LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] 12 december: een belangrijke datum in Sprintplan-strijd

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom spaarbeleg / sprintplan.
bia
Berichten: 166
Lid geworden op: 21 dec 2005 10:28

Re: 12 december: een belangrijke datum in Sprintplan-strijd

Ongelezen bericht door bia »

@ Gedupeerden

Wij moeten met ze alle een vuist maken en zeker niet ons weg laten cijferen door dit Aso Aegon bedrijf wat door verdaging ons keer op keer een hak wil zetten in tegendeel de aanhouder wint en dat zijn wij, alleen hebben we een probleem wie bij de Hoge Raad durft de ruim 110.000 gedupeerden te ondersteunen, blijkbaar heerst er een onverklaarbare angst ten opzichte van deze beunhazen die iedere keer de dans ontspringen.

Laat dit de laatste dans zijn, voor elke jurist is het zo klaar als een klontje dat deze Spaar_Beleg constructie zo dus danig is opgebouwd dat hij alleen te gunsten is van Aso Aegon.

peewee
Berichten: 2195
Lid geworden op: 15 mar 2004 12:00

Re: 12 december: een belangrijke datum in Sprintplan-strijd

Ongelezen bericht door peewee »

De plv. Procureur-Generaal bij de Hoge Raad heeft inderdaad de datum voor het uitbrengen van de conclusies in de drie cassatieaken (Dexia, Levob en Aegon/Spaarbeleg) uitgesteld tot vrijdag 23 januari 2009.
Beter een vertraagde, maar GOEDE CONCLUSIE (=ADVIES) dan een tijdig, maar slecht advies !

Toch ook weer veel misverstanden bij deze en gene.
1 De conclusie die oorspronkelijk voor 12 december op de agenda stond is GEEN UITSPRAAK van de Hoge Raad (slechts een advies aan de Hoge Raad van de plv. P-G);
2) de cassatiezaak tegen Aegon Spaarbeleg loopt nog geen 3 jaar, maar pas vanaf februari 2008. Wel is de hele rechtsstrijd tegen Aegon over het Sprintplan al de tweede helft van 2003 aangevangen, maar dit is inclusief het geding in eerste aanleg bij de Rechtbank Utrecht en Hoger beroep bij het Gerechtshof Amsterdam.
Laatst gewijzigd door peewee op 15 dec 2008 19:03, 1 keer totaal gewijzigd.

bia
Berichten: 166
Lid geworden op: 21 dec 2005 10:28

Re: 12 december: een belangrijke datum in Sprintplan-strijd

Ongelezen bericht door bia »

Beste peewee

Het is maar net hoe je het bekijkt maar het advies aan de Hoge Raad kan het keerpunt zijn van dit eindeloos en onnodig verdagen door Aegon, persoonlijk kan dit alleen maar ten gunsten van alle gedupeerden zijn.
Moet toegeven dat er harden noten gekraakt moeten worden maar zie 2009 met een goed gevoel tegemoed.

sandermans
Berichten: 48
Lid geworden op: 06 jul 2008 19:28

Re: 12 december: een belangrijke datum in Sprintplan-strijd

Ongelezen bericht door sandermans »

Vuile schurken ik wil mijn geld terug !

lees dit en reageer !

http://www.z24.nl/bedrijven/finance/art ... _hulp.html

kozijnenboer
Berichten: 12
Lid geworden op: 18 mei 2007 13:09

Re: 12 december: een belangrijke datum in Sprintplan-strijd

Ongelezen bericht door kozijnenboer »

Ik vind dit ook verschrikkelijk, maar ik ben het wel eens met Pee Wee. Beter een laat, goed advies, dan een slecht snel advies.

Degene die alle geloofwaardigheid verloren heeft is de overheid (de banken vertrouwde ik al lang niet meer). De overheid zijn we allemaal, maar alleen de belangen van het groot kapitaal wordt beschermd.
Als het slecht gaat met KPN, Aegon e.c.t. door het slecht functioneren van de leiding dan kun deze aankloppen bij de overheid, maar als uitkeringsgerechtigden klem zitten door de gemeentelijke bureaucratie dan rest nog alleen de voedselbank.

