LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Philips dvd hd 725h

Hier kan je al jouw problemen kwijt over alle audio- en videoapparatuur.
[email protected]
Berichten: 36
Lid geworden op: 27 dec 2005 12:50

Re: Philips dvd hd 725h

Ongelezen bericht door [email protected] »

hallo,
Vorige week contact gehad met philips over de levering van de 7300.ben al van Sept 2005 bezig. Eerst met een 725. Een medewerker zei me toen dat er een paar duizend exemplaren aangekomen waren en dat ikE-care moes tbellen wanneer hij gebracht zou worden. E-care gebelten u raad het al niks bekend. Afgelopen vrijdag weer philips gebeld. levering in de tweede helft van deze week.Dus vandaag weer gebeld.Problemen met de software.Er wordt niks uitgeleverd nadat alles in orde is met de software. Dus weerwachten.De mederwerker zag op zijn scherm dat ik al meerdan een half jaar bezig was vond het niet leuk maar kon er niks aan doen.Hem maar gezegd dat het wel van de zomer zal worden met dedvd rec :( :( :( :( hoi, Jos

igjvb
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 mar 2006 05:25

Re: Philips dvd hd 725h

Ongelezen bericht door igjvb »

Ha Jos,

Jij wacht nog langer dan ik op die beloofde DVD recorder!
Ben benieuwd wanneer jij hem krijgt.
Laat je het dan nog weten?

Sterkte!

[email protected]
Berichten: 36
Lid geworden op: 27 dec 2005 12:50

Re: Philips dvd hd 725h

Ongelezen bericht door [email protected] »

hallo,
Vandaag weer met philips gebeld over de levering van de 7300. niks bekend ,softwareproblemen. Ze hebben me nu weer een ander aanbod gedaan na het debacle van de 725 en nog geen levering van de 7300.
Ze boden me de 5350h aan. Ze zeiden dat hij vanaf eind februari leverbaar was. Mijn vraag aan iedereen is ,wieheeft een 5350h en welke ervaringen gebreken heeft deze? bij voorbaat dank
Hoi Jos

inxsnl
Berichten: 1127
Lid geworden op: 31 mar 2004 14:38

Re: Philips dvd hd 725h

Ongelezen bericht door inxsnl »

Ik heb nu zo veel philipsen door m`n vingers zien gaan.
Mijn advies.
Geef het op .
Neem bv Panasonic


Tim

audiofreak1
Berichten: 526
Lid geworden op: 30 aug 2005 21:59

Re: Philips dvd hd 725h

Ongelezen bericht door audiofreak1 »

Mee eens, de nieuwste Panasonic recorder + R/W en - R/W opname.
Net als alle panasonic's super met nauwelijks uitval (TD ervaring)
Bij een Philips krijg je spijt. Zij hebben een probleem met alles wat op software draait.

[email protected]
Berichten: 36
Lid geworden op: 27 dec 2005 12:50

Re: Philips dvd hd 725h

Ongelezen bericht door [email protected] »

ja maar dat is ook zomaar ik ben toch wel een beetje gebonden aan philips want ik heb de 725 redelijk goedkoop kunnen kopen voor 299.En voor die merken wat jullie zeggen krijg ik er geen voor 299. Dus Hoi, Jos

Willem999
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 mar 2006 16:16

Re: Philips dvd hd 725h

Ongelezen bericht door Willem999 »

Kijk maar eens verder op dit forum of bij kieskeurig dan zie je wat er met de 7300 aan de hand is. Een grote bak ellende.
By the way alle leveringen zijn stopgezet tot nader order. Verwachte levering medio april!!

[email protected]
Berichten: 36
Lid geworden op: 27 dec 2005 12:50

Re: Philips dvd hd 725h

Ongelezen bericht door [email protected] »

hallo, weer een aantal malen gebeld naar philips en E-care. bij philips zei iemand me dat op 23-04-2006 er 200 rec 7300 uitgeleverd zijn.op mijn vraag of ik er ook bij was wisten ze het niet zouden terug bellen. Dit niet gedaan.Hun gevraagd welke mensen het dan waren die een kregen. Het waren allemaal vervangende apparaten. ik verbaasd gereageerd met zoveel?Maar zei die meneer het zijn er nog wel meer.dus niet terug gebeld. Vandaag weer gebeld .Nog niet duidelijk.Ze vonden het vervelend.Gezegd dat ik het al een half jaar heel vervelend vond dat ik nog steeds zonder dvdrec zit.Dus niks. Toen E-care gebeld, standaard antwoord nog even geduld hebben.Dit is om te lachen of huilen allemaal, verhaal zonder einde . Hoi jos :evil: :twisted: :evil: :twisted:

[email protected]
Berichten: 36
Lid geworden op: 27 dec 2005 12:50

Re: Philips dvd hd 725h

Ongelezen bericht door [email protected] »

weer gebeld naar philips en e-care. dit naar aanleiding dat er een bericht op internet staat dat heel veel mensen al de vervanging de 7300 gekregen hebben. De vraag was waarom ik nog niet. Weer dezelfde antwoorden van alle twee. Ze wisten nog niks. Ook toen ik hen zei dat er een bericht op internet staat dat er al velen geleverd zijn.Zoeken he allebei uit.dit is weer om te huilen. Hen gezegd dat het bijna april is en ik nog niks heb.
Hoi jos :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

magicrd
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 apr 2006 13:19

Re: Philips dvd hd 725h

Ongelezen bericht door magicrd »

Ook hier een klant die 2 van deze recorders gekocht heeft op 24 september bij V&D in Rotterdam.

