LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] de workstate fourstar leeuwarden

Hier kan je discussiëren over het onderwerp reïntegratie.
Sjonnn
Berichten: 26
Lid geworden op: 18 jan 2009 17:24

Re: de workstate fourstar leeuwarden

Ongelezen bericht door Sjonnn »

sorry vergissing voor klachten via de mail kun je hier terecht
http://www.vwa.nl/portal/page?_pageid=1 ... ie=nonfood
of deze

http://www.vwa.nl/portal/page?_pageid=1 ... ie=product

babysmurfi
Berichten: 5
Lid geworden op: 26 jan 2009 19:58

Re: de workstate fourstar leeuwarden

Ongelezen bericht door babysmurfi »

denk eerder dode dan zieke mensen
want fourstar is 1 grote k*t bedrijf
net als niet eten op de werkvloer.
en wie lopen er met drinken over de werk vloer de consulenten .
en als er we er iets van zeggen worden ze boos :?
en het is er altijd koud en zelf zitten ze er lekker warmpjes bij stelletje achterbakse mensen.
en je mag niet bellen of smsen op de werk vloer en zelf doen ze het wel je moet toch de ffoon op nemen toxh kan misschien wel een sollicitatie gesprek zijn (mag het hopen ben ik mooi af van die k*t zooi daar )
en ik haal de eerste 10 jaar geen silvo laurier blaadjes.
of die chocolaatjes bij de lidl.
en als moet ga ik wel is praten met me advokaat of dit zomaar mag mensen in de kou laten werken

Sjonnn
Berichten: 26
Lid geworden op: 18 jan 2009 17:24

Re: de workstate fourstar leeuwarden

Ongelezen bericht door Sjonnn »

Ben je weleens bij die maandag praatjes geweest:

Wij beesten mogen niet naar de wc op de hal die is voor bezoekers wij mogen naar een smerige w c ergens achterin waar amper word schoongemaakt..
Wij mogen niet naar barbeceu feestjes die is alleen voor personeel van fourstar en wat zijn wij dan verdomme beesten ofzo...

Wij mogen niet naar een nieuwjaarsborrel want wij zitten bij de sociale dienst alleen personeel van fourstar is uitgenodigd zelfs workstar is niet welkom.. allemaal van ons subsidie geld en wie werken het hardst in dat bedrijf...juist ja de sociale dienst mensen en de fourstar club maar feestvieren...

Kerstmaaltijd alle sociale dienst mensen krijgen een oud paasbrood van de lidl mee de fourstar mensen eten rollade en wie betaalt dat ..juist ja de sociale dienst en wij .

Wij sociale dienst mensen zijn gouden kippen ze plukken ons kaal en zodra de subsidie voor ons op is nemen ze weer een paar andere gouden kippen en de directeur maar showen met zijn dure camper op het terrein van fourstar.. kijk eens lagere sociale dienst mensen dit heb ik nou van jullie geld gekocht....

babysmurfi
Berichten: 5
Lid geworden op: 26 jan 2009 19:58

Re: de workstate fourstar leeuwarden

Ongelezen bericht door babysmurfi »

ja ik heb die laatste maandag praatje mee gemaakt
ik vind het gewoon iets achtelijks die maandag praatje
wij mogen niks meer mee nemen naar de werk vloer en wat doen de consulentes dan wel niet :?
en dan trek je je bek open dan moet je maar naar het kantoor komen want de rest van de mensen mogen niet mee genieten want tja kritiek of de waarheid komt soms te hard aan :P
en weet het is daar zon bron van ziektes en het is er zo koud.
ik ben net 1 dag aan het werk en weer beroerd gaat lekker wil je je goede kant laten zien ben je weer ziek , kunnen de consulente weer heerlijk vervelend doen van waarom ben je nu weer ziek :?

babysmurfi
Berichten: 5
Lid geworden op: 26 jan 2009 19:58

Re: de workstate fourstar leeuwarden

Ongelezen bericht door babysmurfi »

:twisted: :twisted: GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR :twisted: :twisted:

weer geveld met de griep waren ze heel blij mee.
de condulente zal er blij mee zijn.
heeft ze weer wat te zeuren joeppieeee wacht al op haar foontje

journaliste1
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 jan 2009 15:14

Re: de workstate fourstar leeuwarden

Ongelezen bericht door journaliste1 »

Als redacteur van een achtergrondprogramma (tv) ben ik benieuwd naar recente ervaringen met fourstar, zowel positief als negatief. We gaan een uitzending maken over reïntegratie en werkgelegenheid, ik wil natuurlijk weten hoe mensern wel/niet aan een baan geholpen worden door bedrijven als o.a Fourstar.