Bij Aegon is dit nog zuurder. Deze flut-club heeft mensen opgelicht, en houden nu hun hand open bij deze zelfde mensen, die met hun belastingcenten hun hachje moeten redden.
Ik heb in deze een waardevolle les geleerd. Echte veranderingen komen niet van vanuit de politiek, maar vanuit het volk. Politiek wil alleen maar symbolische veranderingen, die er niet echt toe doen.
zolang het nederlandse volk niet 'de kont in de crib' gooit zal er nooit een echte verandering komen die fundamenteel is.

Tenslotte: Nederland is van een open land, dat innovatief, creatief en eerlijk was veranderd naar een reactief, zich zelf herhalend en oneerlijk land, -goed, we hebben het beter dan een groot deel van de wereld, maar dit mag geen voorwendsel zijn om het maar te accepteren.

sandermans
Berichten: 48
Lid geworden op: 06 jul 2008 19:28

Re: 12 december: een belangrijke datum in Sprintplan-strijd

Ongelezen bericht door sandermans »

kijk:
http://www.z24.nl/bedrijven/finance/art ... _hulp.html

Nu komen we meer uit het tros radar forum naar buiten !

Bedankt voor de goede verhalen op Z24!

dit moeten we meer doen....

sandermans
Berichten: 48
Lid geworden op: 06 jul 2008 19:28

Re: 12 december: een belangrijke datum in Sprintplan-strijd

Ongelezen bericht door sandermans »

en hier nog 1:

http://www.fd.nl/artikel/10683741/eu-ke ... aegon-goed

hier moet je wel gaan aanmelden, maar dan log je gelijk in bij een volgend bezoek.

Hoe meer reactie hoe meer mensen het onthouden.."reclame" ?
Dit proberen hun ook met "eerlijk over later"

ER MOET WAT GEBEUREN !

bia
Berichten: 166
Lid geworden op: 21 dec 2005 10:28

Re: 12 december: een belangrijke datum in Sprintplan-strijd

Ongelezen bericht door bia »

kozijnenboer


Jou redenatie gaat op voor 2008 na het omvallen van banken maar niet toen het nog redelijk tot goed ging met de economie cq Aegon (eind 90) toen hadden deze beunhazen met opzet een Spaar_Beleg contract (Sprintplan) zo dus danig opgemaakt waarbij ruim 100.000 mensen werden benadeeld oftewel opgelicht.

Maar ik moet toegeven dat met geduld je alles overwint zelfs Aegon, kan mij niet voorstellen dat de PG bij de Hoge Raad met een onacceptabel advies op de proppen komt, zoja gaat het niet goed met Nederland.

kozijnenboer
Berichten: 12
Lid geworden op: 18 mei 2007 13:09

Re: 12 december: een belangrijke datum in Sprintplan-strijd

Ongelezen bericht door kozijnenboer »

Bia

Ik ben helaas niet meer zo optimistisch.
Ik hoop van harte dat we wat terug kunnen zien van ons geld, maar vrees het ergste en de aanhoudende uitstellen beloven ook niet veel goeds.
Vraag als burger maar eens uitstel op uitstel als je een onterechte bekeuring wilt aanvechten. Dan moet je eerst betalen en dan mag je gaan procederen.

bia
Berichten: 166
Lid geworden op: 21 dec 2005 10:28

Re: 12 december: een belangrijke datum in Sprintplan-strijd

Ongelezen bericht door bia »

kozijnenboer

Correct:

Vraag als burger maar eens uitstel op uitstel als je een onterechte bekeuring wilt aanvechten. Dan moet je eerst betalen en dan mag je gaan procederen.

Dat is net wat wij alle doen althans die genen die lid zijn van bv http://www.sprintplanclaim.nl/ en hun contractuele betalingen zijn nagekomen, kom op niet de moed opgeven de aanhouder wint.

Locomotief
Berichten: 95
Lid geworden op: 02 jul 2008 17:30

Re: 12 december: een belangrijke datum in Sprintplan-strijd

Ongelezen bericht door Locomotief »

Jaaaaaa, ik heb ook een berichtje geplaatst!

