LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hoeveel verdien ik met netwerkmarketing

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
Slim
Berichten: 308
Lid geworden op: 22 sep 2004 14:17

Re: Hoeveel verdien ik met netwerkmarketing

Ongelezen bericht door Slim »

wanneer het bij jullie mogelijk is te verdienen door een inschrijving....., dan zit je bij het verkeerde bedrijf.....
Dat zegt Liefya helemaal niet.
Zie je nou hoe slecht je leest? Zelfs reacties van mede-mlm'ers vat je nog totaal verkeerd op.

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Hoeveel verdien ik met netwerkmarketing

Ongelezen bericht door So be it »

@ niet zo'n Slimmerik,
Probeer je tweedracht te zaaien, jongen?
Wanneer Liefya óók gaat zeggen dat ze jou in haar downline wil..., dan weet ik dat ze helemaal verkeerd bezig is... 8)

@ Liefya,
Ikzelf ben o.a. verder gegaan met het bestuderen van netwerkmarketing. Ze doen allemaal aan monkey see, monkey do.
Mooi.
Daar berust mlm helemaal op. EN je hele opvoeding.... en de hele marketing!
Ik begrijp heel goed dat mensen er niets van moeten hebben.
Ik niet. Wel dat ze de verkeerde voorlichting krijgen!
De meeste sites van NWM bedrijven zijn zo ondoorzichtig als de pest.
Heb je de uitleg gelezen hoe het kan dat men betaald krijgt over je héle downline? Gelezen dat je ALLEEN geld kan verdienen wanneer je er voor zorgt dat anderen geld verdienen?
De samenvatting van het commentaar van de Anti-'s hier kan ik kort samenvatten:
"Het kan TOCH niet! (Gebeurt al 50 jaar! :lol: )"
Ikzelf zou graag Joopataas in mijn downline hebben.

Joop is inderdaad de énige, die wat er aan uitleg over mlm.... dóór mlm-ers wordt verteld.... objectief beoordeelt!
Maar in je downline? Denk dat je van een koude kermis thuis komt.
De meeste Anti's durven het "risico" niet aan! :roll:

En "bewijzen" t.o. Schalulleke en de niet zo slimme Slim dat de mlm wél eerlijk is??? Ga je gang! :wink:

So be it

Slim
Berichten: 308
Lid geworden op: 22 sep 2004 14:17

Re: Hoeveel verdien ik met netwerkmarketing

Ongelezen bericht door Slim »

Probeer je tweedracht te zaaien, jongen?
Probeer jij nog steeds iedereen voor te houden dat jij eerlijk bent?
Ga eerst eens iets aan die midlife crisis van je doen, en kom daarna maar terug.

Slim
Berichten: 308
Lid geworden op: 22 sep 2004 14:17

Re: Hoeveel verdien ik met netwerkmarketing

Ongelezen bericht door Slim »

Probeer je tweedracht te zaaien, jongen?
Wat een flauwekul. Wat zou ik daar nou voor belang bij hebben? Je bent wel erg achterdochtig!
Je reageert totaal buiten proportie op wat Liefya zegt en daar wijs ik jou op. Dat je dat niet snapt en het alweer totaal verkeerd opvat is niet mijn probleem.

Liefya
Berichten: 21
Lid geworden op: 14 jul 2006 10:43

Re: Hoeveel verdien ik met netwerkmarketing

Ongelezen bericht door Liefya »

Nou, ik ben aan het kijken of mlm-bedrijven misschien ooit wel openheid van zaken geven. Nou de meeste niet dus.
Ik heb de lijst van KIMKlaverblogs gepakt en ik klik op de sites van de bedrijven. bijna nooit staat er wat je precies met wat verdient, zelden staat er een compensatieplan (tot nu toe)Het kan soms nog veel erger. maar ik vermoed dat het misschien distributeurs zijn die erg in de fuot gaan. Kijk maar op google naar -moeders met pit-. Daar kun je reageren op een vacature. Er wordt geen naam van een bedrijf gegeven, er wordt niet gezegd dat het een netwerkmarketingbedrijf is. er wordt niet gezegd wat de producten zijn en er wordt niet gezegd wat je moet doen om hoeveel geld te verdienen. Een kennis van mij had gereageerd en bij het "sollicitatie"-gesprek bleek dat het om Herbalife ging.
Zo begrijp ik wel dat netwerkmarketing een slechte naam heeft. Ik heb vier punten genoemd die ik slecht vind van een bedrijf. Weten jullie er nog meer?
Je kunt ook kijken op www.netwerkmarketing.blieb.nl waar ik het hier ook over heb. Het hoeft niet, maar ik zie hier wel meer liinks staan.

