Huiskamer

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
witte angora
Berichten: 30798
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Welnee we krijgen gewoon weer een herfst die een jaar of drie gaat duren.

Nijogeth
Berichten: 9990
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Zullen we daar eerst een paar jaar over polderen?

witte angora
Berichten: 30798
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Dan wel met een paar deskundigen van het KNMI en Buienradar erbij. Zullen we hier dan meteen maar een 'herfsttopic' openen?

hebra98
Berichten: 1435
Lid geworden op: 09 nov 2012 15:33

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door hebra98 »

En toen was het Mesh topic verdwenen?

Moneyman
Berichten: 30093
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Moneyman »

hebra98 schreef:
17 feb 2021 12:29
En toen was het Mesh topic verdwenen?
Dan is er niet heel goed gekeken door de mods... jammer.

hebra98
Berichten: 1435
Lid geworden op: 09 nov 2012 15:33

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door hebra98 »

Wellicht is een "Wifi vraagstukken, ervaringen en oplossingen" een behulpzaam topic?

hebra98
Berichten: 1435
Lid geworden op: 09 nov 2012 15:33

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door hebra98 »

theodorus.k schreef:
17 feb 2021 12:40
Hulde aan degenen die het gemeld hebben, was een mooi topic en zeer leerzaam. :(
>>
Ik denk dat het melden goed was maar de actie niet gebalanceerd / goed overwogen is.

Moneyman
Berichten: 30093
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Moneyman »

theodorus.k schreef:
17 feb 2021 12:40
Hulde aan degenen die het gemeld hebben, was een mooi topic en zeer leerzaam. :(
Graag gedaan :lol:

Erthanax
Berichten: 9690
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Erthanax »

Ach, ik ben nooit te beroerd om iemand anders geheel belangeloos te helpen.

Erthanax
Berichten: 9690
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Erthanax »

Vanavond hoorde ik op de televisie een reclame van Klaverblad Verzekeringen: "Wij helpen mensen met geld." Wat een elitaire club is dat geworden!

Moneyman
Berichten: 30093
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Moneyman »

:D :D

Lowieze
Berichten: 6599
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lowieze »

Weet iemand hoe het met Moederslink gaat, heb haar hier al een tijdje niet meer gelezen?

witte angora
Berichten: 30798
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Geen zorgen, Lowieze. Ik heb van de week contact gehad, het gaat, gezien de Coronamaatregelen, goed met haar.

Lowieze
Berichten: 6599
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lowieze »

witte angora schreef:
18 feb 2021 10:15
Geen zorgen, Lowieze. Ik heb van de week contact gehad, het gaat, gezien de Coronamaatregelen, goed met haar.
Fijn, bedankt voor uw berichtje.

Jablan
Berichten: 6184
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49
Contacteer:

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Jablan »

Goede kieswijzer.

Uit een dropshippertopic:
Moneyman schreef:
19 feb 2021 11:01
Heel plat: domheid of naïviteit is niet verboden en niet strafbaar.
En dan vraag ik mij af, of Facebook een pixel gebruikt, die de gebruikers automatisch in de modus dom & naïef laat schakelen.

Nijogeth
Berichten: 9990
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Nijogeth »

breien schreef:
18 feb 2021 13:37
Voor iedereen die stemadvies nodig heeft.
🙈🙉🙊🖍

https://nieuwspaal.nl/nieuwspaal-komt-m ... ieswijzer/
Bij mij komt er standaard FVD (stemwijzer) of SGP (kieskompas) uit van de bekendere partijen. Met VVD als goede tweede in beide gevallen.

Alle drie de partijen zijn voor mij niet echt een keus (uitleg hieronder), dus misschien is die stemwijzer van nieuwspaal wel ideaal.

En waarom geen FVD of SGP?
FVD wil een bindend referendum, iets waar ik volledig tegen ben. Ook vind ik Thierry Baudet nou niet echt een fijne persoonlijkheid en het verkeerde uithangbord van een partij.
SGP is een partij vanuit het geloof. Ik ben tegen het gebruiken van het geloof in overheidskwesties. Abortus is voor mij een groot recht, net als de optie om zelf voor een levenseinde te kunnen kiezen en deze partij is daar juist heel erg tegen.

