LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UPC Digitaal voor iedereen! Dus je betaalt teveel

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: UPC Digitaal voor iedereen! Dus je betaalt teveel

Ongelezen bericht door Har06 »

[Ziggo UPC de kabelaars welke elkaar naapen cq de truks afspreken :lol:[/quote]


Oh maar das een goed idee voor jou Har, :roll: Dan hoeft je gewilde vijvertje toch niet opengebroken te worden :mrgreen:[/quote]

Het vijvertje is inmiddels verplaatst en de kabel vervangen (gelegd in een mantelbuis), waar een schoonzoon nog goed voor is, het signaal is 10 % zit nu op 60 dus matig, verder aan de slag met een versterker van Hirschmann geleend bij de buren :lol:
BProsman gaat nu ook al adviezen over de zorgverlening verstrekken ?, zou die man niets
beters onder handen hebben ?

Teunbosseman
Berichten: 4369
Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
Contacteer:

Re: UPC Digitaal voor iedereen! Dus je betaalt teveel

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

Har06 schreef:[Ziggo UPC de kabelaars welke elkaar naapen cq de truks afspreken :lol:

Oh maar das een goed idee voor jou Har, :roll: Dan hoeft je gewilde vijvertje toch niet opengebroken te worden :mrgreen:[/quote]

Het vijvertje is inmiddels verplaatst en de kabel vervangen (gelegd in een mantelbuis), waar een schoonzoon nog goed voor is, het signaal is 10 % zit nu op 60 dus matig, verder aan de slag met een versterker van Hirschmann geleend bij de buren :lol:
BProsman gaat nu ook al adviezen over de zorgverlening verstrekken ?, zou die man niets
beters onder handen hebben ?[/quote]


Sjonge dat quoten van jou is waardeloos :shock: zo moeilijk is het toch niet ?

Anyway, zo moeilijk was het blijkbaar niet om toch een of ander te regelen om je 30 jaar oude kabel te vervangen.
60% is in ieder geval 6 keer beter dan wat je had, kan me niet voorstellen dat je met 10% ook maar zelfs beeld zou hebben.

Maak jij je nou maar druk om je signaaltje en niet of andere leden wel / niet iets om handen zouden hebben. Ze hebben je vaak genoeg van advies voorzien....... :wink:

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: UPC Digitaal voor iedereen! Dus je betaalt teveel

Ongelezen bericht door Har06 »

Sjonge dat quoten van jou is waardeloos :shock: zo moeilijk is het toch niet ?

Anyway, zo moeilijk was het blijkbaar niet om toch een of ander te regelen om je 30 jaar oude kabel te vervangen.
60% is in ieder geval 6 keer beter dan wat je had, kan me niet voorstellen dat je met 10% ook maar zelfs beeld zou hebben.

Maak jij je nou maar druk om je signaaltje en niet of andere leden wel / niet iets om handen zouden hebben. Ze hebben je vaak genoeg van advies voorzien....... :wink:[/quote]

zekers vandaar :)

wakker
Berichten: 42
Lid geworden op: 21 sep 2010 13:55

Re: UPC Digitaal voor iedereen! Dus je betaalt teveel

Ongelezen bericht door wakker »

PJ 66 schreef:UPC heeft een bijzondere move. An sich is het mooi. Vanaf 3 april kijkt iedereen digitaal zonder box met dezelfde kosten mits je tv digitaal kan uitzenden.

Maar wat doet UPC voor de huidige digitale klanten? NIETS :evil: We betalen dus extra teveel voor diensten die ik toch al niet neem. Uitzending gemist of films/voetbal. En ja wie kijkt er nu naar die andere 20 extra zenders.

Ik denk dat UPC fout bezig is. Ik ga nu digitaal opzeggen, want ik krijg nu toch digitale doorgifte.
dit is werkelijkwaar ongelooflijk.
stel je hebt een pakket met internet en digitale tv, dan kan je sinds kort én gratis tv kijken op je laptop, pc, ipad en i-phone.
ook kan, mits je tv ervoor geschikt is tv kijken met een betere beeldkwaliteit dan daarvoor. (als je een oude tv hebt, wijzigd er niets, nada.
en de prijs is (nog niet) verhoogd.
en tóch vind topicstarter dit een probleem. krijgt meer en meer, en word daar boos over.
ongelooflijk, hoe negatief kan je in het leven staan.
upc doet écht niet alles goed, maar dit zijn alleen maar pogingen om het een en het ander te verbeteren.
maargoed, voor sommige mensen is niets goed genoeg, of ze zeuren om het zeuren, wat voor een leven heb je dan

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: UPC Digitaal voor iedereen! Dus je betaalt teveel

Ongelezen bericht door ciske »

en tóch vind topicstarter dit een probleem. krijgt meer en meer
Misschien moet je volgende keer van af het begin lezen? TS heeft al een paket met digitale tv , dus die krijgt niks meer.