Liefya
Berichten: 21
Lid geworden op: 14 jul 2006 10:43

Re: Hoeveel verdien ik met netwerkmarketing

Ongelezen bericht door Liefya »

ik geloof wel dat het 5 dollarprogramma kan werken, maar als je zelf geen abonnees buiten de deelnemers hebt is het een piramide en illegaal

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Hoeveel verdien ik met netwerkmarketing

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Hallo

Vele geloven er niet in maar als ik u was zou ik het toch echt eens uit proberen, en geloof me het werkt perfect.

Uw risico is slechts 5 euro wie durft?
kijk op ..... met volledige uitleg.

Veel succes
Waarom maak je reclame op een plek war at niet toe gestaan is? Gaat het zo slecht met je business?

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Hoeveel verdien ik met netwerkmarketing

Ongelezen bericht door So be it »

@ Liefya,

Leuke site heb je er van gemaakt.....

Heb nog niet veel tijd gehad om het door te spitten, maar even gauw....:
Hoe kan het dat Quixtar op 3 staat en Amway op 31?

Suc6, So be it

rachil
Berichten: 176
Lid geworden op: 29 feb 2004 10:21

Re: Hoeveel verdien ik met netwerkmarketing

Ongelezen bericht door rachil »

Maarschalk

Het gaat juist heel goed Maarschalk maar de meeste bezoekers geloven er niet in op dit forum. ik dus wel en vele anderen ook.

P.S Het is geen piramidespel want je koopt voor die 5 euro een dienst die telkens via internet word toegemailt.

Veel succes Rachil

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Hoeveel verdien ik met netwerkmarketing

Ongelezen bericht door Maarschalk »

@rachil, nogmaals de vraag. Waarom maak je reclame op een plek waar dit niet toegestaan is?

rachil
Berichten: 176
Lid geworden op: 29 feb 2004 10:21

Re: Hoeveel verdien ik met netwerkmarketing

Ongelezen bericht door rachil »

Maarschalk

Dit forum gaat over of MLM wel of niet werkt, ik wil alleen maar laten zien dat MLM werkt mits je er goed mee omgaat tegen een nagenoeg
risicoloos bedrag waar geen mens een bult aan kan vallen.

Als je dit reclame noemt oké maar als er vele zijn die een afkeer hebben van MLM dan mag er toch ook eens een bericht geplaatst worden die het daar niet mee eens is.

Veel succes Rachil

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Hoeveel verdien ik met netwerkmarketing

Ongelezen bericht door Maarschalk »

@rachil, is dat ook een kenmerk van mlm? Mensen te pas en te onpas reclame door de strot duwen?
Je weet dondersgoed dat jouw enige doel is reclame maken. Ga hier niet het heilige boontje uithangen en onder het mom van "een positieve ervaring laten zien" toch je reclame pushen hier.

rachil
Berichten: 176
Lid geworden op: 29 feb 2004 10:21

Re: Hoeveel verdien ik met netwerkmarketing

Ongelezen bericht door rachil »

Maarschalk

Negatievelingen zijn er al zoveel op de forums van TrosRadar laat mij het eens van de positieve kant belichten, en ga jij maar lekker verder
met alles af te kraken!
Dit was mijn laatste bericht.

Veel succes

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Hoeveel verdien ik met netwerkmarketing

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Negatieveling? Alweer zo'n standaardwoordje van mlm-ers.
Wees gewoon een kerel en geef toe dat je reclame wil maken.
Vele geloven er niet in maar als ik u was zou ik het toch echt eens uit proberen, en geloof me het werkt perfect.

Uw risico is slechts 5 euro wie durft?
Dit is pure reclame, maar blijkbaar ben je te laf om toe te geven dat dat je enige doel was. Blijf weg als je niks anders kan.

