LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Linnenfotoschilderij.nl leverd en reageer niet

Hier kan je al jouw problemen kwijt over alle audio- en videoapparatuur.
pasware
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 nov 2011 20:05

Linnenfotoschilderij.nl leverd en reageer niet

Ongelezen bericht door pasware »

Aangezien ik een vermoeden heb dat ik opgelicht ben, ben ik benieuwd of er hier ook gedupeerden zijn en vraag ik mij af wat ik nu moet doen.

Op woensdag 9 november heb ik een bestelling op http://www.linnenfotoschilderij.nl geplaatst voor een Linnen foto van 120x80cm.

Op donderdag 10 november kreeg ik een e-mail bericht van ze dat de foto niet bij de bestelling zat (vreemd?) en of ik die nog naar ze wilde mailen. Zo gevraagd, zo gedaan.

Dinsdag 15 november heb ik ze gemaild met de vraag wanneer ik het linnen kon verwachten. Ik heb hier geen reactie op gekregen.

Vandaag, maandag 21 november, heb ik ze meerdere malen proberen te bellen, maar telkens kreeg ik geen gehoor.

Hierna ben ik erachter gekomen dat op klacht.nl diverse klachten zijn gepost over linnenfotoschilderij.nl die betrekking hebben tot het niet leveren van bestellingen.

Ik heb het juridisch loket proberen te bellen, maar die zijn op dit tijdstip gesloten.

Zijn er hier meerdere mensen met dezelfde soort ervaringen?

[ongefundeerde bewering verwijderd]
Laatst gewijzigd door Radar op 04 jan 2016 10:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Ongefundeerde bewering verwijderd

CSM
Berichten: 511
Lid geworden op: 31 aug 2011 10:37

Re: Linnenfotoschilderij.nl leverd en reageer niet

Ongelezen bericht door CSM »


pasware
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 nov 2011 20:05

Re: Linnenfotoschilderij.nl leverd en reageer niet

Ongelezen bericht door pasware »

[quote verwijderd]
Dat betwijfel ik, als ik kijk op klacht.nl (http://www.klacht.nl/linnenfotoschilderij-nl/) zijn er meerdere mensen die klagen en dat is niet van de laatste 2 weken.

Het juridisch loket stelde voor om een aangetekende brief te sturen met dat ze 7 dagen de tijd krijgen om met een oplossing te komen. Deze brief ga ik deze week opstellen en versturen. Ook vertelden ze mij om als ze niet met een oplossing te komen een bezoek te brengen aan het kantoor van Linnenfotoschilderij.
Laatst gewijzigd door Radar op 04 jan 2016 11:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bericht aangepast: verwijderde quote

ginke
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 feb 2012 12:57

Re: Linnenfotoschilderij.nl leverd en reageer niet

Ongelezen bericht door ginke »

[ongefundeerde bewering verwijderd] Op 24 oktober 2011 een bestelling geplaatst maar door een storing werd de Ideal betaling niet verwerkt. Gelijk een e-mail gestuurd naar Linnenfotoschilderij.nl en mijn bestelling ook geannuleerd omdat ik inmiddels ergens anders mijn bestelling had geplaatst. De volgende dag was het geld Euro 117,00 toch afgeschreven. Diverse mailtjes gestuurd en gebelld (ze nemen bijna nooit de telefoon op) maar tot op heden, bijna 4 maanden later, nog geen geld terug. Op zoek gegaan naar het bedrijf [bedrijfsgegevens verwijderd].
Laatst gewijzigd door Radar op 04 jan 2016 10:50, 4 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bedrijfsgegevens verwijderd, ongefundeerde bewering verwijderd

ganesh
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 jun 2012 11:33

Re: Linnenfotoschilderij.nl leverd en reageer niet

Ongelezen bericht door ganesh »

Ook ik ben [ongefundeerde bewering verwijderd] en krijg geen contact via telefoon, op mail wordt niet gereageert. ben langs geweest [bedrijfsgegevens verwijderd]
Laatst gewijzigd door Radar op 04 jan 2016 10:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bedrijfsgegevens verwijderd, ongefundeerde bewering verwijderd

anne1987
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 sep 2011 19:59

Re: Linnenfotoschilderij.nl leverd en reageer niet

Ongelezen bericht door anne1987 »

[ongefundeerde bewering verwijderd] 2 juni bij hun besteld. Me schoonzusje had er ook al drie besteld en was allemaal goed gegaan. Ik heb ook daar dus besteld. Vorige week gebeld en het zou die week er zijn. Niks gekomen probeer vandaag al de hele dag te bellen maar krijg geen gehoor..

