LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Brief Dexia

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
Math
Berichten: 325
Lid geworden op: 19 jul 2003 13:08

Re: Brief Dexia

Ongelezen bericht door Math »

Hallo Trudy, wat dacht je van Eegaleasers die door Dexia zijn gedagvaard je denkt toch niet dat die ja stemmen. Dexia heeft mij gedagvaard en nu zou ik na al mijn advocaatkosten en een grote kans op succes gezien de voorafgaande uitspraken ja zeggen, dus never nooit niet. Heb mijn advocaat gevraagd de zaak waarin gevonnist zou worden op 16 maart j.l. en verschoven is naar 05 november eerder op de rol proberen te krijgen. Ik weet niet of dat zal lukken, is er al iemand die zijn zaak naar voren heeft gekregen?. Gr. Math

Piet
Berichten: 4389
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:20

Re: Brief Dexia

Ongelezen bericht door Piet »

Weet je wat ook zo frustrerend is?
Er is een geconbineerde JA/ Nee kaart voor de "leden" van de stichting Leaseverlies en Eegalease..
Dit betekent dus dat "leden" van Leaseverlies gaan bepalen of de rechtszaak van de stichting Eegalease wordt gestopt!!!!!
Deze rechtszaak staat op winnen in hoger beroep en zou voor velen eindelijk zekerheid geven in hun strijd tegen het gajus van Dexia.
Helaas hebben de bestuurders van de stichting Leaseverlies en Eegalease andere belangen en laten ons, gedupeerden, gewoon barsten!
Daarom: Ge procederen en, in overleg met je advocaat, stop met betalen aan die criminele bende van Dexia!!

Groeten,
Piet
Stichting Platform Aandelen Lease

Hans A
Berichten: 1019
Lid geworden op: 05 sep 2003 21:31

Re: Brief Dexia

Ongelezen bericht door Hans A »

Zoals ik al eerde melde is er nog een enorme misleiding gaande.
Er moet eerst gestemd worden en pas daarna wordt de schikking uitgewerkt!!!! Gekker kan het toch niet?
Als er meer JA- dan NEE-stemmers zijn heeft dexia haar doel bereikt:
TWEE GROTE COLLECTIEVE RECHTZAKEN ZIJN VAN DE BAAN!!!!

GEVOLG:

DEXIA HEEFT WEER VRIJ SPEL BIJ DE VERDERE UITWERKING!!!!
DEXIA ZAL HET ONDERSTE UIT DE KAN HALEN, DE DREIGING VAN DE HOGERBEROEPEN IS VERDWENEN, DUS DEXIA HEEFT NIETS MEER TE VREZEN!!!

Denken de ja-stemmer nou echt dat dexia hierna nog van plan is om met een acceptabel aanbod te komen............................NIET DUS!!
In het ergste geval komen ze er uiteindelijk niet uit en gaat de hele schikking niet eens door!!!
Maar helaas is het dan te laat, dexia is dan voorlopig van zo'n honderduizend plaaggeesten verlost.


WIE DENKT HIERNA NOG IETS VAN ZIJN GELD TERUG TE ZIEN?

Hopelijk heeft meer dan 50% NEE gestemd..................

Groeten Hans A

CashDamageLeader
Berichten: 305
Lid geworden op: 04 mar 2005 11:45

Re: Brief Dexia

Ongelezen bericht door CashDamageLeader »

Hoe gaat Dexia een kale kip plukken??, ik zoek ze wel op wacht maar :!:

Het zijn mensen die wat in de pot om roeren, ik zal ze de pas afsnijden als ik de kans krijg, hiermee komen ze niet weg................niet bij mij :evil:

De directeur zal me wat van dat stelletje gajes bv organisatie :!:
Afsluiten die bende voor altijd :!: :!:

Iedereen die tegenwerkt is dus niet goed bij zijn hoofd, kijk maar :!:

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: Brief Dexia

Ongelezen bericht door JH »

Geplaatst op 20 Jun 2005 20:51 door CashDamageLeader


--------------------------------------------------------------------------------

Hoe gaat Dexia een kale kip plukken??, ik zoek ze wel op wacht maar

Het zijn mensen die wat in de pot om roeren, ik zal ze de pas afsnijden als ik de kans krijg, hiermee komen ze niet weg................niet bij mij

De directeur zal me wat van dat stelletje gajes bv organisatie
Afsluiten die bende voor altijd

Iedereen die tegenwerkt is dus niet goed bij zijn hoofd, kijk maar

de psychiater spreekt :wink: of is het de patient :wink:

bokkie
Berichten: 373
Lid geworden op: 10 mar 2005 21:48

Re: Brief Dexia

Ongelezen bericht door bokkie »

Weet je wat ook zo frustrerend is?
Er is een geconbineerde JA/ Nee kaart voor de "leden" van de stichting Leaseverlies en Eegalease..
Dit betekent dus dat "leden" van Leaseverlies gaan bepalen of de rechtszaak van de stichting Eegalease wordt gestopt!!!!!
Deze rechtszaak staat op winnen in hoger beroep en zou voor velen eindelijk zekerheid geven in hun strijd tegen het gajus van Dexia.
Helaas hebben de bestuurders van de stichting Leaseverlies en Eegalease andere belangen en laten ons, gedupeerden, gewoon barsten!
Daarom: Ge procederen en, in overleg met je advocaat, stop met betalen aan die criminele bende van Dexia!!

