplicht heeft en wij kosten hebben gemaakt. Wij verkopen bovendien teruggestuurde pakketten niet, in verband met voedselveiligheid en ons HACCP keurmerk.

U geeft aan dat u contact met ons heeft gezocht en dat toen is uitgelegd dat u het pakket alsnog hoort te betalen. Het zou jammer zijn als u moet betalen voor iets dat u niet meer heeft omdat u het hebt teruggestuurd. Daarom is er voorgesteld om u een nieuw pakket toe te sturen.

U bent echter blijkbaar niet tevreden met deze oplossing. Wij betreuren dit en willen graag alsnog met u tot een oplossing komen waarmee u wel tevreden bent.

Aan de hand van uw gebruikersnaam in dit forum (Hollebol36) kunnen wij u alleen niet herkennen als klant. Wij verzoeken u daarom vriendelijk om contact met ons op te nemen.

Wij zijn bereikbaar op werkdagen van 9-17 uur op het gratis nummer 0800-35466325. Vraagt u alstublieft naar Pauline.

Met vriendelijke groet,

Pauline Nijssen
Manager Servicedesk

adkoster
Berichten: 32
Lid geworden op: 05 dec 2006 15:33

Re: Natufit in Haarlem:

Ongelezen bericht door adkoster »

Wij gebruiken nu een jaar of 3 producten van dit bedrijf en zijn heel erg tevreden over de leveringen.
Via de website kun je redelijk nauwkeurig aangeven op welk moment je je product wilt ontvangen.
Ook kun je producten die je niet meer wilt, gewoon uit de bestelling verwijderen.
Eigenlijk ken ik geen enkel ander bedrijf dat zo'n simpele manier van bestellen en stopzetten heeft.
Kortom, een perfect bedrijf.

Ik ben geen medewerker of zo iets, maar een gewone klant.

Ad

Flinndal
Berichten: 13
Lid geworden op: 27 okt 2008 14:08

Re: Natufit in Haarlem:

Ongelezen bericht door Flinndal »

Geachte meneer Koster,

Wij zijn blij om te merken dat u tevreden bent met Flinndal. Hartelijk dank voor uw positieve reactie en de moeite die u heeft genomen door te reageren op dit forum.

Met vriendelijke groet,

Pauline Nijssen

Manager Servicedesk
Flinndal Nederland

ellie86
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 nov 2010 18:37

Re: Natufit in Haarlem:

Ongelezen bericht door ellie86 »

Eindelijk een product wat helpt !
Een verademing.!!!
Het voedingsupplement van Flinndal voor vrouw en overgang.
Voor mij een uitkomst na al van alles geprobeerd te hebben.
En heus...ik heb geen aandelen in het bedrijf, maar ben een zeer tevrden klant.
Vr Gr Ellie

Flinndal
Berichten: 13
Lid geworden op: 27 okt 2008 14:08

Re: Natufit in Haarlem:

Ongelezen bericht door Flinndal »

Geachte mevrouw,

Wij vinden het erg leuk dat u de moeite heeft genomen om een positief bericht over Flinndal te plaatsen.
Dank u wel hiervoor.
Wij wensen u een goede gezondheid!

Met vriendelijke groet,

Pauline Nijssen
Manager Flinndal Servicedesk

hansbeus
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 feb 2011 20:20

Re: Natufit in Haarlem:

Ongelezen bericht door hansbeus »

Vorige week ben ik telefonisch benaderd door een verkoper van Flinndal, omdat ik eens bij een enquete te kennen heb gegeven geïnteresseerd te zijn in voedingssuplementen. Het telefoongesprek was zeer duidelijk. Er werd duidelijk verteld dat de kosten voor een proefpakket, zijnde de verzendkosten, automatisch van mijn rekening zouden worden afgeschreven nadat ik daarvoor toestemming had gegeven. Er zou na een maand een kwartaalzending volgen, die ik echter stop kon zetten. Als ik die zending wilde ontvangen hoefde ik niets te doen. De kosten hiervan zouden ook automatisch worden geïncasseerd.
Het proefpakketje zag er keurig verzorgd uit en bevat naast de pillen ook nog pillendoosjes en duidelijke documentatie over het bedrijf, de producten en de handelwijze. Daarnaast ook een schrijven waarin o.a. nog eens duidelijk staat vermeld tot wanneer ik de volgende zending kan stoppen.
Kortom, tot nu toe is alles volkomen duidelijk en heb ik de indruk met een bonafide bedrijf te maken te hebben.
Mocht dit veranderen, dan zal ik daarvan op dit forum melding maken.
Voorlopig ben ik echter tevreden!
Hans.

Gesloten