Sjonnn
Berichten: 26
Lid geworden op: 18 jan 2009 17:24

Re: de workstate fourstar leeuwarden

Ongelezen bericht door Sjonnn »

Daar wil ik best aan meewerken :lol: ..

Ik wil eerst de keuringsdienst van waren bedanken..
Zij hebben onmiddelijk actie ondernomen en vandaag moesten alle chocolade eieren en laurierblaadjes op geruimd worden en weer terug gezobnden worden..
Ben benieuwd of fourstar hiervoor een boete krijgt ze willen blijkbaar niet luisteren naar de keuringsdienst Arnhem mag nu nieiks meer doen met etenswaren en leeuwarden ben benieuwd waar fourstar nu weer de boel dumpt :shock:

Sjonnn
Berichten: 26
Lid geworden op: 18 jan 2009 17:24

Re: de workstate fourstar leeuwarden

Ongelezen bericht door Sjonnn »

Babysmurfi je kan deze week gewoon ziek zijn foontje komt deze week niet want alle consulenten met flesjes water op de werkvloer zijn een week met vakantie :roll:

Is er ook een advocaat die mijn zaak aan wil nemen ik wil naar de rechter omdat ik vind dat de gemeente mij gewoon passend werk moet geven..

Stickeren is niet mijn vakkundigheid?

antonh
Berichten: 976
Lid geworden op: 05 apr 2006 16:33

Re: de workstate fourstar leeuwarden

Ongelezen bericht door antonh »

@Sjonnn,

zou je dat zelf niet kunnen zoeken?

ik vind dat de gemeente mij gewoon passend werk moet geven..


Ik zou me beter voelen als ik zelf werk gevonden had en "hun"
(de gemeente) niet nodig had!
De gemeente is daar trouwens ook niet voor.

Sjonnn
Berichten: 26
Lid geworden op: 18 jan 2009 17:24

Re: de workstate fourstar leeuwarden

Ongelezen bericht door Sjonnn »

Hier wat te lezen als je niks te doen hebt ..
Zo voelen veel mensen zich die bij fourstar werken....

http://www.jelevenindestijgers.nl/index ... il&id=1555

@Antonh ik zou wel willen maar door mijn leeftijd heb ik beperkingen ..
Ik ben jammer genoeg afhankelijk van de gemeente.

antonh
Berichten: 976
Lid geworden op: 05 apr 2006 16:33

Re: de workstate fourstar leeuwarden

Ongelezen bericht door antonh »

@Sjonnnn,

ik ben eens gaan kijken op de pagina's van Fourstar.
Daar zag ik deze tekst staan.

Voorzitter P.J. Biesheuvel van Stichting Blik op Werk (l) overhandigt aan Ingo Bom, Commercieel manager
FourstaR (r), het certificaat.
FourstaR heeft Blik op Werk Keurmerk!
Op woensdag 10 september 2008 is aan FourstaR het certificaat Blik op Werk
Keurmerk uitgereikt.
Doel van het Blik op Werk Keurmerk is om een basisgarantie voor kwaliteit te
bieden aan werknemers, werkzoekenden, werkgevers, UWV en gemeenten. Een
bedrijf met een keurmerk voldoet aan de door Blik op Werk gestelde normen.
De belangrijkste ijkpunten daarbij zijn:
• Klanttevredenheid
• Betrouwbaarheid (komt het bedrijf zijn afspraken na?)
Resultaten van het door Regioplan uitgevoerde tevredenheidsonderzoek i.o.v.
Stichting Blik op Werk onder cliënten en opdrachtgevers van FourstaR:
Gemiddeld rapportcijfer
FourstaR
Marktgemiddelde
Cliënten van gemeenten 8,3 7,2
Gemeentelijke opdrachtgevers 7,2 7,3

Bedrijven met het Blik op Werk Keurmerk worden streng gecontroleerd, steeds weer opnieuw. De
controleurs kijken bijvoorbeeld of het re-integratiebedrijf tevreden klanten heeft. Ook bekijken de
controleurs of het bedrijf zijn beloftes nakomt. Bij de controle letten ze op zeven punten:
1. Tevredenheid van cliënten (werknemers): zijn ze tevreden over de geleverde
dienstverlening?
2. Tevredenheid van opdrachtgevers: zijn ze tevreden over de dienstverlening van de
keurmerkbedrijven?
3. Resultaat: komt een aanbieder de afgesproken resultaten en activiteiten na?
4. Doorlooptijd: realiseert de aanbieder de afgesproken doorlooptijden?
5. Privacyreglement: heeft de aanbieder een privacyreglement en hoe gaan ze om met
gegevens?
6. Klachtenmanagement: handelt de aanbieder klachten effectief, zorgvuldig, tijdig en
vertrouwelijk af? Wat is de aard van de klachten die binnenkomen?
7. Organisatie: beheerst de aanbieder zijn bedrijfsprocessen voldoende en is
de continuïteit van de organisatie voldoende gewaarborgd?
FourstaR behoort tot de top van re-integratiebedrijven in Nederland met ruim 500
medewerkers en 32 vestigingen. Dit dankt FourstaR aan haar succesvolle
werkwijze en resultaten. FourstaR is sinds november 2003 in het bezit van het
BOREA keurmerk.
Sinds juli 2008 heeft FourstaR het nieuwe Blik op Werk Keurmerk.


