LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Filmnet en aanbiedingen

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
Wallieanw
Berichten: 25
Lid geworden op: 02 nov 2011 19:50

Filmnet en aanbiedingen

Ongelezen bericht door Wallieanw »

Dankzij Delta bv, waar ik mijn kabeltelevisie betrek, ben ik onder mijn Filmnet abo uit gekomen.
Zo'n half jaar terug gebruik gemaakt van een aanbieding, eerste half jaar voor de helft van de prijs, daarna volle mep (€15,00 p.m.).
Nu verandert dus Filmnet het zender pakket, eenzijdig, zonder inbreng van de klanten.
Er komt een zender bij, series en dat is volgens Filmnet een uitbreiding van het pakket en dus een verbetering voor de klant.
Nou moet ik eerlijk zeggen dat we Filmnet nooit hadden moeten nemen want wat een bagger wordt daar uitgezonden zeg. Kwalitatief kun je het amper slechter vinden, zelfs de 'gewone' tv biedt betere programma's.
Argument ook van Delta was eerst, u heeft zelfs meer aangeboden gekregen dan eerst en voor dezelfde prijs. Er werd meer 'diversiteit' geboden.
Dat middels een mail aangevochten, de diversiteit uitbreiding zegt niets over de kwaliteit, die was belabberd en is eerder verslechterd dan verbeterd met deze uitbreiding.
Verder als argument aangevoerd dat e.e.a. eenzijdig is opgelegd, ik heb geen keuze gehad, lekker democratisch dus allemaal.
Delta BV heeft toen laten weten het contract per 1 mei te beëindigen.
Van Filmnet nooit enige reactie mogen ontvangen op mijn mails.
Uitzondering was dat ze verwezen naar de provider.
Zakkenvullers daar dus, niet mee in zee gaan.

Bedo_01
Berichten: 11
Lid geworden op: 17 apr 2012 15:10

Re: Filmnet en aanbiedingen

Ongelezen bericht door Bedo_01 »

Begrijp je opmerking totaal niet.
Het veranderen van zenderaanbod bij film1 had die verandering al in januarie gedaan, je film 1 + premiere kanaal werd series , dit kanaal was gewoon het premiere kanaal maar dan begon de film een uur later, handig vaak maar je hebt dus wel degelijk meer aanbod gekregen, dat de series jouw niet aanstaan heeft niets met de kwaliteit van deze series te maken.

en flim1 sundance channel is alleen maar een naamsverandering geweest van film1 festival, met af en toe een documentaire erbij of een art house filmpje.

de overige 3 kanalen zijn altijd hetzelfde gebleven,

buiten dat kan je gewoon zelf een maand van te voren opzeggen, wou je je geld terug ofzo? dat opzeggen heb je niet in het bijzonder aan delta te danken.

Prima gasten bij film1 wat mij betreft, Filmmakers kunnen niet iedereen bekoren he, de een houd wel van een franstalige film de ander niet.

als jij liever 6 keer per jaar dezelfde film uit 1999 op rtl 5 wilt kijken be my guest :-)

Smitsmannetje
Berichten: 41
Lid geworden op: 22 sep 2008 23:56

Re: Filmnet en aanbiedingen

Ongelezen bericht door Smitsmannetje »

Wallieanw schreef:Dankzij Delta bv, waar ik mijn kabeltelevisie betrek, ben ik onder mijn Filmnet abo uit gekomen.
Zo'n half jaar terug gebruik gemaakt van een aanbieding, eerste half jaar voor de helft van de prijs, daarna volle mep (€15,00 p.m.).
Nu verandert dus Filmnet het zender pakket, eenzijdig, zonder inbreng van de klanten.
Er komt een zender bij, series en dat is volgens Filmnet een uitbreiding van het pakket en dus een verbetering voor de klant.
Nou moet ik eerlijk zeggen dat we Filmnet nooit hadden moeten nemen want wat een bagger wordt daar uitgezonden zeg. Kwalitatief kun je het amper slechter vinden, zelfs de 'gewone' tv biedt betere programma's.
Argument ook van Delta was eerst, u heeft zelfs meer aangeboden gekregen dan eerst en voor dezelfde prijs. Er werd meer 'diversiteit' geboden.
Dat middels een mail aangevochten, de diversiteit uitbreiding zegt niets over de kwaliteit, die was belabberd en is eerder verslechterd dan verbeterd met deze uitbreiding.
Verder als argument aangevoerd dat e.e.a. eenzijdig is opgelegd, ik heb geen keuze gehad, lekker democratisch dus allemaal.
Delta BV heeft toen laten weten het contract per 1 mei te beëindigen.
Van Filmnet nooit enige reactie mogen ontvangen op mijn mails.
Uitzondering was dat ze verwezen naar de provider.
Zakkenvullers daar dus, niet mee in zee gaan.
Niet zo verwonderlijk lijkt mij. Filmnet bestaat al jaren niet meer.

Gesloten