En de VVD, die heeft iedereen gewoon kapot laten vallen het afgelopen jaar. Normaal was dat de partij waar ik het dichtste bij in de buurt zat en waar ik ook op zou willen stemmen. Maar waar de VVD van oudsher een rechtse partij is die op komt voor de economie en ondernemers, is men daar compleet vanaf geweken. Men heeft de ondernemers gewoon laten vallen tijdens de coronacrisis en de economie veel te ver achtergesteld. Als ik dat had gewild, dan had ik wel op een linkse partij als de PVDA gestemd. In mijn ogen mag de VVD gaan voelen dat ze hun gevolg in de steek hebben gelaten en helemaal onderuit gaan deze verkiezingen.

Met andere woorden, ik weet nog niet waar ik op ga stemmen. Het probleem is dat veel rechtse partijen graag referenda zien, terwijl ik juist van mening ben dat er al veel teveel mensen, die zich niet verdiepen in de materie, stemrecht hebben.

scharrelschipper
Berichten: 1826
Lid geworden op: 05 apr 2020 20:37

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door scharrelschipper »

Nijogeth schreef:
19 feb 2021 11:54
breien schreef:
18 feb 2021 13:37
Voor iedereen die stemadvies nodig heeft.
🙈🙉🙊🖍

https://nieuwspaal.nl/nieuwspaal-komt-m ... ieswijzer/
Bij mij komt er standaard FVD (stemwijzer) of SGP (kieskompas) uit van de bekendere partijen. Met VVD als goede tweede in beide gevallen.

Alle drie de partijen zijn voor mij niet echt een keus (uitleg hieronder), dus misschien is die stemwijzer van nieuwspaal wel ideaal.

En waarom geen FVD of SGP?
FVD wil een bindend referendum, iets waar ik volledig tegen ben. Ook vind ik Thierry Baudet nou niet echt een fijne persoonlijkheid en het verkeerde uithangbord van een partij.
SGP is een partij vanuit het geloof. Ik ben tegen het gebruiken van het geloof in overheidskwesties. Abortus is voor mij een groot recht, net als de optie om zelf voor een levenseinde te kunnen kiezen en deze partij is daar juist heel erg tegen.

En de VVD, die heeft iedereen gewoon kapot laten vallen het afgelopen jaar. Normaal was dat de partij waar ik het dichtste bij in de buurt zat en waar ik ook op zou willen stemmen. Maar waar de VVD van oudsher een rechtse partij is die op komt voor de economie en ondernemers, is men daar compleet vanaf geweken. Men heeft de ondernemers gewoon laten vallen tijdens de coronacrisis en de economie veel te ver achtergesteld. Als ik dat had gewild, dan had ik wel op een linkse partij als de PVDA gestemd. In mijn ogen mag de VVD gaan voelen dat ze hun gevolg in de steek hebben gelaten en helemaal onderuit gaan deze verkiezingen.

Met andere woorden, ik weet nog niet waar ik op ga stemmen. Het probleem is dat veel rechtse partijen graag referenda zien, terwijl ik juist van mening ben dat er al veel teveel mensen, die zich niet verdiepen in de materie, stemrecht hebben.
Dacht toch echt dat de SP ook voor referenda is,en dat kun je toch moeilijk een rechtse partij noemen.

Nijogeth
Berichten: 9990
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Je leest het verkeerd. Ik zit rechts in het spectrum en veel van die partijen zijn voor referenda.

scharrelschipper
Berichten: 1826
Lid geworden op: 05 apr 2020 20:37

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door scharrelschipper »

Nijogeth schreef:
19 feb 2021 18:45
Je leest het verkeerd. Ik zit rechts in het spectrum en veel van die partijen zijn voor referenda.
Ja,oke,ik merkte alleen maar op dat er over links ook voorstanders van referenda zijn.
Dus kun je daar ook niet op stemmen :?
Toch nog maar eens de stemwijzer van nieuwspaal raadplegen?

Nijogeth
Berichten: 9990
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Nijogeth »

breien schreef:
19 feb 2021 22:54
Meneer van Staaij en zijn vriendjes zijn rechts georiënteerd en geen voorstander van referenda.
En gelukkig vallen die niet onder de SGP.

Plaats reactie