LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Oxxio HEL

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
stari
Berichten: 27
Lid geworden op: 29 feb 2008 22:26

Oxxio HEL

Ongelezen bericht door stari »

In februari bij Oxxio weg. In augustus een exuses van Oxxio en een boeket bloemen. U krijgt ook 50 euro terug van uw boete.
Tevens zullen we u een juiste afrekening sturen. Die komt niet.
Wel in november een aanmaning dat er nog een bedrag verschuldigd is van een afrekening. Met mijn 50 euro die ik nog tegoed heb maakt ik na toezending van de jaarafrekening het geld over.

We hebben de 50 euro overgemaakt op uw oude rekening! (maar die heb ik opgeheven in april).

Dat is ons probleem niet betalen die 50 euro. Binnenkort kan ik dus naar de kantonrechter want intrum justi. wil nu invorderen voor OXXIO.

Vreselijk bedenk eerst voor je naar een dergelijk bedrijf gaat.
Niets loopt daar goed!!!

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: Oxxio HEL

Ongelezen bericht door D1RK »

Als je alles bewaarde en kunt bewijzen dat je geld terug zou krijgen zal dit lastig winnen worden voor Oxxio.

Wacht maar rustig op die rechtszaak en zij hadden tijdig een foutloze eindafrekening moeten sturen...

Int, Justitia is dubieus incasso bureau wat grote bek heeft maar de rechter weet ook dat als U laat zien wat U hierboven schreef dat zij betere eindafrekening hadden moeten sturen.

Na een beloofd bloemetje en €50 terug nog iets betalen kan niet.
Ook de verhogingen nooit betalen en een deurwaarder kan pas dingen in beslag nemen na rechtszaak en niet eerder dus laat je niet gek maken door deze bluf firma.

PS niet boos worden als ze nog vragen of je na een jaartje terug wil met voordelige kennismaking aanbieding want ze zijn daar gek genoeg voor!

deoxxiomedewerker
Berichten: 343
Lid geworden op: 06 okt 2008 10:01
Contacteer:

Re: Oxxio HEL

Ongelezen bericht door deoxxiomedewerker »

Beste Stari,

Allereerst de beste wensen voor 2009 toegewenst. Uit uw bericht hebben wij begrepen dat uw klacht over Oxxio nog niet volledig is opgelost.

Graag willen wij uw klacht alsnog naar tevredenheid oplossen. Wij willen u de mogelijkheid geven om uw klantnummer en telefoonnummer naar [email protected] te sturen zodat onze klantadviseurs contact met u op kunnen nemen.

Tot uw antwoord verblijven wij.

Met vriendelijke groet,


De Oxxiomedewerker

Cesar
Berichten: 674
Lid geworden op: 24 aug 2005 15:48

Re: Oxxio HEL

Ongelezen bericht door Cesar »

Graag willen wij uw klacht alsnog naar tevredenheid oplossen
Nee, oxxiomedewerker, en niet alleen jij maar alle medwerkers/sters die deze uitspraken doen liegen dat ze barsten..
Als jullie werkelijk alles goed willen oplossen dan hadden deze berichten hier nooit gestaan.

Jullie moeten je klanten eens serieus nemen. Het gaat enkel om het geldelijk gewin, en daar is op zich niks mis mee, maar niet ten koste van alles.

Indien Oxxio aangeeft dat de klant geld te vorderen heeft hoe komt Oxxio er dan bij dat later er weer een afrekening is. Het komt me vaag bekend voor.

Medewerkers, voordat jullie klanten op kosten jagen, zoek eerst je boekhouding eens uit.

En dat gelukkig 2009 mag je wat mij betreft wel bij je houden. Een leuk begi zo eind van het jaar een brief van I.J.

Laat me niet lachen.

deoxxiomedewerker
Berichten: 343
Lid geworden op: 06 okt 2008 10:01
Contacteer:

Re: Oxxio HEL

Ongelezen bericht door deoxxiomedewerker »

Beste Cesar,

Ook u kunt gebruik maken van het e-mailadres [email protected].

Met vriendelijke groet,

De Oxxiomedewerker

Cesar
Berichten: 674
Lid geworden op: 24 aug 2005 15:48

Re: Oxxio HEL

Ongelezen bericht door Cesar »

Waarom zou ik.

Ik zit bij Essent en dat bevalt me goed.