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: UPC Digitaal voor iedereen! Dus je betaalt teveel

Ongelezen bericht door Har06 »

ciske schreef:
en tóch vind topicstarter dit een probleem. krijgt meer en meer
Misschien moet je volgende keer van af het begin lezen? TS heeft al een paket met digitale tv , dus die krijgt niks meer.

krijgen doe je van geen enkele provider iets muv hoofdpijn :lol:

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: UPC Digitaal voor iedereen! Dus je betaalt teveel

Ongelezen bericht door ciske »

Har06 schreef:
krijgen doe je van geen enkele provider iets muv hoofdpijn :lol:
:lol:

jellevdvhlm
Berichten: 4
Lid geworden op: 05 aug 2013 23:28

Re: UPC Digitaal voor iedereen! Dus je betaalt teveel

Ongelezen bericht door jellevdvhlm »

wat mijn mening is:

upc geeft nu ongecodeerd 41 zenders digitaal door terwijl je analoog maar 31 zenders krijgt.
maar laten we verder wel ons gezond verstand gebruiken...

waar kijk je vaak na?
ik zelf vooral reis programmas documantaires jongerenprogramas films.

ik zelf wil natuurlijk graag travel channel maar je kunt natuurlijk ook reisprogrammas opnemen en die met een paar weken vertraging kijken... dan heb je geen travel channel meer nodig toch?

heb je genoeg aan het standaard aanbod dan heb je geen starter of royaal pakket nodi en dat scheeld een hoop telefoontjes vanwege de falende media decoders.
en elk abonement kun je opzeggen toch?

dat is bij mij prima gelukt hoor.. ff mediabox in de doos en naar het antwoordnummer sturen :)

positief:
-goede kwaliteit.
-makkelijk uitbreiden met inschuifkaart.
- geen last van falende media boxen.

negatief:
- 25 euro apparaatkosten voor een ci+ module???
- meestal 1 programma kijken of opnemen. handig om daarom ook een digitenne kastje te hebben met geldige smartcard. na het aanzetten werkt de tv weer volledig inclusief smart tv en tv gids.

wakker
Berichten: 42
Lid geworden op: 21 sep 2010 13:55

Re: UPC Digitaal voor iedereen! Dus je betaalt teveel

Ongelezen bericht door wakker »

ciske schreef:
en tóch vind topicstarter dit een probleem. krijgt meer en meer
Misschien moet je volgende keer van af het begin lezen? TS heeft al een paket met digitale tv , dus die krijgt niks meer.

dat is onzin, want
veel mensen hebben 2 tv's en maar 1 tv-kast, nu word de beeldkwaliteit verbeterd op de kabel (voor alle tv's waar geen mediabox op staat, dus een tv geeft dan betere beeldkwaliteit weer.
dit valt niet te ontkennen, ik ben zelfs bang dat ciske dit heel goed weet maar tóch zo moet reageren

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: UPC Digitaal voor iedereen! Dus je betaalt teveel

Ongelezen bericht door ciske »

wakker schreef:
dat is onzin, want
veel mensen hebben 2 tv's en maar 1 tv-kast, nu word de beeldkwaliteit verbeterd op de kabel (voor alle tv's waar geen mediabox op staat, dus een tv geeft dan betere beeldkwaliteit weer.
dit valt niet te ontkennen,

Geweldig, mensen die er niet op zitten te wachten, krijgen een kastje :lol:

Maar nogmaals, als je al digitale tv hebt, laat het dan aan de mensen zelf over wat hun keus is.

jellevdvhlm
Berichten: 4
Lid geworden op: 05 aug 2013 23:28

Re: UPC Digitaal voor iedereen! Dus je betaalt teveel

Ongelezen bericht door jellevdvhlm »

gewoon opzeggen en terug sturen in de doos die je krijgt.

upc ziet natuurlijk graag dat mensen zolang mogelijk blijven omdat er alleen met extra diensten geld verdiend word.

maar de ervaring leert dat upc niet moeilijk doet met opzeggingen,.

het schijnt zelfs zo te zijn dat als je het standaard pakket besteld je abonnement word aangepast en je vrij snel afgesloten word.

laten we hopen dat dergelijke zaken wel goed gaan voor de verandering want je weet het nooit met upc/

maar als je abos hebt opgezegd zul je van upc geen last meer hebben met je factuur enzo.. kan niet zoveel fout mee gaan met alleen standaard pakket.:)
ciske schreef:
wakker schreef:
dat is onzin, want
veel mensen hebben 2 tv's en maar 1 tv-kast, nu word de beeldkwaliteit verbeterd op de kabel (voor alle tv's waar geen mediabox op staat, dus een tv geeft dan betere beeldkwaliteit weer.
dit valt niet te ontkennen,

Geweldig, mensen die er niet op zitten te wachten, krijgen een kastje :lol:

