LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kinderen

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
PP
Berichten: 153
Lid geworden op: 17 nov 2003 21:17

Kinderen

Ongelezen bericht door PP »

Wij hebben 3 schatten van kinderen die het heel goed doen op school, natuurlijk ook puberen en waar dan ook wel eens een meningsverschil ontstaat maar voor zover we dat kunnen beoordelen is dit vrij normaal.
Wat echter niet normaal is is het feit dat we dankzij een zogenaamde bonafide instantie niet op vakantie kunnen gaan; dankzij een rechterlijke macht die niet deugt al heel lang in een onzekerheid verkeren en dat we niet uit kunnen leggen waarom.
Goh en deze regering vraagt zich af waar al die criminilaliteit vandaan komt? Ik zal het jullie zeggen heren; het wordt ze met de paplepel ingegoten dankzij jullie minkukels!!!!
Wie brengt onze kinderen op deze walgelijke ideen van intriges en bedrog? Jullie zelf!!!!!!!!!
En straks is er weer een hoop op te lossen maar dat zal jullie een zorg zijn want dan zijn jullie allang aan het genieten van jullie niet verdiende pensioen!!!!!

Groetjes
PP

ad snoeren
Berichten: 2987
Lid geworden op: 06 jan 2004 21:38

Re: Kinderen

Ongelezen bericht door ad snoeren »

Ik snap je machteloze boosheid helemaal PP. Daar koop je niks voor maar laat het een steuntje zijn. Sterkte

PP
Berichten: 153
Lid geworden op: 17 nov 2003 21:17

Re: Kinderen

Ongelezen bericht door PP »

Hallo Ad!

Dat jij deze reactie zou plaatsen verbaast me niks maar eigenlijk moest dit forum huiswerk zijn voor elk politiek leider in dit land; zijn kunde moest hem leren door de onterechte reacties heen te prikken en de terechte klachten als serieus mee te nemen in het politieke beleid.
Maar ja ; wie zijn wij? In de ogen van de plitiek leiders een stlletje mafkezen!!

Groetjes Ad en bedankt voor je bijdragen op dit forum!!

PP

HvdB
Berichten: 1097
Lid geworden op: 25 aug 2004 17:58

Re: Kinderen

Ongelezen bericht door HvdB »

eigenlijk moest dit forum huiswerk zijn voor elk politiek leider
hahahahaha...(sarcasme!)

claase1
Berichten: 18
Lid geworden op: 30 jun 2005 00:02

Re: Kinderen

Ongelezen bericht door claase1 »

hvdb hoeveel krij je van dexia voor omgaan met dit forum ?

Hollander
Berichten: 1290
Lid geworden op: 20 okt 2003 22:01

Re: Kinderen

Ongelezen bericht door Hollander »

Wat echter niet normaal is is het feit dat we dankzij een zogenaamde bonafide instantie niet op vakantie kunnen gaan; dankzij een rechterlijke macht die niet deugt al heel lang in een onzekerheid verkeren en dat we niet uit kunnen leggen waarom.
Goh en deze regering vraagt zich af waar al die criminilaliteit vandaan komt?
Zo, dus als je geen geld hebt om op vakantie te gaan, dan worden je kinderen crimineel. Nou, ik ga voor het derde jaar niet op vakantie (mijn verlies is zo ongeveer "terugverdiend"), maar als mijn kinderen daarom crimineel worden zal ik ze de huid volschelden dat het verwende mormels zijn.

PP
Berichten: 153
Lid geworden op: 17 nov 2003 21:17

Re: Kinderen

Ongelezen bericht door PP »

Je snapt er geen bal van Hollander!

Hollander
Berichten: 1290
Lid geworden op: 20 okt 2003 22:01

Re: Kinderen

Ongelezen bericht door Hollander »

Tja, ik heb je zeker eerlijk de waarheid gezegd en nu ben je boos.

rust
Berichten: 516
Lid geworden op: 13 jan 2004 21:39

Re: Kinderen

Ongelezen bericht door rust »

Hollander is soms wat ongenuanceerd, wij zijn ook niet o pvakantie geweest, voor de kinderen is dat niet echt een probleem, de mensen van tegenwoordig moeten allemaal zoveel, drie of vier keer per jaar op vakantie, twee of drie auto's voor de deur, een koophuis, een tweede vakantie huis en noem het allemaal maar op, echter het zijn allemaal materiele zaken, het brengt je geen geluk, zelfs geld niet, waar we hiervoor strijden is het ontrecht wat ons is aangedaan en een hogere macht die het gewone volk manipuleert, bedriegt, bedreigt, minacht verneukt.

wie werpe de eerste steen!!

