LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Papieren overwinning voor gedupeerden?

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
Oom Dagobert
Berichten: 1701
Lid geworden op: 07 jul 2003 16:29

Re: Papieren overwinning voor gedupeerden?

Ongelezen bericht door Oom Dagobert »

Oke, bedankt.
Als ik het goed begrijp is het het Hoger Beroep nog lang geen gewonnen race voor Dexia.
Met de adem van de Hoge Raad in nek van het Hof is er voor de gedupeerden nog alles mogelijk.
Hopelijk vindt ze een oplossing zonder gezichtsverlies in het voordeel
van de gedupeerden, want het ziet er naar uit dat dat behoorlijk mee gaat spelen.
Alles bij elkaar genomen lijkt het nu steeds meer op een uitputtingsslag
van Dexia.
Als je als Bank zo van "onschuldige" burgers moet winnen.........
OD.

peewee
Berichten: 2195
Lid geworden op: 15 mar 2004 12:00

Re: Papieren overwinning voor gedupeerden?

Ongelezen bericht door peewee »

OD
lijkt het nu steeds meer op een uitputtingsslag
Volgens mij is de aandelenlease-affaire VAN MEET AF AAN een uitputtingsslag geweest (dus vanaf april 2002) en zal dit tot het bittere eind zo blijven. Het gaat de leasebanken maar om TWEE dingen

1) imagoschade te voorkomen (voor Dexia speelt dit geen rol meer, Dexia heeft geen toekomst meer in Nederland en imagoschade toebrengen aan Dexia in Belgie, Luxemburg of Frankrijk dat lukt haar tegenstrevers niet !)
2) De totaal aan gedupeerden uit te keren schadesom zo beperkt mogelijk houden (vandaar het uitrookbeleid via Dexia Aanbod, Duisenberg-regeling en Algemeen Verbindendverklaring Duisenberg-regeling; het traineren van rechtszaken en het in hoger beroep gaan in rechtszaken)

PP
Berichten: 153
Lid geworden op: 17 nov 2003 21:17

Re: Papieren overwinning voor gedupeerden?

Ongelezen bericht door PP »

Hallo Bak Bruinmeel!

Mijn excuses voor de verkeerde interpretatie van jouw column maar ik dacht gewoon hier weer een Dexia-streek achter te moeten zoeken zeker gezien het feit dat ik jouw naam nog niet tegen was gekomen op dit forum; of heb ik wat gemist?
In ieder geval veel sterkte in de strijd en toch wat betreft jouw zorgen; ik zou toch eens een "second opinion"proberen!

groetjes,

pp

Gesloten