LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] feestplan 2

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
ook ged.
Berichten: 24
Lid geworden op: 25 mar 2006 23:27

feestplan 2

Ongelezen bericht door ook ged. »

volgend jaar feest, mijn feestplan loopt af.
10 jaar rente betaalt ongeveer 6000 euro
kijk ik wat (mijn) aandelen waard zijn schrik niet, nog geen 600 euro,
de aankoop was ongeveer 4000 euro

WAT EEN FEEST VOLGEND JAAR MEI.(VOOR DEXIA)

BEN ONGEVEER 10.000 EURO KWIJT.

dat wou ik ff kwijt
ff voor de duidelijkheid heb geen 4000 euro liggen,
voor het feest volgend jaar Mei om de aandelen te kopen.

Procesvoerder
Berichten: 689
Lid geworden op: 12 jul 2006 12:26

Re: feestplan 2

Ongelezen bericht door Procesvoerder »

xx
Laatst gewijzigd door Procesvoerder op 27 aug 2007 22:50, 1 keer totaal gewijzigd.

pewi
Berichten: 679
Lid geworden op: 16 feb 2005 20:52

Re: feestplan 2

Ongelezen bericht door pewi »

Vandaag een brief ontvangen van dexia met de mededeling om een keuze kenbaar te maken wat te doen met de afwikkeling van het Feestplan. Mijn contract is echter door mijn eega vernietigd i.v.m. Eegalease (geen tweede handeling). Dat dexia deze vernietiging niet accepteert is de zaak van dexia. Ik ben voornemens om dexia een aangetekende brief te sturen, met de mededeling dat mijn contract rechtsgeldig is vernietigd en dat ik de partij ben die te vorderen heeft en niet dexia. Als dexia onze vernietiging niet accepteert, dient zij naar de rechter te stappen.

Vrgr pewi

hathor
Berichten: 53
Lid geworden op: 09 mei 2005 10:44

Re: feestplan 2

Ongelezen bericht door hathor »

Ik heb vandaag dezelfde brief ontvangen van Dexia met 3 mogelijkheden: effecten worden verkocht en ik moet de restschuld betalen; ik kan zelf de effecten overnemen of de overeenkomst laten verlengen. Ik ben sinds mei 2005 klant van Leaseproces en heb naar aanleiding van deze brief contact met hen opgenomen. Zij hebben mij aangeraden de brief terug te sturen en in te vullen dat de effecten moeten worden verkocht met daarbij vermeld: ONDER VOORBEHOUD VAN AL MIJN RECHTEN. Uiteraard, als ik over een paar weken een afrekening krijg, ontvangen zij geen rooie eurocent, dat mag duidelijk zijn. Ik heb een hoop geld van hun tegoed!

jan met de pet
Berichten: 37
Lid geworden op: 29 apr 2005 21:26

Re: feestplan 2

Ongelezen bericht door jan met de pet »

Mijn Feestplannen zouden april volgend jaar aflopen.
2 jaar geleden reeds gestopt met betalen en aangemeld bij Leaseproces. Ik hoop dat mijn feest (terugbetaling door Dexia) binnen een jaar kan beginnen.

Jan

B17
Berichten: 959
Lid geworden op: 23 okt 2006 11:22

Re: feestplan 2

Ongelezen bericht door B17 »

Dexia heeft doelbewust de boel in elkaar laten stuiteren, betaal niets meer (dat is inleg, en tijdens de hoorzittingen mag er niet over teruggave van de inleg gesproken worden volgens Dexia), eis je inleg
terug en de onnodig gemaakte kosten voor juridische bijstand.

veel succes

b17

aert0001
Berichten: 2173
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:00

Re: feestplan 2

Ongelezen bericht door aert0001 »

Vandaag een brief ontvangen van dexia met de mededeling om een keuze kenbaar te maken wat te doen met de afwikkeling van het Feestplan. Mijn contract is echter door mijn eega vernietigd i.v.m. Eegalease (geen tweede handeling). Dat dexia deze vernietiging niet accepteert is de zaak van dexia. Ik ben voornemens om dexia een aangetekende brief te sturen, met de mededeling dat mijn contract rechtsgeldig is vernietigd en dat ik de partij ben die te vorderen heeft en niet dexia. Als dexia onze vernietiging niet accepteert, dient zij naar de rechter te stappen.

Vrgr pewi
Dexia blijft gewoon de realiteit negeren, het begint wel enigzins zielig te worden,

Ton

Gesloten