LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Koopkracht

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
Martinvdm

Re: Koopkracht

Ongelezen bericht door Martinvdm »

Tuurlijk heeft Dubio uitstekend inzicht in de materie...

De beste stuurlui staan altijd aan wal...

no fear
Berichten: 109
Lid geworden op: 15 mar 2004 21:33

Re: Koopkracht

Ongelezen bericht door no fear »

Zeg Hansop niet zo gauw conclusies trekken he.
mijn man heeft ook zon ding ondertekend die ik binnnen 6 dagen geheel heb teruggestuurd en heb ontbonden dat was in 1999.
Maar daar had ik niks mee te maken dat was niet mijn zaak maar die van mijn man dus niks snel geld ik wou het helemaal niet .
Maar door de handtekening van mijn man kon ik er niet vanaf.
dus ik ben al 6 jaar bezig hiermee. En heb geen zin in een malloot die ons huigelaars noemt . Voor je iemand zo noemt leef je eerst eens in in andere mensen voor je wat zegt. En anders ga alsjeblieft hier weg want op zulke reacties zitten we echt niet te wachten.

no fear 8)

hansop
Berichten: 316
Lid geworden op: 26 jul 2005 12:38

Re: Koopkracht

Ongelezen bericht door hansop »

Belegger: ook ik heb aandelen in verschillende constructies. Ook ik heb wel eens (flink) verlies moeten incasseren. Maar heb ook goede perioden met veel winst meegemaakt. Dat hoort er nu eenmaal bij. En los van slechte voorlichting en wellicht malafide contracten (dat bepaalt de rechter dan wel), vind ik dat hier veel te veel over verantwoordelijkheden van ANDEREN wordt gesproken en veel te weinig de hand in eigen boezem wordt gestoken.
Als je niets begrijpt van beleggen etc. en je wilt geen risico's lopen, stop dan je geld in een ouwe sok onder je matras.

Feydakin
Berichten: 204
Lid geworden op: 25 jul 2005 09:01

Re: Koopkracht

Ongelezen bericht door Feydakin »

Uiteraard zou men bij winst niet klagen hansop, de algemene gedachte is hier, dat wanneer er winst gemaakt zou zijn, het product gedaan zou hebben wat in de mooie folders omschreven stond.

Je zult nu misschien aankomen met het argument dat in de folders ook te lezen was dat het minder kon aflopen, maar in die tijd las men daar natuurlijk maar al te graag overheen. Wie niet meedeed was een idioot.

Ook waren daar de tussenpersonen die schijnbaar niet op de gevaren van een mindere afloop wezen.

Tevens blijkt achteraf, als we alle rechtzaken die hiermee te maken hebben op een rijtje zetten, dat er een aantal dingen fout zaten met deze contracten.

Dus voor bepaalde groepen geldt zeker dat men wel enigzins mag klagen, ik ben het overigens met je eens dat dit klagen wel eens buiten proporties dreigt te gaan.
Soms lijkt het inderdaad of iedereen schuld heeft aan deze vervelende geschiedenis.
Echter als het water je aan de lippen staat, wil je wel eens ongenuanceerde uitspraken doen.

hansop
Berichten: 316
Lid geworden op: 26 jul 2005 12:38

Re: Koopkracht

Ongelezen bericht door hansop »

No Fear, dat er een handtekening van je man onder een contract staat betekent wanneer je getrouwd bent ALTIJD dat ook jij hiervoor aansprakelijk bent. Daar kan DEXIA nu werkelijk niets aan doen. Is dus niet zo'n sterk voorbeeld.

Belegger+
Berichten: 699
Lid geworden op: 24 jun 2005 15:54

Re: Koopkracht

Ongelezen bericht door Belegger+ »

Inderdaad, "hansop", ik denk dat de leden van dit forum, die elkaar in hun droevenis tot diep in de nacht steunen, zullen ervaren, dat steeds meer gezonde kritiek uit de buitenwereld binnen gaat druppelen.
Temeer, omdat in de algemene opinie, het legio verhaal snel naar de achtergrond wegzinkt.
Ik zou elke vorm van een Duisenberg regeling accepteren, want er komt niets beters. Op de beurs zijn er al helemaal geen regelingen, daar ga je er vol in en af en toe leeg uit.....

