LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Forum meeting

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
Piet
Berichten: 4389
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:20

Forum meeting

Ongelezen bericht door Piet »

Spontaan is afgelopen week het idee gekomen om elkaar eens te ontmoeten i.p.v. naar een naam op een schermpje te kijken.
Hier is wel vaker over gesproken en is nu door Cor en Captain America nieuw leven ingeblazen.
In de topics: LegioLease/Goodwood etc. en tekst (concept)voor de huis aan huis bladen,etcetera is hier al veel over geschreven.
We kunnen dan gezellig met elkaar praten i.p.v. een toetsenbord te bewerken en een reactie lezen op het forum.
Er zijn al een aantal ideeën geopperd en het eerste het resultaat is een bijeenkomst in Delft op 30 juli a.s. , Janneke52 en Liberia (Giny) zijn bezig iets te organiseren in het oosten van het land en wie wil iets gaan opzetten in Brabant/ Limburg?
Jammer dat Captain America dan met vakantie is, maar dat maken we wel weer goed.
Ben je ook actief op het forum en wil je wel eens andere forum bezoekers ontmoeten, kom naar één van de afgesproken plekjes en we maken er een gezellige dag van.
De eerste is dus in Delft.
Hieronder het stukje wat Anne plaatste met de locatie en de tijd:
Ik stel voor Café "De Pieper" op de Beestenmarkt in Delft. Kijk even op de routeplanner van de ANWB, daar vindt je een stadskaart. De Beestenmarkt ligt niet zo ver van de markt, echt vlakbij. Er zijn diverse parkeergarage's waar je je auto kwijt kunt. Vanaf het station is het goed te lopen. Iedereen is welkom, vrijheid, blijheid. Mail me desnoods even als je aan wil geven dat je komt. De bedoeling is gewoon om gezellig met elkaar te praten, en kennis te maken voor zover we elkaar nog niet kennen. Het is dus geen demonstratie, geen t-shirts van wat voor club dan ook. Gewoon lekker spuien wat je kwijt wil. Ik zie jullie 30 juli vanaf een uur of 11.

Vr. gr. Anne.
Iedereen is welkom, kom jij ook?
Tot zaterdag 30 juli!

Groeten,
Piet

PS
Aandelenlease gedupeerden kom je trouwens over tegen.
Tijdens demonstraties zaten bij de begeleiding ook veel gedupeerde agenten met aandelenlease contracten, tijdens postacties bij het kantoor van Dexia was ook de postbezorger, de broodjesbezorger, de voorbijganger, noem maar op, ze waren allemaal gedupeerd.
Tijdens de postactie in Leeuwarden even een bakkie doen in de stations restauratie, inderdaad, de man achter het buffet was ook een gedupeerde.
Tijdens de persconferentie van Leaseverlies in Nieuwspoort (Den Haag), werden we buitengezet door de manager van Nieuwspoort en...sorry hoor, zei hij, maar ik leef met jullie mee, ik heb ook van die rot contracten....
Neem je afgelopen nacht een taxi in Amsterdam, ja hoor, ook de taxi chauffeur is een gedupeerde.
Laatst gewijzigd door Piet op 23 jul 2005 14:33, 2 keer totaal gewijzigd.

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: Forum meeting

Ongelezen bericht door croosjes »

Een leuk idee


vrgr.Andre

impact
Berichten: 2157
Lid geworden op: 04 jul 2004 17:04

Re: Forum meeting

Ongelezen bericht door impact »

Wat is een leuk idee, Croosjes? Toch niet dat je gedupeerden van aandelenlease tegenkomt in alle lagen van de bevolking, van de baas van Nieuwspoort tot een taxichauffeur?

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: Forum meeting

Ongelezen bericht door croosjes »

impact, wat je zegt wordt toch verwoord onder gezelligheid en idéénen uit te wisselen.


Vrgr.Andre

Idaho
Berichten: 2090
Lid geworden op: 03 jul 2003 08:36

Re: Forum meeting

Ongelezen bericht door Idaho »

Croosjes, van jou krijg ik nog een antwoord toch? kijk nog even naar mijn vraag op "waarom toch eerst alles betalen om het dan terug te krijgen".

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: Forum meeting

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

impact en Idaho, er wordt een idee / voorstel gelanceerd om nader kennis te maken met andere gedupeerden die wel eens op dit forum aanwezig zijn en croosjes vindt dat een leuk idee.

Hoe moet ik jullie reacties op croosjes nu interpreteren, ik vind ze nergens op slaan en ik zie ook even het verband niet.