Ben benieuwd wat wij of radar hieraan kan doen..gr
Laatst gewijzigd door Radar op 04 jan 2016 10:51, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: Ongefundeerde bewering verwijderd

suuskie
Berichten: 6
Lid geworden op: 30 jun 2010 10:41

Re: Linnenfotoschilderij.nl leverd en reageer niet

Ongelezen bericht door suuskie »

[ongefundeerde bewering verwijderd] 2 jaar geleden een heel mooi doek gekocht en ontvangen via hun website.
dit jaar een doek besteld: verkeerde foto gebruikt, zou geld terug krijgen en zit nog te wachten: dit is gebeurd in februari en het is nu juni.
Ik mail nog wekelijks en probeer te bellen tot nu toe 1 keer iemand aan de lijn gekregen en die gaat het aan dr leidinggevende doorgeven: jaja..
wordt vervolgd..
Laatst gewijzigd door Radar op 04 jan 2016 10:51, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: Ongefundeerde bewering verwijderd

anne1987
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 sep 2011 19:59

Re: Linnenfotoschilderij.nl leverd en reageer niet

Ongelezen bericht door anne1987 »

Heb ze heel toevallig vandaag aan de lijn gehad. En gezegt dat ik al sinds 2 juni op mijn doek zit te wachten. Ze zei ja hij wordt vandaag gedrukt en dan is die er met een paar dagen, ik zo ja dat zei je de vorige keer ook al. Ik moet het maar zien.. Anders heb je me weer aan de lijn. E er wordt ook niet gereageerd op mijn mailtjes.

Dit vind ik een zeer kwalijke zaak. Zou radar hier nog iets mee kunnen doen?

Iekie_1977
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 sep 2010 20:42

Re: Linnenfotoschilderij.nl leverd en reageer niet

Ongelezen bericht door Iekie_1977 »

Ik heb een forum gestart op opgeletopinternet.nl ze zijn er nu mee bezig, meld je ook aan, met hoe meer we zijn hoe sterker we staan om ons geld terug te krijgen. Ook heb ik aangifte gedaan bij de politie dit kan online. Suc6

Bego7
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 mei 2013 16:17

Re: Linnenfotoschilderij.nl leverd en reageer niet

Ongelezen bericht door Bego7 »

[ongefundeerde bewering verwijderd]

Na meerdere e-mails en twee keer telefonisch contact met [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator], die mij beloofde mijn 14 canvassen op tijd (binnen 3 dagen) te kunnen leveren, heb ik op 19 April 2013 € 500,- overgemaakt. Dit is door [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] op 22 april via e-mail bevestigd.

Daarna kon ik geen contact meer met dit bedrijf krijgen. Telefoon was afgesloten en op mijn mails krijg ik geen antwoord meer...:(


Nadat het naar een week duidelijk was, dat zij mij canvassen niet op tijd konden sturen, heb ik naar talloze mails en telefoontjes eindelijk weer contact gekregen met [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] via e-mail. Hij bod mij aan de bestelling te annuleren en het geld naar mij terug over te maken. Dit heb ik  gedaan. Daarna was weer geen contact mogelijk, telefoon wordt niet opgepakt en e-mail niet beantwoord.

Na deze reactie eerder op Trustpilot te hebben geplaatst, had ik contact met [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] via e-mail. Hij zij als ik deze reactie verwijder word het geld overgemaakt... Dit heb ik gedaan en krijg van hem een e-mail met : "het geld is overgemaakt", na een week weer geen reacties van [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] en nog steeds geen geld op mijn rekening..:-(

[ongefundeerde bewering verwijderd]


Ik raad iedereen aan niet met dit bedrijf in zee te gaan...!!!
Laatst gewijzigd door Radar op 04 jan 2016 10:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Ongefundeerde bewering verwijderd

sharonruiter1
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 mei 2013 12:58

Re: Linnenfotoschilderij.nl leverd en reageer niet

Ongelezen bericht door sharonruiter1 »

Op 20 april heb ik een bestelling geplaatst. Hierop kreeg ik een mail terug dat de foto die ik gestuurd heb niet scherp genoeg was. Helaas kon ik mijn foto niet scherper sturen dus gekozen voor het annuleren en terugboeken van mijn bestelling.

