Feedback op het Forum - deel 3

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
angel1978
Berichten: 10961
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door angel1978 »

Moneyman schreef:
22 jun 2020 17:30
omega19 schreef:
22 jun 2020 17:20
Zij horen de discussie te moderen, maar zich er inhoudelijk niet in te mengen.
Vind je? Ik ben blij dat er eindelijk ook naar de inhoud wordt gekeken. Ook Radar mag -en moet!- ergens voor staan.

Op zich mee eens.. maar wat ik dan niet wil zien is een opmerking dat een moderator zich niet met de discussie wil bemoeien binnen nu en een paar dagen tot weken..

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Gezien de aanval lijkt die SK wel voor Stop Kees te staan.....

Hopelijk gaat hij straks minder in de aanval, hun forum en de baas moet je nooit aanvallen,
Kees moet maar eigen forum openen als hij geen tegenspraak wilde.

NeoDutchio
Berichten: 12331
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

omega19 schreef:
22 jun 2020 17:20
Ik vind wel jammer dat het topic is gesloten, omdat ik niet uitgesloten acht dat TS daadwerkelijk onrechtmatig veel wordt staande gehouden, en het sluiten precies binnen zijn straatje past.
Natuurlijk kan het dat er etnisch geprofileerd wordt. Echter zaten er dusdanig veel hiaten in het verhaal dat het echt ongeloofwaardig werd. Eerst wist hij geen informatie te geven over de agenten en later blijken er ineens opnamen gemaakt te zijn. Was het eerst zijn eigen auto, was het later van een familielid. Eerst zijn eigen achternaam, toen die van familie en toen bleken die namen hetzelfde te zijn.

Als je overtuigd bent van je gelijk, dan vertel je ook de waarheid. Die hoef je dan niet aan te dikken of zaken te gaan verzinnen om beter over te komen.

Erthanax
Berichten: 9697
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Erthanax »

Onnodig lange citaten zijn tegen de forumregels, Kees. Je kunt het maar beter inkorten nu het nog kan. Voor je het weet wordt je bericht weer gemeld door een anonymus.

kuklos
Berichten: 9773
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door kuklos »

Nou kees, tijd om terug te gaan naar je kwakzalverssite dan maar. We zullen je niet missen.

Oh ja, ik ben het roerend met SK eens.

witte angora
Berichten: 30798
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door witte angora »

Kick off Kees. (En neem alsjeblieft liefde=weg mee)

alfatrion
Berichten: 21913
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door alfatrion »

Is SK nu net niet een van de betere mods?

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

SK heeft wel erg veel ; Vind ik leuk meldingen.
nu al 2 blauwe regels en Kees2850 ontbreekt nog.... en zal wel zo blijven!

Ik vind het prima als een Moderator iets verder gaat en soms zelfs een perfecte link in antwoord geeft.
Als je ziet hoeveel vragen en antwoorden hier langs komen, alles rustig lezen en niet kunnen /mogen reageren is dan lastig.
Ik heb respect voor SK en mag zo door blijven gaan.

Moneyman
Berichten: 30112
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Moneyman »

Kees2850 schreef:
22 jun 2020 21:49
Als jij als moderator mensen die hier reageren openlijk en plein public pathologische slachtoffergedrag mag verwijten dan ben ik wel klaar met je. In mijn ogen ben je dan totaal ongeschikt voor je functie.
Doei Kees. Het was gezellig.

angel1978
Berichten: 10961
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door angel1978 »

Kees komt vanzelf weer terug als ie al weg gaat. Is het niet onder deze, dan wel onder een ander account.

Jablan
Berichten: 6184
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49
Contacteer:

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Jablan »

Ach, waar je je druk over maakt. Moderatie hier is oké, sowieso is mijn indruk over de laatste maanden, dat het forum vooruit gaat.
Of een topic over politiecontroles hier thuishoort, weet ik niet. Is dat nog consumentenkwestie?

