LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Op een rijtje.... een verkeerde voorstelling .....

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
Econometrist
Berichten: 809
Lid geworden op: 09 jan 2005 04:03

Re: Op een rijtje.... een verkeerde voorstelling .....

Ongelezen bericht door Econometrist »

een reis naar Hollywood om daar de Oscaruitreikingen bij te wonen.. Zoals afgelopen weekend... Het was daar best gezellig...
Ik zal eens te rade gaan bij Radar wat daar de rede van is...
Voordat je begint met wijzen... Het is niet door mijn toe doen...
Nog niet!!....
Wil jij nou suggereren dat je in Hollywood bent geweest afgelopen weekend? En wil jij nou suggereren dat je in de positie bent dat jij wel even bij de redactie kan achterhalen waarom berichten zijn verdwenen of dat het zelfs binnen jouw eigen mogelijkheden ligt om dat te doen?

Het lijkt van mlm-ers wel een tweede natuur te zijn geworden om een veel te grote broek aan te trekken en door middel van insenuaties die indruk moeten maken op de ontvanger van de boodschap jezelf continu belangrijker voor te doen dan je bent. Misschien dat het indruk maakt op naïeve prospects, maar hier valt het onmiddellijk door de mand als zijnde fake. 'Fake it 'till you make it!' is het aloude credo. Alleen doe je dat hier zo opzichtig knullig dat je slechts illustreert dat je zo bleu bent als een tientje.

Econometrist
Berichten: 809
Lid geworden op: 09 jan 2005 04:03

Re: Op een rijtje.... een verkeerde voorstelling .....

Ongelezen bericht door Econometrist »

En degene die jullie bijvallen...., ja, ja..., kom maar Eco, is een EI.
Dit heeft een groot 'wie-dit-leest-is-gek' gehalte. Je bent en blijft een grote kleuter, met dito gedrag en dito communicatievermogen!

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Op een rijtje.... een verkeerde voorstelling .....

Ongelezen bericht door Maarschalk »

JA!

Als je betreffende certificaten goed hebt kunnen lezen zag je daar bijv. staan dat betreffende consulent voor haar inzet een bijdrage heeft gekregen van Euro 1000,- of een vakantie heeft aangeboden gekregen of een reis naar Hollywood om daar de Oscaruitreikingen bij te wonen..
Welke certificaten heb jij bekeken?
Ik zag een exclusif tag en eentje voor juwelen ter waarde van 50 euro.

Verder betwijfel ik nog steeds of mensen dit krijgen voor hun inzet. Voor resultaat ja. maar voor inzet? Nee.
Met 1 uur per jaar een omzet van een miljoen halen zal net zo goed beloond worden als deze omzet halen met het hele jaar full time eraan werken.
En geen omzet behalen, ondanks heel veel tijd erin steken zal niet beloond worden.

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Op een rijtje.... een verkeerde voorstelling .....

Ongelezen bericht door mlmangel »

Alex,

Dat het enkel om mijn berichten zou draaien is een verdraaiïng van de feiten, het zijn volledige topics die verwijderd worden, niet enkel mijn berichten!

Om welke reden is voor iedereen onduidelijk, daar Tros er geen commentaar bij geeft. Vermoedelijk werden een aantal topics verwijderd omdat een aantal deelnemers op dit forum voortdurend de gedragsregels overtraden. Indien jij van mening bent dat ik dit gedaan heb, staat het je vrij me hier op wijzen. Dat je dan ook de moderator ervan op de hoogte brengt is jou zaak. Dan zal de moderator wel de knoop doorhakken. Wat ook niet meer dan normaal is, het is hun forum.

De eerste gedragsregel stelt dat agressieve, bedreigende, lasterlijke, vulgaire, schadelijke, obscene, misleidende of anderszins ongepaste, irrelevante of "vervuilende" bijdragen niet toegelaten zijn.

Ergerlijk hoe mensen zoals jij, net zoals SBI, steeds deze regel overtreden door de waarheid onrecht aandoen, hoewel het voor iedereen overduidelijk is dat jij deelnemers met een andere mening dan de jouwe voortdurend persoonlijk aanvalt, zonder inhoudelijk op de berichten te reageren.

En je dreigementen zijn volstrekt belachelijk...

