LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Belofte van Telfort voor aansluitend overstappen is loos.

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
Digibeetje
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 nov 2015 09:44

Belofte van Telfort voor aansluitend overstappen is loos.

Ongelezen bericht door Digibeetje »

Lig in scheiding en woonde nog samen met ex-man in het koophuis. Gingen overstappen naar
Telfort ivm met kostenbesparing. Abonnement zou ingaan per 2-11. In oktober krijgt ex-man aanbod voor woning ingaande per 2-11. Telfort gebeld maar kon niet meer verhuisd worden, pas na activatie, kon ik dan nieuw abonnement op mijn naam aanvragen en zouden we dan niet zonder internet zitten? Dat kon ook pas op de 2e aangevraagd worden en nee, we zouden niet zonder internet zitten. Op 2-11 alles geactiveerd en klantenservice gebeld dat verhuizing ingezet kon worden en mijn nieuwe aanvraag ingediend, ik kwam toch niet zonder internet te zitten he, want heb student thuis, kan niet zonder internet, nogmaals bevestigd, kwam niet zonder internet te zitten moest alleen afzien van de week bedenktijd zodat het korter duurde en dan zou het naadloos over lopen. Word een week later gebeld dat ik een tijdje zonder internet kom te zitten omdat er niet naadloos overgegaan kan worden ivm met het signaal. Hoe bedoeld u, er was beloofd dat ik niet zonder zou zitten..... Ik moest dan maar een Dongel kopen dan was dat opgelost, hoezo ik kopen? Jullie maken de fout plus het feit dat ik overspannen thuis zit en paniekaanvallen krijg in een drukke omgeving dusver mij geen optie, stuur maar toe. Omdat ik aan de telefoon een black-out kreeg zouden ze terugbellen om het nogmaals door te nemen. Dit is de enige keer dat er ook werkelijk iemand belde en die vertelde doodleuk dat er helemaal geen probleem was, ik had gewoon aansluitend internet. Na een paar dagen mijn bestelstatus bekeken (is voor alles in 1)en daar zat geen schot in. Ik weer gebeld en nu werd er weer gezegd dat ik niet aansluitend internet had, de datum van activatie voor mijn ex-man kwam al snel naderbij dus is mijn zaak doorgezet naar klantcontact. Ze gaan u terugbellen want het word nu echt een probleem ( dat wist ik al, blij dat ze het nu zelf ook in gaan zien) maar we zijn nu een week verder en na iedere dag contact met Telfort te hebben gehad nog steeds niet terug gebeld. En vandaag gaat het signaal verhuisd worden....... Ik wil dus ook vandaag mijn signaal hebben, anders heeft mijn zoon een probleem op school en in het ergste geval kan hij zijn propedeuse niet halen, moet van school en krig ik de rekening gepresenteerd van 2000 euro schoolgeld en zijn reiskosten die dan niet meer door de overheid worden betaald a 40 euro per dag en zijn boekengeld. Dit ga ik dan natuurlijk op Telfort verhalen plus dan zijn eventuele nieuwe opleiding want daar krijg je geen vergoedingen meer voor, duur grapje he?

renewouters
Berichten: 3493
Lid geworden op: 27 jul 2015 12:20

Re: Belofte van Telfort voor aansluitend overstappen is loos.

Ongelezen bericht door renewouters »

Volgens mij is Telfort niet het probleem.... En ik snap even niet waarom je zoon de propedeuse niet kan halen hierdoor.

Telfort webcare
verified
Berichten: 959
Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Belofte van Telfort voor aansluitend overstappen is loos.

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

Beste Digibeetje,

Wat vervelend om je verhaaltje te lezen. Indien het nog steeds niet is opgelost dan willen wij graag kijken wat we voor je kunnen betekenen. Bezoek ons forum en maak je naw-gegevens kenbaar in een privébericht. Na ontvangst zijn we je dan verder van dienst. :)

stofzuigertje

Re: Belofte van Telfort voor aansluitend overstappen is loos.

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Tijdens de grote Ziggo storing zaten hier diverse medeleerlingen die graag onze Telfort gebruikte.
Dus vraag vrienden als er tijdelijk geen internet is.

Net zoals wij de Ziggo klanten hielpen verwacht ik dat zij ons helpen als het ooit nodig zou zijn!

Digibeetje
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 nov 2015 09:44

Re: Belofte van Telfort voor aansluitend overstappen is loos.

Ongelezen bericht door Digibeetje »

Gelukkig hebben wij weer internet en kan er weer huiswerk en opdrachten gemaakt worden voor school en kan ik het vervolg vertellen. Had voor de zoveelste keer met Telfort gebeld en werd eindelijk terug gebeld door klantcontact, beter laat dan nooit. Had al geen signaal meer. Iemand heeft een dongel voor mij gehaald en dus was er internet. Kreeg toegezegd dat er vergoeding voor zou komen. Vandaag ook het aansluitpakket binnen gekregen en kon proberen aan te sluiten en proberen nog een paar dagen mee te liften op signaal van ex. Dit lukte wonderwel. Heb na een paar dagen ook ineens tv-signaal dus dat ging ook goed. Dag voor dat abonnement in zou gaan ook internetsignaal gekregen dus dat ging goed. Helaas kreeg heel Nederland tv storing en ik dus ook dus dat viel weer uit maar kreeg mail dat ik vrijdag en zaterdag gratis uitzending gemist kan kijken voor die dagen en december 3 films gratis kan kijken dus dat vind ik goede service!!!!!! Mag ook gezegd worden. Telefoon doet het ook dus al met al gaat het de goede kant op.

Gesloten