Maar nogmaals, als je al digitale tv hebt, laat het dan aan de mensen zelf over wat hun keus is.

devious
Berichten: 1392
Lid geworden op: 13 jan 2010 22:14

Re: UPC Digitaal voor iedereen! Dus je betaalt teveel

Ongelezen bericht door devious »

jellevdvhlm schreef:...het schijnt zelfs zo te zijn dat als je het standaard pakket besteld je abonnement word aangepast en je vrij snel afgesloten word....
Wat is dit nou weer voor een ongefundeerde roddel?

jellevdvhlm
Berichten: 4
Lid geworden op: 05 aug 2013 23:28

Re: UPC Digitaal voor iedereen! Dus je betaalt teveel

Ongelezen bericht door jellevdvhlm »

niks roddel maar staat allemaal op de upc site. of het daadwerkelijk zo werkt.. lees de aanpassings leed maar eens.

upc is wel een een bedrijf waarbij het belangrijk is om een bewijs van opzegging /wijziging te hebben.. je weet maar nooit met upc.

bel ze gewoon op een amsterdams nummer en neem het gesprek op,.. aangetekend briefje en bevestiging goed bewaren.
devious schreef:
jellevdvhlm schreef:...het schijnt zelfs zo te zijn dat als je het standaard pakket besteld je abonnement word aangepast en je vrij snel afgesloten word....
Wat is dit nou weer voor een ongefundeerde roddel?

jellevdvhlm
Berichten: 4
Lid geworden op: 05 aug 2013 23:28

Re: UPC Digitaal voor iedereen! Dus je betaalt teveel

Ongelezen bericht door jellevdvhlm »

http://www.upc.nl/opzeggen/

als je ook van je mediabox afwil kan je alleen bellen.. wel opnemen dus!
je mediabox houden kost 4 euro per maand..

ik zou dan het starter pakket nemen met ci wissel :)

devious
Berichten: 1392
Lid geworden op: 13 jan 2010 22:14

Re: UPC Digitaal voor iedereen! Dus je betaalt teveel

Ongelezen bericht door devious »

Opnemen? Je bedoelt het gesprek met de UPC-persoon? Wat wil je dan met die opname doen? Als je em wilt gebruiken bij een eventuele rechtszaak dan zul je voor je het gesprek begint moeten aangeven dat je het gesprek opneemt en of persoon daar bezwaar tegen heeft. Alle callcentermedewerkers zijn geïnstrueerd dit soort gesprekken af te breken. Dus wat heeft het voor zin?
jellevdvhlm schreef:...het schijnt zelfs zo te zijn dat als je het standaard pakket besteld je abonnement word aangepast en je vrij snel afgesloten word....
En dat is werkelijk een sterk staaltje uit het verband rukken..Ook wel roddel&achterklap.

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: UPC Digitaal voor iedereen! Dus je betaalt teveel

Ongelezen bericht door Har06 »

devious schreef:Opnemen? Je bedoelt het gesprek met de UPC-persoon? Wat wil je dan met die opname doen? Als je em wilt gebruiken bij een eventuele rechtszaak dan zul je voor je het gesprek begint moeten aangeven dat je het gesprek opneemt en of persoon daar bezwaar tegen heeft. Alle callcentermedewerkers zijn geïnstrueerd dit soort gesprekken af te breken. Dus wat heeft het voor zin?
jellevdvhlm schreef:...het schijnt zelfs zo te zijn dat als je het standaard pakket besteld je abonnement word aangepast en je vrij snel afgesloten word....
En dat is werkelijk een sterk staaltje uit het verband rukken..Ook wel roddel&achterklap.
Devious je zit er echt naast, UPC neemt een gesprek op, derhalve de andere partij idem dito, heb jij de ervaring dat de haak erop gaat ?. :oops:

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: UPC Digitaal voor iedereen! Dus je betaalt teveel

Ongelezen bericht door ciske »

Ik ben dik tevreden over UPC , alleen komen de rekeningen steeds vroeger binnen, dat is minder bij upc.

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: UPC Digitaal voor iedereen! Dus je betaalt teveel

Ongelezen bericht door Har06 »

ciske schreef:Ik ben dik tevreden over UPC , alleen komen de rekeningen steeds vroeger binnen, dat is minder bij upc.
Bij mij komen de nota,s lees rekeningoverzicht per mail altijd op de 1* van de maand binnen :wink:

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: UPC Digitaal voor iedereen! Dus je betaalt teveel

Ongelezen bericht door ciske »

Har06 schreef:
ciske schreef:Ik ben dik tevreden over UPC , alleen komen de rekeningen steeds vroeger binnen, dat is minder bij upc.
Bij mij komen de nota,s lees rekeningoverzicht per mail altijd op de 1* van de maand binnen :wink:

Bij mij gisteren het wordt steeds eerder, op zich maakt het niet echt uit maar het valt op, Ook bij mij komt het via de mail.

Gesloten