Moneyman
Berichten: 30112
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Moneyman »

angel1978 schreef:
23 jun 2020 09:20
Kees komt vanzelf weer terug als ie al weg gaat. Is het niet onder deze, dan wel onder een ander account.
Helaas wel. Gelukkig is zijn stijl nogal herkenbaar, dus lang zal het dan hopelijk niet duren.

omega19
Berichten: 661
Lid geworden op: 30 dec 2019 07:24

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door omega19 »

NeoDutchio schreef:
22 jun 2020 18:57
Natuurlijk kan het dat er etnisch geprofileerd wordt. Echter zaten er dusdanig veel hiaten in het verhaal dat het echt ongeloofwaardig werd. Eerst wist hij geen informatie te geven over de agenten en later blijken er ineens opnamen gemaakt te zijn. Was het eerst zijn eigen auto, was het later van een familielid. Eerst zijn eigen achternaam, toen die van familie en toen bleken die namen hetzelfde te zijn.

Als je overtuigd bent van je gelijk, dan vertel je ook de waarheid. Die hoef je dan niet aan te dikken of zaken te gaan verzinnen om beter over te komen.
Ik vind het verhaal van TS geloofwaardig, en let wel dat is iets anders dan dat ik het met zijn beschuldigingen eens ben.

ik denk dat de "stamgasten" een beetje meer oog hebben voor de emoties van deze posters. Ze slaan misschien soms van emotie bijna door het toetsenbord heen. Verder geldt dat ze niet de gehele dag met (consumenten)recht bezig zijn. en soms wat beperkte kennis hiervan hebben. Dat TS eerst over zijn auto praat terwjl het uiteindelijk de auto van zijn vader of broer is. so what. Iemand die een nacht in de cel gaat zitten in plaats van zijn id te tonen heeft echt wel een probleem.
Je merkt aan de acties van TS dat hij eigenlijk niet weet wat te doen en grof wordt en ongecontroleerd om zich heen schopt

Helaas eindigen dit soort topics vaak met een slotje en een ban voor TS (zie ook topic van Jeff en de electrische Scooterkoper)
En daar is dan weer niemand mee geholpen

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

@ Omega 19,

Niet elke vraag word serieus genomen, vooral als je iets twijfelachtig gevraagd hebt.

En op goede vragen kan het even duren.
Zo vond ik op deze keukens-f15/is-dit-asbest-t194178.html
een foutloos antwoord na lang zoeken,
geen Asbest en dat is nu zeker....

En nu mag Omega 19 het wel even voor mijn vertalen... Slowaakse taal beheers ik namelijk niet!
19 voor 2019?

omega19
Berichten: 661
Lid geworden op: 30 dec 2019 07:24

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door omega19 »

Simpel gewoon de leeftijd

omega19
Berichten: 661
Lid geworden op: 30 dec 2019 07:24

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door omega19 »

En omega is de laatste letter van het alfabet, symboliserend dat het niet van belang is waar je begint maar waar je eindigt.

Erthanax
Berichten: 9697
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Erthanax »

De laatste rustplaats, noemt men dat wel.

witte angora
Berichten: 30798
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door witte angora »

omega19 schreef:
23 jun 2020 19:59
En omega is de laatste letter van het alfabet, symboliserend dat het niet van belang is waar je begint maar waar je eindigt.
Hopelijk bedoel je niet dat jouw levensreis op je 19e eindigt... :(

Radar
Site Admin
Berichten: 5510
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Radar »

Bobo Monteiro schreef:
21 jun 2020 14:45
beschuldigingen die Theo Trucker ten deel vielen
Ik heb nauwlettend de topics de laatste tijd bijgehouden, maar ik heb geen beschuldiging voorbij zien komen. Laat staan het meervoud ervan.

Kunt u mij mijn geheugen opfrissen en laten zien waar ik dat kan lezen?

Vriendelijk bedankt,
Ik heb nauwlettend geconcludeerd dat jij een vervelend trolletje bent die hier wat mij betreft niet welkom is. Op dit account zit inmiddels een permban.

Doei. Radar^SK

witte angora
Berichten: 30798
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door witte angora »

Dat is dus de bobo zonder punt. Er is ook nog een bobo met punt.

Doet me toch wel weer denken aan het trollentijdperk, toen een van de trollen accounts van anderen ging naäpen door er een punt bij te zetten of zo. Kreeg je witte.angora, dat soort dingen. Rotberichten schrijven, en degene van het echte account kreeg dan nogal wat over zich heen omdat in eerste instantie iedereen er in trapte...

Gesloten