LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Onoplosbare chaos bij Budget alles in 1

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
Beamulder
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 aug 2018 16:51

Onoplosbare chaos bij Budget alles in 1

Ongelezen bericht door Beamulder »

Sinds 24 augustus we bezig met Budget alles in 1 om een volgens hen klein probleem op te lossen.
Volgens hen zat het probleem in de ontvanger.
Inmiddels zijn we 2 nieuwe ontvangers verder en bij iedere telefonische actie worden de problemen groter.
Door technische problemen intern kon eerst de oude niet worden afgemeld.
Ze stuurden zelfs een monteur van KPN langs, daar zou de storing zitten. Een lachertje voor hem en voor ons huilen.
Was toch echt hun eigen probleem.
Ook inmiddels de 3e pincode.
Bij de laatste nieuwe pincode liep het helemaal fout.
Wie o wie herkent dit?
Ik ben teneinde raad.
Alleen maar tel.contact helaas.
Hun eigen monteur komt niet tenzij ik zelf voor de kosten opdraai.

D34M0N
Berichten: 587
Lid geworden op: 04 mei 2019 23:54

Re: Onoplosbare chaos bij Budget alles in 1

Ongelezen bericht door D34M0N »

Beamulder schreef:
02 okt 2020 14:31
Sinds 24 augustus we bezig met Budget alles in 1 om een volgens hen klein probleem op te lossen.
Volgens hen zat het probleem in de ontvanger.
Inmiddels zijn we 2 nieuwe ontvangers verder en bij iedere telefonische actie worden de problemen groter.
Door technische problemen intern kon eerst de oude niet worden afgemeld.
Ze stuurden zelfs een monteur van KPN langs, daar zou de storing zitten. Een lachertje voor hem en voor ons huilen.
Was toch echt hun eigen probleem.
Ook inmiddels de 3e pincode.
Bij de laatste nieuwe pincode liep het helemaal fout.
Wie o wie herkent dit?
Ik ben teneinde raad.
Alleen maar tel.contact helaas.
Hun eigen monteur komt niet tenzij ik zelf voor de kosten opdraai.
Kun je misschien wat meer informatie geven? Gaat het om een nieuw abonnement of hadden jullie dat abonnement al langer, maar ontstonden de problemen pas eind augustus?
Wat bedoel je met 'ontvanger'? Het eerste waar ik daarbij aan moet denken is WiFi-ontvanger, maar dat is niet iets waar de provider wat mee te maken heeft. Of bedoel je de hoofdaansluiting, waar het signaal het huis binnen komt? Het verhaal over de pincodes is mij ook niet duidelijk.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Onoplosbare chaos bij Budget alles in 1

Ongelezen bericht door berndv »

D34M0N schreef:
02 okt 2020 14:50
Wat bedoel je met 'ontvanger'? Het eerste waar ik daarbij aan moet denken is WiFi-ontvanger, maar dat is niet iets waar de provider wat mee te maken heeft.
Ik denk dat er met "ontvanger" bedoeld wordt het kastje waarmee de tv verbonden is.

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Onoplosbare chaos bij Budget alles in 1

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Gaat het via de telefoonlijn of is het glasvezel?

https://xs4all-fpi-info.fourstack.nl/

grun
Berichten: 2175
Lid geworden op: 11 jul 2011 15:23

Re: Onoplosbare chaos bij Budget alles in 1

Ongelezen bericht door grun »

Ik vermoed dat TS met ontvanger het tvkastje bedoelt, voor de activatie is daar inderdaad een pincode nodig. Maar als TS al drie exemplaren gekregen heeft die het allemaal niet doen, dan kan een monteur ook niks uitrichten. In de administratie bij Budget zal wel iets niet goed geconfigureerd zijn of zoiets, waardoor het kastje niet herkend wordt.

Al met al geen goed begin. Toevallig heb ik me vorige week zelf aangemeld bij Budget alles in een en wordt als het goed is eind volgende week aangesloten. Het zal me benieuwen. Ik zeg de huidige provider pas op als alles goed werkt. Dan maar liever een maand dubbele kosten dan een dag zonder internet.

Jasper45
Berichten: 266
Lid geworden op: 24 mei 2015 07:46

Re: Onoplosbare chaos bij Budget alles in 1

Ongelezen bericht door Jasper45 »

grun schreef:
04 okt 2020 06:17
...Toevallig heb ik me vorige week zelf aangemeld bij Budget alles in een en wordt als het goed is eind volgende week aangesloten. Het zal me benieuwen. Ik zeg de huidige provider pas op als alles goed werkt. Dan maar liever een maand dubbele kosten dan een dag zonder internet.
Heb me toevallig ook onlangs aangemeld bij Budget; vraag: kun je tegelijkertijd twee providers hebben?

grun
Berichten: 2175
Lid geworden op: 11 jul 2011 15:23

Re: Onoplosbare chaos bij Budget alles in 1

Ongelezen bericht door grun »

Jasper45 schreef:
04 okt 2020 11:07
Heb me toevallig ook onlangs aangemeld bij Budget; vraag: kun je tegelijkertijd twee providers hebben?
Niet als het via hetzelfde draadje gaat, maar in mijn geval wel want ik heb nu nog Ziggo (coax) en ga naar Budget via vdsl.

Gesloten