Dat zijn zo te zien toch geen slechte beoordelingen door het gros van de mensen gegeven.
De cliënten of te wel werknemers vullen dat toch anoniem in de punten beoordeling.
ik heb dat ook ooit een keer "moeten" invullen.

Marktgemiddelde
Cliënten van gemeenten 8,3 7,2
Gemeentelijke opdrachtgevers 7,2 7,3

Hoe komen ze aan zo een goed resultaat?

Sjonnn
Berichten: 26
Lid geworden op: 18 jan 2009 17:24

Re: de workstate fourstar leeuwarden

Ongelezen bericht door Sjonnn »

Omdat er gesjoemeld word met zulke dingen ik heb het zelf eens gehoord van de werkmeester ze weten precies hoe het moet..

Je hebt ook een site van friesland. werkstate friesland en als je dat moet geloven allemaal zou je volgende week al een baan hebben..
Ik zit er al geruime tijd en er is niemand met een baan weg gekomen.
Je kan een contract daar krijgen voor een jaar, zelfs consulenten zijn na verloop van tijd hun baan kwijt dus waarom zouden zulke mensen moeite voor jou doen als ze voor hun eigen toekomst moeten zorgen ??? Vertel me dat eens de consulenten zijn zelf al bezig met solliciteren naar een nieuwe baan het systeem deugt niet zo simpel is dat. google eens op jilt postma de man die na 22 jaar uit de bijstand kwam we zijn inmiddels anderhalf jaar verder en onze jilt zit weer thuis met zijn hond rambo en zo kan ik wel door gaan :D

antonh
Berichten: 976
Lid geworden op: 05 apr 2006 16:33

Re: de workstate fourstar leeuwarden

Ongelezen bericht door antonh »

Hij is wel bekend geworden nu.

jilt postma de man die na 22 jaar uit de bijstand kwam


Hier is toch echt wel wat mis bij de sociale dienst in de gemeente Leeuwarden.
Wat voor ****** zitten daar bij de sociale dienst?
Dat dit 22 jaar heeft kunnen duren.
Is toch onvoorstelbaar!

antonh
Berichten: 976
Lid geworden op: 05 apr 2006 16:33

Re: de workstate fourstar leeuwarden

Ongelezen bericht door antonh »

Hij is wel bekend geworden nu.

jilt postma de man die na 22 jaar uit de bijstand kwam


Hier is toch echt wel wat mis bij de sociale dienst in de gemeente Leeuwarden.
Wat voor ei**ls zitten daar bij de sociale dienst?
Dat dit 22 jaar heeft kunnen duren.
Is toch onvoorstelbaar!

babysmurfi
Berichten: 5
Lid geworden op: 26 jan 2009 19:58

Re: de workstate fourstar leeuwarden

Ongelezen bericht door babysmurfi »

sjonn
ik blijf ook zeker wel thuis ik heb een emmer naast het bed staan.
en al me botten doen zeer.
en wat betreft een baan ik zou binnen maand een baan hebben zeiden ze tegen mij .
nou waar is die baan ik solliciteer zelf volop ik zou begeleiding krijgen met solliciteren en hoe ik naar een gesprek moest gaan.
nou mooi niet vergeet dat maar
ik zit nu vanaf okt bij fourstar en er is 1 x een leuke baan aan geboden geweest maar helaas afgewezen en zelf gesolliciteerd en tich keer afgewezen. :?
en ik mag een opleiding doen wat ik wil en wat mij aan een baan zou helpen en dat is dethailhandel maar dat mag weer niet dat duurt 2 jaar en hun betalen maar voor 1 jaar.(liefst korter) want ze wilde mij verkoop in drogisterij laten doen maar wat heb ik er aan want niet in alle winkels hoef je te weten over het lichaam of medicijnen :?
ja kan wel die opleiding doen maar moet ik ZELF op zoek naar een baas die het wil betalen.
ben al paar bedrijven af gegaan en die zeggen allemaal nee doen wij niet dus tja

journaliste1
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 jan 2009 15:14

Re: de workstate fourstar leeuwarden

Ongelezen bericht door journaliste1 »

Sjonn, is het een idee als je je mailadres achterlaat? Dan kunnen we even contact maken. Het is nakelijk niet zo handig om telefoonnummers op een forum te zetten... Ik ben benieuwd naar de verhalen van de werkvloer en wat de sfeer is en wat er gedaan wordt (of juist niet) voor mensen.