Tot op heden nog geen geld terug op mijn rekening terwijl ik al een aantal keer gebeld heb en mijn beloofd wordt dat het geregeld gaat worden

Bestelnr: 100244

mlensveld
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 jun 2013 09:23

Re: Linnenfotoschilderij.nl leverd en reageer niet

Ongelezen bericht door mlensveld »

Op 5 mei heb ik een order geplaatst bij linnenfotoschilderij.nl. Ook ik werd gemaild met de vraag de foto's nog eens te e-mailen omdat de kwaliteit niet goed zou zijn geweest van de foto's die ik had ge-upload. Daarna heb ik nog een keer een e-mail bericht ontvangen, omdat ik klaagde over het lange wachten op mijn bestelling. Er is inderdaad geen contact via de telefoon mogelijk, en op de e-mail wordt niet gereageerd. In het verleden heb ik hier vaker besteld, toen is alles goed gegaan, maar nu lijkt het er toch op dat het allemaal niet klopt!!

sanneberden
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 jun 2013 20:01

Re: Linnenfotoschilderij.nl leverd en reageer niet

Ongelezen bericht door sanneberden »

Op 24 april, na aanleiding van een aanbieding een doek besteld van 70x105. Deze was in de aanbieding voor 31 euro. Helaas geen research op internet verricht, anders was ik hier nooit aan begonnen. Deze kwam anderhalve week later binnen. Met een beschadiging en een verschrikkelijk slechte kwaliteit, erg donker en pixelig. Hierop contact gehad, en zouden een nieuwe sturen. Echter ik kon kiezen dezelfde foto op 50x70 of een ander op het groot formaat. Nog steeds ben ik ervan overtuigd dat het een goede kwaliteit foto betrof.
Maar om nu zeker voor onzeker te nemen gekozen voor het 50x70 formaat. De nieuwe bestelling, met in de bijlage de digitale foto, moest ik via de mail sturen. Omdat ik deze na een week nog niet binnen had, mailtje erbij gepakt en de track en trace code nagezocht. Bleek er een geheel andere postcode te staan. Hierop gemaild met het bedrijf, waarop ik telefonisch te horen kreeg, dat dit toch echt mijn fout was, dat het niet kon dat zij dit fout gedaan hadden enz. Het was een uiterst onvriendelijke medewerker, die klantvriendelijkheid niet in zijn woordenboek heeft staan!Teruggezocht, nee ik heb toch echt het goede adres doorgegeven. Immers was het eerste doek ook goed aangekomen. Ze zouden dan nu een nieuw doek zenden, en nogmaals het goede adres 'eraan hangen'.
Ruime week later nog niks ontvangen. Gemaild: geen respons. Totdat ik vandaag gebeld werd door TLS (bezorgservice), dat mijn doek in een ander dorp aangekomen was (zelfde als voorheen), waarop de mensen contact hebben opgenomen. Fijn gevoel joh, dat wildvreemde een doek uitpakken met jouw foto erop! Nu zou de post het oplossen en krijg ik dit alsnog. In vergelijking met de rest is dit in ieder geval al positiever dat er in elk geval wél een doek onderweg is.. ben benieuwd naar de kwaliteit.. Over dit adres gebeuren gemaild. Ben benieuwd.
Mocht dit wederom niet goed gaan, ga ik verdere stappen ondernemen. Ben het ontzettend beu, 2 maanden verder.

NOOIT MEER DIT BEDRIJF.

tinne13
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 jul 2013 14:10

Re: Linnenfotoschilderij.nl leverd en reageer niet

Ongelezen bericht door tinne13 »

Hier juist van't zelfde . Foto's besteld op 15 de op 17 de krijg ik mail dat ik de foto's nog eens moet doorsturen dat ze ze niet aangekregen hebben. Dezelfde dag krijg ik bevestigging dat ze goed aangekomen zijn. Dan komt er op status foto dat mijn foto's niet afgedrukt kunnen worden. Ik stuur mail met vraag hoe het komt en wat er aan gedaan kan worden. Diezelfde dag veranderd status in ' foto's afgedrukt worden opgespannen en ingepakt' dat blijft zo drie dagen staan. Ik stuur een mail enkele mails met de vraag of het nog lang gaat duren want ik heb de foto's op einde van de week nodig. Geen antwoord pas nadat ik boze mail stuur krijg ik antwoord dat ze contact opgenomen hebben met vervoerder zodra iets meer weten van verzending laten ze meer weten aan mij. Kijk een half uur later nog eens naar status is mijn status verandert naar ' betaling ontvangen uw foto wordt afgdrukt'. Hier klopt duidelijk iets niet. telefonisch alleen een bandje dat afspeelt. En mails duren lang. Kan iemand mij zeggen welke stappen ik allemaal kan ondernemen om klacht neer te leggen moest het nietopgelost geraken ?

