LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] BRIEF VAN DEXIA/DUISENBERGREGELING

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
Willems
Berichten: 1979
Lid geworden op: 27 jan 2004 17:58

BRIEF VAN DEXIA/DUISENBERGREGELING

Ongelezen bericht door Willems »

Brief Duisenberg-Regeling.

Ook ik heb vandaag de Dexia’s brief ontvangen met een flut pennetje en na veel kronkelingen van vergoedingen en tegemoetkomingen kwam men ten slotte uit op een serieuze te betalen schuld. Dit kan geen mensenwerk meer zijn!

Voor mij is het de moeite onwaardig om verder te modderen aan dit schrijven. Alle mogelijkheden en rechten en toepassingen en overwegingen van dit forum en elders, heeft Dexia in één handomdraai naast zich gelegd om via deze Duisenberg regeling toch nog een schuld op te leggen, ondanks alle bezwaren, bedrog, misleidingen en zwendel en overtredingen. M.a.w. men vertrekt van vooraf aan alsof er totaal niets aan de hand is door deze Duisenberg regeling in een maatkostuum te steken, zoals men goed uitkomt.
Iemand die hierin trapt, behoort voor zot verklaard te worden.

Een ding staat voor mij vast, de stilgelegde procedures dienen onmiddellijk zonder uitstel weer op gang gebracht worden en dit schrijven van Dexia zonder verder commentaar bekronen met een stevige doorspoeling naar de beerput.

cornelis
Berichten: 880
Lid geworden op: 12 feb 2004 10:58

Re: BRIEF VAN DEXIA/DUISENBERGREGELING

Ongelezen bericht door cornelis »

Willems,

Het is de omgekeerde wereld in nederland,het is te gek voor woorden,dat iemand die de zaak bedonderd en wetten overtreed eisen kan en mag stellen.

groetje s

BvdH
Berichten: 41
Lid geworden op: 21 apr 2006 20:09

Re: BRIEF VAN DEXIA/DUISENBERGREGELING

Ongelezen bericht door BvdH »

Iemand die hierin trapt, behoort voor zot verklaard te worden.
Waarom heb je dan een overeenkomst afgesloten met Dexia :?: Beter is om zaken te doen naar tevredenheid :!: :!: [/quote]

Willems
Berichten: 1979
Lid geworden op: 27 jan 2004 17:58

Re: BRIEF VAN DEXIA/DUISENBERGREGELING

Ongelezen bericht door Willems »

Zaken doen berust op vertrouwen en goed fatsoen en dit stond niet geschreven op het voorhoofd van Dexia. Oplichters kent men nooit vooraf onderkruipers ook niet!!!

aert0001
Berichten: 2173
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:00

Re: BRIEF VAN DEXIA/DUISENBERGREGELING

Ongelezen bericht door aert0001 »

Rudy,

Toch fijn dat ze nog aan je denken!

T :wink: n

Willems
Berichten: 1979
Lid geworden op: 27 jan 2004 17:58

Re: BRIEF VAN DEXIA/DUISENBERGREGELING

Ongelezen bericht door Willems »

Ton,

Absoluut niet(s tegen Ton.
Maar die pen is puur uit armoede, lijkt veel op een vergiftig geschenk!

dejongh1
Berichten: 589
Lid geworden op: 18 okt 2003 13:23

Re: BRIEF VAN DEXIA/DUISENBERGREGELING

Ongelezen bericht door dejongh1 »

Beste Willems,
Het probleem ligt niet bij Dexia maar bij de Nederlandse overheid die dit allemaal toelaat!

cornelis
Berichten: 880
Lid geworden op: 12 feb 2004 10:58

Re: BRIEF VAN DEXIA/DUISENBERGREGELING

Ongelezen bericht door cornelis »

zaken doen berust op vertrouwen en goed fatsoen en dit stond niet geschreven op het voorhoofd van Dexia. Oplichters kent men nooit vooraf onderkruipers ook niet!!!