Sjonnn
Berichten: 26
Lid geworden op: 18 jan 2009 17:24

Re: de workstate fourstar leeuwarden

Ongelezen bericht door Sjonnn »

@Antonh het is inderdaad te triest voor woorden deze man heeft anderhalf jaar bij fourstar gezeten het boegbeeld van fourstar zelfs...
Kranten konden geen genoeg van deze man krijgen ,fourstar kreeg een pluim van het publiek en de gemeente...

Nu na anderhalf jaar moest hij eruit anders moesten ze hem vast aannemen en dat doen ze niet bij fourstar ... Dus wat dacht de manager van fourstar ik dreig deze man en ik wil jild in het smerigste bedrijf van leeuwarden laten werken want dan krijgen wij een aardige bonus van de gemeente en jild kreeg dan handje conrtantje 500 euro mee ,een schijntje dus en fourstar kreeg dan 5000 euro voor het plaatsen van hun geliefde client... EErlijk waar ik was erbij en ze boden hem een baan aan in de leerlooierij dat is met dierenhuiden bloed en vreselijk stank waar echt niemand wil werken want je kan er doodziek worden door de schoonmaak middelen... ze hebben hem zelfs gedreigd als hij die baan niet aan zou nemen dat het invloed zou kunnen hebben op zijn toekomstige uitkering ... Nou vraag ik je heb je het zo zout gegeten deze man was echt bang voor de manager met zijn dreigementen maar gelukkig heeft hij de baan niet geacepteerd maar goed nu zit hij thuis misschien wel weer voor 22 jaar. Het is hopeloos gewoon.

Sjonnn
Berichten: 26
Lid geworden op: 18 jan 2009 17:24

Re: de workstate fourstar leeuwarden

Ongelezen bericht door Sjonnn »

@Journaliste ik zat al te kijken of ik je een prive bericht kon sturen maar heb speciaal een adres voor je aangemaakt: [email protected] :wink:

Sjonnn
Berichten: 26
Lid geworden op: 18 jan 2009 17:24

Re: de workstate fourstar leeuwarden

Ongelezen bericht door Sjonnn »

@ Sannie1980

Ik wens je beterschap meid neem je rust,laat je niet gek maken door de telefoontjes van je consulent dat je MOET komen.. echt gewoon uitzieken...

Door je verhaal weet ik ong wie je bent als je weer beter bent kom ik bij je en dan vertel ik je even over de email van journaliste misschien ook wat voor jou als je daar wat voor voelt maar daar moet je maar eens rustig over denken want je schopt dan tegen het zere been van fourstar en gemeente hahahaha...
Beterschap Sannie :wink: :D

Sjonnn
Berichten: 26
Lid geworden op: 18 jan 2009 17:24

Re: de workstate fourstar leeuwarden

Ongelezen bericht door Sjonnn »

@Journaliste ik heb je mail gehad maar zag dat je een gmail adres gebruikte omdat ik hier heel voorzichtig mee moet zijn dat ik niet in de maling word genomen door iemand van fourstar ,neem ik vrijdag even contact op met je werk hier in friesland en laat mijn telefoon nummer daar achter als je het niet erg vind ik reageer hier even omdat ik niet mijn ip adres wil laten zien voordat ik het zeker weet.. Sorry voor dit gedoe maar ik weet wat de leiding van fourstar doet met mensen die niet luisteren naar hun ,en niet ja en nee knikken die gaan de rottigste klusjes doen zoals w.c schoonmaken en daar verzinnen ze gewoon rot dingen voor...
Ik werk inderdaad nog bij fourstar .zolang ze subsidie kunnen krijgen van mij zal ik daar ook nog wel blijven de gemeente wil niks horen van mij ze laten me verekken daar al zou ik doodziek worden dan halen ze me daar nog niet weg... Ik hoop dat je het begrijpt waarom ik het zo doe want het kan mijn uitkering kosten en ik haal de woede van foustar op mijn hals ,ik ben nu bevriend met vele mensen daar zoals de bedrijfsleider de hoofd werkmeester de manager enz enz dus ik weet precies wat ze doen met mensen die niet luisteren en dat vinden ze ook nog leuk ook ...

Vr gr Sjon
Ps ik bel gratis :P
Laatst gewijzigd door Sjonnn op 28 jan 2009 18:05, 1 keer totaal gewijzigd.

Gesloten