Groetjes Tinne

sylvia1976
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 aug 2013 12:16

Re: Linnenfotoschilderij.nl leverd en reageer niet

Ongelezen bericht door sylvia1976 »

Heb ook hetzelfde meegemaakt. Heb op 22-08 een bestelling geplaatst en kreeg direct daarna een bevestigingsmail met daarin een rekeningnummer. Heb het bedrag overgemaakt en rustig gewacht op de bezorging. Op 25-08 kreeg ik weer een mail dat ze mijn betaling niet hadden ontvangen,raar want bij mij was het afgeschreven. In deze mail stond ineens een heel ander rekeningnummer wat ook van een andere bank was. De adresgegevens waren ook niet hetzelfde het bedrijf was binnen 2 dagen ineens "verhuist" [bedrijfsgegevens verwijderd] en het factuurnummer was ook veranderd. Heb vandaag 26-08 geprobeerd hun te bellen maar het nummer was niet meer in gebruik en de inlichtingenlijn 1850 kon ook geen ander nummer vinden. Ik heb direct aangifte gedaan bij de politie.
Laatst gewijzigd door Radar op 04 jan 2016 11:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: bedrijsgegevens verwijderd

sylvia1976
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 aug 2013 12:16

Re: Linnenfotoschilderij.nl leverd en reageer niet

Ongelezen bericht door sylvia1976 »

Misschien moet ik even iets recht zetten, want vandaag werd mijn canvas-print bezorgt! De kwaliteit is goed en het ziet er erg mooi uit. Het viel mij alleen op dat het verzendadres vanuit Groningen kwam.
De aangifte/melding via mijnpolitie.nl heb ik ingetrokken.

MN&MH
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 nov 2013 13:14

Re: Linnenfotoschilderij.nl leverd en reageer niet

Ongelezen bericht door MN&MH »

Ik heb voor een kameraad van mij die zelf geen internetbankieren heeft ook een canvasprint besteld.
Dit deed ik op 23 oktober voor 46 euro, op de mailtjes waar het blijft krijg je vage antwoorden. Ze vragen in het e-mail verkeer heel vaak wat je hun alweer toegezonden had, alles raken ze blijkbaar kwijt.

Na het lezen van wat klachten ben ik door gaan zoeken en ben ik er via het ip adres uit de confirmatie-email achter gekomen dat linnenfotoschilderij.nl een zusje heeft namelijk leinwandfotodruck.ch

Door te zoeken op de host informatie van de website zelf kwam ik terecht bij een [bedrijfsgegevens verwijderd]
Mn kameraad heeft hiermee gebeld, er was natuurlijk niets te vinden maar de telefoon werd wel opgenomen met enige wantrouw.

[link verwijderd]

Wanneer ik meer informatie vind zal ik dit delen, alle kleine beetjes helpen wellicht om deze [ongefundeerde bewering verwijderd] in ieder geval van het internet te krijgen.
Laatst gewijzigd door Radar op 04 jan 2016 11:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bedrijfsgegevens verwijderd, ongefundeerde bewering verwijderd, link verwijderd

pamtrost
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 dec 2013 10:31

Re: Linnenfotoschilderij.nl leverd en reageer niet

Ongelezen bericht door pamtrost »

Hallo,

Ik ben onlangs in september [ongefundeerde bewering verwijderd] door Linnenfotoschilderij.nl.
Het gaat om een bedrag van 24,-
Mailen en bellen helpt niet.
Ik ben maar een arme student dus 24,- is best veel.

Wat kan hieraan worden gedaan?

Mvg. P. Trost
Laatst gewijzigd door Radar op 04 jan 2016 11:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Ongefundeerde bewering verwijderd

Robine spiek
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 jan 2014 12:16

Re: Linnenfotoschilderij.nl leverd en reageer niet

Ongelezen bericht door Robine spiek »

januari 2013

besteld maar niets geleverd gekregen van linnenfotoschilderij.nl
Heb aangifte gedaan > kreeg een mail van linnenfotoschilderij.nl dat zij graag contact met mij willen omtrent de aangifte. met nog steeds een niet in gebruikt telefoonnummer onder het mailtje

Ik ga met aangifte naar de bank om hen op de hoogte te stellen.
Meer kan ik denk ik niet doen?

Bert Bergh
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 nov 2014 21:27

Re: Linnenfotoschilderij.nl leverd en reageer niet

Ongelezen bericht door Bert Bergh »

Op zondag 16-11 een foto opgestuurd naar dit bedrijf. De foto was nodig voor een uitvaart dus ik maandag 17-11 gebeld. Telefoon was afgesloten. Dan maar een mail gestuurd. Op dinsdag een mail ontvangen dat de betaling ontvangen was en de bestelling die dag verstuurd zou worden. Na de uitvaart op zaterdag pas ontvangen. Het verzendetiket gaf woensdag 19-11 om 10:30 aan. Ik heb het bedrijf gevraagd om een uitleg. Of ik een foto kon opsturen van het schilderij, de originele foto en het bestelnummer, met nog steeds een niet in gebruikt telefoonnummer onder het mailtje.
Geen enkel excuus of enige empathie. Het bedrijf schermt met een 8,3 score op Trustpilot. Laatste goede recensie is uit 2012. Klik op het Truspilot logo en je ziet dat de nieuwste score 4,0 is. Ze hebben een actie lopen genaamd kerst2013

Gesloten