Hollander
Berichten: 1290
Lid geworden op: 20 okt 2003 22:01

Re: Kinderen

Ongelezen bericht door Hollander »

en een hogere macht die het gewone volk manipuleert, bedriegt, bedreigt, minacht verneukt.
Dat ben ik niet met je eens. Al zowat een jaar verliest Dexia zo ongeveer alle processen. De rechtbanken stellen de gedupeerden massaal in het gelijk. Hoezo niet je recht kunnen halen? Hoeze hogere macht?
Bij de rechter, DAAR moet je zijn als je bedrogen bent, en dat lukt dan ook goed!

rust
Berichten: 516
Lid geworden op: 13 jan 2004 21:39

Re: Kinderen

Ongelezen bericht door rust »

niet als de rechtzaken een zijdig worden stilgelegd door dexia en de mensen een massaschikking o pte dringen, een overheid ide hieraan meewerkt door dexia geen strobreed in de weg te leggen.

wie werpt de eerste steen?

PP
Berichten: 153
Lid geworden op: 17 nov 2003 21:17

Re: Kinderen

Ongelezen bericht door PP »

Hallo rust!

Jij begrijpt het gelukkig wel!!

Groetjes,

PP

Groenestijn
Berichten: 88
Lid geworden op: 26 jul 2005 12:02

Re: Kinderen

Ongelezen bericht door Groenestijn »

PP laat je kinderen niet de dupe worden van een stelletje achterlijken!!

Kees

Dubio
Berichten: 1268
Lid geworden op: 05 aug 2003 14:02

Re: Kinderen

Ongelezen bericht door Dubio »

Als die kinderen het zo goed doen op school, en ze hebben geschiedenis en economie gehad, dan hadden ze de ouders uit kunnen leggen dat een beurs ook omlaag kan gaan, en dat dat in 1929 en 1987 al eens gebeurd is. Verder vind ik dat de restschuld uit het product halen met het gegeven van een dalende beurs minimaal VMBO-nivo is.

groen
Berichten: 142
Lid geworden op: 12 apr 2005 13:24

Re: Kinderen

Ongelezen bericht door groen »

Hebben ze jou weer los gelaten?

Jerome Deltour
Berichten: 29
Lid geworden op: 20 jul 2005 21:57

Re: Kinderen

Ongelezen bericht door Jerome Deltour »

Beste PP,

Besef je wel dat een groot deel van de wereldbevolking nauwelijks voldoende voedsel en medische zorg heeft ? Dat slechts 40 % van de wereldbevolking elektriciteit heeft. Ga de kinderen in de sloppenwijken van Calcutta of in Biafra maar eens uitleggen waarom jij zo'n "SLACHTOFFER" bent !

bokkie
Berichten: 373
Lid geworden op: 10 mar 2005 21:48

Re: Kinderen

Ongelezen bericht door bokkie »

De geestelijke armoede van PP is minstens zo drukkend als de armoede in derdewereldlanden, althans in de beleving van PP zelf. Het is toch logisch dat drie keer geen vakantie leidt tot 'criminilaliteit'? Nou dan! De opvoedende rol van ouders speelt hierin geen enkele rol.

claase1
Berichten: 18
Lid geworden op: 30 jun 2005 00:02

Re: Kinderen

Ongelezen bericht door claase1 »

biafra en calcutta dat willen die overheid en dexia hier laten worden !

ad snoeren
Berichten: 2987
Lid geworden op: 06 jan 2004 21:38

Re: Kinderen

Ongelezen bericht door ad snoeren »

foutje bedankt :wink:
Laatst gewijzigd door ad snoeren op 06 aug 2005 18:39, 1 keer totaal gewijzigd.

Janny
Berichten: 2094
Lid geworden op: 27 aug 2003 21:15

Re: Kinderen

Ongelezen bericht door Janny »

Geplaatst op 05 Aug 2005 15:27 door Janny


--------------------------------------------------------------------------------

Waarom doen Jullie zoals jullie doen.

Wat hebben we Jullie voor kwaad gedaan, om op deze wijze onze onderlinge uitwisseling van nieuws te frustreren.?

Als Jullie je ergeren aan de manier waarop die uitwisseling gebeurd, U wordt niet gedwongen om hier te posten,!

AUB. Laat ons.

Janny

Wie bedoel ik met Jullie?
Zij die doelbewust niet mee willen doen aan een serieuze discussie,
en niet willen helpen om zaken negatief hetzij positief duidelijk te krijgen.
en niet anders doen dan schelde en elkaar aanvallen met lasterlijke taal.

Gesloten