Klopt maar de wetsovertreder krijgt te veel macht van rechters en overheid met een destijds minimum inkomen zou ik nu nog 7 jaar lang € 1000 per maand moeten betalen als het aan dexia ligt.
Het bewijs dat er nerges naar werd gekeken,men was er alleen maar opuit om zoveel mogellijk contracten te verkopen en zoveel mogellijk provisie op te strijken.
Aan wet en regelgeving werd niet gedaan en werden bewust overtreden.

De wetsovertreder word vervolgens aan alle kanten de hand boven het hoofd gehouden.
Hoeft niet eest te bewijzen dat er aandelen in opdracht en op naam zijn gekocht,maar krijgt wel de macht om lopende rechtszaken stil te leggen.
De wetsovertreder krijgt de macht om de duisenberg regeling verbindend te verklaren,om zo onder de wetsovertredingen uit te komen.
Onze voormalige belangen behartigers [/b]leaseverliesen eegalease
doen vrollijk mee met de wetsovertreders kiezen partij voor de misdadiger.

Crimineel nederland aangemoedigd door overheid en rechtspraak.

Janny
Berichten: 2094
Lid geworden op: 27 aug 2003 21:15

Re: BRIEF VAN DEXIA/DUISENBERGREGELING

Ongelezen bericht door Janny »

Waarom heb je dan een overeenkomst afgesloten met Dexia
Beter ten halve gekeerd, dan helemaal gedwaald.

Janny

Willems
Berichten: 1979
Lid geworden op: 27 jan 2004 17:58

Re: BRIEF VAN DEXIA/DUISENBERGREGELING

Ongelezen bericht door Willems »

Beste Mijnheer De Jongh1,

De betrokken Nederlandse overheid kan ook niet anders, immers het is Dexia die de kastanjes uit het vuur voor haar moet halen; maar met als beloning mag Dexia dan ook met toestemming de koe uitmelken totdat het definitief uitgedroogd is en crepeert!. En hiervan is Dexia absoluut niet vies van het was begonnen met de knoet, maar nu afgezwakt tot lepe suggestieve administratieve uitbuiting.
De mensen behoren goed te lezen wat er staat: het begon met vergoedingen en zelfs advocaat en proceskosten en dit wekt een valse indruk op beter iets dan niets, maar tenslotte bij de berekeningen komt het gesjoemel met de procenten, waarbij geheel die Duisenberg regeling neerkomt op een 40/60 regeling, waarbij men finisht met een restschuld, ondanks alle prettige vergoedingen, proces en advocaatkosten. Een kwestie om met cijfers suggestief om te gaan, valse indrukken wekken, maar met de ogen strikt gericht op de portemonnee van de mensen. Puur respectloze decadentie! Nederland maakt zichzelf onmogelijk en verlaagt zich tot de stuivers en dubbeltjes!! Het is nu reeds zo, dat men walgt van aandelen, beurs en beleggingen en het is bij lange niet afgelopen!

Mijn brief is retour met het verzoek om met hun eigen balonnetjes te spelen. Voor mij zal het hoe dan ook , goed of slecht bij het gerecht moeten eindigen!
Laatst gewijzigd door Willems op 06 mei 2006 13:19, 1 keer totaal gewijzigd.

aert0001
Berichten: 2173
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:00

Re: BRIEF VAN DEXIA/DUISENBERGREGELING

Ongelezen bericht door aert0001 »

immers het is Dexia die de kastanjes uit het vuur voor haar moet halen

incassobureau van D.N.B. & Aegon,
Mogen we even binnenkomen?

T 8) n

Willems
Berichten: 1979
Lid geworden op: 27 jan 2004 17:58

Re: BRIEF VAN DEXIA/DUISENBERGREGELING

Ongelezen bericht door Willems »

Met de Stichtingen erbij, Ton, is het één pot nat: één slang met duizend en één koppen! En het blijft almaar doorgroeien!

jan met de pet
Berichten: 37
Lid geworden op: 29 apr 2005 21:26

Re: BRIEF VAN DEXIA/DUISENBERGREGELING

Ongelezen bericht door jan met de pet »

dames/heren,

Ik vind het toch wel vreemd dat ik vandaag van Leaseproces een brief krijg waarin een nieuw voorstel van Dexia tot de "reeele" mogelijkheden behoord.