Wat ik lees van jullie bevalt me minder.

free energy
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 jan 2009 12:48

Re: Oxxio HEL

Ongelezen bericht door free energy »

sinds 1 oktober overgestapt naar de nederlandse enegie maatschappij. Doe dat maar niet! Met mooie praatje en loze beloftes! zou per 15 augustus een combi korting krijgen van euro 175,-- Heden 2 januari 2009 moet ik doe nog krijgen.
Zou een lager voorschot tarief gaan betalen: vergeet het maar, dat doen we pas na een jaar. Sterker nog men presteerd het om per 2 oktober mijn vorige providers pas op te zeggen waardoor ik voor oktober dubbele voorschotten moest betalen, want we bereken eea per maand! emails worden standaard niet beantwoord, post evemin. je kan een duur 0900 nummer bellen waar je eindeloos in de wacht wordt gezet. Ronduit een schadalige klanten service. ze beloven van alles maar komen GEEN ENKELE AFSPRAAK NA.

Big-V
Berichten: 979
Lid geworden op: 04 sep 2005 21:02

Re: Oxxio HEL

Ongelezen bericht door Big-V »

Cesar, iets minder kinderachtig kan ook wel. Die man doet enkel zijn werk.

Cesar
Berichten: 674
Lid geworden op: 24 aug 2005 15:48

Re: Oxxio HEL

Ongelezen bericht door Cesar »

Big-V,

Ook Oxxioklant?????????????


BEN ER MAAR BLIJ MEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Big-V
Berichten: 979
Lid geworden op: 04 sep 2005 21:02

Re: Oxxio HEL

Ongelezen bericht door Big-V »

Nee, ik ben geen Oxxio-klant, maar ik kan nog wel inzien dat het niet functioneren van een bedrijf niet aan een enkele medewerker kan liggen. Daarom sta ik klantenservicemedewerkers ook altijd vriendelijk te woord, zolang het omgekeerde ook het geval is.

Cesar
Berichten: 674
Lid geworden op: 24 aug 2005 15:48

Re: Oxxio HEL

Ongelezen bericht door Cesar »

Als je mijn tekst leest staat daar niet "de medewerkers deugen niet" maar tussen de regels staat wel "het systeem werkt niet", en excuses lees je overal bij elk forum van de medewerkers.

Het kan natuurlijk ook: "als medewerkers verontschuldig ik me voor de handelswijze van mijn baas".

Nu ben je duidelijk.
Het geeft geen pas om brieven te sturen naar mensen die daar dan helemaal ondersteboven zijn, op zijn zachtst uitgedrukt. In mijn omgeving is zelfs iemand 3 weken opgenomen geweest op de hartbewaking. Lekkere manier van werken.

Vervolgens gaat er dan iemand hier vertellen dat het hem spijt.

Dit heeft geen meerwaarde. Dat bedoelde ik in mijn betoog.

Big-V
Berichten: 979
Lid geworden op: 04 sep 2005 21:02

Re: Oxxio HEL

Ongelezen bericht door Big-V »

Toch geloof ik niet dat het de taak van een servicemedewerker is om zich te verontschuldigen voor "zijn baas", hooguit voor de gang van zaken.
Ze zijn er om problemen op te lossen en zo lang ze dat naar behoren doen is er geen reden om ze af te blaffen.

Cesar
Berichten: 674
Lid geworden op: 24 aug 2005 15:48

Re: Oxxio HEL

Ongelezen bericht door Cesar »

Ik kan in mijn tekst nergens een "BLAF" ontdekken.

Big-V
Berichten: 979
Lid geworden op: 04 sep 2005 21:02

Re: Oxxio HEL

Ongelezen bericht door Big-V »

Misschien moet je het woord eens opzoeken in het woordenboek..

Shine
Berichten: 2479
Lid geworden op: 17 jan 2007 11:02

Re: Oxxio HEL

Ongelezen bericht door Shine »

Nee, oxxiomedewerker, en niet alleen jij maar alle medwerkers/sters die deze uitspraken doen liegen dat ze barsten..
Als jullie werkelijk alles goed willen oplossen dan hadden deze berichten hier nooit gestaan.

Jullie moeten je klanten eens serieus nemen. Het gaat enkel om het geldelijk gewin, en daar is op zich niks mis mee, maar niet ten koste van alles.

Indien Oxxio aangeeft dat de klant geld te vorderen heeft hoe komt Oxxio er dan bij dat later er weer een afrekening is. Het komt me vaag bekend voor.