Sinds enkele weken valt de recorder iedere keer in storing en gaat ROOD KNIPPEREN. Er werkt dan niets meer, uitsluitend de stekker verwijderen is de oplossing. De eerste keer deed hij het na een uur weer maar nu is dat ook niet meer zo.

Blijft al dagen dezelfde storing geven.

Ga maar een beroep doen op de garantie bij V&D.
Al hoewel ik niet vrolijk wordt van deze berichten in dit forum.

Een tip voor iedereen, u kunt als consument beroep doen op de wetgeving daar u het recht heeft een bepaalde levensduur van een apparaat te moegen verwachtten. Zo niet, dan kunt u de koop via de kantonrechter ongedaan laten maken en is de winkelier verplicht u het geld terug te geven. DE WINKELIER IS VERANTWOORDELIJK VOOR DE GARANTIE en NIET de fabrikant. Dat is een probleem tussen de winkelier en zijn leverancier.

[email protected]
Berichten: 36
Lid geworden op: 27 dec 2005 12:50

Re: Philips dvd hd 725h

Ongelezen bericht door [email protected] »

Het is niet waar,vanmiddag telefoon van Philips gehad dat eind deze week,begin volgende week de dvdrec 7300 geleverd wordt.Het is niet te geloven en dit na wachten ongeveer 8 maanden en na de725. Maar eerst zien dan geloven.Ikhoud jullie op de hoogte.
hoi,Jos

Toolboy

Re: Philips dvd hd 725h

Ongelezen bericht door Toolboy »

T zal wel een pricipe kwestie zijn geworden.
Bij mij gaat er niet in dat u nog steeds een ph wilt.

[email protected]
Berichten: 36
Lid geworden op: 27 dec 2005 12:50

Re: Philips dvd hd 725h

Ongelezen bericht door [email protected] »

Ladys en gentlemen
We goth them, the dvdr7300h/19 en dat na+ 8 maanden en de problemen van de 725. Vandaag gekomen. En het eerste wat opvalt is dat het probleem wat de 725 had hier niet speelt. Dus hier zijn we al op vooruit gegaan.Op dit moment ,het is nu 22.11 uur heb ik TMF geselecteerd om guide tv te instaleren.Dus dat wordt afwachten tot morgenvroeg.
Ik houd jullie op de hoogte.
Hoi, Jos Hamers

[email protected]
Berichten: 36
Lid geworden op: 27 dec 2005 12:50

Re: Philips dvd hd 725h

Ongelezen bericht door [email protected] »

hallo heb de dvdrec7300h/19 sinds eergisteren. Bevalt tot nu toe prima . Alleen heb ik al 2 pogingen ondernomen om guide + te laden helaas. lukt niet . Wie kan mij hierbij helpen. Ik weet niet wat ik fout doe. Dit kan via e-mail of een brief.
Bij voorbaat dank. Jos Hamers
e-mail [email protected]
of brief naar Jos Hamers Grasgraefken 19 6171 SH Stein (LB)

Sjors_B
Berichten: 658
Lid geworden op: 22 jun 2005 20:45

Re: Philips dvd hd 725h

Ongelezen bericht door Sjors_B »

Hee jos ik zou je adres gegevens maar even weghalen als ik jou was, teveel ongure lui op het internet maken daar misbruik van

[email protected]
Berichten: 36
Lid geworden op: 27 dec 2005 12:50

Re: Philips dvd hd 725h

Ongelezen bericht door [email protected] »

Hallo Sjors B
dank je wel voor de tip.had ikniet aan gedacht.Maar ik kan het aderes niet verwijderen.met selecteren en of deleten lukt het niet.
heb jij een idee
hoi Jos

Bink007
Berichten: 90
Lid geworden op: 07 jun 2005 15:22

Re: Philips dvd hd 725h

Ongelezen bericht door Bink007 »

Hallo Jos,

Misshien een overbodige opmerking mijnerzijds. Was je tijdens je pogingen om je adres weg te halen wel ingelogd. Als ik namelijk naar mijn eigen berichten kijk dan zijn deze eenvoudig door mezelf te verwijderen.

[email protected]
Berichten: 36
Lid geworden op: 27 dec 2005 12:50

Re: Philips dvd hd 725h

Ongelezen bericht door [email protected] »

ik heb een probleem bij de 7300.

De guide plus gids heeft van het ene op het andere moment geen gids programma's meer erin staan. dus de guide gids staat er nog op maar alles is leeg. weet iemand hoe dit kon gebeuren en wat de oplossing is.

e-mail [email protected]

Captain Pervert
Berichten: 1282
Lid geworden op: 20 jul 2005 00:52

Re: Philips dvd hd 725h

Ongelezen bericht door Captain Pervert »

Jij blijft ook maar bezig met dat ding he.

Waarom ben je niet allang overgestapt op een goed merk?

Serieus Jos, zie het onder ogen. Dat ding is *** en daar zal je altijd ellende mee blijven hebben.

BLW
Berichten: 68
Lid geworden op: 18 apr 2006 19:57

Re: Philips dvd hd 725h

Ongelezen bericht door BLW »

Guide plus werkt aan de hand van TMF of Eurosport afhankelijk meen ik waar je woont. Kijk bijvoorbeeld of genoemde zenders aan het juiste programma nummer zijn gekoppeld. Of opnieuw installeren wat in mijn geval de oplossing bleek te zijn.

Gesloten