LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] VEMMA WERKT!

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
gertW
Berichten: 15
Lid geworden op: 10 mar 2009 08:12

Re: VEMMA WERKT!

Ongelezen bericht door gertW »

Geplaatst op 29 Apr 2009 23:36 door antileugens

Ik heb zo het vermoeden dat onze jojo weer terug is onder een andere naam. En dat verdient natuurlijk wederom een ban.

Om over onderbouwing maar niet te praten.

Naar boven
Ons o zo neutraal forumlopertje die bij de tegenstanders steevast om een ban vraagt maar nu het een voorstander betreft met nutteloze opmerkingen de boel ondersneeuwd.

Hier gaat hij namelijk niet op in,
Geplaatst op 02 Mei 2009 04:18 door Jacqueline 2008
jammer Badip... Was jij niet veroordeeld voor opiumwet of heb ik een andere voor mij... Ik heb jouw echte naam es doorgenomen bij een vriend van mij en jij bent een platte crimineel... als het niet zo is, schrijf dan es jou echte naam en ik zal dan jouw antecendenten es publiceren.
Ongeloofwaardig schertsfiguur.

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: VEMMA WERKT!

Ongelezen bericht door antileugens »

Oh, nee?! En wat is dit dan:
Beide reacties kunnen niet door de beugel.
Maar we weten dat gertW niet erg goed is in zelfkritiek. Ik zal overigens nu niet verder meer op deze chatter die nog geen enkele zinvolle bijdrage aan het forum heeft bijgedragen, reageren.

gertW
Berichten: 15
Lid geworden op: 10 mar 2009 08:12

Re: VEMMA WERKT!

Ongelezen bericht door gertW »

Geplaatst op 02 Mei 2009 16:31 door antileugens


--------------------------------------------------------------------------------

Oh, nee?! En wat is dit dan:

Quote:
Beide reacties kunnen niet door de beugel.
Nou Nou, dat was nog eens een schrobbering!! Schei toch uit man, je vraagt bij tegenstanders gelijk om een ban ( goed terug te lezen ) en bij een voorstander die hopeloos de fout in gaat kom je met een dooddoener die ook nog eens de bedoeling heeft een ander zijn reactie onderuit te halen.Van jou neutraliteit ( heeft zo te lezen NOOIT bestaan ) is niets meer over.Dit is geen CHATTEN ( en anders doe je net zo hard mee!! ) maar toont de idote manier van werken van een Vemma-MLMer aan, niets is te gek en kun je het niet winnen probeer je gewoon de ander ( Baddip in dit geval ) in discrediet te brengen.Niet reageren? geloof je niet zelf hoop ik.

WillemV
Berichten: 1285
Lid geworden op: 10 mar 2007 01:23

Re: VEMMA WERKT!

Ongelezen bericht door WillemV »

Je slaat de spijker precies op z'n kop gertW.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: VEMMA WERKT!

Ongelezen bericht door jor »

Opgelost
Laatst gewijzigd door jor op 07 mei 2009 12:56, 1 keer totaal gewijzigd.

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: VEMMA WERKT!

Ongelezen bericht door antileugens »

Heerlijk toch he Jor, dat je me kunt betichten van met twee maten meten. Helaas voor jou kun je dat niet echt onderbouwen omdat je niet weet wat voor actie ik heb ondernomen. Misschien heb ik juist wel de moderator ingeschakeld om actie te nemen tegen 1 of beide partijen en heb ik dat hier niet vermeld juist omdat de tegenstanders altijd en eeuwig zitten te hakken op mij als ik de moderator na vele waarschuwingen inschakel. Gek genoeg doen ze dat niet bij jou terwijl jij toch ook veelvuldig de mod inschakelt.
Kijk, dat is nu echt meten met twee maten.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: VEMMA WERKT!