Medewerkers, voordat jullie klanten op kosten jagen, zoek eerst je boekhouding eens uit.

En dat gelukkig 2009 mag je wat mij betreft wel bij je houden. Een leuk begi zo eind van het jaar een brief van I.J.
Ik lees en lees,.........zelfs tussen de regels door. Maar ik zie hier toch echt héél duidelijk een BLAF naar de mederwerker(s) van Oxxio en niet naar het systeem.
En inderdaad, ik deel de mening van Big-V,.....uw toonzetting en reactie schrijven naar de Oxxio mederwerker vind ik totaal geen pas hebben. Iets meer fatsoen en respect naar de medewerker(s) zou zeker niet misstaan.

(ps: Ben ook geen Oxxio klant of -medewerker)

Maarten1234
Berichten: 1201
Lid geworden op: 07 sep 2006 04:52

Re: Oxxio HEL

Ongelezen bericht door Maarten1234 »

Wat een zielig iets zeg met Oxxio.

Ziet men niet gewoon in dat dit een mooie truck is van Oxxio om klanten of ex-klanten te laten denken dat men geholpen worden.

Je wordt nooit geholpen daar en dan zou een medewerker via dit forum ineens iedereen VOORRANG geven met het oplossen van klachten terwijl er weet ik niet hoeveel meer klachten er aanwezig zijn waar niets mee gedaan word.

Kom op mensen, denk na...

En ja ik ben het eens met Shine en met BigV. Mensen van klantenservice voeren enkel beleid uit. Zij maken het niet en dus kunnen zij er niets aan doen. Sterker nog zelfs om op dit forum dienst te doen is in opdracht van Oxxio, maar dat is puur psychisch bedoelt. Laat hen eerst de klachten afhandelen die er al 5 a 6 jaar lopen en staan. Dan zijn ze goed bezig en niet door mensen ineens voorrang te geven op anderen die al langer wachten. Het is immers nog steeds zo in elk bedrijf.. De laatste klacht komt onderop de stapel... Dus ook in deze zijn ze niet goed bezig. Het is gewoon truckage.. Niet intrappen dus.

Kijk maar eens goed op wie zij reageren, hoe lang men hier al op het forum zit en hoe adequaat zij ineens geholpen worden.

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: Oxxio HEL

Ongelezen bericht door D1RK »

De hier eerder genoemde Oxxio medewerker probeerde zo een beter verkoopbaar product te krijgen!

Veel verkoop telefoons zeggen, O ja, bekend van Radar, doei!

En daar proberen ze iets aan te doen door alleen klagers hier te helpen!

Het zal wel beter gaan maar eigenlijk moeten ze de hele stapel eens weg werken, of mag dit op TV zodat deze persoon overwerkt raakt?

jd1948
Berichten: 9
Lid geworden op: 14 apr 2008 20:12

Re: Oxxio HEL

Ongelezen bericht door jd1948 »

oxxio
hopelose firma
ben nu al bijna anderhalf jaar bezig met die gasten willen me laten betalen voor een woning die al een jaar leegstaat en afgebroken wordt
ben in 2007 verhuist maar die gasten willen tot nu dat ik betaal en dat terwijl ik in september 2007 heb opgezegd
bedenk voordat je met oxxio in zee gaat deugd niets bij die firma
jan[/b]

deoxxiomedewerker
Berichten: 343
Lid geworden op: 06 okt 2008 10:01
Contacteer:

Re: Oxxio HEL

Ongelezen bericht door deoxxiomedewerker »

Beste jd1948,

Uw forumbericht van 9 januari jl. maakt duidelijk dat u het niet eens bent met de aan u gerichte facturen. Graag zou ik de situatie voor u willen uitzoeken. Ik verzoek u daarom vriendelijk mij uw klant- en telefoonnummer door te geven via [email protected], zodat ik snel contact met u kan opnemen.
Bij voorbaat dank.

Met vriendelijke groet,

Medewerker van Oxxio

jd1948
Berichten: 9
Lid geworden op: 14 apr 2008 20:12

Re: Oxxio HEL

Ongelezen bericht door jd1948 »

de oxxio medewerker vraagd om het uit te zoeken dat doen ze nu al over een jaar en ondertussen hebben ze het incasso bureau ingeschakeld ze doen daar maar wat en eindeffect doen ze helemaal niets denkt de medewerker dat ik hun nu nog geloof naar al hun praatjes en dreigingen

Gesloten