AlexVB
Berichten: 56
Lid geworden op: 04 aug 2006 09:59

Re: Op een rijtje.... een verkeerde voorstelling .....

Ongelezen bericht door AlexVB »

hoewel het voor iedereen overduidelijk is dat jij deelnemers met een andere mening dan de jouwe voortdurend persoonlijk aanvalt, zonder inhoudelijk op de berichten te reageren.

En je dreigementen zijn volstrekt belachelijk...
Laat maar zien waar IK mensen persoonlijk aanval en dan als eerste AUB... Zolang mensen mij in mijn waarede laten doe ik dat bij hun ook...
Vallen mensen mij persoonlijk aan, krijgen ze de bal terug...

Daarbij uit ik absoluut geen bedreiging naar iemand toe over het verwijderen van topics, items of dergelijke.. Ik heb alleen iets geconstateerd en gevraagd of jij daarvan op de hoogte was..

en zolang er geen laster ten toon gespreid wordt zoals in het vorige Energetix topic zal ik geen mail of wat dan ook sturen naar de redactie van dit forum.

De meeste dingen waar jij op reageerde waren volledig normaal, niet buiten proporties en volgens mij volgens de normale netiquette...

Dat jullie iets anders lezen dan wat er staat is jullie probleem en niet de mijne...

@Economotrist,
En nee ik was niet in bij de oscaruitreiking om familiare redenen. Ik heb wel voldaan aan de kleine eisen die gesteld waren en was dus graag gegaan. en van het verslag wat ik heb gekregen van de diverse consulenten die ik kan heb ik geconstateerd dat het gezellig was, zeker nadat ze me verteld hebben dat het gezellig was...

Het lijkt van mlm-ers wel een tweede natuur te zijn geworden om een veel te grote broek aan te trekken en door middel van insenuaties die indruk moeten maken op de ontvanger van de boodschap jezelf continu belangrijker voor te doen dan je bent
Dit is jouwn conclusie wat ontstaat door het verkeerd lezen van wat er letterlijk en figuurlijk staat. daarbij ken en kan en kun je mij niet persoonlijk.. ik heb het nl niet nodig om indruk te maken.. Ik pas me alleen aan het het "stoeptegelniveau" van sommige dicussiepartners op dit forum...

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Op een rijtje.... een verkeerde voorstelling .....

Ongelezen bericht door mlmangel »

Geplaatst op 02 Mrt 2007 08:56 door AlexVB: "Niet dat dat wat uit maakt, want een compliment van jou krijgen is het zelfde als een man een kind laten baren...."
Was niet aan mij gericht, maar ik keek er topch wel van op. Niet echt een volwassen manier van discussiëren. Maar goed, het is je vergeven, het is eigenlijk de enige echt grove uitschuiver die je op dit vlak hebt gemaakt.

Heb je al een reden gekregen van de moderator van Radar betreffende het verwijderen van bepaalde topics?

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Op een rijtje.... een verkeerde voorstelling .....

Ongelezen bericht door So be it »

Nou, nou....., het gaat weer lekker....! :lol:
Wil jij nou suggereren dat je in Hollywood bent geweest afgelopen weekend? En wil jij nou suggereren dat je in de positie bent dat jij wel even bij de redactie kan achterhalen waarom berichten zijn verdwenen of dat het zelfs binnen jouw eigen mogelijkheden ligt om dat te doen?
Tikkie afgunst? Nijd?
Alles wat wij kunnen .... kan jij beter natuurlijk...!
een goede instelling, maar waarom klinkt dat in jouw geval zo arrogant?? :shock:
Het lijkt van mlm-ers wel een tweede natuur te zijn geworden om een veel te grote broek aan te trekken en door middel van insenuaties die indruk moeten maken op de ontvanger van de boodschap jezelf continu belangrijker voor te doen dan je bent. Misschien dat het indruk maakt op naïeve prospects, maar hier valt het onmiddellijk door de mand als zijnde fake. 'Fake it 'till you make it!' is het aloude credo. Alleen doe je dat hier zo opzichtig knullig dat je slechts illustreert dat je zo bleu bent als een tientje.