Ongelezen bericht door jor »

Geplaatst op 04 Mei 2009 08:49 door antileugens
Misschien heb ik juist wel de moderator ingeschakeld om actie te nemen tegen 1 of beide partijen en heb ik dat hier niet vermeld juist omdat de tegenstanders altijd en eeuwig zitten te hakken op mij als ik de moderator na vele waarschuwingen inschakel.
Ik schakel inderdaad regelmatig de Mods in bij grove overtreding van de forumregels ( vind dit een waardevol forum )en mij doet het niets dat anderen daar eventueel op hakken.Wel meld ik het altijd op het forum en geef de overtreder( in mijn ogen,misschien zien de Mods dat anders ) kans hun reactie aan te passen of verwijderen.Gebeurt dat niet is de weg naar de Mods de enig overgebleven mogelijkheid. Waar je dit zelf ook doet ( bij tegenstanders dan )en gelijk meld dat je een Mod inschakelt doe je dit in het geval van deze Vemma-verkoper niet.Om het niet verder te laten ontaarden in een ja en nee verhaaltje laat ik de rest aan de Mods over.

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: VEMMA WERKT!

Ongelezen bericht door antileugens »

Klopt als een bus maar je kent de reden niet. En op die reden ga ik niet in maar ik kan je verzekeren dat het niets te maken heeft met meten met twee maten. Normaliter zou ik de moderator in dit geval op de MLM'er hebben gewezen en de tegenstander er op gewezen hebben dat hij een gevalletje is van de pot en de ketel maar dat ging ditmaal niet.
Ik ben het zondermeer eens dat de MLM'er veel zwaarder in overtreding is maar aan de andere kant heeft de tegenstander nog nooit iets anders gedaan dan hakken zonder onderbouwing.
En je weet zelf ook donders goed dat de tegenstanders over het algemeen wel mij wijzen op mijn fouten (in de foutieve veronderstelling dat ik zelf een MLM'er ben) en doen voorkomen alsof ik MLM'ers nooit aanpak (terwijl dit juist op de dag dat het commentaar in deze thread begon weer eens gebeurde) en jou niet. Denk maar even aan je eigen commentaar op joju dat op wonderbaarlijke wijze inmiddels is verdwenen.

michel2004
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 mei 2009 21:52

Re: VEMMA WERKT!

Ongelezen bericht door michel2004 »

Vema werkt helemaal niet.........stop toch met die onzin en ga werken...

Lekker uitkering trekken en je een beetje bezig houden met van die lullige pyramide spelen.....en maar volhouden.

De eerste die een miljoen hebt moet maar mailen........ga voor die paar euro toch niet met die rommel leuren.

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: VEMMA WERKT!

Ongelezen bericht door antileugens »

Goed onderbouwde stelling die je als een feit presenteert Michel. Echt het soort commentaar dat je van een succesvol persoon mag verwachten.


not

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: VEMMA WERKT!

Ongelezen bericht door jor »

Hoe dan ook, de ongepaste reactie van Jacqueline 2008 is door de mods verwijderd. Over tot de orde van de dag.

M g Jor.

kuklos
Berichten: 9771
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: VEMMA WERKT!

Ongelezen bericht door kuklos »

jeffrey323 schreef:Vemma werkt niet, ik krijg netjes me geld uitbetaald, en met producten thuis.
En het werkt niet, steek je zelf in de brand man met jullie achterlijke forumposts
Gefeliciteerd. Een newbie en nu al in staat om oude topics te bumpen. Knap hoor.

Prolix
Berichten: 624
Lid geworden op: 27 sep 2013 23:57

Re: VEMMA WERKT!

Ongelezen bericht door Prolix »

Jaja, en hij is ook al multimiljardair.. Moet wel z'n eigen geld drukken, maar een kniesoor die daarop let

Afbeelding

Maypole
Berichten: 92
Lid geworden op: 08 mar 2011 12:32

Re: VEMMA WERKT!

Ongelezen bericht door Maypole »

Inderdaad een vrij oud topic. Recent is er nog vrij uitgebreid onderzoek gedaan naar Vemma. Heel verrassend, de conclusie was: Vemma is oplichting.

Het artikel is in het Engels, ik hoop dat de VemmaFanboys dat kunnen lezen en vooral ook begrijpen.

Gesloten