LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vunzigheid

Heb jij een uitgesproken mening over de gezondheidszorg? Ventileer hier jouw mening.
vidicam
Berichten: 60
Lid geworden op: 30 jul 2005 11:01

Vunzigheid

Ongelezen bericht door vidicam »

Vunzigheid

Eerst hadden wij de losgeslagen pontbaas Veerman die bijna vakkundig het zorgstelsel van Lagervorst om zeep had geholpen nu weer een geflipte burgermeester uit Wageningen.

Heer Pechthold laat ons via de ZIJLIJN weten, dat het een vunzig en vuil zooitje in het parlement is.
Er spoken rare beelden door mijn hoofd, vunzigheid in ons parlement?
Wat moet ik mij daar bij voorstellen, dat Balkenende oraal bevredigd wordt door Rita?
Of Donner die ligt te rollebollen op het pluche met minister Dekker?
Of zou hij bedoelen, dat wij met z`n allen genaaid worden door deze minister kliek.
Als het waar is wat Pechthold beweerd dan is het nog een hele klus om al dat pluche schoon te houden van alle spermavlekken.
Pechthold is zelf ook niet onbevlekt, die heeft zich in zijn vorige leven bezig gehouden met het fallus monument ter ere van wijle geile Bennie.

Nu begrijp ik hoe het nieuwe zorgstelsel door de kamer geloodst is door Lagervorst.
Die heeft tijdens de beslissende stemming een blik snollen en paal danseressen in de kamer losgelaten.
De kamerleden waren zo afgeleid door hun seksuele uitspattingen, dat ze niet door hadden hoe ze door Lagervorst letterlijk en figuurlijk genaaid werden.
Toen het salaris strookje deze week werd opengescheurd schrokken ze zich rot er moest flink ingeleverd worden van de toch al karige beloning.

Ik verdenk die Lagervorst trouwens ook van een vunzige geest.
Die vinger in zijn keel krijgt opeens een heel andere dimensie.

De opmerking van Ketel 1 Weisglas , dat het de gedachte voedt van eigenbelang en zakkenvullen kon niet beter verwoord worden.
Het weerwoord van jeneverneus Weisglas geeft aan waar de echte vunzigheid plaats vindt.
Toen de kamerleden doorkregen hoe ze door Lagervorst van achteren genaaid zijn wisten zij niet hoe snel ze een compensatie voor de gestegen zorgkosten voor hen zelf moesten voorstellen.
Over vuiligheid en vunzigheid gesproken.

Geef mij dan maar een goede vrijpartij

Vidicam

Gesloten