Jan

hathor
Berichten: 53
Lid geworden op: 09 mei 2005 10:44

Re: BRIEF VAN DEXIA/DUISENBERGREGELING

Ongelezen bericht door hathor »

Ik heb vandaag diezelfde brief gekregen maar ik heb hem absoluut anders geinterpreteerd. Wat Leaseproces bedoelt is dat, wanneer ik dat wil, ik kan stoppen met de procedure tegen Dexia en accoord "kan" gaan met de Duisenbergregeling + extra.... In mijn brief staat duidelijk dat zij dit zeker niet aanraden maar er wel begrip voor hebben als ik dat zou doen. Wat mij betreft ga ik nog lekker een poosje door. Ik heb a gezegd en werk gewoon het hele alfabet af.
Groetjes van Annette

jan met de pet
Berichten: 37
Lid geworden op: 29 apr 2005 21:26

Re: BRIEF VAN DEXIA/DUISENBERGREGELING

Ongelezen bericht door jan met de pet »

Anette,

je hebt wat dat betreft gelijk, wat mij echter toch enigszins verbaasde is dat het toch accepteren van de Duisenberg regeling een goede optie zou kunnen zijn.

Jan

medium
Berichten: 30
Lid geworden op: 20 apr 2006 12:55

Re: BRIEF VAN DEXIA/DUISENBERGREGELING

Ongelezen bericht door medium »

Mijn man begint ook zijn twijfels te krijgen door deze brief van LP misschien is de DR-regeling toch een oplossing als Dexia ook de gemaakte advocaatkosten gaat vergoeden 8)

SS-Spaarder
Berichten: 35
Lid geworden op: 17 mei 2005 23:09

Re: BRIEF VAN DEXIA/DUISENBERGREGELING

Ongelezen bericht door SS-Spaarder »

Maak een goede afweging.
Tel al je gemaakte kosten op. Inleg, advocatenkosten, renteinkomsten welke men genoten zou hebben zonder de zgn spaarprodukten en vergelijk dit met het aanbod.
Pas ook goed op of er weer een adder onder het gras zit.
Bij tekenen moet je afzien van verdere juridische stappen.

Mijn afweging : Alles via de advocaat cq rechter.
Mijn vertrouwen in Dexia is erg laag.
Vindt het ook vreemd dat men NU net voor de uitspraak van de WCAM een "nieuw aanbod" met vergoeding voor kosten advocaat toezend.
Mijn inziens : Dexia schat de kans op de WCAM laag in.

Ben bedonderd met de zgn SPAARPRODUCTEN.

medium
Berichten: 30
Lid geworden op: 20 apr 2006 12:55

Re: BRIEF VAN DEXIA/DUISENBERGREGELING

Ongelezen bericht door medium »

Jarenlang procederen is ook niet alles toch. Ik kan er niet meer zo goed tegen...zal wel niet flink zijn maar het is niet meer normaal wat er allemaal gebeurt.

Advocaat, Rechtspraak ik word er niet goed van !!

Willems
Berichten: 1979
Lid geworden op: 27 jan 2004 17:58

Re: BRIEF VAN DEXIA/DUISENBERGREGELING

Ongelezen bericht door Willems »

Medium,

Dat is ook het roofdierachtig opzet van Dexia; mensen zoals U eerst langdurig tergen en verlammen om dan te beroven. Het is zeer jammer voor U, was U maar nog maar een beetje meer sterker dan wat Uw geestelijke conditie nu vertoont!
Om te kunnen overleven, moet U dan maar opgeven dan zieker worden en tenslotte aan Dexia maar inleveren.!

cornelis
Berichten: 880
Lid geworden op: 12 feb 2004 10:58

Re: BRIEF VAN DEXIA/DUISENBERGREGELING

Ongelezen bericht door cornelis »

Medium,
Laat je niet ontmoedigen ik kan me nog goed herinneren het eerste telefoongesprek met dexia,als ik zou gaan procederen zou dat zeker 10 tot 15 jaar gaan duren zeiden ze en ze zouden doorgaan tot de hoge raad.
Maar zoals het er nu voor staat gaan ze niet eens in hoger beroep.

Groetjes

Gesloten