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Hoeveel verdien ik met netwerkmarketing

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Ik heb nog eens op de site van die rachil gekeken. Vermoedelijk zullen zelfs de mlm-ers van hem kotsen. Dat leuke idee van meneer is een piramidespel. Het gaat om het aanbrengen van nieuwe mensen. Vandaar dat meneer hier komt werven.

rachil
Berichten: 176
Lid geworden op: 29 feb 2004 10:21

Re: Hoeveel verdien ik met netwerkmarketing

Ongelezen bericht door rachil »

Maarschalk

Hoe kan je zo dom zijn ,,sukkeltje,,

Veel succes Rachil

rachil
Berichten: 176
Lid geworden op: 29 feb 2004 10:21

Re: Hoeveel verdien ik met netwerkmarketing

Ongelezen bericht door rachil »

Maarschalk

Al reeds 7 nieuwe deelnemers aan mijn programma na dat jij begon te reageren, dus zijn er toch nog mensen die er wel vertrouwen in hebben in dit programma, en terecht.

Veel succes

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Hoeveel verdien ik met netwerkmarketing

Ongelezen bericht door mlmangel »

Nog 7 die hun geld kwijt zijn aan weer een andere MLM SCAM...
Wij zijn er heilig van overtuigd, dat M.L.M. aan iedereen fantastische mogelijkheden biedt Onze filosofie is echter dat dit alleen maar kan, waneer het in M.L.M. aangeboden product makkelijk te begrijpen is en slechts een kleine investering vraagt.
Welke mogenlijkheden? Wat is de filosofie? Welke producten?
Dit "lidmaatschap" stelt u in de gelegenheid...heel veel geld te verdienen.
Weer een MLM constructie waarin beloofd wordt dat de deelnemers veel geld verdienen...
Een fors gedeelte van het abonnementsgeld wordt ter beschikking gesteld aan de deelnemers als vergoeding voor de inbreng van nieuwe abonnees.
Overduidelijk een illegale pyramide constructie!
Misschien zult u het niet onmiddellijk begrijpen. Niet getreurd, neem gewoon het risico van een abonnement van slechts $5.
Nee, ik begrijp niet wat nu de bedoeling is. Maar dat is ook niet hun doel, ze willen gewoon je geld. Trouwnes, bij de andere programma's die ze aanbieden wordt meer gevraagd. Geen grote bedragen, en daarin schuilt het gevaar, het lijkt zo onschuldig...

Worden er producten verkocht?? Niet dus. Waarom moet je dan 5$ geven? Om zij die je vooraf waren mee te betalen natuurlijk. Om je recht om nu op jou beurt anderen te introduceren, waarop jij dan verdiend. Weer een overduidelijk een illegale pyramide constructie, waarbij zij die het laatst instappen hun geld kwijt zijn.

rachil
Berichten: 176
Lid geworden op: 29 feb 2004 10:21

Re: Hoeveel verdien ik met netwerkmarketing

Ongelezen bericht door rachil »

Weer zo'n negatieveling die alleen maar probeerd om alles onderuit te halen en die waarschijnlijk zelf in zijn leven nog nooit iets heeft ondernomen, ik ken ze wel met baard of snor met de pijp in de mond dit zijn de echte wereld verbeteraars die meestal leven van de maatschappij de zgn. rooie rakkers, ga maar lekker door met negatief doen en laat het positieve vooral achterwege.

Maar uh probeer het nou eens voor een keer in je leven misschien dat dan je wereldwijde blik dan toch nog wat verruimd word.

Veel succes

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Hoeveel verdien ik met netwerkmarketing

Ongelezen bericht door Maarschalk »

rachil, je bent niet origineel meer. Niet alleen is jouw piramidespelletje er een waarvan we er al duizenden hebben gezien, ook jouw argumenten zijn al net zo vaak naar voren gekomen.
Als mensen je aanspreken op fout gedrag, gewoon gaan roepen dat mensen negatievelingen zijn. Vooral niet toegevn dat je bewust de regels overtrad.
Daarna probeer je de mensen die jou terecht wijzen nog even op een andere manier aan te vallen door te roepen dat ze niets ondernemen. Of je gooit als laatste zin er in dat mensen hun blikveld moeten verruimen. Door jou extra centjes te bezrgen.
Wie wil er tenslotte bij de negatieve, laffe mensen horen? Moet vast werken die kinderpsychologie van jou, maar niet bij mij.

Aangaande rooie rakkers en van de staat leven? Jongen, ik betaalde tijdens mijn studie al meer belasting over mijn box3 vermogen dan dat mensen met jouw piramidespelletje zullen verdienen.

Gesloten