LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Koop geen Oasis Media HDD-DVD recorder (oa Kijkshop)

Hier kan je al jouw problemen kwijt over alle audio- en videoapparatuur.
*
Berichten: 287
Lid geworden op: 29 jan 2005 10:02

Re: Koop geen Oasis Media HDD-DVD recorder (oa Kijkshop)

Ongelezen bericht door * »

Ik heb ook niemand meer kunnen vinden voor ondersteuning. ik heb dus het idee dat er ook geen reparateur meer is. Volgens mij moet Kruitvat hem dan gewoon terug nemen.

Ik heb hem met DV9407_NL-C514P-661201_FQ1236LV5_R8H4.upd geupdate en hij werkt nu verder goed, op die ondertiling na.
Kun jij mij vertellen hoe het met jou ondertiteling gaat? Kun jij hem vast zetten op nederlands?

plastrong
Berichten: 3
Lid geworden op: 19 okt 2007 21:20

Re: Koop geen Oasis Media HDD-DVD recorder (oa Kijkshop)

Ongelezen bericht door plastrong »

Waar kan ik die laatste upgrade vinden?
Ik heb me al sufgezocht maar nergens niks te vinden.
I.v.m. ondertiteling:
Ik gebruik hem zodanig weinig omdat hij me zo op de zenuwen werkt dat ik daar nog niet op gelet heb.
Ik zal eens bij Kruitvat gaan informeren hoe het zit met de garantie
Groetjes

plastrong
Berichten: 3
Lid geworden op: 19 okt 2007 21:20

Re: Koop geen Oasis Media HDD-DVD recorder (oa Kijkshop)

Ongelezen bericht door plastrong »

Nu je het zegt inderdaad als je de ondertiteling op NL zet en op pauze zet dan springt hij over op Engels, dat probleem heb ik ook.
Maar aangezien hij nu geen huur-DVD meer afspeelt is dit niet mijn grootste probleem.

*
Berichten: 287
Lid geworden op: 29 jan 2005 10:02

Re: Koop geen Oasis Media HDD-DVD recorder (oa Kijkshop)

Ongelezen bericht door * »

Via deze link kun je de update downloaden:
http://members.chello.nl/rc.hemelrijk/d ... 5_R8H4.upd

Ik kocht deze DVD-R voor maar €129,- en dan vindt ik het na de update, het aanpassen van de beeldkwaliteit en het wijzigen van de speaker instellingen geen onaardig apparaat voor dit geld. Alleen die ondertiteling stoort mij. Maar goed, als je die problemen hebt zoals jij is €25,- nog te veel.

Succes met updaten.

Tasmania
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 nov 2007 16:17

Re: Koop geen Oasis Media HDD-DVD recorder (oa Kijkshop)

Ongelezen bericht door Tasmania »

Ik heb de firmware gedownload en geinstaleerd op de speler.Maar ik kan nog steeds niet kiezen uit stereo of dolby dus het engels hoor ik niet.Wel frans en italiaans.Is er msschien nog een andere oplossing

verwonder
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 dec 2007 21:21

Re: Koop geen Oasis Media HDD-DVD recorder (oa Kijkshop)

Ongelezen bericht door verwonder »

Velen zullen al gemerkt hebben dat Carotai International Repair Service B.V. opgedoekt is
De dvd-recorders worden nu gerepareerd door Super Display Systems. In Heerlen, Nederland.
Het nummer van het call-center is 045-8506510 (fax-045-8506519)

edwindoorn
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 jan 2008 17:02

Re: Koop geen Oasis Media HDD-DVD recorder (oa Kijkshop)

Ongelezen bericht door edwindoorn »

ik heb nu ook zo`n ding gekocht heb er nog geen problemen mee het enige is jammer dat er geen nl gebruiksaanwijzing bij zit
en kan ik wel opnemen van bv rtl 5 op de hdd en tegerlijkertijd een dvd kijken ?????

Gesloten