Locomotief
Berichten: 95
Lid geworden op: 02 jul 2008 17:30

Re: 12 december: een belangrijke datum in Sprintplan-strijd

Ongelezen bericht door Locomotief »

AEGON, GEEF MIJN GELD TERUG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
AEGON, GEEF MIJN GELD TERUG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
AEGON, GEEF MIJN GELD TERUG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
AEGON, GEEF MIJN GELD TERUG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
AEGON, GEEF MIJN GELD TERUG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
AEGON, GEEF MIJN GELD TERUG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
AEGON, GEEF MIJN GELD TERUG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
AEGON, GEEF MIJN GELD TERUG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

sandermans
Berichten: 48
Lid geworden op: 06 jul 2008 19:28

Re: 12 december: een belangrijke datum in Sprintplan-strijd

Ongelezen bericht door sandermans »

Hey fortis gaat ook zijn best doen:

http://www.z24.nl/bedrijven/finance/art ... polis.html

NU AEGON NOG !

peewee
Berichten: 2195
Lid geworden op: 15 mar 2004 12:00

Re: 12 december: een belangrijke datum in Sprintplan-strijd

Ongelezen bericht door peewee »

Sandermans,

Fortis schikt....... Ja ja. 750 miljoen voor circa 1 miljoen Fortis woekerpolisbezitters. Dat is gemiddeld 750,-- euro per polis. Mij lijkt een schadefooitje waarmee deze polisbezitters worden afgescheept. Bovendien moeten de polisbezitters wel eerst hun contract uitdienen, vaak nog 10, 15 of 20 jaar te gaan. Dus je begrijpt, die 750 miljoen is dubbel en dwars terugverdiend door Fortis tijdens de resterende looptijd.

rost60
Berichten: 24
Lid geworden op: 03 jul 2008 12:20

Re: 12 december: een belangrijke datum in Sprintplan-strijd

Ongelezen bericht door rost60 »

Peewee, idd jij kan rekenen, ik heb zo'n bericht gehad naar aanleiding van de uitbetaling in Mei jl, dat eind van dit jaar of begin volgend jaar bekeken wordt of er teveel aan kosten is ingehouden leading is de ombudsman in deze....,maar INzicht heb je niet dus ze kunnen van alles roepen, wordt vervolgd heb nog niks gehoord maar laat het hier weten als dit mocht gebeuren...........,groet!

sandermans
Berichten: 48
Lid geworden op: 06 jul 2008 19:28

Re: 12 december: een belangrijke datum in Sprintplan-strijd

Ongelezen bericht door sandermans »

en we wachten en wachten...

bia
Berichten: 166
Lid geworden op: 21 dec 2005 10:28

Re: 12 december: een belangrijke datum in Sprintplan-strijd

Ongelezen bericht door bia »

sandermans


De aanhouder wint je laat ze toch niet je spaarcentjes door je neus boren, kom op niet de moed verliezen ?

sandermans
Berichten: 48
Lid geworden op: 06 jul 2008 19:28

Re: 12 december: een belangrijke datum in Sprintplan-strijd

Ongelezen bericht door sandermans »

Bia

nee hoor ik wacht gewoon nog even... en neem actie daar waar ik goed in ben en nodig is.
van mij komen ze nooit meer af.. ik blijf ze afbranden waar nodig !

jij ?

peewee
Berichten: 2195
Lid geworden op: 15 mar 2004 12:00

Re: 12 december: een belangrijke datum in Sprintplan-strijd

Ongelezen bericht door peewee »

Het lijkt inderdaad een moeilijke bevalling te zijn of te worden. Het advies van de pl.v Procureur-Generaal aan de Hoge Raad in de drie aandelenleasezaken (waarvan één Sprintplan-zaak) is wederom uitgesteld. Dit keer tot vrijdag 13 februari a.s.

Gelukkig ben ik niet bijgelovig !

jason1982
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 nov 2006 21:16

Re: 12 december: een belangrijke datum in Sprintplan-strijd

Ongelezen bericht door jason1982 »

ipv wachten kunnen we Aegon misschien wat pijn laten lijden zodat ze ons WEL aandacht moét geven. Vooral nu kunnen ze veel pijn lijden door negatieve publiciteit. Protesteren, daar houden wij Nederlanders niet van. Hoe kunnen we meer aandacht trekken terwijl we liever thuis willen zitten?

Een idee:
1. Een parodie maken van de reclamespotjes van Aegon en deze vervolgens op bijv youtube zetten. Volgens mij heb ik hier al een aantal aanpassingen van mensen gehoord over de slogan "Eerlijk over later" Kijk op aegon.nl Het staat er bol van. Eerlijk over later, eerlijk bankieren eerlijke bankwijzer...... Hebben jullie geen creatieve (klein) zoontjes die zoiets kunnen maken? Aegon wilt vast geen slechte imago onder de jonge kijkers van youtube.

Gesloten