LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Helup Panasonic camera cursus

Hier kan je al jouw problemen kwijt over alle audio- en videoapparatuur.
illiesjon
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 apr 2008 16:06

Helup Panasonic camera cursus

Ongelezen bericht door illiesjon »

Onlangs heb ik een Panasonic digitale camera gekocht DMC FZ18, bij een goed bekend staande zaak in Arnhem.
Ik was al redelijk op de hoogte van de kenmerken van de camera en na overleg met de verkoper besloten wij tot koop over te gaan.

Ik heb de verkoper nog gevraagd naar een cursus die Panasonic schijnt te geven met een aktie voucher in de Nederlandse camera dozen
De aktie houd in met de voucher een cursus voor € 25.00 ipv € 125.00
volgens de verkoper zat deze voucher in de doos.

Bij thuis komst bleek deze dus niet in de doos te zitten (en de camera bleek zilver grijs te zijn ipv de geziene zwarte, maar ach)
Na een telefoontje naar Panasonic bleek dat de aktie al een maand was afgelopen !!!!!?????!!!!

Ondanks diverse emails over en weer tussen ons en de zaak waar wij de camera gekocht hebben willen zij hier op geen enkele manier in tegoed komen.
De enig reaktie die wij krijgen is dan breng je de camera toch terug in originele staat en verpakking. (welke we natuurlijk niet meer hebben en ik wil de camera ook helemaal niet terug brengen het is de camera die ik wou en nog steeds wil hebben)
Niet eens een excusses wat mij toch minstens op zijn plaats lijkt.
De cursus is nog te volgen bij Panasonic (voor € 125.00)
maar ook hierin wil het bedrijf ons niet tegemoed komen.

Heeft iemand een advies wat nu te doen en wat je rechten eventueel zijn in zo'n situatie :roll: ?

Alleen al de arrogantie van de mailtjes die ik terug krijg daar gaan mijn haren recht van overeind staan.....

Miss iemand nog een voucher in de aanbieding :( :lol:

Bedankt voor de moeite

christusje
Berichten: 15
Lid geworden op: 23 jan 2006 19:27

Re: Helup Panasonic camera cursus

Ongelezen bericht door christusje »

Hallo,

Als ik eerlijk tegen je mag zijn is de actie van Panasonic naar de winkels zeer slecht gecommuniceerd. Ook ik ben een verkoper in een foto winkel en wij kregen de vouchers pas in handen een week voor het verstrijken van de actie.

Ik begrijp dat je het niet echt leuk vind van de winkel en ik begrijp ook, en dat is logisch, dat je een excuus zou verwachten.

Je kan het de verkopers ook niet echt kwalijk nemen. Zij moeten u alles over een camera kunnen vertellen ( circa 100 gangbare modellen op dit moment ) wat natuurlijk het belangrijkste is. Op dit moment, ik heb het even voor je nagekeken, hebben de verschillende merken op de markt maar liefst 65 verschillende actie's.
Ik ben van mening dat dat niet mijn prioriteit is om ook nog eens deze na te gaan lopen en ook nog eens te gaan onthouden.

De fout is te zoeken bij Panasonic en niet in de winkel. De actie is van Panasonic en als die je niet tegemoet wil komen is dat een probleem van Panasonic.

Ik ben wel heel blij dat je een mooie Camera hebt gekocht....

Veel plezier ermee :D

Gesloten