Gr.
B.

hansop
Berichten: 316
Lid geworden op: 26 jul 2005 12:38

Re: Koopkracht

Ongelezen bericht door hansop »

Belegger: 100% met je eens. Begrijp ook werkelijk niet dat mensen nu zelfs nog de arrogantie hebben om geen gebruik te maken van het Duisenberg-voorstel. Die zullen waarschijnlijk zeeeeeer verbitterd over 5 jaar zichzelf voor de kop slaan omdat ze dan met lege handen staan omdat ze voor 100% overtuigd waren van hun eigen gelijk (hetgeen in deze kwestie gewoonweg niet reeel is).

Kor S
Berichten: 588
Lid geworden op: 26 feb 2005 12:01

Re: Koopkracht

Ongelezen bericht door Kor S »

sop eigen sopje
hansopje in je eigen sopje gaar koken .
beter langharig dan kortzichtig,
is het hoor
:!:
liever kortharig dan langzichtig waarschijnlijk deze allesweter.
of bankmede[werker] of tussenpersoon??????
:arrow:
Laatst gewijzigd door Kor S op 29 jul 2005 15:54, 1 keer totaal gewijzigd.

hansop
Berichten: 316
Lid geworden op: 26 jul 2005 12:38

Re: Koopkracht

Ongelezen bericht door hansop »

oei Kor-S. Nu al bezopen? Dan verbaast het me niks dat je klakkeloos een handtekening hebt gezet bij Dexia. :lol:

no fear
Berichten: 109
Lid geworden op: 15 mar 2004 21:33

Re: Koopkracht

Ongelezen bericht door no fear »

Dacht het dus niet Hansop.
Je behoord beiden te tekenen. Ik heb niet getekend omdat ik er niks van wist. Na 6 dagen toen mijn man het liet zien heb ik gekijk de hele zooi terug gestuurd. mijn man wist helemaal niet dat het om een lening ging oftewel om aandelen die dacht 3jaar 250 gulden destijds en na 3 jaar 27000 gulden terug. Niet iedereen is zo slim Maar ik moest hierdoor dus wel meer gaan werken En daar bij men behoort te kijken of je wel krediet waardig bent. en of er wel genoeg inkomsten zijn om zoiets te kunnen afsluiten . Laat ik het zo zeggen ik ben het zeer met je oneens. Wat Dexia heeft gedaan klopt van geen kant oftewel Legio lease destijds..

groet no fear 8)

hansop
Berichten: 316
Lid geworden op: 26 jul 2005 12:38

Re: Koopkracht

Ongelezen bericht door hansop »

No Fear: kan best zijn dat het niet klopt wat Dexia heeft gedaan (dat bepaald de rechter wel). Maar gelukkig valt jouw man niks te verwijten... Heb je hem ook voor de rechter gedaagd?

Belegger+
Berichten: 699
Lid geworden op: 24 jun 2005 15:54

Re: Koopkracht

Ongelezen bericht door Belegger+ »

Hansop, kleine tip: je gaat nu minstens (!) 10 vaste forumbezoekers (gedupeerden) over je heen krijgen die uiterst getraind zijn in dit forum. Er zijn hele moeilijke bij, die vaak tot diep in de nacht argumenteren en later in chat gedrag over kunnen gaan.
Ik adviseer je een time out, want dat gaat keihard worden.
Een nieuwe frisse mening is hier foute boel.

Je argumenten klinken overigens goed.

Gr.
B.

no fear
Berichten: 109
Lid geworden op: 15 mar 2004 21:33

Re: Koopkracht

Ongelezen bericht door no fear »

neeeeeh lieverd ik daag dexia voor de rechter..
ben je ook zo lief voor je vrouw.
ach nee die zul je wel niet hebben.
je moet niet zo dom lu**en.
of ben je er zo een die thuis niks heeft te zeggen.
Ja vast woont zeker nog bij pa en moe.
je bent volgens mij geen gesprek waard valt niet tegen je te praten je haalt graag mensen onderuit je zult ook wel geen vrienden hebbben.
Of ben je alleen maar hier om mensen onderuit te halen.
Ach Laat ook maar..de groeten


no fear Hansop de trol 8)

groen
Berichten: 142
Lid geworden op: 12 apr 2005 13:24

Re: Koopkracht

Ongelezen bericht door groen »

laat jullie niet uit de tent lokken.

