Feedback op het Forum - deel 3

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
Lady1234
Berichten: 27121
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Ik spreek toch voor mijzelf? Grappige reacties van nieuwe figuren.

Meiklokje
Berichten: 149
Lid geworden op: 20 aug 2018 14:10

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Meiklokje »

@Lady, hoezo "grappige reacties van nieuwe figuren?" Naar eigen zeggen zijn dat toch "vaak oude leden die zich opnieuw aanmelden". Beetje niet zo slim.....

Lady1234
Berichten: 27121
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Die zich nieuw voordoen.

Meiklokje
Berichten: 149
Lid geworden op: 20 aug 2018 14:10

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Meiklokje »

Om wederom met uw eigen woorden te spreken gezeur, want dat is slechts een wild guess (= wilde gok)..

Lady1234
Berichten: 27121
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Nee hoor, en u zit hier alleen maar om ruzie te maken. Maar ga gerust uw gang.

witte angora
Berichten: 30795
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door witte angora »

Hmmm... als iemand meent dat een 'nieuwe gebruiker' een oude bekende is, kun je het beter bij de moderatie melden, in plaats van onderling de discussie aan te gaan. Niet iedereen kent de 'ins en outs' van dit forum, of haar historie. Niet altijd is het een 'wilde gok', integendeel, soms ligt het er redelijk dik bovenop, ook nu is er weer eentje.

De moderatie zal er niet altijd direct actie op kunnen ondernemen, maar vroeg of laat vallen mensen wel door de mand ('maand' schreef een bekende trol altijd, die we overigens al heel lang niet meer gezien hebben).

angel1978
Berichten: 10959
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door angel1978 »

J. Deltoer schreef:
31 aug 2020 21:49
Lady1234 schreef:
31 aug 2020 21:23
Nou, dat hebben ze meestal niet. Het zijn vaak oude leden, die zich opnieuw aanmelden. En dan denken de wijsheid in pacht te hebben.
Nee, u bent de beste van de klas.
Kunt u niet beter voor uzelf spreken? Inderdaad heel zure reactie.

JD?

Mod SK krijgt het nog druk

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door moederslink »

Met een nieuwe oude gebruiker heb ik zelf niet eens zoveel moeite, mits ze gewoon weer leuk en normaal meedraaien. En waarom ze weer terugkomen, tja, daar zullen ze hun redenen wel voor hebben.
Ik heb wél moeite idd met steeds terugkerende kwaadaardige trollen die alleen maar aan het klieren/trollen en aan het ruziezoeken zijn. Maar die vallen in no time toch wel weer gelijk door de mand .:mrgreen: :lol:

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door moederslink »

witte angora schreef:
31 aug 2020 23:54
soms ligt het er redelijk dik bovenop, ook nu is er weer eentje
Jij schrijft het , ik dacht het , minimaal ééntje :wink:

Meiklokje
Berichten: 149
Lid geworden op: 20 aug 2018 14:10

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Meiklokje »

Ik ben een edelijk nieuwe gebruiker en wil graag ad random wat opsteken van allerlei consumentenzaken, puur uit interesse. Helaas voert onderling gekibbel hier de boventoon en wordt er op los "geraden" wie dan wel die kwaadaardigen en/ of trollen zijn die stelselmatig items verzieken. Ik zou die speculanten uit willen nodigen om man en paard te noemen, dat is minstens zo eerlijk en dan komen we misschien nog ergens....
Overigens zijn de laatste reacties, inclusief de mijne, weer volledig off topic, maar waar moet een mens dan reageren? Om met Rowen Hezze te spreken: het is een kwestie van geduld tot heel het Forum eerlijk lult (met een beetje dichterlijke vrijheid)...

Meiklokje
Berichten: 149
Lid geworden op: 20 aug 2018 14:10

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Meiklokje »

edelijk = redelijk

Moneyman
Berichten: 30090
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Moneyman »

Meiklokje schreef:
01 sep 2020 01:46
Ik zou die speculanten uit willen nodigen om man en paard te noemen, dat is minstens zo eerlijk en dan komen we misschien nog ergens....
Dat had ik een paar dagen geleden gedaan... maar dat was óók niet wat je wilde :wink:

Moneyman
Berichten: 30090
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Moneyman »

Radar schreef:
31 aug 2020 14:49
Ik heb dat topic dichtgegooid omdat de toon niet constructief is en het topic in die vorm dus ook simpelweg niet tot constructieve bijdragen zou leiden, afgezien van wat er al is genoemd voordat ik er een slotje op gooide. Daartoe is de informatie simpelweg te beperkt en is de toon in alle redelijkheid gewoon te ongenuanceerd.
Ik heb er nog wel zo eentje voor je ;)
gezondheidszorg-instellingen-f46/amref- ... 94711.html

alfatrion
Berichten: 21914
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door alfatrion »

Radar schreef:
31 aug 2020 14:50
spambots (waar we relatief veel last van hebben)
Ik heb dat probleem voor 99% opgelost door iets met de registratie link te doen.

Meiklokje
Berichten: 149
Lid geworden op: 20 aug 2018 14:10

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Meiklokje »

@ Monyman, grappig antwoord, echter, man en paard noemen kan pas als elke (gaan we weer) vorm van aanname ontbreekt en dat is nu net des Pudels Kern..
Een fijne (werk) dag allemaal!

scontra
Berichten: 3963
Lid geworden op: 27 mar 2014 17:34

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door scontra »

Radar schreef:
20 dec 2018 16:13
Dit is een vervolg op het eerdere topic. viewtopic.php?f=50&t=185677

We horen graag wat jullie feedback is op het forum in zijn algemeenheid, denk aan het moderatiebeleid en de functionaliteiten. Deze plek is nadrukkelijk niet bedoeld voor berichten over individuele forumleden. We nemen maatregelen wanneer we zien dat gebruikers reacties plaatsen over mede-forummers.
@Redactie/moderatie,

Zou "Feedback van forumdeelnemers naar de redactie" misschien een wat duidelijkere benaming voor dit topic kunnen zijn ?

hebra98
Berichten: 1435
Lid geworden op: 09 nov 2012 15:33

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door hebra98 »

Zijn er problemen met de host?
Krijg regelmatig fouten en forum werkt zeer traag..
This page (search.php?search_id=active_topics) is currently offline. However, because the site uses Cloudflare's Always Online™ technology you can continue to surf a snapshot of the site. We will keep checking in the background and, as soon as the site comes back, you will automatically be served the live version. Always Online™ is powered by Cloudflare | Hide this Alert

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door moederslink »

Hier ook! Traag of niet bereikbaar !

Moneyman
Berichten: 30090
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Moneyman »

Inmiddels weer in de lucht, na drie verschillende foutmeldingen:
Error 524
Ray ID: 5cbeb98a0f230b33 • 2020-09-01 11:44:12 UTC
A timeout occurred
408 Request Time-out
Your browser didn't send a complete request in time.
Retry for a live version
This page (huisregels-en-mededelingen-f50/feedback ... 89325.html) is currently offline. However, because the site uses Cloudflare's Always Online™ technology you can continue to surf a snapshot of the site. We will keep checking in the background and, as soon as the site comes back, you will automatically be served the live version. Always Online™ is powered by Cloudflare | Hide this Alert

Radar
Site Admin
Berichten: 5510
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Radar »

Ja, wij hadden er ook even last van. Zit bij een (externe) hostingpartij, maar ze hebben als het goed is een fix uitgerold en het zou weer naar behoren moeten werken. Excuses voor het eventuele ongemak!

Groeten, Radar^SK

Gesloten