Het lijkt van jou wel een tweede natuur te zijn geworden om een veel te grote broek aan te trekken en door middel van insenuaties die indruk moeten maken op de ontvanger van de boodschap jezelf continu belangrijker voor te doen dan je bent. Misschien dat het indruk maakt op naïeve volgelingen in het blaaien, maar hier valt het onmiddellijk door de mand als zijnde fake. 'You fake it, but, sad to say, you'll never make it!' geldt voor jou. Alleen doe je dat hier zo opzichtig knullig dat je slechts illustreert dat je zo bleu bent als een tientje.
Dat is het wel zo'n beetje. :lol:
Dit heeft een groot 'wie-dit-leest-is-gek' gehalte. Je bent en blijft een grote kleuter, met dito gedrag en dito communicatievermogen!
Lu**lig dat je zulke flaters slaat, Econometrist!
Doet het zo'n zeer dat men ontdekt dat je moeilijk je vergissingen kunt toegeven? Huil maar eens goed uit!
Later zal ik nog wat tijd voor je vrij maken om het verschil tussen "VAN" en "OVER" uit te leggen! Goed?

Aha..., onze Maarschalk........
Verder betwijfel ik nog steeds of mensen dit krijgen voor hun inzet. Voor resultaat ja. maar voor inzet? Nee.
Twijfel?
Kom, kop op!
Later, als je groot bent, krijg je wat meer zélfvertrouwen en hoef je minder te twijfelen.
Je kunt ook wat onderzoek plegen..., maar dat is wel wat te veel gevraagd, hè? :cry:
Met 1 uur per jaar een omzet van een miljoen halen zal net zo goed beloond worden als deze omzet halen met het hele jaar full time eraan werken.

Aha! Je hebt het nóg niet door! :roll:
En geen omzet behalen, ondanks heel veel tijd erin steken zal niet beloond worden.

Klopt..., je hebt het wél door!!! :lol:
Alex,

Dat het enkel om mijn berichten zou draaien is een verdraaiïng van de feiten, het zijn volledige topics die verwijderd worden, niet enkel mijn berichten!

Verdraaiing van de feiten....!?!
Is meneer Alex je goed gezind..., neemt het voor je op... en dan kom jij met zo'n achterlijke opm??? :?
Vermoedelijk werden een aantal topics verwijderd omdat een aantal deelnemers op dit forum voortdurend de gedragsregels overtraden.
Dan wordt het tijd dat je wat minder je eigen flutsite spamt!!! :wink:
Indien jij van mening bent dat ik dit gedaan heb, staat het je vrij me hier op wijzen. Dat je dan ook de moderator ervan op de hoogte brengt is jou zaak.
Wanneer leer jij eens lezen, Knurft! :oops:
Ergerlijk hoe mensen zoals jij, net zoals SBI, steeds deze regel overtreden door de waarheid onrecht aandoen, hoewel het voor iedereen overduidelijk is dat jij deelnemers met een andere mening dan de jouwe voortdurend persoonlijk aanvalt, zonder inhoudelijk op de berichten te reageren.
OOOEEEEEEEHHHHIIIIIIIIAAAAAAAA!!!!!!!!!!
Humor!!!!!!
Jij ...... en iets zeggen over de waarheid spreken/ vermelden!!! :roll:
En je dreigementen zijn volstrekt belachelijk...
Met zo'n fobie zou ik naar de spi...spy...spiekelo....skilogicolio... hersendokter gaan!! :) :D :lol:


Nou...., dat was weer indrukwekkend......! :oops:

Maar iets normaals tegen mlm inbrengen..., ho maar! :twisted:

Fijne avond, jongens......

SBI
(En de bovenste.....!)

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Op een rijtje.... een verkeerde voorstelling .....

Ongelezen bericht door Maarschalk »

