LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Studenten en JuniorLease?!

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
Trappatoni
Berichten: 24
Lid geworden op: 12 feb 2005 20:10

Studenten en JuniorLease?!

Ongelezen bericht door Trappatoni »

Wie heeft de laatste tijd wat van hun gehoord?
Ondanks al het "spectaculaire" nieuws is het angstig stil op hun website!

justice man 007
Berichten: 1484
Lid geworden op: 21 mar 2004 20:41

Re: Studenten en JuniorLease?!

Ongelezen bericht door justice man 007 »

Niks meer van vernomen.
Laatste nieuws is dat ze op de verkeerde plaats stukken hadden ingediend, en dat hun procesgang hierdoor (onnodig) enkele weken vertraging hadden opgelopen.

Groeten justice man

Trappatoni
Berichten: 24
Lid geworden op: 12 feb 2005 20:10

Re: Studenten en JuniorLease?!

Ongelezen bericht door Trappatoni »

Zo ver was ik ook al......

Ik ben eigenlijk benieuwd of er hier toevallig andere JuniorLeasers rondhangen met meer nieuws.

peewee
Berichten: 2195
Lid geworden op: 15 mar 2004 12:00

Re: Studenten en JuniorLease?!

Ongelezen bericht door peewee »

De advocaat van Juniorlease, Mr. Wendelgelst, heeft het vermoedelijk te druk met de rechtszaak tegen Fortis dochter GroeiVermogen. Ik heb begrepen van een jurist die werkt voor de Vereniging Consument & Geldzaken dat deze rechtszaak over niet minder dan 6 verschillende aandelenleaseproducten gaat. Daar zit dus heel veel werk aan vast. Een rechtszaak tegen GroeiVermogen is ook zeer belangrijk, volgens het rapport van de Commissie Oosting heeft GroeiVermogen niet minder dan 110.000 contracten aandelenlease verkocht. Een behoorlijke grote groep gedupeerden dus.

Trappatoni
Berichten: 24
Lid geworden op: 12 feb 2005 20:10

Re: Studenten en JuniorLease?!

Ongelezen bericht door Trappatoni »

Vind het alleen maar vreemd dat www.juniorlease.nl geen nieuw berichten meer meldt. Krijg ook al geen reactie op mijn mailtjes met de vraag over de stand van zaken van de stichting in het licht van allerlei recente ontwikkelingen rond Dexia.

Trappatoni
Berichten: 24
Lid geworden op: 12 feb 2005 20:10

Re: Studenten en JuniorLease?!

Ongelezen bericht door Trappatoni »

Probeer het nog een keer.
Misschien wordt dit forum in het weekend beter bezocht?

impact
Berichten: 2157
Lid geworden op: 04 jul 2004 17:04

Re: Studenten en JuniorLease?!

Ongelezen bericht door impact »

Was mr Wendelgelst ook niet die "kwaliteitsadvocaat" waar Croosjes altijd over riep?

Trappatoni
Berichten: 24
Lid geworden op: 12 feb 2005 20:10

Re: Studenten en JuniorLease?!

Ongelezen bericht door Trappatoni »

Hoezo "kwaliteitsadvocaat"?
Is er wat mis met mr Wendelgelst?

impact
Berichten: 2157
Lid geworden op: 04 jul 2004 17:04

Re: Studenten en JuniorLease?!

Ongelezen bericht door impact »

Trappatoni, ik beweer beslist niet dat er iets mis zou zijn met mr Wendelgelst. Het enige dat ik mij afvraag of dit dezelfde advocaat is, die door Croosjes altijd zijn "kwaliteitsadvocaat" werd genoemd.

Trappatoni
Berichten: 24
Lid geworden op: 12 feb 2005 20:10

Re: Studenten en JuniorLease?!

Ongelezen bericht door Trappatoni »

Wat moet ik nu hiermee??

www.juniorlease.nl

"Verzoek getuigenverhoor afgewezen 14-2-2005
In januari had de zitting plaats voor het verzoek tot het houden van een getuigenverhoor, waarbij JuniorLease ook in persoon aanwezig was.

Het verzoek is tot grote spijt van de Stichting afgewezen, zoals wij nu vernemen. De voornaamste reden hiervoor was dat de rechter van mening is dat het horen van deze getuigen een te grote belasting is voor de rechtbank.

JuniorLease bekijkt welke stappen zij nu nog kan nemen teneinde de jonge gedupeerden te helpen."

leasebak
Berichten: 127
Lid geworden op: 26 okt 2004 15:07

Re: Studenten en JuniorLease?!

Ongelezen bericht door leasebak »

Ik zou me afmelden, of kan dit niet?

Het is al vaker gezegd, iedereen zal individueel moeten procederen. De stichtingen hebben of te weinig geld (PayBack/Juniorlease) of te veel geld en doen er niets mee (leaseverlies).

Wat ik toch al niet snap is dat zon initiatief van zon kleine stichting moet komen. Lijkt me wel een goed initiatief om iedereen eens te gaan horen van Labouchere en Dexia, maar de rechtbank heeft liever nog een paar duizend zaken extra, in plaats van dat met een verhoor alles duidelijk kan zijn...

Stichtingen als deze en payback hebben moeite om te bestaan, omdat leaseverlies al het geld heeft 'weggekaapt' voor hun neus. Zij zitten op hun geld, ondernemen in tegenstelling tot dit 'non-sense' acties, gevolg is dat bijna niemand meer lid word, men is immers al lid...

Het zou goed zijn als die zakkenvullers bij leaseverlies eens een keer openheid van zaken geven. Die website heeft ook geen miljoen gekost...

Gesloten