Huiskamer

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
witte angora
Berichten: 30454
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Lady1234 schreef:
08 jul 2019 15:30
Ik heb een diepe lade onder mijn wastafel, ook heel handig.

Maar dat kastje is een koopje. Moet je nu die grepen los kopen?
Die zitten er bij in als het goed is. En anders kosten greepjes me de kop niet. De doos laat ik lekker dicht tot na de verhuizing, zoals de fabriek het inpakt, dat gaat me niet zo snel lukken dat terug te krijgen.

NeoDutchio
Berichten: 12260
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

witte angora schreef:
08 jul 2019 15:32
Overigens is het kastje ook te koop bij Ikea, Kwantum en Leen Bakker.
Dat zijn andere kastjes voor andere prijzen.
[/quote]

Je moet altijd 3 winkels benoemen om geen reclame te maken. Is publieke omroep hier.

Erthanax
Berichten: 9589
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Erthanax »

Altijd hetzelfde gedoe: in een halve minuut uit de doos, maar een half uur om het weer tetug te krijgen.

Costnix
Berichten: 1081
Lid geworden op: 26 nov 2016 10:27

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Costnix »

Alle off topic berichten zijn on topic in de huiskamer

Lady1234
Berichten: 26851
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lady1234 »

witte angora schreef:
08 jul 2019 15:43
Lady1234 schreef:
08 jul 2019 15:30
Ik heb een diepe lade onder mijn wastafel, ook heel handig.

Maar dat kastje is een koopje. Moet je nu die grepen los kopen?
Die zitten er bij in als het goed is. En anders kosten greepjes me de kop niet. De doos laat ik lekker dicht tot na de verhuizing, zoals de fabriek het inpakt, dat gaat me niet zo snel lukken dat terug te krijgen.
Omdat er bij staat “zonder grepen”, maar dat kan ook op de afmetingen betrekking hebben.

Persoonlijk zou ik toch maar even controleren of alles heel is en zo. Anders wordt terugbrengen een probleem.
Laatst gewijzigd door Lady1234 op 08 jul 2019 15:50, 1 keer totaal gewijzigd.

Costnix
Berichten: 1081
Lid geworden op: 26 nov 2016 10:27

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Costnix »

Hooi laden in plaats van champagne? Dat is even balen?!

NeoDutchio
Berichten: 12260
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Obelix1 schreef:
08 jul 2019 15:31
Komkom,stofz., kruimeld. Jij brengt altijd leven in de brouwerij en de dubbelzinnigheden vind ik kei leuk. You make my day.
Was kruimeldief niet een bijnaam voor onze stofzuiger? Ik kan mij zoiets herinneren. Overigens is dat van voor 23 april geweest, hoe kunt u dat dan weten Obelix? Toch heimwee gekregen naar het forum en onder een ander pseudoniem terug gekomen?

Nijogeth
Berichten: 9889
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Obelix1 schreef:
08 jul 2019 15:31
Het gaan jullie allemaal goed, zoals al eerder gezegd ben ik niet zo forumachtig . Ik woon in Africa maar in een heel klein land. Dakar daar kom ik af en toe
Hehe, een leuke hint. Gelukkig heb ik mijn topografie op orde en kan ik het nu wel raden, denk ik. RotG zou dan de grootste kanshebber zijn, bij de meeste Nederlanders niet bekend onder de volledige naam. Zit ik in de buurt?

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Franstalig?

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Forummer van de dag. Lijkt me wel leuk. Zoals driver of the day Bij F1. Dan moet er wel gestemd worden.

Erthanax
Berichten: 9589
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Erthanax »

Zelf zou ik eerder een Barry Stevens Bokaal in het leven roepen.

witte angora
Berichten: 30454
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Lady1234 schreef:
08 jul 2019 15:49
witte angora schreef:
08 jul 2019 15:43
Lady1234 schreef:
08 jul 2019 15:30
Ik heb een diepe lade onder mijn wastafel, ook heel handig.

Maar dat kastje is een koopje. Moet je nu die grepen los kopen?
Die zitten er bij in als het goed is. En anders kosten greepjes me de kop niet. De doos laat ik lekker dicht tot na de verhuizing, zoals de fabriek het inpakt, dat gaat me niet zo snel lukken dat terug te krijgen.
Omdat er bij staat “zonder grepen”, maar dat kan ook op de afmetingen betrekking hebben.

Persoonlijk zou ik toch maar even controleren of alles heel is en zo. Anders wordt terugbrengen een probleem.
Net even gekeken, maar er zitten twee grepen in de doos. Vreemd genoeg zit een van de grepen in een plastic zakje, de andere niet. En beiden zitten samen met alle andere installatieprullaria in één grote plastic zak.

Verder heb ik alles laten zitten zoals het zit, want dat krijg je inderdaad nooit meer terug. Omdat je de doos kapot moet trekken. Straks even tape uit de schuur halen om de bovenkant weer dicht te krijgen, als ik terug ben van het boodschappen doen.

Overigens, en daar weet alfa natuurlijk raad mee, de poten zijn beslist niet van echt hout. Ze zijn van echt kunststof. Naja, kan het ook geen last krijgen van vocht.