Groeten,
Piet
Stichting Platform Aandelen Lease
Pas op met piet! Hij heeft een dubbele agenda en vreet van zeer veel walletjes.

fenneken oo3
Berichten: 293
Lid geworden op: 23 mar 2004 19:36

Re: Brief Dexia

Ongelezen bericht door fenneken oo3 »

Bokkie, lulletje rozenwater.

pluutje
Berichten: 2669
Lid geworden op: 04 aug 2004 00:01

Re: Brief Dexia

Ongelezen bericht door pluutje »

Bok,
Pas op met piet! Hij heeft een dubbele agenda en vreet van zeer veel walletjes.
Kinderachtige reacties en altijd hetzelfde. :idea: :(

Walnoot
Berichten: 64
Lid geworden op: 10 jun 2005 16:20

Re: Brief Dexia

Ongelezen bericht door Walnoot »

Pluutje altijd adrem heb je het bordje al leeg van tafeltje dekje :D

bokkie
Berichten: 373
Lid geworden op: 10 mar 2005 21:48

Re: Brief Dexia

Ongelezen bericht door bokkie »

Over een tijdje krabben de pietadepten zich achter de oren en moeten me gelijk geven. Ik heb het liever niet maar het is zo overduidelijk!

Kor S
Berichten: 588
Lid geworden op: 26 feb 2005 12:01

Re: Brief Dexia

Ongelezen bericht door Kor S »

zeker weten pluutje,je hebd gelijk,over dat bokkie cs

Kinderachtige reacties en altijd hetzelfde. :x

registreren vond ik al een goed idee,van de tros,
hopelijk gaan ze nu ook noch over naar,een ;ip nr , per adres. :idea:
h.g kor.

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: Brief Dexia

Ongelezen bericht door JH »

Kor S, bokkie houdt zich helaas keurig aan de gedragsregels. Er is niet geconstateerd dat hij zich schuldig maakt aan ernstige discrimirende uitlatingen.
Het is alleen jammer dat jullie je steeds laten verleiden tot reacties op zijn meningen, of schuilt er toch een kern van waarheid in hetgeen bokkie vertelt ??

Kor S
Berichten: 588
Lid geworden op: 26 feb 2005 12:01

Re: Brief Dexia

Ongelezen bericht door Kor S »

jh,
op punt een gedragsregels,gaan bokkie cs al direct de mist in.
voor mezelf reageer ik niet op deze lieden ,uitgezondert,
troll alert. :evil:

en bokkies waarheid?????..voor hem misschien,
maar niet voor gedupeerden.

Math
Berichten: 325
Lid geworden op: 19 jul 2003 13:08

Re: Brief Dexia

Ongelezen bericht door Math »

Ik wacht op antwoord op mijn vraag, zie pag.2. Math

trudy
Berichten: 1568
Lid geworden op: 10 okt 2003 15:44

Re: Brief Dexia

Ongelezen bericht door trudy »

Geplaatst op 20 Jun 2005 19:34 door Math


--------------------------------------------------------------------------------

Hallo Trudy, wat dacht je van Eegaleasers die door Dexia zijn gedagvaard je denkt toch niet dat die ja stemmen.


Bedoel je deze vraag?

Nee, natuurlijk stemmen die geen JA.

Je hebt al een advocaat, waarschijnlijk ook al incassokosten. Het is te hopen dat je zaak gauw weer op de rol gezet wordt en niet eerst einde van het jaar. Dat slaat nergens op. Er zijn inmiddels weer zaken, die eerst uitgesteld waren, vervroegd op de rol gezet. Dus het kan wel.

Het is toch duidelijk waar Dexia mee bezig is. De zaak zo lang mogelijk rekken en zeker die van de eegaleaser. Uiteindelijk hebben ze nu, zie het schikkingsvoorstel, toe moeten geven dat het eegalease-verhaal wel degelijk van toepassing is. Ook dat was een gevecht tegen Dexia, maar heeft ze op dit punt het onderspit moeten delven, alhoewel dit nog steeds niet openlijk wordt toegegeven en ze dit eerst na een uitspraak van de HR zal doen. Maar dit laatste wil men zolang mogelijk uitstellen.

Het is en blijft een gekronkel en gemanipuleer van deze bank om zoveel mogelijk pecunia binnen te slepen tot het bittere einde, om dan de stekker eruit te trekken en te verdwijnen uit Nederland.

Maar zover zijn we nog lang niet.

pluutje
Berichten: 2669
Lid geworden op: 04 aug 2004 00:01

Re: Brief Dexia

Ongelezen bericht door pluutje »

Geplaatst op 20 Jun 2005 22:33 door bokkie
-------------------------------------------------------------------------------
Over een tijdje krabben de pietadepten zich achter de oren en moeten me gelijk geven. Ik heb het liever niet maar het is zo overduidelijk!
Bokkie,

Wie dan leeft wie dan zorgt!

Overigens wel aardig dat je zo met de gedupeerden meeleeft,
maar een beetje minder is ook goed :? :idea:

pewi
Berichten: 679
Lid geworden op: 16 feb 2005 20:52

Re: Brief Dexia

Ongelezen bericht door pewi »

Trudy,
Ik denk dat Math deze vraag bedoeld:
Ik weet niet of dat zal lukken, is er al iemand die zijn zaak naar voren heeft gekregen?. Gr. Math
Vrgr Pewi

trudy
Berichten: 1568
Lid geworden op: 10 okt 2003 15:44

Re: Brief Dexia

Ongelezen bericht door trudy »

Was het niet Julika, waarvan de zaak eerst naar 2006 verrschoven was en na verzoek van haar advocaat weer op de rol gezet, inmiddels achter de rug is, en ook nog gewonnen?

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: Brief Dexia

Ongelezen bericht door JH »

en zoals met andere zaken die gewonnen zijn zal dexia ook hiertegen weer in beroep gaan, helaas.

Gesloten