Anders gaat dit onderwerp weer op slot.

Het is zeg tegen deze types.


GA LEKKER NAAR HET VONDELPARK IN AMSTERDAM.

DUBIO IS DAAR NU MET ZIJN BAAS BEZIG. MISSCHIEN MOGEN JULLIE MEE DOEN. EERST WEL EEN IJSJE KOPEN VOOR DE BAAS VAN DUBIO.
NOU ALS JE DAT DOET, DAN WORD JE PAS ECHT VERWEND.

Martinvdm

Re: Koopkracht

Ongelezen bericht door Martinvdm »

Je loopt erg vooruit op de feiten Hansop...

Je doet alsof je een rechter bent die heel de Dexia zaak seponeert ten gunste van Dexia maar gelukkig zit jij niet op die stoel... :D

De tijd zal het leren ....

hansop
Berichten: 316
Lid geworden op: 26 jul 2005 12:38

Re: Koopkracht

Ongelezen bericht door hansop »

Belegger: ik merk het idd.
:wink:
Gaat hier geloof ik ook niet over de inhoud maar om het zielig-zijn-gevoel te kunnen delen met elkaar. Gedrag van no-fear getuigt ook van een totaal gebrek aan rationele argumenten. Blijkt wel uit dat men hier eigenlijk best wel weet hoe het werkelijk zit...

Maar goed, no-fear, blij dat je hier je hart kunt luchten. En nu maar gauw die poen terugbetalen en verder met je leven.
1 tip: over dat niks te vertellen hebben thuis: in jouw geval kan ik me zeeeeeeer goed voorstellen dat je je man kort houdt. Zou ik ook doen als een debiel waarvoor ik verantwoordelijk was zomaar overal handtekeningen ging zetten.

hansop
Berichten: 316
Lid geworden op: 26 jul 2005 12:38

Re: Koopkracht

Ongelezen bericht door hansop »

"GA LEKKER NAAR HET VONDELPARK IN AMSTERDAM.

DUBIO IS DAAR NU MET ZIJN BAAS BEZIG. MISSCHIEN MOGEN JULLIE MEE DOEN. EERST WEL EEN IJSJE KOPEN VOOR DE BAAS VAN DUBIO.
NOU ALS JE DAT DOET, DAN WORD JE PAS ECHT VERWEND."

Poeh poeh. Daar zal die rechter straks wel van onder de indruk zijn, van dit soort argumenten.
Misschien moeten jullie GROEN maar thuis laten bij de zitting...

no fear
Berichten: 109
Lid geworden op: 15 mar 2004 21:33

Re: Koopkracht

Ongelezen bericht door no fear »

Jij bent echt zielig weet je dat. Ik heb echt medelijden met de mensen in je omgeving. Als die er al zijn. jij mag de naam mens niet eens dragen. dat je mensen uit durft te schelden op dit forum.
scheld je mensen ook uit als ze voor je staan.
mag je bij mij wel een keer doen dan verzeker ik je dan scheld je nooit meer iemand uit. maar daar ben je natuurlijk te schijterig voor.
Jij doet dit alleen maar achter je pc ZIELIG ZIELIG ben je.
no fear 8) HANSOP TROL

Belegger+
Berichten: 699
Lid geworden op: 24 jun 2005 15:54

Re: Koopkracht

Ongelezen bericht door Belegger+ »

quote...
GA LEKKER NAAR HET VONDELPARK IN AMSTERDAM.



...... Hier kom je echt alles tegen....

Wat ook begrijpelijk is. Geld, en vooral 'verloren geld' roept diepe emoties op, woede, wrok, en rode waas.
Kan het wel begrijpen, ik lig ook wel eens wakker als ik 't schip ben ingegaan met aandelen. Maar ik ga nooit schoppen tegen Zalm of anderen. Ik was het zelf die het deed.
Bepaalde geaardheid als scheldwoord gebruiken is zowiezo beneden alle peil en brengt geen rendement op een lease contract.

gr.

Martinvdm

Re: Koopkracht

Ongelezen bericht door Martinvdm »

Mensen....

Laat jezelf niet uit de tent lokken door dit soort Dexia rukkers...

Zonde van de moeite en de tijd...

Gesloten