LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Empower Netwerk

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
trail46
Berichten: 1071
Lid geworden op: 17 jul 2012 10:51

Re: Empower Netwerk

Ongelezen bericht door trail46 »

amanda123 schreef:maar kijk hier af en toe want wil graag extra verdiene en de schoonmaak verdien ook niet best weet je en als je 4 kinderen heb wil je ook wel extra verdienen denk ik toch.Hoop toh op positief bericht te lezen maar tis moeilijk ook hier.
Vooruit dan, je kunt rustig instappen. Het is gewoon een geweldige ervaring, ik had binnen 3 maanden al een compleet jaarinkomen verdiend en nu 2 jaar nadat ik begon ben ik er schathemel rijk van geworden. Ik heb meerdere huizen en auto's en ik hoef nooit meer voor een baas te werken. Bah, werken voor een baas, je moet toch niet denken aan die zekerheid van je vaste loon/vakantiegeld/verzekeringen enz. enz.Nee, nu met MLM (onzekerheden) is het pas echt goed.Tot zover mijn verhaal, maar net als de meeste pro-mlmers heb ik een dikke duim.Fijn weekend. :mrgreen:

De Econometrist
Berichten: 302
Lid geworden op: 24 dec 2011 14:31

Re: Empower Netwerk

Ongelezen bericht door De Econometrist »

amanda123 schreef:maar mn buuf zegt ook steeds dat ik er geld mee kan verdienen
Is dat die buuf die in dat landhuis woont...?

seagoing racer2
Berichten: 2122
Lid geworden op: 10 jun 2006 10:40

Re: Empower Netwerk

Ongelezen bericht door seagoing racer2 »

Ach, dit lijkt me wel een goed netwerkje.
Houdt je van de straat en nog een zakcentje toe.
Snap die ophef hillegaar niet, toch

bobcat
Berichten: 38
Lid geworden op: 07 dec 2009 22:29

Re: Empower Netwerk

Ongelezen bericht door bobcat »

Is dat die buuf die in dat landhuis woont...?
Beetje respect Econometrist...!

bobcat
Berichten: 38
Lid geworden op: 07 dec 2009 22:29

Re: Empower Netwerk

Ongelezen bericht door bobcat »

de gehele Empowerclan empowert nu de Bitcoin...

http://behindmlm.com/companies/bitcoin- ... more-13823

Bob

haantjedevoorste
Berichten: 26
Lid geworden op: 15 jan 2014 15:46

Re: Empower Netwerk

Ongelezen bericht door haantjedevoorste »

Met EN gewerkt niet aan beginnen er is te weinig markt voor in Nederland. Het is leuk om blogs te schrijven (dat kan je ook met Wordpress doen), maar omdat er zo ontzettend veel mensen hiermee bezig zijn Vooral in Amerika heb je weinig tot geen kans in Nederland. Je kan het gebruken om je website te promoten als je die hebt zodat je hoog in Google search terecht komt maar that's it.

Het product dat je koopt is de tool BLOGBEAST om te kunnen bloggen voor $ 19,95 p/mnd

Daarnaast als je geld wil gaan verdienen zou je het INNERCIRCLE programma aan moeten schaffen voor $100,- p/mnd

Maar om geld over te laten schrijven heb je een E-wallet nodig kost je ook weer $15,- p/mnd

Maar om het over te kunnen maken naar je E-wallet moet je, je inschrijven als affiliate kost je
$ 17,95 p/mnd

Wat krijg je voor je geld? Zogenaamde trainingen. Dit zijn echter alleen succesverhalen. Er wordt niet uitgelegd hoe je in praktijk aan de slag moet gaan. Mensen die nog nooit met zoiets te maken hebben gehad is het weggegooit geld. Om echt succes te hebben moet je eerst een netwerk hebben van mensen die al met dat soort zaken bezig zijn.

Als je bloggen leuk vind om te doen zou ik een account aanmaken in Wordpress. Krijg je net zo snel publicatie als je de juiste SEO keywords gebruikt.

Gesloten