Idaho
Berichten: 2090
Lid geworden op: 03 jul 2003 08:36

Re: Forum meeting

Ongelezen bericht door Idaho »

Ik heb gewoon een vraag gesteld aan croosjes, die hij netjes bij een ander onderwerp beantwoord heeft.

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: Forum meeting

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Klopt, daarom zag ik ook niet in, waarom jij ook in dit topic je geurvlag moest zetten.

Jij hebt zelf gezegd dat jij overal vanaf bent wat dexia betreft, houd het dan daarbij.

Of heb je misschien door het wéér plaatsen van je handtekening op een stuk waar ook de naam van dexia voorkomt nu helemaal geen rust meer ???

Het lijkt er wel op.

Kor S
Berichten: 588
Lid geworden op: 26 feb 2005 12:01

Re: Forum meeting

Ongelezen bericht door Kor S »

a.s zaterdag ,............delft city met z,n mooie middeleeuwse binnenstad.
komen jullie ook.

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: Forum meeting

Ongelezen bericht door JH »

a.s zaterdag ,............delft city met z,n mooie middeleeuwse binnenstad.
komen jullie ook.
gezellig hoor ik kom ook :lol:

bokkie
Berichten: 373
Lid geworden op: 10 mar 2005 21:48

Re: Forum meeting

Ongelezen bericht door bokkie »

Ik zal er eens over nadenken. Woon in de buurt dus wellicht een optie.

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: Forum meeting

Ongelezen bericht door JH »

bokkie op de Beestenmarkt, vroeger was dat inderdaad een veemarkt staan nog paaltjes waar het vee en jij als bokkie zijnde kunnen worden vastgebonden om te voorkomen dat je op hol slaat en de binnenstad onveilig maakt. Dus op je komst is zeker gerekend :lol:

Piet
Berichten: 4389
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:20

Re: Forum meeting

Ongelezen bericht door Piet »

Hallo Ad,

In een andere topic had je nog twijfels om te komen en was je bang met z'n tweeen te zitten.
Je hoeft daar niet bang voor te zijn, er komt een hele groep dus het wordt bere gezellig op de Beestenmarkt.
Ik zie jullie zaterdag.

Groeten,
Piet

ad snoeren
Berichten: 2987
Lid geworden op: 06 jan 2004 21:38

Re: Forum meeting

Ongelezen bericht door ad snoeren »

OKE Piet, kan ik je eindelijk het beloofde pilske aanbieden :wink:

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: Forum meeting

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Piet van waaruit vertrek jij?

geldweg
Berichten: 171
Lid geworden op: 23 jul 2004 12:41

Re: Forum meeting

Ongelezen bericht door geldweg »

zal er niet zijn, vertrek vrijdag op vakantie in frankrijk. Veel plezier en hopelijk mooi weer. Zitten paar leuke terrasje in de oude stad.

bokkie
Berichten: 373
Lid geworden op: 10 mar 2005 21:48

Re: Forum meeting

Ongelezen bericht door bokkie »

Ik heb besloten, helaas voor jullie :P , toch maar een rondje te gaan golfen in de fraaie Ardennen. Succes met jullie koffiepraatjes!

Kor S
Berichten: 588
Lid geworden op: 26 feb 2005 12:01

Re: Forum meeting

Ongelezen bericht door Kor S »

@gewoon loes
beste loes,
heb je boodschap gezien,thank you.
zonder lekkers ook goed hoor,hoewel een klein stukje :wink:
want,......
ik doe momenteel mee aan ,t progamma .;de afvallers;
wel humor hoor,of lijk je echt op wat je schreef?nee toch.
looking forward to see you all, happy people.
lfs en .h.g uit delft city
Laatst gewijzigd door Kor S op 28 jul 2005 14:14, 1 keer totaal gewijzigd.

pluutje
Berichten: 2669
Lid geworden op: 04 aug 2004 00:01

Re: Forum meeting

Ongelezen bericht door pluutje »

Bokkie,

Waneer ga je en hoelang blijf je weg :?: :idea: :D

woest
Berichten: 862
Lid geworden op: 30 okt 2004 11:28

Re: Forum meeting

Ongelezen bericht door woest »

Nee hoor, Kor :wink: , ik ben gewoon Loes, maar voelde wel voor een grapje. Vooral gisteren, na weer zo'n domper (uitstel uitspraak Dexia-aanbod). Tot overmorgen, mensen!

Gesloten