en van het verslag wat ik heb gekregen van de diverse consulenten die ik kan heb ik geconstateerd dat het gezellig was, zeker nadat ze me verteld hebben dat het gezellig was...
Maar je was er dus niet. Met een tekst als "Het was daar best gezellig..." wek je zeer sterk de indruk er persoonlijk bij geweest te zijn.
En leg je vinger voor de zoveelste keer op ene pijnpunt van mlm. Je groter voordoen dan dat je werkelijk bent.
Keer op keer mogen we mlm-ers (en jou ook) terugfluiten omdat de zaken net even iets anders liggen dan voorgespiegeld.
Vrremd want even later kunnen we lezen dat:
.. ik heb het nl niet nodig om indruk te maken..
@sobeit,
Aha! Je hebt het nóg niet door!
Ben je nu echt zo vergiftigd dat je alleen maar de clown kan uithangen, of een raaskallende dwaas? Of ga je nu vertellen dat mlm-ers naast de omzet die ze genereren ook worden betaald over het aantal uren wat ze er hebben ingestoken?
Als wat ik zeg niet klopt, leg het dan gewoon uit. Kan iedereen die dit leest zien dat jij gelijk hebt en ik de zaken niet snap. Maar nee hoor, opnieuw moet je blijven hangen in insinuaties.
In het gewone bedrijfsleven is het simpel. Fijn dat iemand veel uren wil draaien, maar als hij/zij niet bereikt wat hij moet bereiken, dan vliegt hij/zij eruit. Ongeacht de inzet. Je wordt daar dus niet beloond voor inzet, wel voor resultaat. Is dat in mlm anders?
Voordat je gaat zeggen dat je in de mlm er niet uit kan vliegen. Mijn vraag betreft of in mlm inzet wel beloond wordt, zelfs als er geen resultaat wordt behaald.

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Op een rijtje.... een verkeerde voorstelling .....

Ongelezen bericht door So be it »

Beste, lieve Maarschalk,

Eens kijken wat je te mopperen hebt!!! :roll:
Met een tekst als "Het was daar best gezellig..." wek je zeer sterk de indruk er persoonlijk bij geweest te zijn.
En leg je vinger voor de zoveelste keer op ene pijnpunt van mlm. Je groter voordoen dan dat je werkelijk bent.

Nee. Je bent gewoon achterdochtig...!
Keer op keer mogen we mlm-ers (en jou ook) terugfluiten omdat de zaken net even iets anders liggen dan voorgespiegeld.
Jij fluit inderdaad alleen maar terug.......
Want iets zinnigs zeggen is er niet bij!!!
Het gaat bij jullie nooit over zaken ivm mlm.... Steeds maar weer op de persoon spelen.
@sobeit,
Aha! Ben benieuwd.......
Ben je nu echt zo vergiftigd dat je alleen maar de clown kan uithangen, of een raaskallende dwaas?
BEgiftigd, maarschalk! BEgiftigd! :wink:
Of ga je nu vertellen dat mlm-ers naast de omzet die ze genereren ook worden betaald over het aantal uren wat ze er hebben ingestoken?
Natuurlijk niet...., net als dat geldt voor andere ondernemers!!! (Maar zelfs de enkele "ondernemer" die hier rondhuppelt ziet dat niet altijd!!)
Als wat ik zeg niet klopt, leg het dan gewoon uit. Kan iedereen die dit leest zien dat jij gelijk hebt en ik de zaken niet snap.

Je denk zeker met een collega-malloot van doen te hebben!!! :?
Je snapt, net als je Goeroe, nog niet eens het verschil tussen bonus "OVER" een bedrag..., of "VAN" een bedrag!
Maar nee hoor, opnieuw moet je blijven hangen in insinuaties.
In het gewone bedrijfsleven is het simpel. Fijn dat iemand veel uren wil draaien, maar als hij/zij niet bereikt wat hij moet bereiken, dan vliegt hij/zij eruit. Ongeacht de inzet. Je wordt daar dus niet beloond voor inzet, wel voor resultaat. Is dat in mlm anders?
Voordat je gaat zeggen dat je in de mlm er niet uit kan vliegen. Mijn vraag betreft of in mlm inzet wel beloond wordt, zelfs als er geen resultaat wordt behaald.
Kun je niet wat sneller to the point komen? 8)

Nou..., was dat het?
Geen vragen meer over mlm? Dus je begint het interessant te vinden?
(Inschrijven kun je bij Mario!!! :) :D :lol:)

So be it

E-nergetix
Berichten: 504
Lid geworden op: 12 nov 2004 14:06

Re: Op een rijtje.... een verkeerde voorstelling .....

Ongelezen bericht door E-nergetix »

Ik pas me alleen aan het het "stoeptegelniveau" van sommige dicussiepartners op dit forum...
Vergeet dan ook niet ff dit bij mijn verhaal te plakken...

Je maakt je schuldig aan dingen waar je SBI van beschuldigd: " Je pakt alleen die dingen eruit die bla bla bla bla bla..."

Zo laat je maar weer zien dat je nivo niet hoger is als een "stoeptegel"

Gesloten