LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Oxio Jaarafrekening

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
welnee
Berichten: 7
Lid geworden op: 30 aug 2007 20:58

Oxio Jaarafrekening

Ongelezen bericht door welnee »

Zelf wacht ik al een jaar op de Oxia jaarafrekening

als ik bel is het uit stel, uitstel
telkens blijken er programeer problemen te zijn en kon het wel tot maart van dit jaar duren eer het rond was
Nu heb ik 2 weken geleden een brief verzonden met de vraag wanneer de afrekening komt

Hierover nog geen antwoord ontvangen en dat vind ik onbeleefd
Ook mijn vetrouwen in Oxio zakt als een baksteen en vraag me af of er hier nog meer mensen zijn die al tijden op een jaarafrekening wachten en of tros radar hier eens aan dacht aan kan besteden

alwi
Berichten: 21
Lid geworden op: 14 nov 2006 15:44

Re: Oxio Jaarafrekening

Ongelezen bericht door alwi »

Heb 3 jaar moeten wachten op mijn eindafrekening 2003 en 2004. Toen de eindafrekening kwam waren de voorschotbedragen niet in mindering gebracht en heb ik met bankafschriften moeten bewijzen dat ik betaald had. Na bemiddeling van rechtsbijstand is dit in juli 2007 opgelost. In maart j.l.kreeg ik opnieuw een eindafrekening 2003/2004 weer zonder aftrek van voorschotbedragen. Bewaar daarom alle bankafschriften goed want je moet zelf bewijzen dat je betaald hebt. Blijkbaar kan of wil OXXIO dat niet zelf.

Ontevredenklant
Berichten: 23
Lid geworden op: 19 nov 2006 18:10

Re: Oxio Jaarafrekening

Ongelezen bericht door Ontevredenklant »

Ik heb zelf bij Oxxio gewerkt en alles wat ik hier lees is geheel waar. Drie jaar geleden (toen ik er werkte) hadden ze ook al problemen met de digitale contracten die in het systeem stonden daardoor eindafrekeningen niet meer konden worden opgesteld.
Jammer dat ze die problemen niet oplossen en dat ze hun klanten absoluut NIET als koning behandelen.
Denk dat ze eerder bezig zijn met het vullen van hun eigen zakken en gewoon wachten totdat de rechter hen de genadeklap zal geven...

Gesloten