Radar
Site Admin
Berichten: 5504
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Radar »

fonsflons schreef:
08 jul 2019 16:38
Nu de moderatie weer terug is heb ik opeens zo'n flashback van vroeger...'ai, mama is weer thuis' terwijl je om je heen kijkt naar de puinhoop die je gemaakt hebt. :mrgreen:
We hebben het er maar druk mee. ^FG

witte angora
Berichten: 30454
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Ach, gewoon een kop koffie erbij, dan is het wel te doen. Moet je niet net een slok nemen als je een bericht van komkommer gaat lezen natuurlijk... :lol:

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door moederslink »

Erthanax schreef:
08 jul 2019 16:21
Zelf zou ik eerder een Barry Stevens Bokaal in het leven roepen.
" vooral doooorgaan :lol: "
Ik vind het prima alleen dan niet met ruziën :cry:

Lady1234
Berichten: 26851
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lady1234 »

fonsflons schreef:
08 jul 2019 17:52
Naast mijn goede idee van 'forrummer van de dag' lijkt me een reünie ook leuk. Dat ook alle leden met een ban 1 dag terug mogen komen.
En de moderatie dan een dag naar het strand of zo?

Wordt een grote puinhoop. :lol:

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door moederslink »

Nee dat wordt echt geen puinhoop!
Dat zou nog wel eens verrassend leuk kunnen uitpakken :D

Volgende week een terrasje pakken met de 4 DAAGSE ??
Ik zit daar en wacht wel op jullie .... :lol:

Ik draag iets roods....... :wink:

NeoDutchio
Berichten: 12260
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

moederslink schreef:
08 jul 2019 17:59
Ik draag iets roods....... :wink:
En ik draag bloemen in mijn handen.

Erthanax
Berichten: 9589
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Erthanax »

Ik kom vrijdagmiddag wel even langs. Gemakkelijk te herkennen aan een bos gladiolen

Obelix1
Berichten: 768
Lid geworden op: 23 apr 2019 17:59
Locatie: Africa

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Obelix1 »

NeoDutchio schreef:
08 jul 2019 15:52
Obelix1 schreef:
08 jul 2019 15:31
Komkom,stofz., kruimeld. Jij brengt altijd leven in de brouwerij en de dubbelzinnigheden vind ik kei leuk. You make my day.
Was kruimeldief niet een bijnaam voor onze stofzuiger? Ik kan mij zoiets herinneren. Overigens is dat van voor 23 april geweest, hoe kunt u dat dan weten Obelix? Toch heimwee gekregen naar het forum en onder een ander pseudoniem terug gekomen?
Ok, u wilt er over blijven doorgaan en nu suggereren dat ik onder een ander pseudoniem ben terug gekomen. U weet niet van ophouden zeg, maar omdat u aandringt zal ik u uitleggen dat uw bewering helemaal niet klopt.

Iedereen weet dat komkommer 3 keer is terug gekomen dat wordt ook vaak als grap gezegd en is ook makkelijk na te gaan.

U leidt hiervan af dat ik dus al veel langer op dit forum zit en nu terug kom als Astrix, dat suggereert u dus. Laat ik u vertellen dat moneyman en WA dat ook deden toen ik maar een dag op het forum was, de moderator heeft ingegrepen en gezegd dat de heren niet moeten suggereren en dat er voor de Moderatie geen aanwijzingen zijn om dat aan te nemen.

Vandaar dat de heren ook geen woord meer gerept hebben anders had je ze allang gehoord, helemaal niets....de waarschuwing was duidelijk van de Moderator.

Wat gebeurd...? u denkt ik doe het eens opnieuw, en ik suggereer gewoon dat Obelix niet Obelix is maar een ander omdat hij heimwee heeft naar dit forum.

Maar wie was die ander dan, vertel dat er dan ook bij want nu wil iedereen dat toch wel weten ook, ik in ieder geval wel. Dus daarom en om die reden omdat ik zo fijn verwelkomt werd in het begin, heb ik mijn privacy en waar ik woon goed voor mezelf gehouden. En dat is logisch als je nu ziet waar u mee bezig bent.

Ik haak gewoon in op uw reactie, u weet blijkbaar niet van ophouden u blijft maar veronderstellen. Ok, u heeft toegegeven dat u heeft gezegd dat ik op Portugal woon zonder enige onderbouwing en nu weer dit??? Mensen vragen zich af waarom ik me druk maakt, het zijn onwaarheden en suggestieve meldingen waar ik me kwaad om maakt.

Blijf wel Obelix natuurlijk en hoef niet met de massa mee te praten. Enfin daarom heb ik ook maar gezegd waar ik woon anders komt er nooit een eind aan deze flauwekul en valse beweringen.

Wie is dus die andere persoon waar ik voor wordt aangezien, Theotrucker heeft gezegd atlas1302! maar die is geen lid meer en woonde op Kaapverdie wat ik er over las. Wie dan wel ? Ohhh wacht even, Erthanax wist ook zeker dat ik op Kaapverdie woon, zegt ie ook zelf. Denkt hij dan ook dat ik altlas1302 ben? Lijkt er dan wel op dat jullie elkaar gevonden hebben om mij daarvoor aan te zien.

Dus vertel eens wie dat dan zou moeten zijn, zonder er omheen te draaien en de vraag te ontwijken. Ik wil een naam horen.

Plaats reactie